quote:Op zondag 28 januari 2024 15:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Is Arend Martijn ontvoerd en zit er nu een dubbelganger?
Dat opportunisme van Igor levert wel gevaarlijke momenten op, Nieuwkoop voegt deze wedstrijd echt niets toe.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:21 schreef Kerftminister het volgende:
Wissel Van den Belt en Nieuwkoop aub. Daar komt echt niks van af. Paixao ook niet maar die heeft iig nog een actie.
Ik snap echt niet waarom Nieuwkoop speelt. Tegen PSV met het hoge tempo een logische keuze, maar Twente gaat alleen maar vermoeiend ingraven en counteren.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:22 schreef fetX het volgende:
Vd Belt en Nieuwkoop voegen (zoals verwacht) niets toe.
@onlogisch is altijd goed verzekerd, die zal dit wel weten.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:20 schreef Zipportal het volgende:
Wordt oogaids ook vergoedt vanuit de basisverzekering?
ROVERHEID DOET NIKS
Stengs mis je ook enorm. Doe tweede helft Zerrouki maar, al vind ik dat ook maar meh.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom Nieuwkoop speelt. Tegen PSV met het hoge tempo een logische keuze, maar Twente gaat alleen maar vermoeiend ingraven en counteren.
Ik zou zo'n beetje iedere speler op de bank toch eerder inbrengen dan extra slot op de deur Zerroukiquote:Op zondag 28 januari 2024 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Stengs mis je ook enorm. Doe tweede helft Zerrouki maar, al vind ik dat ook maar meh.
Ivanusec kan niet lopen. Als die ruimtes er liggen, is hij te traag om om te schakelen. Dan vind ik Paixao wel logischer vanaf links.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:25 schreef Kerftminister het volgende:
Ik begrijp trouwens totaal niet dat je Ivanusec niet opstelt en die twee nietsnutten wel, doet Ivanusec het zo belachelijk slecht op de training dan?
Dat snap ik wel, Nieuwkoop moet je sowieso wisselen.quote:
Zelfs dat is nog beter dan wat er nu staatquote:
Slecht scoutingswerk dan. Heb je een hoop geld neergelegd voor een speler die niet in je systeem pastquote:Op zondag 28 januari 2024 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ivanusec kan niet lopen. Als die ruimtes er liggen, is hij te traag om om te schakelen. Dan vind ik Paixao wel logischer vanaf links.
Maar op 10 had hij vandaag in de combinatie wellicht wel wat toegevoegd. Zo met hockeyhoofd slaat nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |