quote:Angy & Rafa Ela -Drop
Chaild - Hold On
Edsun - Finally Alive
Joel Marques - Believer
Krick - Drowning In The Rain
Naomi Ayé - Paumée sur terre
One Last Time - Devil In The Detail
Tali - Fighter
Wist niet dat je into latex was.quote:
Ja. Eerst denk je nog leuk, mooie Franse invloeden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:56 schreef Em31 het volgende:
Ohja deze, zonde dat dit deel in het Engels is
Je had het kúnnen weten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wist niet dat je into latex was.
Lijkt me alleen zo zweetbende met die Spaanse hitte.quote:
Ik heb niet het idee dat er echt iemand bij zit die veel bekender is dan de rest.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:58 schreef NailQueen het volgende:
Omdat we het publiek in Luxemburg nog niet kennen zou het best kunnen dat we een totaal random winnaar krijgen.
Het is meer een winter-dingetje. In de zomer gewoon zijde of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lijkt me alleen zo zweetbende met die Spaanse hitte.
Je bent zelf cultureel verwarrend.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:58 schreef Strani het volgende:
Al met al denk ik toch wel m'n favoriet van de avond, ondanks de culturele verwarring.
Oké bedankt!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb een telefoontje. Ik luister later mee
Nee, maar als heel Echternach of Grevenmacher losgaat op één lokale artiest dan wint die.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat er echt iemand bij zit die veel bekender is dan de rest.
Ja, nou, inderdaad. Zit prima in elkaar.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:00 schreef Em31 het volgende:
Eerste NF sinds jaaaaaaren en je kunt nu al zien dat ze prima het Songfestival zouden kunnen organiseren.
LuxemburgGODENquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:00 schreef Em31 het volgende:
Eerste NF sinds jaaaaaaren en je kunt nu al zien dat ze prima het Songfestival zouden kunnen organiseren.
Alleen een zaal voor heel veel mensen zal een probleem gaan worden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:00 schreef Em31 het volgende:
Dat zou wel leuk zijn, zo’n ESF om de hoek.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:00 schreef Em31 het volgende:
Sommige users waren toen nog niet eens geboren!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:01 schreef Strani het volgende:
31 jaar is ook wel een ontzettend lange tijd zeg.
Dat tweede weet ik niet, maar het klinkt logisch.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Naomi, Krick en Tali naar de superfinale als je de eerste drie van de bookies pakt, toch?
Dat had ik in het vorige topic ook al gezegd. Inclusief plaatje van Jaap Stam met haar.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:01 schreef Strani het volgende:
31 jaar is ook wel een ontzettend lange tijd zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |