niet als er nog gescoord wordtquote:
Ik leef graag op het randje.quote:
Goh.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, kan de grote Henderson de Eredivisie nog niet aan?
Hier spreekt een liefhebber?quote:
020 gaat volgende week psv slopenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:29 schreef PSVCL het volgende:
Ajax heeft alleen een sterke aanval. MIddelveld en achterin is het niveautje NEC
Goh.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, kan de grote Henderson de Eredivisie nog niet aan?
In halfleeg stadion.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
020 gaat volgende week psv slopen
henderson doet mee
De voorhoede van PSV gaat (de achterhoede van ajax) kapoet makenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
020 gaat volgende week psv slopen
henderson doet mee
Dit is een bijzonder vreemd gebruik van haakjes.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De voorhoede van PSV gaat (de achterhoede van ajax) kapoet maken
ik weet nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het laatste haakje hoort voor ajax te staanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is een bijzonder vreemd gebruik van haakjes.
een gelijkspel is zeker mogelijk als Veerman/Tillman en Saibari nog niet terug zijn. Zie PSV niet verliezen van dit ajax. Is ook geen vechtploeg waar PSV het meeste moeite mee heeft. Zie Utrecht.Feyenoordquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik weet niet
denk dat psv het volgende week moeilijk gaat krijgen
gelijkspel of winst 020
Leeg uitvak.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |