Dat zegt wel ietsquote:
Zal ik nog doenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja moet je even terugkijken, de kandidaten deden het
Ja dat wordt dus Joel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:37 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk Tali, maar Krick zou ook dikke prima zijn.
Hij was bezig om zich te bekwamen in filmmuziek aan een amerikaanse universiteit.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:31 schreef ijs_beer het volgende:
Rybak vind ik iets tragisch hebben, omdat ie in geen enkel opzicht veranderd lijkt? Vastklampen aan het verleden ofzo.
40x op Joel deze keer denk ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Doen jullie dat ook echt, stemmen?
Ik heb nu 1 stem op Tali gezet omdat het wel speciaal is dat Luxemburg terug is.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Doen jullie dat ook echt, stemmen?
Nee maar goed, hoe vaak kijk je Noorse films?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hij was bezig om zich te bekwamen in filmmuziek aan een amerikaanse universiteit.
Alleen daar zien wij nog niet veel van.
Wel laatst een hele sterke Deense serie gezien. Maar Noorse films gaan ook aan mij voorbij.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee maar goed, hoe vaak kijk je Noorse films?
Laten we hopen dat hij het zelf nog weetquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:41 schreef Momo het volgende:
Hoe ging het nummer van Joel ook al weer?
Ze lijkt me wel zo'n vrouw die om een uur of 2 's nachts allemaal random mannen in het café om een vuurtje vraagt om dan te zeggen dat ze niet rookt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Die Ruslana heeft een energie joh. Die springt alle kanten op
Enig liedjequote:
voeg Ruslana er ook maar aan toequote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:31 schreef ijs_beer het volgende:
Rybak vind ik iets tragisch hebben, omdat ie in geen enkel opzicht veranderd lijkt? Vastklampen aan het verleden ofzo.
Die zal langzaamaan toch wel richting de 50 lopen denk ik?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Begint er ook wel oud uit te zien, he, die Ruslana?
50 jaar inderdaadquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die langzaamaan toch wel richting de 50 lopen denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |