nou nou nouquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
heerlijk gekleurd, lekker bespoten, fijn de griep krijgen
Ik zal jou eens bespuitenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
heerlijk gekleurd, lekker bespoten
Kijken voor een andere auto, wedstrijd blijft op de achtergrond.quote:
RKC - Sparta kijken natuurlijkquote:
Al een idee welkequote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kijken voor een andere auto, wedstrijd blijft op de achtergrond.
Een station in het C segment, bouwjaar 2012-2018 ongeveer.quote:
Ik heb jaren een Ford Mondeo station gehad, hele fijne wagen.quote:
Zijn prima auto's ja, maar net een slagje te groot voor mij, maak ik te weinig km voor.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb jaren een Ford Mondeo station gehad, hele fijne wagen.
Volgens mij valt dat wel wat mee.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:47 schreef Zipportal het volgende:
Het loopt weer dun door de broek bij PSV.
Neem nog maar een Amstel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel wat mee.
Ik heb nu een Toyota C-HR, aanrader.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zijn prima auto's ja, maar net een slagje te groot voor mij, maak ik te weinig km voor.
Dan zou een focus meer bij mij passen.
Mooi inderdaad, maar daar past mijn hond niet inquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb nu een Toyota C-HR, aanrader.
Ik vervoer er 2 honden in, een Aussiedoodle en een pomsky, ruimte zat. Wat heb jij voor bakbeest?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mooi inderdaad, maar daar past mijn hond niet in
Een mix van een dalmatiër, labrador en een American bullyquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik vervoer er 2 honden in, een Aussiedoodle en een pomsky, ruimte zat. Wat heb jij voor bakbeest?
Dat klinkt geweldigquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een mix van een dalmatiër, labrador en een American bully
Dat is verboden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een mix van een dalmatiër, labrador en een American bully
Nog maar een half jaartje oud, het is de grotere hond uiteraard:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Neuh dit niet. Lijkt niet eens meer op een bullyquote:
Die weten niet eens of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Feyenoorders moesten hierom lachen.
Sterkte.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ikga even naar het warme MOL-bad.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nog maar een half jaartje oud, het is de grotere hond uiteraard:Wat een mooierd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere ook van jou? Leuk duo.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nee die is van mijn schoonzuster, 4 maanden oud.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een mooierd.Andere ook van jou? Leuk duo.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nog maar een half jaartje oud, het is de grotere hond uiteraard:Wat een heerlijke deus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Welkom Klaas!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ben er ook
ik wil genieten van 020
Goedenavond Klaas.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ben er ook
ik wil genieten van 020
niet als er nog gescoord wordtquote:
Ik leef graag op het randje.quote:
Goh.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, kan de grote Henderson de Eredivisie nog niet aan?
Hier spreekt een liefhebber?quote:
020 gaat volgende week psv slopenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:29 schreef PSVCL het volgende:
Ajax heeft alleen een sterke aanval. MIddelveld en achterin is het niveautje NEC
Goh.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, kan de grote Henderson de Eredivisie nog niet aan?
In halfleeg stadion.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
020 gaat volgende week psv slopen
henderson doet mee
De voorhoede van PSV gaat (de achterhoede van ajax) kapoet makenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
020 gaat volgende week psv slopen
henderson doet mee
Dit is een bijzonder vreemd gebruik van haakjes.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De voorhoede van PSV gaat (de achterhoede van ajax) kapoet maken
ik weet nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het laatste haakje hoort voor ajax te staanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is een bijzonder vreemd gebruik van haakjes.
een gelijkspel is zeker mogelijk als Veerman/Tillman en Saibari nog niet terug zijn. Zie PSV niet verliezen van dit ajax. Is ook geen vechtploeg waar PSV het meeste moeite mee heeft. Zie Utrecht.Feyenoordquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik weet niet
denk dat psv het volgende week moeilijk gaat krijgen
gelijkspel of winst 020
Leeg uitvak.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
klopt 020 is een meisjes ploegquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
een gelijkspel is zeker mogelijk als Veerman/Tillman en Saibari nog niet terug zijn. Zie PSV niet verliezen van dit ajax. Is ook geen vechtploeg waar PSV het meeste moeite mee heeft. Zie Utrecht.Feyenoord
Al besproken in augustus.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:29 schreef PSVCL het volgende:
Ajax heeft alleen een sterke aanval. MIddelveld en achterin is het niveautje NEC
Geen idee.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een station in het C segment, bouwjaar 2012-2018 ongeveer.
NOANO OP JE FEESTJEquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die cringe commercials van ESPN.
Weet je wat ik nooit meer hoor sinds september?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk is deze wedstrijd weer een wake-up call voor de juichaapjes die Ajax alweer naar plek 3 schreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je wat ik nooit meer hoor sinds september?Ik vind dat sowieso een vermoeiende kreet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Zeer vermoeiend.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso een vermoeiende kreet.
Voor onzekere pubers die meer bezig zijn met zich beter voelen dan anderen, dan werkelijk genieten van Ajax.quote:
Wanneer heb jij voor het laatst genoten van Ajax?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor onzekere pubers die meer bezig zijn met zich beter voelen dan anderen, dan werkelijk genieten van Ajax.
Ik denk Ajax v FC Groningen 6-1 in 2022 als je het over een hele wedstrijd hebt. Qua fase in Marseille met de goals van Brobbey.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst genoten van Ajax?
Ik vanmiddag nogquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst genoten van Ajax?
Ik gebruik het alleen voor de WC.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vanmiddag nogHalf dopje in de emmer en lekker door het huis gefladderd met de poetsdoek. Ruikt machtig.
Zonde.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik gebruik het alleen voor de WC.
Twente heeft bovenal een boerenkoolelftal, en het is al heel wat dat Oosting daar zoveel uithaalt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:28 schreef KingRoland het volgende:
hopelijk ook feyenoord morgen maar dat zal wel makkie worden. Thuis en Twente speelt uit altijd aids dus.
Vooral iedere wedstrijd van Ajax tegen een coherent team (lees: geen RKC).quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:36 schreef fetX het volgende:
Elke uitwedstrijd wordt een probleem voor dit Ajax.
Hopelijk degraderen ze.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Overigens fijn dat RKC niets opschiet met een puntje.
Onder Grim en Oosting kon je nog zeggen: fris voetbal. Nu zit er een bedorven lucht in die fietsenstalling. Een keelgrijper is er coach, en iemand captain die drukker met zijn aversies/obsessies is dan hoe zijn team speelt.quote:
Bedankt makker ik ben er heel blij meequote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Toastjes met tonijnsalade, en de felicitaties aan mijn vele Ajaxvrienden hier.
Het wordt hoog tijd dat een leuk Surinaams meisje uit de Bijlmermeer hem eens een kindje gaat schenken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Brubby heeft agressieproblemen.
Doordat Aletha achter me zat in het vliegtuig naar Sevilla, liet ik mijn rugzak liggen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Aletha wordt mokertje hard genegeerdgenot
FARC troep.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Aletha wordt mokertje hard genegeerdgenot
Mag van geluk spreken dat ze geen menopauze had .quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Doordat Aletha achter me zat in het vliegtuig naar Sevilla, liet ik mijn rugzak liggen.
Feyenoorders zouden huilen om een pingelquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:49 schreef Ramboetan het volgende:
Brobbey die gewoon doorrent terwijl er een volwassen man aan zijn broek hangt.
Jij bent altijd met Feyenoorders bezig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Feyenoorders zouden huilen om een pingel
Nou je hebt je zin.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Walgelijke volksliedact.
Bommen op Friesland.
Haha, wat nu weer dan.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach, de capuchonklootzakjes zijn weer bezig, aanhouden en afvoeren.
@DombohetOlifantje1 wilde bommen op Friesland. AZ supporters zijn daar vast mee begonnen.quote:
Zie ook geen negers.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:37 schreef de_boswachter het volgende:
Cameraman kan geen lekkere wijven vinden op de tribune. Alleen maar dikke vretende kinderen. Goh.
DEËSCALEREN. De politie kan 100 man niet aan.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom wordt dat uitvak niet gewoon leeggeveegd?
Stukje zachte heelmeesters.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
DEËSCALEREN. De politie kan 100 man niet aan.
Jake Paul.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat blauwe licht is om drugsverslaafden te weren
Dat dus. Gewoon ontruimen die zooi.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom wordt dat uitvak niet gewoon leeggeveegd?
Ach hebben ze daar weer een lokale NatteKut aangesteld. Van die figuren die ietwat te snel op hun tenen zijn getrapt wanneer je en grapje maakt over hun lievelingssport. Man man. Gelukkig is er DRT.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jutta mag je geen tokkie noemen in het schaatsen topic. Censuurbeleid van niks.
Daarmee beledig je de Tokkiesquote:Op zondag 28 januari 2024 12:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Toch nog een neger in het stadion.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
Bazoer heeft pijn op de borst. Heel mooi.
Provincialen ook niet in NWS.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij maakt een kommetje. Het is geen volleybal.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
Drugsgebruiker Noppert kan er niets van.
Nou, dat is nog positief uitgedrukt.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ speelt al 2 maanden als een degradatiekandidaat.
Feyenoord verliest vandaag en volgende week. Dus ik denk dat Ons Aller Ajax gewoon 2e wordt.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax gaat nog 3e worden.
Eredivisie goden
Een Vlaming aanstellen en verwachten dat een beter gaat. Behoorlijk achterlijk wel van De Honkballer en de Mislukte Linksbuiten.quote:
Wat heeft de beker hier nou mee te maken?quote:Op zondag 28 januari 2024 13:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gunstig voor Feyenoord in de beker lijkt me.
Krijgen ze subsidie voorquote:Op zondag 28 januari 2024 13:56 schreef Bugno3 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom die van Brederode altijd speelt bij AZ? Kan er he-le-maal niks van.
quote:Op zondag 28 januari 2024 13:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK.
de_boswachter in ONZ / [ONZ SC] Maak er iets moois van met Maily!
Makkelijk 3e.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax gaat nog 3e worden.
Eredivisie goden
@Elanquote:Op zondag 28 januari 2024 13:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax gaat nog 3e worden.
Eredivisie goden
Kampioen van de armoede @Cocoquote:Op zondag 28 januari 2024 14:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weinig knotsgek aan. Het stelt gewoon allemaal weinig voor.
Dat is Feyenoord.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede @:Coco
Ook niet bij de beste 10quote:Op zondag 28 januari 2024 14:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Noppert heeft nooit bij de beste 3 keepers gehoord
Proost makkerquote:Op zondag 28 januari 2024 14:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooi.
Dan pak ik een biertje.
Ik vind het allemaal maar middelmaat eigenlijk.quote:
Ja.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:34 schreef Themeparktommy het volgende:
Affluiten bij een corner, is dat normaal?
Gakpo, Depay, Malen weer in vorm bij Dortmund en dan heb je nog o.a. Lang, Simons en Brobbey.quote:
Brobbey, Zirkzee, Luuk de Jong, en dan heb je de altijd geblesseerde Memphis en domme kracht Weghorst nog.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar middelmaat eigenlijk.
In dat rijtje staan 2 spitsen en 2 halve spitsenquote:Op zondag 28 januari 2024 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gakpo, Depay, Malen weer in vorm bij Dortmund en dan heb je nog o.a. Lang, Simons en Brobbey.
Het kan minder.
De helft hiervan is geen spits!quote:Op zondag 28 januari 2024 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gakpo, Depay, Malen weer in vorm bij Dortmund en dan heb je nog o.a. Lang, Simons en Brobbey.
Het kan minder.
Zijn geen slechte spitsen, maar ik zie geen van deze spelers de kar trekken de komende jaren.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het kan minder.
Als ze met 2 spitsen spelen niet.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In dat rijtje staan 2 spitsen en 2 halve spitsen
Luuk speelt niet meer voor Oranje toch?quote:Op zondag 28 januari 2024 14:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Brobbey, Zirkzee, Luuk de Jong, en dan heb je de altijd geblesseerde Memphis en domme kracht Weghorst nog.
Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zijn geen slechte spitsen, maar ik zie geen van deze spelers de kar trekken de komende jaren.
Allemaal net wat te afhankelijk van hun vorm.
Ik hoop ook dat ik er helemaal naast zitquote:
Dat zou niet voor het eerst zijnquote:Op zondag 28 januari 2024 14:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik er helemaal naast zit
De rest niet natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:37 schreef R-woud93 het volgende:
Allemaal net wat te afhankelijk van hun vorm.
Doe ze de groetjesquote:Op zondag 28 januari 2024 14:41 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Present. Maar zoals te doen gebruikelijk ben ik tot een veilige voorsprong enkel in het Feyenoordtopic te vinden
Hoe was PSV gister?quote:Op zondag 28 januari 2024 14:40 schreef Coco het volgende:
Moderator @:R-Woud93 in het nauw gedreven.
De toppers kunnen altijd een bepaald niveau leveren, wij hebben er net iets te veel rondlopen die bij een lichte vormcrisis meteen waardeloos zijn.quote:
Welke kleur zou een uitshirt van Twente moeten zijn volgens jou?quote:Op zondag 28 januari 2024 14:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het uit shirt van Twente niet zo heel goed bij de club passen.
Niet zo zeer de kleur, maar de streep op het shirt vind ik maar wat random.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Welke kleur zou een uitshirt van Twente moeten zijn volgens jou?
Zoals zijn ui.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Welke kleur zou een uitshirt van Twente moeten zijn volgens jou?
Dit is voor niemand leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit zijn de nummers 2 en 3
Wat een WALGELIJKE vertoning
Psv almere was ook echt aids.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit is voor niemand leuk om naar te kijken.
Hopelijk gaat GGMM snel wat anders doenquote:Op zondag 28 januari 2024 14:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heerenveen AZ was wel vermakelijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Psv almere was ook echt aids.
Op ajax na dan geen leuke wedstrijden dit weekend
Heel jammer ja.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Psv almere was ook echt aids.
Op ajax na dan geen leuke wedstrijden dit weekend
Oh, die heb ik niet gezien.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen AZ was wel vermakelijk.
Het lijkt de kop van Dombo welquote:Op zondag 28 januari 2024 14:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |