Twente heeft bovenal een boerenkoolelftal, en het is al heel wat dat Oosting daar zoveel uithaalt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:28 schreef KingRoland het volgende:
hopelijk ook feyenoord morgen maar dat zal wel makkie worden. Thuis en Twente speelt uit altijd aids dus.
Vooral iedere wedstrijd van Ajax tegen een coherent team (lees: geen RKC).quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:36 schreef fetX het volgende:
Elke uitwedstrijd wordt een probleem voor dit Ajax.
Hopelijk degraderen ze.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Overigens fijn dat RKC niets opschiet met een puntje.
Onder Grim en Oosting kon je nog zeggen: fris voetbal. Nu zit er een bedorven lucht in die fietsenstalling. Een keelgrijper is er coach, en iemand captain die drukker met zijn aversies/obsessies is dan hoe zijn team speelt.quote:
Bedankt makker ik ben er heel blij meequote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Toastjes met tonijnsalade, en de felicitaties aan mijn vele Ajaxvrienden hier.
Het wordt hoog tijd dat een leuk Surinaams meisje uit de Bijlmermeer hem eens een kindje gaat schenken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Brubby heeft agressieproblemen.
Doordat Aletha achter me zat in het vliegtuig naar Sevilla, liet ik mijn rugzak liggen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Aletha wordt mokertje hard genegeerdgenot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |