Daar schreef je zelf gedichtjes in toch? met plaatjes ofzoquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh hadden poeziealbums dat niet ook? Of ben ik nou de war met iets anders...
Dit is een poeziealbumquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh hadden poeziealbums dat niet ook? Of ben ik nou de war met iets anders...
Ja wel logisch... Maar we deden vroeger wel wat jij net beschrijft (en alle jongens wilden profvoetballer worden).quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar schreef je zelf gedichtjes in toch? met plaatjes ofzo
Zo zie je maar dat als je 31 jaar niet meedoet, je heel veel tijd hebt om echt iets moois neer te zetten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:01 schreef Fred_B het volgende:
Wat een voorronde is dit![]()
[ afbeelding ]
Hoe oud is je nichtje?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:57 schreef Em31 het volgende:
Mijn nichtje vindt het Songfestival helemaal geweldig en vraagt nu steeds al of er al nummers zijn, die zou Tali sowieso helemaal geweldig vinden.![]()
(Ik had haar Teresa&Maria laten horen omdat het zo'n grote kanshebber is, vindt ze hélemaal geweldig en had ze zelfs in vriendenboekjes geschreven dat het haar favoriete nummer is.)
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:01 schreef Fred_B het volgende:
Wat een voorronde is dit![]()
[ afbeelding ]
Ierland doet ook al een tijdje niet meer mee, alleen weten ze het zelf nog niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat als je 31 jaar niet meedoet, je heel veel tijd hebt om echt iets moois neer te zetten.
Ierland, kijk je mee?
Bij mij ook, maar dan met Hemel en Aardequote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Rond die tijd begon het bij mij ook. Met Stupid van Tess
Leukquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Rond die tijd begon het bij mij ook. Met Stupid van Tess
Nee, alleen Justine Pelmelay voorlopig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:04 schreef Strani het volgende:
Heeft de EBU ook al patriots en tanks naar Kiev gestuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |