SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nergens voor nodig. Dat trauma zal kennelijk nooit verdwijnen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:02 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je probeert ook wel alles uit de kast te halen om ergens heel misschien iemand op diezelfde kast te jagen hè? Vergeet anders de 10-0 niet nog even te vermelden. Jankbal.
Klopt, en klopt. Er mist nog 1 rode kaart.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:20 schreef Caland het volgende:
@:scrummie Perez kreeg rood, die doelpuntenmaker zal wel Landzaat zijn (of Timmie).
In Eindhoven zijn ze al lang en breed verder hoor. De hoofdprijs gaat naar de voetbalhoofdstad van Nederland.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:22 schreef Caland het volgende:
Zijn er eigenlijk al kamervragen gesteld vanuit het Eindhovense over die wel of niet pingel? Wat zetten die zich onvoorstelbaar voor lul zeg.
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In Eindhoven zijn ze al lang en breed verder hoor.
Correct!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:50 schreef Document1 het volgende:
Van Galen?
Edit: volgens z’n wiki zit ik wel goed denk ik.
Wist jij dat Clay Ruperti uit de regio Rotterdam komt?!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:22 schreef Caland het volgende:
Zijn er eigenlijk al kamervragen gesteld vanuit het Eindhovense over die wel of niet pingel? Wat zetten die zich onvoorstelbaar voor lul zeg.
Hij heeft zelfs gewerkt in het Rijnmondgebied voordat hij scheidsrechter werdquote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist jij dat Clay Ruperti uit de regio Rotterdam komt?!
Zo, wanneer ben je uitgejankt?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In Eindhoven zijn ze al lang en breed verder hoor. De hoofdprijs gaat naar de voetbalhoofdstad van Nederland.
Jullie de troostprijs. Ook goed.
Man, ik heb niet eens gekeken, zo weinig boeit het mij. Ik heb alleen ontzettend veel lol om hoe kinderachtig men zich hier toont door niet gewoon toe te geven dat het een fout was.quote:
Maar je hebt toch niet gekeken?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Man, ik heb niet eens gekeken, zo weinig boeit het mij. Ik heb alleen ontzettend veel lol om hoe kinderachtig men zich hier toont door niet gewoon toe te geven dat het een fout was.
'Zo weinig boeit het mij'quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Man, ik heb niet eens gekeken, zo weinig boeit het mij. Ik heb alleen ontzettend veel lol om hoe kinderachtig men zich hier toont door niet gewoon toe te geven dat het een fout was.
Omdat het ook geen 100% fout was. Dat het jouw mening is, is niet zo relevant.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |