Proost makkerquote:Op zondag 28 januari 2024 14:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooi.
Dan pak ik een biertje.
Ik vind het allemaal maar middelmaat eigenlijk.quote:
Ja.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:34 schreef Themeparktommy het volgende:
Affluiten bij een corner, is dat normaal?
Gakpo, Depay, Malen weer in vorm bij Dortmund en dan heb je nog o.a. Lang, Simons en Brobbey.quote:
Brobbey, Zirkzee, Luuk de Jong, en dan heb je de altijd geblesseerde Memphis en domme kracht Weghorst nog.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar middelmaat eigenlijk.
In dat rijtje staan 2 spitsen en 2 halve spitsenquote:Op zondag 28 januari 2024 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gakpo, Depay, Malen weer in vorm bij Dortmund en dan heb je nog o.a. Lang, Simons en Brobbey.
Het kan minder.
De helft hiervan is geen spits!quote:Op zondag 28 januari 2024 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gakpo, Depay, Malen weer in vorm bij Dortmund en dan heb je nog o.a. Lang, Simons en Brobbey.
Het kan minder.
Zijn geen slechte spitsen, maar ik zie geen van deze spelers de kar trekken de komende jaren.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het kan minder.
Als ze met 2 spitsen spelen niet.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In dat rijtje staan 2 spitsen en 2 halve spitsen
Luuk speelt niet meer voor Oranje toch?quote:Op zondag 28 januari 2024 14:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Brobbey, Zirkzee, Luuk de Jong, en dan heb je de altijd geblesseerde Memphis en domme kracht Weghorst nog.
Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zijn geen slechte spitsen, maar ik zie geen van deze spelers de kar trekken de komende jaren.
Allemaal net wat te afhankelijk van hun vorm.
Ik hoop ook dat ik er helemaal naast zitquote:
Dat zou niet voor het eerst zijnquote:Op zondag 28 januari 2024 14:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik er helemaal naast zit
De rest niet natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:37 schreef R-woud93 het volgende:
Allemaal net wat te afhankelijk van hun vorm.
Doe ze de groetjesquote:Op zondag 28 januari 2024 14:41 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Present. Maar zoals te doen gebruikelijk ben ik tot een veilige voorsprong enkel in het Feyenoordtopic te vinden
Hoe was PSV gister?quote:Op zondag 28 januari 2024 14:40 schreef Coco het volgende:
Moderator @:R-Woud93 in het nauw gedreven.
De toppers kunnen altijd een bepaald niveau leveren, wij hebben er net iets te veel rondlopen die bij een lichte vormcrisis meteen waardeloos zijn.quote:
Welke kleur zou een uitshirt van Twente moeten zijn volgens jou?quote:Op zondag 28 januari 2024 14:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het uit shirt van Twente niet zo heel goed bij de club passen.
Niet zo zeer de kleur, maar de streep op het shirt vind ik maar wat random.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Welke kleur zou een uitshirt van Twente moeten zijn volgens jou?
Zoals zijn ui.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Welke kleur zou een uitshirt van Twente moeten zijn volgens jou?
Dit is voor niemand leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit zijn de nummers 2 en 3
Wat een WALGELIJKE vertoning
Psv almere was ook echt aids.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit is voor niemand leuk om naar te kijken.
Hopelijk gaat GGMM snel wat anders doenquote:Op zondag 28 januari 2024 14:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heerenveen AZ was wel vermakelijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Psv almere was ook echt aids.
Op ajax na dan geen leuke wedstrijden dit weekend
Heel jammer ja.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Psv almere was ook echt aids.
Op ajax na dan geen leuke wedstrijden dit weekend
Oh, die heb ik niet gezien.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen AZ was wel vermakelijk.
Het lijkt de kop van Dombo welquote:Op zondag 28 januari 2024 14:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |