Hockeyhoofd levert ook veel arbeid en zal prima rennenquote:Op zondag 28 januari 2024 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Stengs levert echt heel veel arbeid en kan prima rennen, daar is weinig mis mee.
Ik overdrijf natuurlijk.quote:
Dat kan te maken hebben met belasting. De medische staf houd alle data bij natuurlijk en die zullen het wel niet verantwoord hebben gevonden. Dat vind ik ook niet heel spannend. Nieuwkoop wel, tegen PSV snap ik het nog maar om dit nu weer te doen, niet te hopen dat het structureel is. Vd Belt ook apart, maar dat kan te maken hebben met Milambo die gisteren nog heeft gespeeld en Zerrouki die misschien nog niet okselfris is na de afrika cup. Had dan zelf wel Ivanusec op 10 gezet.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Milambo heeft gisteren nog gespeeld met O21. Net als Zëchiel en Sauer trouwens, waarom die 2 dan weer niet op de bank zitten maar Milambo wel is me een compleet raadsel.
Of het is gewoon een ontzettende kut aankoop. Zal Slot het niet iets beter zien?quote:Op zondag 28 januari 2024 13:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne maakt KroaatGod ondertussen ook KAPOT.
Die is echt niet slechter dan hockeyhoofd en Nieuwkoop.
Dat dachten we vorig jaar ook van Timber. Ik denk dat ie nog moet wennen aan het spel en de intensieve trainingen van Slotquote:Op zondag 28 januari 2024 13:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Of het is gewoon een ontzettende kut aankoop. Zal Slot het niet iets beter zien?
Meer dan een half jaar? En het is de Eredivisie. Niet de PL, maar alles kan natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat dachten we vorig jaar ook van Timber. Ik denk dat ie nog moet wennen aan het spel en de intensieve trainingen van Slot
Past niet in het straatje van: "Het zit allemaal ontzettend dichtbij elkaar."quote:Op zondag 28 januari 2024 13:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Of het is gewoon een ontzettende kut aankoop. Zal Slot het niet iets beter zien?
Hij zit nu mentaal ook duidelijk niet lekker in z'n vel. Blik op standje Brienenoord als ie mag warmlopen, dat helpt niet natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Meer dan een half jaar? En het is de Eredivisie. Niet de PL, maar alles kan natuurlijk.
Als zelfs wij van een afstandje kunnen zien dat die arme jongen met zijn ziel onder zijn arm loopt en mentaal niet goed in zijn vel ziet, hoe kan het dan dat de staf dat niet ziet en er helemaal niks aan doet?quote:Op zondag 28 januari 2024 13:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zit nu mentaal ook duidelijk niet lekker in z'n vel. Blik op standje Brienenoord als ie mag warmlopen, dat helpt niet natuurlijk.
Hij is gewoon wat te traag en zwak in de duels, dat is allemaal trainbaar, maar - ook door zijn blessure - is hij met een ontzettende achterstand begonnen en het duurt allemaal wel wat lang. Voor de winterstop vond ik zijn niveau bedroevend dus begrijp best dat Arne andere jongens de kans geeft, maar uiteindelijk zie ik wel veruit de meeste potentie in Ivanusec.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij is er ook een lange tijd uit geweest met die blessure.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Meer dan een half jaar? En het is de Eredivisie. Niet de PL, maar alles kan natuurlijk.
Damn.quote:
Bij Twente denken ze ook "laat die maar vrij"quote:Op zondag 28 januari 2024 14:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hockeyhoofd met de pass.
Balverlies
Feyenoord laat het treintje van Twente even uitrazenquote:
We geven hem nu wel even de kans inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:40 schreef snabbi het volgende:
lekker na 1 actie eigen spelers affakkelen
Er worden hier enkel feiten benoemd.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:40 schreef snabbi het volgende:
lekker na 1 actie eigen spelers affakkelen
Toch gek hoe we het tegen Twente weer voetballend zo lastig hebben. Het ziet er echt niet uitquote:
Ik heb niet het idee dat het nu aan Twente ligt.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch gek hoe we het tegen Twente weer voetballend zo lastig hebben. Het ziet er echt niet uit
Nee, ik ook niet. De afwezigheid van Stengs laat zich ook wel merken denk ik. Maar Twente is aanvallend zo zwak dat je dit echt niet mag verliezen.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het nu aan Twente ligt.
Twente zet het gewoon goed dichtquote:Op zondag 28 januari 2024 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch gek hoe we het tegen Twente weer voetballend zo lastig hebben. Het ziet er echt niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |