Het is in de provincie geen nieuws dat het niet gaat om de bal raken, maar om de bal spelen…quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:33 schreef Haringkop het volgende:
We waren het hier toch allang over eens dat Wieffer gewoon de bal raakte.
Blijkt het toch waar te zijn dat het nieuws uit de Randstad wat later de provincie bereikt...
Het vaak herhalen maakt het niet waar…quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User VEM2012 blijft maar wanhopig om zich heen slaan.
We doen hier niet aan Noa Lang grapjes.quote:
Wie beslist dat,?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We doen hier niet aan Noa Lang grapjes.
Das al best lang een tijdje zo.
Die vindt dat niet zo Luuk.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was volgens mij @:coco
Ja een eigen regeltje dus, kijk mij maakt het niet uit hoor maar wees dan consequent als moderator met je eigen regeltjesquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was volgens mij @:coco
Fok! op z'n Dest.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja een eigen regeltje dus, kijk mij maakt het niet uit hoor maar wees dan consequent als moderator met je eigen regeltjes
Het gaat er mij om dat hij zelf ook soms dom loopt te ouwehoeren, geen probleem hoor maar ga dan geen regeltjes te lopen verzinnen omdat je het niet leuk vindtquote:
U wot m8quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:54 schreef Vis1980 het volgende:
Nu wordt het zelfs grimmig, als dat maar goed gaat!
Ik denk dat je het iets te serieus neemt. Schrijf gewoon wat je wil, uiteindelijk doen we hier allemaal wel eens dom.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:01 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat hij zelf ook soms dom loopt te ouwehoeren, geen probleem hoor maar ga dan geen regeltjes te lopen verzinnen omdat je het niet leuk vindt
Vooral Gurley.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het iets te serieus neemt. Schrijf gewoon wat je wil, uiteindelijk doen we hier allemaal wel eens dom.
Die heeft er bijna kunst van gemaakt.quote:
Zoals Vis zegt zou ik het niet te serieus nemen. Omdat er best wel vaak Lang grapjes gemaakt worden wordt daar wel eens -onserieus- overdreven bot op gereageerd, met ‘dit kan niet’ of ‘ga weg’. Je post hier volgens mij al een tijdje mee, dus ik dacht dat je dit wistquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:01 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat hij zelf ook soms dom loopt te ouwehoeren, geen probleem hoor maar ga dan geen regeltjes te lopen verzinnen omdat je het niet leuk vindt
Twente, zeg het maar.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig begint over een uur de voordracht van Arne.
Sorry, ja ik wist dat de grapjes niet altijd gewaardeerd worden, ik ben vandaag niet op mijn best en neem dingen wat te zwaar opquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals Vis zegt zou ik het niet te serieus nemen. Omdat er best wel vaak Lang grapjes gemaakt worden wordt daar wel eens -onserieus- overdreven bot op gereageerd, met ‘dit kan niet’ of ‘ga weg’. Je post hier volgens mij al een tijdje mee, dus ik dacht dat je dit wist
Til er niet te zwaar aan, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sorry, ja ik wist dat de grapjes niet altijd gewaardeerd worden, ik ben vandaag niet op mijn best en neem dingen wat te zwaar op
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sorry, ja ik wist dat de grapjes niet altijd gewaardeerd worden, ik ben vandaag niet op mijn best en neem dingen wat te zwaar op
12 keer Gimenez natuurlijk, zodat ie weer wat dichterbij de Dillen-index komt.quote:
Nkufo. Al jaren.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:45 schreef Haringkop het volgende:
Twente mist Ugalde, Van Wolfswinkel, Steijn. Wie nog meer?
Nou, ik niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:45 schreef Haringkop het volgende:
@Jojoortje is toch voor Ajax.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:45 schreef Haringkop het volgende:
quote:Feyenoord verwelkomt zondag József Kiprich in De Kuip
Feyenoord verwelkomt komende zondag József Kiprich als eregast bij de thuiswedstrijd tegen FC Twente. De populaire oud-spits komt speciaal over vanuit zijn thuisland Hongarije en zal voorafgaand aan de wedstrijd het veld op komen.
Kiprich kwam in 1989 naar Rotterdam en groeide in de jaren die volgde uit tot een publiekslieveling van het legioen. Het ultieme hoogtepunt van zijn tijd bij Feyenoord was het landskampioenschap van 1993, terwijl hij daarnaast liefst vier keer de KNVB Beker won. Na de bekerwinst in 1995 volgde een emotioneel afscheid in De Kuip, waar Kiprich op de schouders ging en het ‘Jóóózsef, Jóóózsef’ massaal door het stadion galmde.
Zondag keert Kiprich, die vorig jaar zestig werd, weer terug in De Kuip voor een bijzonder en langverwacht weerzien met het legioen. Ben jij er zondag bij? Zorg dan dat je op tijd in het stadion bent, zodat je niks mist en je een held uit het verleden het onthaal kunt geven dat hij verdient! De verwachtingen zijn dat Kiprich ook aanwezig zal zijn op Varkenoord.
Zwaar ontdaan door de beslissing van Klopp natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:16 schreef Caland het volgende:
Arend zal godverdomme eens op tijd zijn
De persconferentie van Bosz vandaag met die griet van ESPN is helemaal om te huilen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:24 schreef Caland het volgende:
De NPO is aan het vissen naar opmerkingen over de scheidsrechter, behoorlijk sneu.
Hier is @VEM2012 het vast mee eens.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:30 schreef Caland het volgende:
Arne vindt het maar vervelend dat dit seizoen niks ons komt aanwaaien.
Ik vind die regio leuker dan Arnhem en met name Nijmegen. Daar in het verre oosten loopt een hoop geks rond, dat is waar.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Walgelijke supporters. Allemaal Luuk de Jongetjes.
De regio is prima, daar wel mee eens.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind die regio leuker dan Arnhem en met name Nijmegen. Daar in het verre oosten loopt een hoop geks rond, dat is waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |