Bij Twente denken ze ook "laat die maar vrij"quote:Op zondag 28 januari 2024 14:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hockeyhoofd met de pass.
Balverlies
Feyenoord laat het treintje van Twente even uitrazenquote:
We geven hem nu wel even de kans inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:40 schreef snabbi het volgende:
lekker na 1 actie eigen spelers affakkelen
Er worden hier enkel feiten benoemd.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:40 schreef snabbi het volgende:
lekker na 1 actie eigen spelers affakkelen
Toch gek hoe we het tegen Twente weer voetballend zo lastig hebben. Het ziet er echt niet uitquote:
Ik heb niet het idee dat het nu aan Twente ligt.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch gek hoe we het tegen Twente weer voetballend zo lastig hebben. Het ziet er echt niet uit
Nee, ik ook niet. De afwezigheid van Stengs laat zich ook wel merken denk ik. Maar Twente is aanvallend zo zwak dat je dit echt niet mag verliezen.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het nu aan Twente ligt.
Twente zet het gewoon goed dichtquote:Op zondag 28 januari 2024 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch gek hoe we het tegen Twente weer voetballend zo lastig hebben. Het ziet er echt niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |