SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nergens voor nodig. Dat trauma zal kennelijk nooit verdwijnen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:02 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je probeert ook wel alles uit de kast te halen om ergens heel misschien iemand op diezelfde kast te jagen hè? Vergeet anders de 10-0 niet nog even te vermelden. Jankbal.
Klopt, en klopt. Er mist nog 1 rode kaart.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:20 schreef Caland het volgende:
@:scrummie Perez kreeg rood, die doelpuntenmaker zal wel Landzaat zijn (of Timmie).
In Eindhoven zijn ze al lang en breed verder hoor. De hoofdprijs gaat naar de voetbalhoofdstad van Nederland.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:22 schreef Caland het volgende:
Zijn er eigenlijk al kamervragen gesteld vanuit het Eindhovense over die wel of niet pingel? Wat zetten die zich onvoorstelbaar voor lul zeg.
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In Eindhoven zijn ze al lang en breed verder hoor.
Correct!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:50 schreef Document1 het volgende:
Van Galen?
Edit: volgens z’n wiki zit ik wel goed denk ik.
Wist jij dat Clay Ruperti uit de regio Rotterdam komt?!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:22 schreef Caland het volgende:
Zijn er eigenlijk al kamervragen gesteld vanuit het Eindhovense over die wel of niet pingel? Wat zetten die zich onvoorstelbaar voor lul zeg.
Hij heeft zelfs gewerkt in het Rijnmondgebied voordat hij scheidsrechter werdquote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist jij dat Clay Ruperti uit de regio Rotterdam komt?!
Zo, wanneer ben je uitgejankt?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In Eindhoven zijn ze al lang en breed verder hoor. De hoofdprijs gaat naar de voetbalhoofdstad van Nederland.
Jullie de troostprijs. Ook goed.
Man, ik heb niet eens gekeken, zo weinig boeit het mij. Ik heb alleen ontzettend veel lol om hoe kinderachtig men zich hier toont door niet gewoon toe te geven dat het een fout was.quote:
Maar je hebt toch niet gekeken?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Man, ik heb niet eens gekeken, zo weinig boeit het mij. Ik heb alleen ontzettend veel lol om hoe kinderachtig men zich hier toont door niet gewoon toe te geven dat het een fout was.
'Zo weinig boeit het mij'quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Man, ik heb niet eens gekeken, zo weinig boeit het mij. Ik heb alleen ontzettend veel lol om hoe kinderachtig men zich hier toont door niet gewoon toe te geven dat het een fout was.
Omdat het ook geen 100% fout was. Dat het jouw mening is, is niet zo relevant.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Zo lang als het hier leuk blijft wil ik best even drukken waar het pijn doet.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:46 schreef Kuhn het volgende:
[..]
'Zo weinig boeit het mij'
Kennelijk best veel dus, als je hier nog continu op doorgaat. En nou moven.
Volgens mij doet het vooral bij jou pijn op dit moment.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Zo lang als het hier leuk blijft wil ik best even drukken waar het pijn doet.
Heeft niets met mening te maken, maar spelregels kennen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat het ook geen 100% fout was. Dat het jouw mening is, is niet zo relevant.
Maar verder boeit het je allemaal niet hoor. Je bent er alleen heel druk mee.
Als dat jou beter doet slapen…quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij doet het vooral bij jou pijn op dit moment.
Toen ik 11/12 was vond ik het ook heel grappig om zo te reageren op het internetquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User VEM2012 blijft het proberen.
Ik moest toen ik ook een keer huilen toen we verloren van Ajax.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen ik 11/12 was vond ik het ook heel grappig om zo te reageren op het internet
Ik neem aan dat daar die 2012 voor staat
Maar ondertussen blijven jullie wrijven in de vlek…quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moest toen ik ook een keer huilen toen we verloren van Ajax.
Al duurde dit bij mij maar een minuut of 2. Bij user VEM2012 duurt het inmiddels al wat langer.
Volgens mij lees je dan verkeerd. De meeste mensen geven best toe dat het een fout was, of op z'n minst voor interpretatie vatbaar, maar ook weer niet zo'n grof schandaal als alle PSV-ers nu schuimbekkend willen laten geloven.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb wat andere dingen gelezen, maar goed.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij lees je dan verkeerd. De meeste mensen geven best toe dat het een fout was, of op z'n minst voor interpretatie vatbaar, maar ook weer niet zo'n grof schandaal als alle PSV-ers nu schuimbekkend willen laten geloven.
Zoals ik al zei; ik heb grotere dwalingen meegemaakt wat betreft potentiële penalties.
Ik maar denken dat het vrijdagochtend is.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:54 schreef Coco het volgende:
Zijn jullie hier nog steeds mee bezig? Het is al weer weekend jongens.
Vandaar dat je tot in den treuren hier moet postenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In Eindhoven zijn ze al lang en breed verder hoor. De hoofdprijs gaat naar de voetbalhoofdstad van Nederland.
Jullie de troostprijs. Ook goed.
Alleen arbeiders werken op vrijdagquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het vrijdagochtend is.
Mijn fout dan.
Arne neemt dan Hancko en Timber mee voor 321 miljoen miljardquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk nu al niet uit naar de Arne Slot gaat naar Liverpool geruchten.
Ergens ben ik ervan overtuigd dat Slot nog tien jaar blijft maar waar ik het op baseer weer ik niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is hier posten een teken dat er iets mis met je is?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Vandaar dat je tot in den treuren hier moet posten
Dat zal Alonso toch wel worden?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is in de provincie geen nieuws dat het niet gaat om de bal raken, maar om de bal spelen…quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:33 schreef Haringkop het volgende:
We waren het hier toch allang over eens dat Wieffer gewoon de bal raakte.
Blijkt het toch waar te zijn dat het nieuws uit de Randstad wat later de provincie bereikt...
Het vaak herhalen maakt het niet waar…quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User VEM2012 blijft maar wanhopig om zich heen slaan.
Wie beslist dat,?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We doen hier niet aan Noa Lang grapjes.
Das al best lang een tijdje zo.
Die vindt dat niet zo Luuk.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was volgens mij @:coco
Ja een eigen regeltje dus, kijk mij maakt het niet uit hoor maar wees dan consequent als moderator met je eigen regeltjesquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was volgens mij @:coco
Fok! op z'n Dest.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja een eigen regeltje dus, kijk mij maakt het niet uit hoor maar wees dan consequent als moderator met je eigen regeltjes
Het gaat er mij om dat hij zelf ook soms dom loopt te ouwehoeren, geen probleem hoor maar ga dan geen regeltjes te lopen verzinnen omdat je het niet leuk vindtquote:
U wot m8quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:54 schreef Vis1980 het volgende:
Nu wordt het zelfs grimmig, als dat maar goed gaat!
Ik denk dat je het iets te serieus neemt. Schrijf gewoon wat je wil, uiteindelijk doen we hier allemaal wel eens dom.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:01 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat hij zelf ook soms dom loopt te ouwehoeren, geen probleem hoor maar ga dan geen regeltjes te lopen verzinnen omdat je het niet leuk vindt
Vooral Gurley.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het iets te serieus neemt. Schrijf gewoon wat je wil, uiteindelijk doen we hier allemaal wel eens dom.
Die heeft er bijna kunst van gemaakt.quote:
Zoals Vis zegt zou ik het niet te serieus nemen. Omdat er best wel vaak Lang grapjes gemaakt worden wordt daar wel eens -onserieus- overdreven bot op gereageerd, met ‘dit kan niet’ of ‘ga weg’. Je post hier volgens mij al een tijdje mee, dus ik dacht dat je dit wistquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:01 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat hij zelf ook soms dom loopt te ouwehoeren, geen probleem hoor maar ga dan geen regeltjes te lopen verzinnen omdat je het niet leuk vindt
Twente, zeg het maar.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig begint over een uur de voordracht van Arne.
Sorry, ja ik wist dat de grapjes niet altijd gewaardeerd worden, ik ben vandaag niet op mijn best en neem dingen wat te zwaar opquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals Vis zegt zou ik het niet te serieus nemen. Omdat er best wel vaak Lang grapjes gemaakt worden wordt daar wel eens -onserieus- overdreven bot op gereageerd, met ‘dit kan niet’ of ‘ga weg’. Je post hier volgens mij al een tijdje mee, dus ik dacht dat je dit wist
Til er niet te zwaar aan, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sorry, ja ik wist dat de grapjes niet altijd gewaardeerd worden, ik ben vandaag niet op mijn best en neem dingen wat te zwaar op
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sorry, ja ik wist dat de grapjes niet altijd gewaardeerd worden, ik ben vandaag niet op mijn best en neem dingen wat te zwaar op
12 keer Gimenez natuurlijk, zodat ie weer wat dichterbij de Dillen-index komt.quote:
Nkufo. Al jaren.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:45 schreef Haringkop het volgende:
Twente mist Ugalde, Van Wolfswinkel, Steijn. Wie nog meer?
Nou, ik niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:45 schreef Haringkop het volgende:
@Jojoortje is toch voor Ajax.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:45 schreef Haringkop het volgende:
quote:Feyenoord verwelkomt zondag József Kiprich in De Kuip
Feyenoord verwelkomt komende zondag József Kiprich als eregast bij de thuiswedstrijd tegen FC Twente. De populaire oud-spits komt speciaal over vanuit zijn thuisland Hongarije en zal voorafgaand aan de wedstrijd het veld op komen.
Kiprich kwam in 1989 naar Rotterdam en groeide in de jaren die volgde uit tot een publiekslieveling van het legioen. Het ultieme hoogtepunt van zijn tijd bij Feyenoord was het landskampioenschap van 1993, terwijl hij daarnaast liefst vier keer de KNVB Beker won. Na de bekerwinst in 1995 volgde een emotioneel afscheid in De Kuip, waar Kiprich op de schouders ging en het ‘Jóóózsef, Jóóózsef’ massaal door het stadion galmde.
Zondag keert Kiprich, die vorig jaar zestig werd, weer terug in De Kuip voor een bijzonder en langverwacht weerzien met het legioen. Ben jij er zondag bij? Zorg dan dat je op tijd in het stadion bent, zodat je niks mist en je een held uit het verleden het onthaal kunt geven dat hij verdient! De verwachtingen zijn dat Kiprich ook aanwezig zal zijn op Varkenoord.
Zwaar ontdaan door de beslissing van Klopp natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:16 schreef Caland het volgende:
Arend zal godverdomme eens op tijd zijn
De persconferentie van Bosz vandaag met die griet van ESPN is helemaal om te huilen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:24 schreef Caland het volgende:
De NPO is aan het vissen naar opmerkingen over de scheidsrechter, behoorlijk sneu.
Hier is @VEM2012 het vast mee eens.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:30 schreef Caland het volgende:
Arne vindt het maar vervelend dat dit seizoen niks ons komt aanwaaien.
Ik vind die regio leuker dan Arnhem en met name Nijmegen. Daar in het verre oosten loopt een hoop geks rond, dat is waar.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Walgelijke supporters. Allemaal Luuk de Jongetjes.
De regio is prima, daar wel mee eens.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind die regio leuker dan Arnhem en met name Nijmegen. Daar in het verre oosten loopt een hoop geks rond, dat is waar.
mooiquote:Feyenoord heeft Afrika Cup-duo weer terug voor duel met FC Twente
14.55,
Vandaag
Reacties
Feyenoord kan weer beschikken over Yankuba Minteh en Ramiz Zerrouki. Het duo moest de afgelopen wedstrijden van Feyenoord aan zich voorbij laten gaan door deelname aan de Afrika Cup, waarbij zij inmiddels zijn uitgeschakeld.
Áls hij dan toch eens gaat, dan maar naar Liverpoolquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En uiteindelijk was het nog op de bal dus nog terecht geen pingel ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Er is in de media zolang doorgezanikt over die penalty dat het leek of we tegen Ajax hadden gespeeld. Dat we geluk hebben gehad is duidelijk, maar iets meer aandacht voor de prestatie van Feyenoord was wel sympathiek geweest. Geen idee waarom al die mediafiguren als wolven op zo'n voorval springen. Het is gebeurd, doe je plasje en dan..hup naar de volgende wedstrijd.
De speler heeft zelf ook wat te willenquote:Aangezien de speler zelf de stap naar Feyenoord wil zetten én zijn wensen heeft aangekaart in Uruguay, wordt een deal niet als onmogelijk ingeschat.
Dubbeltje eerste ring, genot.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:48 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
[..]
De speler heeft zelf ook wat te willen
Kan ie samen met Gimenez gaan zwemmen om 6 uur 's ochtends.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:48 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
[..]
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:48 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ik zie hem voor het eerst, maar het is een sterke speler die kan scoren.quote:
Kan hij ook een penalty nemen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie hem voor het eerst, maar het is een sterke speler die kan scoren.
Te weinig bord op schoot scoutingquote:
Mag toch hopen dat er een gezonde portie revanche gevoelens leeft. Geen Ugalde, Wolfswinkel ziek, 3-0 met 2 doelpunten van Santi. Alles minder zou teleurstellend zijn.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:58 schreef fetX het volgende:
Moet toch wel lukken zou je zeggen. Zou lekker zijn, heb je een erg ruime voorsprong voor P2.
Dat klopt. Niet mijn probleem.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je buren zijn het daar niet mee eens.
Ik snap hier ook weinig van vriend Domboquote:Op zondag 28 januari 2024 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van den Belt in de basis.
HOE DAN
Die zijn Nederlands en kunnen 3x een bal hooghouden.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hockeyhoofd en Nieuwkoop boven het Oostblok.
Erg vreemd.
Mwah, dan hadden Milambo en Dilrosun ook kunnen spelen wat ik eigenlijk ook al logischer had gevonden. Tenzij íéts anders doorslaggevend is, maar zo is Arne niet.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die zijn Nederlands en kunnen 3x een bal hooghouden.
Had ZKA toch gelijk.
Milambo heeft gisteren nog gespeeld met O21. Net als Zëchiel en Sauer trouwens, waarom die 2 dan weer niet op de bank zitten maar Milambo wel is me een compleet raadsel.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, dan hadden Milambo en Dilrosun ook kunnen spelen wat ik eigenlijk ook al logischer had gevonden. Tenzij íéts anders doorslaggevend is, maar zo is Arne niet.
Maar dat Hockeyhoofd vandaag de kans krijgt vind ik echt gek, die heb ik nog niet op kwaliteiten kunnen betrappen.
De Kroaat kan niet rennen.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne maakt KroaatGod ondertussen ook KAPOT.
Die is echt niet slechter dan hockeyhoofd en Nieuwkoop.
Dit was DE kans om Ivanusec eindelijk eens op 10 te zetten. En als je dat niet wil omdat je een kronkel in hoofd hebt kan je op zijn minst nog Lingr op 10 zetten.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mwah, Stengs levert echt heel veel arbeid en kan prima rennen, daar is weinig mis mee.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stengs rent ook niet op 10.
Dat is onzinquote:Op zondag 28 januari 2024 13:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stengs rent ook niet op 10.
Hockeyhoofd levert ook veel arbeid en zal prima rennenquote:Op zondag 28 januari 2024 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Stengs levert echt heel veel arbeid en kan prima rennen, daar is weinig mis mee.
Ik overdrijf natuurlijk.quote:
Dat kan te maken hebben met belasting. De medische staf houd alle data bij natuurlijk en die zullen het wel niet verantwoord hebben gevonden. Dat vind ik ook niet heel spannend. Nieuwkoop wel, tegen PSV snap ik het nog maar om dit nu weer te doen, niet te hopen dat het structureel is. Vd Belt ook apart, maar dat kan te maken hebben met Milambo die gisteren nog heeft gespeeld en Zerrouki die misschien nog niet okselfris is na de afrika cup. Had dan zelf wel Ivanusec op 10 gezet.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Milambo heeft gisteren nog gespeeld met O21. Net als Zëchiel en Sauer trouwens, waarom die 2 dan weer niet op de bank zitten maar Milambo wel is me een compleet raadsel.
Of het is gewoon een ontzettende kut aankoop. Zal Slot het niet iets beter zien?quote:Op zondag 28 januari 2024 13:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat dachten we vorig jaar ook van Timber. Ik denk dat ie nog moet wennen aan het spel en de intensieve trainingen van Slotquote:Op zondag 28 januari 2024 13:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Of het is gewoon een ontzettende kut aankoop. Zal Slot het niet iets beter zien?
Meer dan een half jaar? En het is de Eredivisie. Niet de PL, maar alles kan natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat dachten we vorig jaar ook van Timber. Ik denk dat ie nog moet wennen aan het spel en de intensieve trainingen van Slot
Past niet in het straatje van: "Het zit allemaal ontzettend dichtbij elkaar."quote:Op zondag 28 januari 2024 13:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Of het is gewoon een ontzettende kut aankoop. Zal Slot het niet iets beter zien?
Hij zit nu mentaal ook duidelijk niet lekker in z'n vel. Blik op standje Brienenoord als ie mag warmlopen, dat helpt niet natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Meer dan een half jaar? En het is de Eredivisie. Niet de PL, maar alles kan natuurlijk.
Als zelfs wij van een afstandje kunnen zien dat die arme jongen met zijn ziel onder zijn arm loopt en mentaal niet goed in zijn vel ziet, hoe kan het dan dat de staf dat niet ziet en er helemaal niks aan doet?quote:Op zondag 28 januari 2024 13:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zit nu mentaal ook duidelijk niet lekker in z'n vel. Blik op standje Brienenoord als ie mag warmlopen, dat helpt niet natuurlijk.
Hij is gewoon wat te traag en zwak in de duels, dat is allemaal trainbaar, maar - ook door zijn blessure - is hij met een ontzettende achterstand begonnen en het duurt allemaal wel wat lang. Voor de winterstop vond ik zijn niveau bedroevend dus begrijp best dat Arne andere jongens de kans geeft, maar uiteindelijk zie ik wel veruit de meeste potentie in Ivanusec.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij is er ook een lange tijd uit geweest met die blessure.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Meer dan een half jaar? En het is de Eredivisie. Niet de PL, maar alles kan natuurlijk.
Damn.quote:
Bij Twente denken ze ook "laat die maar vrij"quote:Op zondag 28 januari 2024 14:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hockeyhoofd met de pass.
Balverlies
We geven hem nu wel even de kans inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:40 schreef snabbi het volgende:
lekker na 1 actie eigen spelers affakkelen
Er worden hier enkel feiten benoemd.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:40 schreef snabbi het volgende:
lekker na 1 actie eigen spelers affakkelen
Toch gek hoe we het tegen Twente weer voetballend zo lastig hebben. Het ziet er echt niet uitquote:
Ik heb niet het idee dat het nu aan Twente ligt.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch gek hoe we het tegen Twente weer voetballend zo lastig hebben. Het ziet er echt niet uit
Nee, ik ook niet. De afwezigheid van Stengs laat zich ook wel merken denk ik. Maar Twente is aanvallend zo zwak dat je dit echt niet mag verliezen.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het nu aan Twente ligt.
Twente zet het gewoon goed dichtquote:Op zondag 28 januari 2024 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch gek hoe we het tegen Twente weer voetballend zo lastig hebben. Het ziet er echt niet uit
Als we zo blijven aanvallen, wordt het een brilstandquote:Op zondag 28 januari 2024 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. De afwezigheid van Stengs laat zich ook wel merken denk ik. Maar Twente is aanvallend zo zwak dat je dit echt niet mag verliezen.
Nou ja, lekker rennen en voorgeven. Maar dat heeft nu niet zo veel zin.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:53 schreef Haringkop het volgende:
Nieuwkoop heeft toch nul kwaliteiten als rechtsbuiten, wat waardeloos zeg.
vooral dat, geen normale aanval/pass gezien nog. Dit is een aardige kopbal maar het is gewoon nog onder niveau.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is het al 25 minuten ontzettend slordig, om spontane oogtyfus van te krijgen. Ook nog geen kans gehad trouwens.
Tsja, dan enige techniek ook wel vereist. Lachwekkend om hem daar neer te zetten. Was van de week leuk tegen Dest, maar voor de rest nietquote:Op zondag 28 januari 2024 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, lekker rennen en voorgeven. Maar dat heeft nu niet zo veel zin.
Ik heb een beetje kuipvreesquote:Op zondag 28 januari 2024 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lindhout is NIET bang voor de Kuip
Tijd voor Lingrquote:Op zondag 28 januari 2024 15:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou, kunnen de dames nu weer in hun schoenen gaan lopen ipv ernaast?
Gewoon een kutinstelling.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze vinden de ruimtes totaal niet. Nu is Twente wel een klote tegenstander voor ons maar het is vandaag voetballend gewoon niet in orde.
Komt omdat ze altijd door het midden willen voetballen.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze vinden de ruimtes totaal niet. Nu is Twente wel een klote tegenstander voor ons maar het is vandaag voetballend gewoon niet in orde.
Sinds Pusic weg is is het niet veel meer hé?quote:Op zondag 28 januari 2024 15:02 schreef Haringkop het volgende:
Wanneer gaat Arne z’n fouten herstellen..
Natuurlijk wel, veel te laag tempo, slap in de duels etc.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met de instelling is natuurlijk niks mis.
Nee joh, dat is zo’n oneliner. Deze jongens trainen zich helemaal de tering en staan iedere wedstrijd keihard te werken.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, veel te laag tempo, slap in de duels etc.
quote:Op zondag 28 januari 2024 15:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Jullie hadden toch altijd pech? Donderdag al bijzonder veel geluk en nu weer. Kijken jullie soms andere wedstrijden?
donderdag hebben we helemaal niet gevoetbald gekquote:Op zondag 28 januari 2024 15:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Jullie hadden toch altijd pech? Donderdag al bijzonder veel geluk en nu weer. Kijken jullie soms andere wedstrijden?
Donderdagquote:Op zondag 28 januari 2024 15:05 schreef LordVoldermort het volgende:
FC Twente heeft nog geen schot op goal gehad?quote:Op zondag 28 januari 2024 15:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Arne zal straks wel verkondigen dat VOOR HET EERST dit seizoen Feyenoord geluk had dat de tegenstander niet de eerste kans meteen scoorde.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Jullie voetballen al weken niet meer, Klaas.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
donderdag hebben we helemaal niet gevoetbald gek
Rot op met je goedkope bait.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Lees jij iemand posten dat we goed spelen deze wedstrijd?quote:Op zondag 28 januari 2024 15:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Eigenlijk geloof ik er niet zo in dat dat nu het grote verschil is, maar opvallend is het wel ja.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sinds Pusic weg is is het niet veel meer hé?
@GurneyIsBestOkequote:Op zondag 28 januari 2024 15:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lees jij iemand posten dat we goed spelen deze wedstrijd?
Ohh wow. Excuses. Nog even en jij gaat zelfs toegeven dat jullie een redelijk matige selectie hebben. Jullie hebben niet een fatsoenlijke buitenspeler, jezus.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat we waardeloos spelen
en nog een keerquote:Op zondag 28 januari 2024 15:07 schreef R-woud93 het volgende:
Oei @:LordVoldermort slaat een enorme flater.
Gozertje, gaat het?quote:Op zondag 28 januari 2024 15:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ohh wow. Excuses. Nog even en jij gaat zelfs toegeven dat jullie een redelijk matige selectie hebben. Jullie hebben niet een fatsoenlijke buitenspeler, jezus.
quote:Op zondag 28 januari 2024 15:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Is Arend Martijn ontvoerd en zit er nu een dubbelganger?
Dat opportunisme van Igor levert wel gevaarlijke momenten op, Nieuwkoop voegt deze wedstrijd echt niets toe.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:21 schreef Kerftminister het volgende:
Wissel Van den Belt en Nieuwkoop aub. Daar komt echt niks van af. Paixao ook niet maar die heeft iig nog een actie.
Ik snap echt niet waarom Nieuwkoop speelt. Tegen PSV met het hoge tempo een logische keuze, maar Twente gaat alleen maar vermoeiend ingraven en counteren.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:22 schreef fetX het volgende:
Vd Belt en Nieuwkoop voegen (zoals verwacht) niets toe.
@onlogisch is altijd goed verzekerd, die zal dit wel weten.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:20 schreef Zipportal het volgende:
Wordt oogaids ook vergoedt vanuit de basisverzekering?
ROVERHEID DOET NIKS
Stengs mis je ook enorm. Doe tweede helft Zerrouki maar, al vind ik dat ook maar meh.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom Nieuwkoop speelt. Tegen PSV met het hoge tempo een logische keuze, maar Twente gaat alleen maar vermoeiend ingraven en counteren.
Ik zou zo'n beetje iedere speler op de bank toch eerder inbrengen dan extra slot op de deur Zerroukiquote:Op zondag 28 januari 2024 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Stengs mis je ook enorm. Doe tweede helft Zerrouki maar, al vind ik dat ook maar meh.
Ivanusec kan niet lopen. Als die ruimtes er liggen, is hij te traag om om te schakelen. Dan vind ik Paixao wel logischer vanaf links.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:25 schreef Kerftminister het volgende:
Ik begrijp trouwens totaal niet dat je Ivanusec niet opstelt en die twee nietsnutten wel, doet Ivanusec het zo belachelijk slecht op de training dan?
Zelfs dat is nog beter dan wat er nu staatquote:
Slecht scoutingswerk dan. Heb je een hoop geld neergelegd voor een speler die niet in je systeem pastquote:Op zondag 28 januari 2024 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ivanusec kan niet lopen. Als die ruimtes er liggen, is hij te traag om om te schakelen. Dan vind ik Paixao wel logischer vanaf links.
Maar op 10 had hij vandaag in de combinatie wellicht wel wat toegevoegd. Zo met hockeyhoofd slaat nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |