abonnement Unibet Coolblue
pi_212123820
Welkom in het R&P Feedback topic! Hier kun je terecht voor (constructieve) feedback en vragen.
Voordat je post, zie graag R&P / Welkom op R&P - Onze huisregels.

Note: Slow chat, off topic posts en geflame worden zonder waarschuwing verwijderd.


pi_212240893
R&P / Suïcidaal zijn

Ik dacht dat Fok dit soort topics niet wilde faciliteren?
  Moderator donderdag 1 februari 2024 @ 10:02:39 #3
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_212246372
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 19:44 schreef Modus het volgende:
R&P / Suïcidaal zijn

Ik dacht dat Fok dit soort topics niet wilde faciliteren?
Pfff, een lastige inderdaad. Volgens de 'huisregels' zouden dit soort topics normaliter gesloten worden. Maar de manier waarop er gereageerd wordt met adviezen en steunbetuigingen (om het niet te doen) vind ik dan ook wel weer heel mooi.

Ik zie dat @Lenny77 gereageerd heeft in dat topic dus ga ik op haar oordeel af.
pi_212251002
quote:
3s.gif Op donderdag 1 februari 2024 10:02 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Pfff, een lastige inderdaad. Volgens de 'huisregels' zouden dit soort topics normaliter gesloten worden. Maar de manier waarop er gereageerd wordt met adviezen en steunbetuigingen (om het niet te doen) vind ik dan ook wel weer heel mooi.

Ik zie dat @:Lenny77 gereageerd heeft in dat topic dus ga ik op haar oordeel af.
Mja dit dus.. de TS geeft ook een hele uitleg en het voelt niet als een 'ik haat alles en ga mij nu van kant maken topic'.
Dus ik vond het ook een moeilijke beslissing en zit er bovenop maar door inderdaad de mooie posts en users die zich bloot gaven had ik zoiets van: geef het een kans.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_212253125
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 15:39 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mja dit dus.. de TS geeft ook een hele uitleg en het voelt niet als een 'ik haat alles en ga mij nu van kant maken topic'.
Dus ik vond het ook een moeilijke beslissing en zit er bovenop maar door inderdaad de mooie posts en users die zich bloot gaven had ik zoiets van: geef het een kans.
Top dat er hier nu -eindelijk- meer ruimte voor mag zijn ^O^

Want de gedachten leven bij meer mensen dan menigeen weet, en als je die hier anoniem mag uitspreken geeft dat vaak net dat beetje lucht om toch door te kunnen gaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212253873
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 18:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Top dat er hier nu -eindelijk- meer ruimte voor mag zijn ^O^

Want de gedachten leven bij meer mensen dan menigeen weet, en als je die hier anoniem mag uitspreken geeft dat vaak net dat beetje lucht om toch door te kunnen gaan.
Ja daar ben ik het zeker mee eens maar het is een heel dun koord om op te lopen en toch wel ergens een zware 'verantwoordelijkheid'.
Plus als je pech hebt dat iemand in het midden van de nacht komt met zo een topic dan kan je wel eens heel andere reacties krijgen van de iets minder serieuze users :X
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_212255361
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 19:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja daar ben ik het zeker mee eens maar het is een heel dun koord om op te lopen en toch wel ergens een zware 'verantwoordelijkheid'.
Plus als je pech hebt dat iemand in het midden van de nacht komt met zo een topic dan kan je wel eens heel andere reacties krijgen van de iets minder serieuze users :X
Ach ook dronken users zullen niet zo snel daar grappen over maken hoor. Het beleid is wel vrij streng wat dat betreft. Beetje verantwoordelijkheid ontlopend als het wat te moeilijk wordt om zelf in te dekken

Dat je het in dit geval toestaat is naar mijn idee trouwens heel goed, vooral inderdaad vanwege de bemoedigende woorden en bezorgde reacties
pi_212255509
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:46 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ach ook dronken users zullen niet zo snel daar grappen over maken hoor. Het beleid is wel vrij streng wat dat betreft. Beetje verantwoordelijkheid ontlopend als het wat te moeilijk wordt om zelf in te dekken

Dat je het in dit geval toestaat is naar mijn idee trouwens heel goed, vooral inderdaad vanwege de bemoedigende woorden en bezorgde reacties
De dronken users zijn ook niet altijd een probleem :D
Eerder de trollers en rellers uit KPD ofzo..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_212256141
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 19:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja daar ben ik het zeker mee eens maar het is een heel dun koord om op te lopen en toch wel ergens een zware 'verantwoordelijkheid'.

Over welke verantwoordelijkheid heb je het dan?
Of misschien meer passend: wiens verantwoordelijkheid? Die van een user die denkt over de dood? Die van de mods?

quote:
Plus als je pech hebt dat iemand in het midden van de nacht komt met zo een topic dan kan je wel eens heel andere reacties krijgen van de iets minder serieuze users :X
Klopt. Pijnlijk.
Maar (helaas) niets nieuws hier op FOK! Moet je daarom deze uitlaatklep voor de groep mensen die met hun gedachten over de dood al zo slecht kwijt kunnen helemaal dicht draaien? Of kun je wel ruimte geven, waar mogelijk strak modereren (zoals jullie nu al doen ^O^ ) . En users die gaan trollen, belachelijk maken etc een versnelde of langere ban dan gebruikelijk op laten leggen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212256639
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 21:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Over welke verantwoordelijkheid heb je het dan?
Of misschien meer passend: wiens verantwoordelijkheid? Die van een user die denkt over de dood? Die van de mods?
[..]
Klopt. Pijnlijk.
Maar (helaas) niets nieuws hier op FOK! Moet je daarom deze uitlaatklep voor de groep mensen die met hun gedachten over de dood al zo slecht kwijt kunnen helemaal dicht draaien? Of kun je wel ruimte geven, waar mogelijk strak modereren (zoals jullie nu al doen ^O^ ) . En users die gaan trollen, belachelijk maken etc een versnelde of langere ban dan gebruikelijk op laten leggen?
Stukje verantwoordelijkheid als in: 'wij' zijn niet getraind om mensen in kritieke situaties te helpen, daar zijn zeer geschikte sites en hulplijnen voor. Dat wil niet zeggen dat niemand hier juist advies kan geven of steun, begrijp mij dus niet verkeerd. Maar dat maakt zo een persoon misschien extra kwetsbaar als deze eerst hier komt. Daarom ook het belang om meteen aan te geven waar wel de juiste hulp te vinden is, zoals ook veel users in dat topic hebben gedaan.
Buiten dat is het natuurlijk mijn policy niet :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_212257372
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 22:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Stukje verantwoordelijkheid als in: 'wij' zijn niet getraind om mensen in kritieke situaties te helpen, daar zijn zeer geschikte sites en hulplijnen voor. Dat wil niet zeggen dat niemand hier juist advies kan geven of steun, begrijp mij dus niet verkeerd. Maar dat maakt zo een persoon misschien extra kwetsbaar als deze eerst hier komt. Daarom ook het belang om meteen aan te geven waar wel de juiste hulp te vinden is, zoals ook veel users in dat topic hebben gedaan.
Buiten dat is het natuurlijk mijn policy niet :@
Verwijzen naar hulplijnen is altijd goed natuurlijk. Aan de user om er al dan niet gebruik van te maken.

Verder.. kun je het als reageerder niet echt verpesten hoor. Zolang je respectvol reageert kun je veel zeggen en vragen. Voelt de ander zich gehoord. En door erover te praten breng je de ander echt niet opeens op zelfmoordgedachten. Die zijn er al (en als je daarover mag praten lucht dat op) of die zijn er niet.

Kreten als ‘Een betere wereld begint bij jezelf’ en ‘de maatschappij, dat ben jij’ zijn er niet voor niks.

En 113 (die professioneel met suïcide bezig is) heeft een paar jaar geleden niet voor niks de ‘vraag van je leven’ campagne gelanceerd. Om het grote publiek juist te laten praten over suïcide.
Mét gratis laagdrempelige online cursus die je nog steeds kunt volgen https://www.113.nl/maak-j(...)ing-suicidepreventie

Geen therapie, wel handvaten voor een gesprek.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 4 februari 2024 @ 13:09:33 #12
500901 HappyCharly
Nothing really matters
pi_212292317
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
De dronken users zijn ook niet altijd een probleem :D
Eerder de trollers en rellers uit KPD ofzo..
Ik vind het fijn dat zo'n topic mag bestaan. Geeft lucht en (h)erkenning aan mensen. Als je anoniem op n forum al niet over suïcidale gedachten mag praten, waar dan in hemelsnaam.

Dus ^O^
Happy thoughts
pi_212303447
Waarom is dit serieuze topic gesloten?

R&P / Zou je je moeder kunnen en/of willen daten als het niet je moeder is?

Het gaat over mannen op dit forum, met een mening over een vrouw, die niet zijn moeder is.
  maandag 5 februari 2024 @ 10:28:13 #14
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_212303745
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 10:00 schreef streamjohan het volgende:
Waarom is dit serieuze topic gesloten?

R&P / Zou je je moeder kunnen en/of willen daten als het niet je moeder is?

Het gaat over mannen op dit forum, met een mening over een vrouw, die niet zijn moeder is.
Omdat je OP ronduit waardeloos is...
pi_212458545
Nou de moderatie is net als vanouds

quote:
Je zoveelste dronken-tor-topic wat op precies dezelfde manier verloopt als altijd. Blijf van de nieuw topic knop af als je de reacties niet kunt handelen.
We sluiten af met een belediging en belerende les.

Daarna sluiten we het want we willen geen kritische vragen die misschien aangeven dat we zelf niet zo geweldig zijn als we denken.. Als er nou ontopic gereageerd zou worden.. Maar jullie soort laat alle reacties maar staan en als het te heet onder jullie voeten worden dan 'even beledigen en sluiten'. Jullie leven, niet het mijne, maar toch het steekt dat jullie dat stukje macht hebben en misbruiken
pi_212459374
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 22:09 schreef Masberum het volgende:
Nou de moderatie is net als vanouds
[..]
We sluiten af met een belediging en belerende les.

Daarna sluiten we het want we willen geen kritische vragen die misschien aangeven dat we zelf niet zo geweldig zijn als we denken.. Als er nou ontopic gereageerd zou worden.. Maar jullie soort laat alle reacties maar staan en als het te heet onder jullie voeten worden dan 'even beledigen en sluiten'. Jullie leven, niet het mijne, maar toch het steekt dat jullie dat stukje macht hebben en misbruiken
Tja, bij het plaatsen van iedere post ga je *leest uit blauwe tekstvak boven postvak voor* akkoord met de algemene voorwaarden en policy.
Onder meer punt 4 van die algemene voorwaarden is in dit kader interessant leesvoer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 22 februari 2024 @ 21:16:34 #17
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212544015
Hallo,

Ik ben terug. Ik wil graag even zeggen dat ik dankbaar ben om nog een kans te krijgen om mee te doen op deze forum. Ik beloof dat ik dit keer mijn uiterste best zal doen om op geen enkele manier problemen te veroorzaken of regels te breken op fok. Ik zal nederig zijn en geen ruzie maken met CoolGuy of andere leden. Als ik iets doe of zegt dat controversieel is, geef mij een waarschuwing en ik zal mijn gedrag meteen aanpassen.

Wat mag ik zeker niet doen en wat mag wel? Geef me alvast een leidraad met voorbeelden zodat ik geen fouten maak a.u.b.

Peace ☮
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator vrijdag 23 februari 2024 @ 08:24:01 #18
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_212548321
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 21:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Hallo,

Ik ben terug. Ik wil graag even zeggen dat ik dankbaar ben om nog een kans te krijgen om mee te doen op deze forum. Ik beloof dat ik dit keer mijn uiterste best zal doen om op geen enkele manier problemen te veroorzaken of regels te breken op fok. Ik zal nederig zijn en geen ruzie maken met CoolGuy of andere leden. Als ik iets doe of zegt dat controversieel is, geef mij een waarschuwing en ik zal mijn gedrag meteen aanpassen.

Wat mag ik zeker niet doen en wat mag wel? Geef me alvast een leidraad met voorbeelden zodat ik geen fouten maak a.u.b.

Peace ☮
Laten we beginnen met alles gewoon in één topic te houden. Voor elk onderdeel van je leven een nieuw topic aanmaken is een beetje te veel.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 20:41:24 #19
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_212557074
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 08:24 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Laten we beginnen met alles gewoon in één topic te houden. Voor elk onderdeel van je leven een nieuw topic aanmaken is een beetje te veel.
R&P / Mijn verhaal deel 3: Psychoses en Veerkracht
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator vrijdag 23 februari 2024 @ 23:02:33 #20
441859 crew  Lenny77
pi_212559269
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 21:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Hallo,

Ik ben terug. Ik wil graag even zeggen dat ik dankbaar ben om nog een kans te krijgen om mee te doen op deze forum. Ik beloof dat ik dit keer mijn uiterste best zal doen om op geen enkele manier problemen te veroorzaken of regels te breken op fok. Ik zal nederig zijn en geen ruzie maken met CoolGuy of andere leden. Als ik iets doe of zegt dat controversieel is, geef mij een waarschuwing en ik zal mijn gedrag meteen aanpassen.

Wat mag ik zeker niet doen en wat mag wel? Geef me alvast een leidraad met voorbeelden zodat ik geen fouten maak a.u.b.

Peace ☮
Zoals Armani al zegt: hou het in 1 topic.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 24 februari 2024 @ 01:21:26 #21
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212560390
Hallo alweer, bedankt dat ik weer hier mag zijn in deze forum. Ik wil iets vragen en ik wil benadrukken dat ik geen ruzie wil maken of de autoriteit van de mods ondermijnen. Hieronder volgt mijn vraag:

Waarom mag ik mijn topic-onderwerp “mijn verhaal” niet verdelen in meerdere nieuwe topic? Wat ik heb geschreven is echt heel lang en uitgebreid en als ik alles in één topic plaatst dan is het gewoon te lang en uitgebreid voor anderen te lezen en reageren op alles wat ik schrijf. Het lijkt mij handiger om het te splitsen in meerdere delen en bij elke deel een aparte topic te maken. Hierdoor is het overzichtelijker voor de lezers te focussen op de kern van elke deel en daarop een reactie geven. Elke deel heeft een aparte onderwerp en dat wil ik praten en discussiëren met de users die reageren. Dus mag ik een apart topic maken voor elke deel van mijn grote verhaal?

Nogmaals ik vraag nu vriendelijk en ik wil niemand boos maken of ondermijnen. Als de mods hier zeggen dat het ik alles in één topic moet plaatsen en niet splitsen, dan accepteer ik dat en volg ik hun bevel op.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator zaterdag 24 februari 2024 @ 09:35:36 #22
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_212561733
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 01:21 schreef Keep_Walking het volgende:
Hallo alweer, bedankt dat ik weer hier mag zijn in deze forum. Ik wil iets vragen en ik wil benadrukken dat ik geen ruzie wil maken of de autoriteit van de mods ondermijnen. Hieronder volgt mijn vraag:

Waarom mag ik mijn topic-onderwerp “mijn verhaal” niet verdelen in meerdere nieuwe topic? Wat ik heb geschreven is echt heel lang en uitgebreid en als ik alles in één topic plaatst dan is het gewoon te lang en uitgebreid voor anderen te lezen en reageren op alles wat ik schrijf. Het lijkt mij handiger om het te splitsen in meerdere delen en bij elke deel een aparte topic te maken. Hierdoor is het overzichtelijker voor de lezers te focussen op de kern van elke deel en daarop een reactie geven. Elke deel heeft een aparte onderwerp en dat wil ik praten en discussiëren met de users die reageren. Dus mag ik een apart topic maken voor elke deel van mijn grote verhaal?

Nogmaals ik vraag nu vriendelijk en ik wil niemand boos maken of ondermijnen. Als de mods hier zeggen dat het ik alles in één topic moet plaatsen en niet splitsen, dan accepteer ik dat en volg ik hun bevel op.
Gewoon alles in 1 topic houden, oké
pi_212603662
Een vraagje, ik begrijp dat topics over zelfmoord niet echt mogen, maar mag dat wel als je een euthanasie wens hebt? Dus bijvoorbeeld wel weet dat dit leven voor jezelf niet echt genoeg voldoening geeft en over een x aantal tijd eruit wil/gaat stappen?
  dinsdag 27 februari 2024 @ 06:11:48 #24
545 dop
:copyright: dop
pi_212604124
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 23:40 schreef Masberum het volgende:
Een vraagje, ik begrijp dat topics over zelfmoord niet echt mogen, maar mag dat wel als je een euthanasie wens hebt? Dus bijvoorbeeld wel weet dat dit leven voor jezelf niet echt genoeg voldoening geeft en over een x aantal tijd eruit wil/gaat stappen?
dat werpt de vraag op is dit euthanasie, en waarom zou dit geen zelfmoord noemen.
De expertise ontbreekt en de vraag is te ingewikkeld om het hier te bespreken.
Blijft dus een onderwerp voor professionals.
En daar mee heb je dus al je antwoord.
Ga naar je huisarts en kaart het aan.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  Moderator dinsdag 27 februari 2024 @ 08:43:32 #25
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_212604754
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 06:11 schreef dop het volgende:

[..]
dat werpt de vraag op is dit euthanasie, en waarom zou dit geen zelfmoord noemen.
De expertise ontbreekt en de vraag is te ingewikkeld om het hier te bespreken.
Blijft dus een onderwerp voor professionals.
En daar mee heb je dus al je antwoord.
Ga naar je huisarts en kaart het aan.
Hier is niets op aan te vullen, helemaal perfect.
  donderdag 29 februari 2024 @ 08:16:57 #26
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212628569
Mag mijn topic miss_sly in R&P / Mijn schaamte/schuldgevoel van wangedrag tijdens psychoses

Weer open? Ik wil reageren op de reacties en ik herinner me niet dat ik ooit dit topic op deze manier heb geschreven en voorgelegd.

Ik wil sowieso reageren op de verwijt dat ik geen zelfreflectie zou hebben vanwege wat ik schreef. Hoezo heb ik geen zelfreflectie daar? Ik weet dat het helemaal bij mij ligt dat ik boos/vijandig voel en de vrouw in kwestie hoeft daar niks mee te doen. Waarom zou dat betekenen dat ik geen zelfreflectie heb dan?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator donderdag 29 februari 2024 @ 08:23:31 #27
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212628625
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 08:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Mag mijn topic miss_sly in R&P / Mijn schaamte/schuldgevoel van wangedrag tijdens psychoses

Weer open? Ik wil reageren op de reacties en ik herinner me niet dat ik ooit dit topic op deze manier heb geschreven en voorgelegd.

Ik wil sowieso reageren op de verwijt dat ik geen zelfreflectie zou hebben vanwege wat ik schreef. Hoezo heb ik geen zelfreflectie daar? Ik weet dat het helemaal bij mij ligt dat ik boos/vijandig voel en de vrouw in kwestie hoeft daar niks mee te doen. Waarom zou dat betekenen dat ik geen zelfreflectie heb dan?
Je hebt al een topic. Dat je je dat niet kunt herinneren is niet belangrijk. Je hébt die casus al een keer gehad. Mensen herkennen het niet voor niks.

Ga verder in het topic dat je al had.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 29 februari 2024 @ 08:29:42 #28
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212628671
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 08:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Je hebt al een topic. Dat je je dat niet kunt herinneren is niet belangrijk. Je hébt die casus al een keer gehad. Mensen herkennen het niet voor niks.

Ga verder in het topic dat je al had.
Waar is dat topic dan? Geef mij de link aub. Volgens mij heb ik nooit een specifieke topic gemaakt over deze gebeurtenis, maar wel ergens een reactie geplaatst waar ik met minder details over deze casus verteld. Bovendien gaat bovenstaande topic niet over het casus alleen, maar is veel breder en ik probeer te vertellen dat ik wel degelijk schaamte en schuld gevoel hebt bij mijn wangedragingen tijdens mijn psychoses. Die casus is maar een voorbeeld ter illustratie.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator donderdag 29 februari 2024 @ 08:32:49 #29
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212628690
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 08:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Waar is dat topic dan? Geef mij de link aub. Volgens mij heb ik nooit een specifieke topic gemaakt over deze gebeurtenis, maar wel ergens een reactie geplaatst waar ik met minder details over deze casus verteld. Bovendien gaat bovenstaande topic niet over het casus alleen, maar is veel breder en ik probeer te vertellen dat ik wel degelijk schaamte en schuld gevoel hebt bij mijn wangedragingen tijdens mijn psychoses. Die casus is maar een voorbeeld ter illustratie.
Je. Hebt. Al. Een. Topic. Je gaat niet voor alles een nieuw topic openen. Daarnaast krijg ik zo langzaam het gevoel dat je manisch bent. Nu kan ik dat niet beoordelen, maar elke keer in het verleden dat je 'afwijkend' postte ging het niet goed met je. Als dat nu ook zo is heb je hulp nodig. Als dat nu niet zo is heb ik het mis, maar bel aub je psycholoog of iemand die jou bij staat. Als het voor niks is, prima, als het wel nodig blijkt beter nu dan over 5 minuten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_212628748
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 08:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Waar is dat topic dan? Geef mij de link aub. Volgens mij heb ik nooit een specifieke topic gemaakt over deze gebeurtenis, maar wel ergens een reactie geplaatst waar ik met minder details over deze casus verteld. Bovendien gaat bovenstaande topic niet over het casus alleen, maar is veel breder en ik probeer te vertellen dat ik wel degelijk schaamte en schuld gevoel hebt bij mijn wangedragingen tijdens mijn psychoses. Die casus is maar een voorbeeld ter illustratie.
Ik ga ervan uit dat @CoolGuy het topic in R&P bedoelt dat je onlangs hebt geopend met je levensverhaal en alles. Daar kun je dit toch ook gewoon in kwijt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 29 februari 2024 @ 08:45:44 #31
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212628822
quote:
7s.gif Op donderdag 29 februari 2024 08:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ga ervan uit dat @:CoolGuy het topic in R&P bedoelt dat je onlangs hebt geopend met je levensverhaal en alles. Daar kun je dit toch ook gewoon in kwijt?
Oké dan plaats ik het daar. Bedankt voor je tip.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 1 maart 2024 @ 09:17:03 #32
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212643761
Waarom werd mijn topic verplaatst? Het was een serieuze topic met serieuze reacties. Ik maakte een paar grapjes maar. Kan hij weer in R&P geplaatst worden?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 09:23:32 #33
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212643816
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 09:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom werd mijn topic verplaatst? Het was een serieuze topic met serieuze reacties. Ik maakte een paar grapjes maar. Kan hij weer in R&P geplaatst worden?
Dat heb ik niet gedaan, dat heeft @Danny gedaan. Een paar enorm ongepaste grapjes op enorm ongepaste momenten waardoor je er blijk van gaf het niet serieus te nemen.

Overigens wel bijzonder dat je dat topic nu terug wil in R&P, want gisteren was het nog dat het topic dicht kon, en dan is het dicht, vervolgens pakt danny het mee naaer VER, en ineens is het weer een serieus topic en moet het terug naar R&P?
Breitling - Instruments for Professionals
  Admin vrijdag 1 maart 2024 @ 09:29:52 #34
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_212643880
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 09:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom werd mijn topic verplaatst? Het was een serieuze topic met serieuze reacties. Ik maakte een paar grapjes maar. Kan hij weer in R&P geplaatst worden?
Wat mijn collega hierboven zegt:
Het topic kon wel dicht, je was grapjes aan het maken enz enz.
Ik heb wat offtopic geneuzel verwijderd en het meegenomen naar VER zodat het open kon blijven (want er waren ook een boel serieuze reacties en het was verder imo een prima topic), maar tenzij CoolGuy zich bedenkt komt het topic niet terug in R&P.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 09:36:48 #35
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212643979
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 09:29 schreef Danny het volgende:

[..]
Wat mijn collega hierboven zegt:
Het topic kon wel dicht, je was grapjes aan het maken enz enz.
Ik heb wat offtopic geneuzel verwijderd en het meegenomen naar VER zodat het open kon blijven (want er waren ook een boel serieuze reacties en het was verder imo een prima topic), maar tenzij CoolGuy zich bedenkt komt het topic niet terug in R&P.
Ik bedenk me niet. Ik blijf dat gedoe niet continue faciliteren. Het is hetzelfde riedeltje als het altijd al was, ik blijf geen water naar de zee dragen, dus wat mij betreft komt het niet terug naar R&P.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 1 maart 2024 @ 10:33:11 #36
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212644657
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 09:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat heb ik niet gedaan, dat heeft @:Danny gedaan. Een paar enorm ongepaste grapjes op enorm ongepaste momenten waardoor je er blijk van gaf het niet serieus te nemen.

Overigens wel bijzonder dat je dat topic nu terug wil in R&P, want gisteren was het nog dat het topic dicht kon, en dan is het dicht, vervolgens pakt danny het mee naaer VER, en ineens is het weer een serieus topic en moet het terug naar R&P?
Het is en blijft een serieuze topic, CoolGuy. Ik mag toch een paar grapjes maken om het luchtig te houden? De meeste van mijn reacties waren serieus en goed doordacht.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 10:53:53 #37
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212644974
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 10:33 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Het is en blijft een serieuze topic, CoolGuy. Ik mag toch een paar grapjes maken om het luchtig te houden? De meeste van mijn reacties waren serieus en goed doordacht.
Ja, het is gewoon precies hetzelfde als het altijd al was. Er is 0,0 verandert, en die herhaling van zetten kennen we al jaren. Wat mij betreft komt het topic niet terug. Je hebt meer dan genoeg kansen gehad door de jaren heen.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 1 maart 2024 @ 11:01:48 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212645080
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 10:33 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Het is en blijft een serieuze topic, CoolGuy. Ik mag toch een paar grapjes maken om het luchtig te houden? De meeste van mijn reacties waren serieus en goed doordacht.
Grapjes over je geslacht terwijl het gaat over stalking, je een zeer ongewenste dickpick gestuurd hebt en je maar niet wilt snappen dat zij echt geen contact meer met je wil, en dat het feit dat jij je "verontschuldigingen" wilt aanbieden niet jouw recht is maar slechts een excuus van een stalker om weer contact te zoeken?
Ja, heel grappig.

Zelfs je topics hierover zouden bijna als onderdeel van je stalking geclassificeerd kunnen worden, gezien het forum openbaar is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_212645115
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 10:33 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Het is en blijft een serieuze topic, CoolGuy. Ik mag toch een paar grapjes maken om het luchtig te houden? De meeste van mijn reacties waren serieus en goed doordacht.
Misschien zag jij je grapjes als een manier om het luchtig te houden. Aan de reacties op die ‘grapjes’ te zien vond de rest dat keer op keer niet. Toch blijf je ze maken. Weer een voorbeeld van hoe jij wil de wereld en de mensen daarin zich naar jouw behoeften voegen.
En dat heeft dan gevolgen. Zoals dit keer een verplaatsing naar VER.
Je zegt telkens dat je wil leren van de feedback maar je doet er niks mee. Zelfs niet met deze kleine dingen als: je grapjes zijn niet leuk, laat dat.
Ik snap prima dat @CoolGuy je niet meer terug wil in R&P . Niet dat hij die bevestiging nodig heeft, maar ik wilde het toch even kwijt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212645157
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 11:01 schreef Leandra het volgende:

[..]


Zelfs je topics hierover zouden bijna als onderdeel van je stalking geclassificeerd kunnen worden, gezien het forum openbaar is.
Dit. Moet je voorstellen hoe ze zich voelt als ze dit leest.
  vrijdag 1 maart 2024 @ 11:58:07 #41
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212645889
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 11:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
Grapjes over je geslacht terwijl het gaat over stalking, je een zeer ongewenste dickpick gestuurd hebt en je maar niet wilt snappen dat zij echt geen contact meer met je wil, en dat het feit dat jij je "verontschuldigingen" wilt aanbieden niet jouw recht is maar slechts een excuus van een stalker om weer contact te zoeken?
Ja, heel grappig.

Zelfs je topics hierover zouden bijna als onderdeel van je stalking geclassificeerd kunnen worden, gezien het forum openbaar is.
Ik heb haar nooit een dickpic gestuurd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 12:09:22 #42
5428 crew  miss_sly
pi_212645988
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 11:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb haar nooit een dickpic gestuurd.
Het doet er niet toe wat je hebt gestuurd, het was meer dan ongewenst.

Maar ik denk niet dat FB van R&P de juiste plek is om deze discussie voort te zetten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 20:01:05 #43
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
  zaterdag 2 maart 2024 @ 15:55:27 #44
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212660574
Hallo alweer, beste mods van R&P!

Twee dagen geleden begon ik een betoog te schrijven over een psychologische/sociologische observatie dat ik al best lang mee rondloopt en ik wilde een topic maken met mijn standpunt hierover met uitgewerkte argumenten. Ik begon mijn betoog in google document te schrijven en zonder goed na te denken werd deze document steeds langer en langer. Het is nu echt heel lang geworden, meer dan 20 pagina's en hij is nog steeds niet af, bijna wel. Mag ik weer een grote topic openen waar ik in delen alles wat ik heb geschreven in dat topic plaatst? Ik hoop natuurlijk op reacties te krijgen met rationele argumenten of meningen over het onderwerp van mijn betoog.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 16:09:52 #45
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212660774
Je lijkt niet te snappen wat het probleem is.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 2 maart 2024 @ 16:35:12 #46
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212661216
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 16:09 schreef CoolGuy het volgende:
Je lijkt niet te snappen wat het probleem is.
Ik persoonlijk ervaar geen probleem, CoolGuy. Fok moet leuk zijn toch? In mijn andere topic maakte ik 1 of 2 flauwe grapjes om het luchtiger te maken, maar jullie vinden dan meteen dat ik heel ongepast had gedragen. Lighten up, man! Pull that stick out of your ass please :O
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_212661429
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 16:35 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik persoonlijk ervaar geen probleem, CoolGuy. Fok moet leuk zijn toch? In mijn andere topic maakte ik 1 of 2 flauwe grapjes om het luchtiger te maken, maar jullie vinden dan meteen dat ik heel ongepast had gedragen. Lighten up, man! Pull that stick out of your ass please :O
Ik hoop oprecht dat je hulp gaat zoeken en ook gaat vinden. Dat het toch beter met je gaat in de toekomst. Dit gun je niemand :N
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 2 maart 2024 @ 17:00:27 #48
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212661650
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 16:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Ik hoop oprecht dat je hulp gaat zoeken en ook gaat vinden. Dat het toch beter met je gaat in de toekomst. Dit gun je niemand :N
Het komt echt wel goed met mij hoor. Mijn voornaamste priotiteit nu is afkicken en clean blijven. Heb je mijn nieuwste topic al gezien?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 17:08:55 #49
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212661794
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 16:35 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik persoonlijk ervaar geen probleem, CoolGuy. Fok moet leuk zijn toch? In mijn andere topic maakte ik 1 of 2 flauwe grapjes om het luchtiger te maken, maar jullie vinden dan meteen dat ik heel ongepast had gedragen. Lighten up, man! Pull that stick out of your ass please :O
Nee, dat zal wel, dat jij geen probleem ervaart.

Behalve dan alles wat je in je vorige topics besprak.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 2 maart 2024 @ 17:17:37 #50
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212661960
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 17:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee, dat zal wel, dat jij geen probleem ervaart.

Behalve dan alles wat je in je vorige topics besprak.
Ik heb echt mijn best gedaan in die topic hoor. Echt waar, behalve de laatste twee topics heb ik heel serieus goed doordachte reacties geschreven naar iedereen, ook al werd ik soms beledigd of vernederend behandeld door een paar users daar :( .
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 17:18:42 #51
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212661983
Een belediging is zeldzaam. Meestal is het gekrenkte trots.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_212662527
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 01:21 schreef Keep_Walking het volgende:
Hallo alweer, bedankt dat ik weer hier mag zijn in deze forum. Ik wil iets vragen en ik wil benadrukken dat ik geen ruzie wil maken of de autoriteit van de mods ondermijnen. Hieronder volgt mijn vraag:

Waarom mag ik mijn topic-onderwerp “mijn verhaal” niet verdelen in meerdere nieuwe topic? Wat ik heb geschreven is echt heel lang en uitgebreid en als ik alles in één topic plaatst dan is het gewoon te lang en uitgebreid voor anderen te lezen en reageren op alles wat ik schrijf. Het lijkt mij handiger om het te splitsen in meerdere delen en bij elke deel een aparte topic te maken. Hierdoor is het overzichtelijker voor de lezers te focussen op de kern van elke deel en daarop een reactie geven. Elke deel heeft een aparte onderwerp en dat wil ik praten en discussiëren met de users die reageren. Dus mag ik een apart topic maken voor elke deel van mijn grote verhaal?

Nogmaals ik vraag nu vriendelijk en ik wil niemand boos maken of ondermijnen. Als de mods hier zeggen dat het ik alles in één topic moet plaatsen en niet splitsen, dan accepteer ik dat en volg ik hun bevel op.
Tip: hou het bij het onderwerp en keer niet steeds het onderwerp naar "ik" toe. Hiermee heb je ook je laatste topic om zeep geholpen.
pi_212662581
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 17:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb echt mijn best gedaan in die topic hoor. Echt waar, behalve de laatste twee topics heb ik heel serieus goed doordachte reacties geschreven naar iedereen, ook al werd ik soms beledigd of vernederend behandeld door een paar users daar :( .
Altijd het slachtoffer uithangen. Dat komt telkens terug in je topic. Misschien is het beter dat je je niet op FOK! richt maar op je problemen en het oplossen daarvan en niet heel R&P volspamt met je dagboek topics.
  zaterdag 2 maart 2024 @ 17:53:43 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212662595
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 17:49 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Tip: hou het bij het onderwerp en keer niet steeds het onderwerp naar "ik" toe. Hiermee heb je ook je laatste topic om zeep geholpen.
En bij het "Dubbele standaarden" gebeurt hetzelfde, het leek even een leuk discussietopic te worden, maar toen moesten er toch nog een paar posts van de TS tegenaan om er weer een Keep_Walkingshow van te maken.

Is het een keer een leuk topic, moet het weer kapot met me-me-me-me-posts.
Lijkt een modus operandi te zijn, en waarschijnlijk niet alleen op FOK!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 2 maart 2024 @ 18:34:01 #55
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212663114
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 17:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
En bij het "Dubbele standaarden" gebeurt hetzelfde, het leek even een leuk discussietopic te worden, maar toen moesten er toch nog een paar posts van de TS tegenaan om er weer een Keep_Walkingshow van te maken.

Is het een keer een leuk topic, moet het weer kapot met me-me-me-me-posts.
Lijkt een modus operandi te zijn, en waarschijnlijk niet alleen op FOK!
Zeg je nu dat ik lekker niet mag reageren in mijn eigen topic??? Ik had graag mijn laatste posts willen plaatsen in het topic dat ik had geopend ervoor, maar CoolGuy heeft het dichtgedaan zonder reden behalve dat hij mij gewoon niet mag.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_212663183
Hier kan je toch posten? VER / Mijn verhaal: De complete werken Je topic is nog steeds open. Ik heb daar ook een topic die ik liever in Juichbaak zie maar ja. Soms is het leven hard
pi_212663245
quote:
16s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 18:34 schreef Keep_Walking het volgende:
Zeg je nu dat ik lekker niet mag reageren in mijn eigen topic???
Dat zei ze niet. Ze bedoelt denk ik dat het allemaal over jouwzelf en jouwzelf gaat. Je bent nog in staat om in een topic over treinkaartjes je hele geschiedenis weer op te riedelen. Dat is waar je de mist mee in gaat.
pi_212663277
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 21:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik beloof dat ik dit keer mijn uiterste best zal doen om op geen enkele manier problemen te veroorzaken of regels te breken op fok. Ik zal nederig zijn en geen ruzie maken met CoolGuy of andere leden. Als ik iets doe of zegt dat controversieel is, geef mij een waarschuwing en ik zal mijn gedrag meteen aanpassen.
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 18:57:31 #59
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212663350
quote:
16s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 18:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Zeg je nu dat ik lekker niet mag reageren in mijn eigen topic??? Ik had graag mijn laatste posts willen plaatsen in het topic dat ik had geopend ervoor, maar CoolGuy heeft het dichtgedaan zonder reden behalve dat hij mij gewoon niet mag.
Behalve dan dat ik de reden er wel degelijk bij heb gezet, alleen wat jou niet zo goed uitkomt, dat negeer je. Maar ik zal het speciaal voor jou herhalen, zodat je niet kunt zeggen dat ik niet duidelijk was:

Er loopt al een topic dat jij zelf gestart bent, wat gewoon over hetzelfde gaat. Daarnaast loopt er ook nog een topic van je in VER. Ga maar in een van die topics verder.

Daarnaast hoeft er geen 3e topic bij, al helemaal niet nadat je door zowel Lenny als Armani XL is gezegd dat niet voor alles een nieuw topic hoeft te worden gestart, en jij dat meerdere malen vervolgens alsnog tóch doet.

Maar, chapeau hoor. Je toont in een paar dagen tijd aan dat er helemaal niets is verandert, en dat het hele 'ik zal geen ruzie zoeken' niet meer dan een act was om terug te mogen komen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_212663559
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 17:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Het komt echt wel goed met mij hoor. Mijn voornaamste priotiteit nu is afkicken en clean blijven. Heb je mijn nieuwste topic al gezien?
Zoals ik je nu zie posten (dat je in twee dagen een epistel van 20 pagina’s hebt geschreven, en nog eens vrolijk over mensen heen walst (‘een grapje moet kunnen!’) kom je op mij over als hypomaan.
Kan ik natuurlijk helemaal naast zitten, maar ik hoop dat je bent gestopt met drugs, je medicatie neemt en vooral… dat je regelmatig contact hebt met mensen die je irl kennen. Die je kunnen behoeden voor evt misstappen als je toch in een psychose schiet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 2 maart 2024 @ 19:53:23 #61
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212664037
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 19:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zoals ik je nu zie posten (dat je in twee dagen een epistel van 20 pagina’s hebt geschreven, en nog eens vrolijk over mensen heen walst (‘een grapje moet kunnen!’) kom je op mij over als hypomaan.
Kan ik natuurlijk helemaal naast zitten, maar ik hoop dat je bent gestopt met drugs, je medicatie neemt en vooral… dat je regelmatig contact hebt met mensen die je irl kennen. Die je kunnen behoeden voor evt misstappen als je toch in een psychose schiet.
Je hebt het goed gezien! ik ben nu idd hypomaan bijna manisch en ik heb de afgelopen 2 dagen nauwelijks geslapen. vooral gisternacht bleef ik de hele nacht wakker om mijn betoog op te schrijven op google documents. Hij is al 21 pagina's lang op google docs en hij is niet eens af nog. Mijn manische intuitie geeft aan dat ik niet mag slapen totdat hij helemaal af is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_212664114
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 19:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Je hebt het goed gezien! ik ben nu idd hypomaan bijna manisch en ik heb de afgelopen 2 dagen nauwelijks geslapen. vooral gisternacht bleef ik de hele nacht wakker om mijn betoog op te schrijven op google documents. Hij is al 21 pagina's lang op google docs en hij is niet eens af nog. Mijn manische intuitie geeft aan dat ik niet mag slapen totdat hij helemaal af is.
Hey Keep_Walking, het is makkelijk oordelen van deze kanten en ik kan heel veel vinden momenteel.
Maar uiteindelijk zijn we allemaal mensen met een handleiding.

Coolguy maakt er met de beste bedoelingen een leuk forum van, hij doet iig. zijn best.

Als jij nou even een hulpverlener gaat bellen ipv. dit ongezonde gedrag op een forum te vertonen.

Je bent altijd verantwoordelijk voor je eigen acties.
Wens je oprecht beterschap en gun je een beter leven, maar dat komt je niet aangewaaid.

Als je nu een keer een simpel topic maakt en je gooit een link naar je epistel op, dan zal je minder aversie opwekken dan wat je nu doet.

:*
Hell To The Liars
pi_212664115
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 19:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Je hebt het goed gezien! ik ben nu idd hypomaan bijna manisch en ik heb de afgelopen 2 dagen nauwelijks geslapen. vooral gisternacht bleef ik de hele nacht wakker om mijn betoog op te schrijven op google documents. Hij is al 21 pagina's lang op google docs en hij is niet eens af nog. Mijn manische intuitie geeft aan dat ik niet mag slapen totdat hij helemaal af is.
Je manische intuïtie houdt je voor de gek…. Sowieso is 48 uur slapen ongezond. Al kan ik me voorstellen dat slapen nu echt niet lukt, ook al zou je het proberen.
In je andere topic schreef je dat je maandag een afspraak hebt met je behandelaren en dat lijkt me heel goed. Kunnen zij met je meedenken hoe je deze periode zo gezond mogelijk doorkomt.
Morgen nog even drijven op het fantastische gevoel wat de manie je geeft, en maandag aan de slag om in een gezonder ritme te komen ^O^

Richt je je manie nu wel alleen op je document, en niet op (lastig vallen van) mensen? Anders crisisdienst bellen hoor! Want later heb je spijt.

(Excuus als dit niet in FB hoort, maar hopelijk helpt het andere users KW op dit moment wat beter te snappen)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 2 maart 2024 @ 20:17:01 #64
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212664502
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 19:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je manische intuïtie houdt je voor de gek…. Sowieso is 48 uur slapen ongezond. Al kan ik me voorstellen dat slapen nu echt niet lukt, ook al zou je het proberen.
In je andere topic schreef je dat je maandag een afspraak hebt met je behandelaren en dat lijkt me heel goed. Kunnen zij met je meedenken hoe je deze periode zo gezond mogelijk doorkomt.
Morgen nog even drijven op het fantastische gevoel wat de manie je geeft, en maandag aan de slag om in een gezonder ritme te komen ^O^

Richt je je manie nu wel alleen op je document, en niet op (lastig vallen van) mensen? Anders crisisdienst bellen hoor! Want later heb je spijt.

(Excuus als dit niet in FB hoort, maar hopelijk helpt het andere users KW op dit moment wat beter te snappen)
Heel erg bedankt, Cat- <3. Ik vind je echt heel lief :S___D

Je bent waarschijnlijk een van de laatste die na al de jaren die voorbij zijn gegaan nog steeds geduldig en begripvol naar mij toe gebleven. Dat waardeer ik echt enorm *O* ! Waarschijnlijk voor jou onvoorstelbaar hoe helpend dat soort kleine gebaren zijn voor mijn herstel en psychische stabiliteit :*
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_212664544
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Heel erg bedankt, Cat- <3. Ik vind je echt heel lief :S___D

Je bent waarschijnlijk een van de laatste die na al de jaren die voorbij zijn gegaan nog steeds geduldig en begripvol naar mij toe gebleven. Dat waardeer ik echt enorm *O* ! Waarschijnlijk voor jou onvoorstelbaar hoe helpend dat soort kleine gebaren zijn voor mijn herstel en psychische stabiliteit :*
Richt je je manie nu wel alleen op je document en niet op (het lastig vallen van) andere mensen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 2 maart 2024 @ 20:24:52 #66
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212664689
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Richt je je manie nu wel alleen op je document en niet op (het lastig vallen van) andere mensen?
Ja ga ik doen. Ik zal tussendoor wel blijven posten op fok, maar ik zal niemand aanvallen of beledigen. Volgens mij mag ik gewoon blijven posten op fok zolang ik me verder aan de regels houdt toch? Ik zie niet hoe mijn posts als lastig kunnen worden ervaren op deze forum als ik niemand direct beledigd of aanvalt. Forums zoals deze waren vroeger juist bedoeld voor dit soort activiteiten, weet je nog? Ik vind fok juist saai als er nooit wat controversie of drama plaatsvindt in deze topics. Ik snap dat het niet uit de hand mag lopen, maar bijvoorbeeld nu voel ik juist meer verbonden en genegen met jou vanwege onze reacties op elkaar. Jij ook wel toch?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 20:27:07 #67
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212664737
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 19:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Je hebt het goed gezien! ik ben nu idd hypomaan bijna manisch en ik heb de afgelopen 2 dagen nauwelijks geslapen. vooral gisternacht bleef ik de hele nacht wakker om mijn betoog op te schrijven op google documents. Hij is al 21 pagina's lang op google docs en hij is niet eens af nog. Mijn manische intuitie geeft aan dat ik niet mag slapen totdat hij helemaal af is.
Als dat zo is zat ik eergisteren dus goed toen ik zei dat je manisch leek en het goed zou zijn als je je hulpverlening zou bellen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_212664885
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ja ga ik doen. Ik zal tussendoor wel blijven posten op fok, maar ik zal niemand aanvallen of beledigen. Volgens mij mag ik gewoon blijven posten op fok zolang ik me verder aan de regels houdt toch? Ik zie niet hoe mijn posts als lastig kunnen worden ervaren op deze forum als ik niemand direct beledigd of aanvalt. Forums zoals deze waren vroeger juist bedoeld voor dit soort activiteiten, weet je nog? Ik vind fok juist saai als er nooit wat controversie of drama plaatsvindt in deze topics. Ik snap dat het niet uit de hand mag lopen, maar bijvoorbeeld nu voel ik juist meer verbonden en genegen met jou vanwege onze reacties op elkaar. Jij ook wel toch?
Ik ga niet met je manie in discussie.
En als je ervoor kiest te blijven posten hoop ik dat je je -in je manie- kunt houden aan wat je nu zegt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 2 maart 2024 @ 20:48:19 #69
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212665259
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Als dat zo is zat ik eergisteren dus goed toen ik zei dat je manisch leek en het goed zou zijn als je je hulpverlening zou bellen.
Er zijn geen hulpverleners beschikbaar in het weekend behalve de crisisdienst, en zo ver heen ben ik nog lang niet dat ik hen nodig heb. Ik ga twee lorazepamen nemen en mijn document afschrijven vanavond. Maak je geen zorgen om mij, ik heb veel erger moeten doorstaan en jij hebt mij ook veel ernstiger meegemaakt hier op fok. Wat ik nu meemaak is echt een eitje.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Admin zaterdag 2 maart 2024 @ 21:07:08 #70
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_212665831
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ja ga ik doen. Ik zal tussendoor wel blijven posten op fok, maar ik zal niemand aanvallen of beledigen. Volgens mij mag ik gewoon blijven posten op fok zolang ik me verder aan de regels houdt toch?
Klopt. Wie niet (normaal) kan reageren kan jouw post/topic negeren. Verder gelden voor iedereen dezelfde regels, dus ook voor jou. Van de andere kant: negeer ook gewoon de mensen die je persoonlijk bestoken om je uit te lokken en ga in op de mensen die zelf normaal en serieus reageren. Is voor iedereen beter :Y
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_212665969
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Er zijn geen hulpverleners beschikbaar in het weekend behalve de crisisdienst, en zo ver heen ben ik nog lang niet dat ik hen nodig heb. Ik ga twee lorazepamen nemen en mijn document afschrijven vanavond. Maak je geen zorgen om mij, ik heb veel erger moeten doorstaan en jij hebt mij ook veel ernstiger meegemaakt hier op fok. Wat ik nu meemaak is echt een eitje.
Crisisdienst = hulpverlening.

En je weet vast ook wel dat je, als je de manie langer laat doorwoekeren, je dal ook dieper is en je langer nodig hebt om te herstellen ervan. Maar uiteindelijk blijft het jouw keuze nu al dan niet al een belletje eraan te wagen. Kan ook alleen voor overleg he.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 3 maart 2024 @ 00:52:47 #72
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212670177
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Crisisdienst = hulpverlening.

En je weet vast ook wel dat je, als je de manie langer laat doorwoekeren, je dal ook dieper is en je langer nodig hebt om te herstellen ervan. Maar uiteindelijk blijft het jouw keuze nu al dan niet al een belletje eraan te wagen. Kan ook alleen voor overleg he.
Crisisdienst is te ingrijpend voor wat ik nu meemaak. Ik wacht gewoon tot maandag om wat extra pammetjes te krijgen van de psychiater.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_212670199
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 00:52 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Crisisdienst is te ingrijpend voor wat ik nu meemaak. Ik wacht gewoon tot maandag om wat extra pammetjes te krijgen van de psychiater.
wat zijn pammetjes als ik vragen mag?
  zondag 3 maart 2024 @ 01:01:34 #74
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212670259
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 00:55 schreef Masberum het volgende:

[..]
wat zijn pammetjes als ik vragen mag?
Lorazepam, diazepam, oxazepam, enz. Sedatieven die veel gebruikt wordt door psychiatrische patiënten om rustig te worden of blijven.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_212670408
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 21:07 schreef Danny het volgende:

[..]
Klopt. Wie niet (normaal) kan reageren kan jouw post/topic negeren. Verder gelden voor iedereen dezelfde regels, dus ook voor jou. Van de andere kant: negeer ook gewoon de mensen die je persoonlijk bestoken om je uit te lokken en ga in op de mensen die zelf normaal en serieus reageren. Is voor iedereen beter :Y
Het beste is als niemand reageert. Elke reactie is een bevestiging of stimulans om door te gaan met zijn betoog en wakkert de manie alleen maar meer aan, wat bij een derde nacht niet slapen rap kan overgaan in een psychose.

Als het goed is heeft hij ofwel een signaleringsplan/noodplan klaar en is het tijd om dat in werking te stellen. Slapen dan wel toch proberen te ontspannen en gezond ritme is één van de belangrijkste stappen bij een manie (en eventuele medicatie).

Hij kan naast de crisisdienst ook de luisterlijn bellen of de spoedlijn van zijn vaste huisarts.
pi_212732643
Ik vind dat de R&P-mods echt verkeerd handelen door topics van een bepaalde user die duidelijk de weg een beetje kwijt is steeds maar open te laten. Hoe goed bedoeld de reacties van anderen ook zijn, ze maken het denk ik eerder erger dan beter.
  donderdag 7 maart 2024 @ 20:06:31 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212733180
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 19:40 schreef Raw85 het volgende:
Ik vind dat de R&P-mods echt verkeerd handelen door topics van een bepaalde user die duidelijk de weg een beetje kwijt is steeds maar open te laten. Hoe goed bedoeld de reacties van anderen ook zijn, ze maken het denk ik eerder erger dan beter.
Dat ligt volgens mij niet aan de mods....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_212733309
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 19:40 schreef Raw85 het volgende:
Ik vind dat de R&P-mods echt verkeerd handelen door topics van een bepaalde user die duidelijk de weg een beetje kwijt is steeds maar open te laten. Hoe goed bedoeld de reacties van anderen ook zijn, ze maken het denk ik eerder erger dan beter.
Tja, hij blijft topics openen als je ze sluit, ik snap de beslissing om ze open te laten wel.
Twiddel
  donderdag 7 maart 2024 @ 20:29:42 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212733765
Eigenlijk zou er een (tijdelijke) EBWB moeten bestaan.
Als iemand in een manie zit en zich dag en nacht helemaal de moeder post zou zo'n EigenBestWilBan een prima oplossing zijn, vooral voor diegene zelf, als je daarmee ook nog eens mogelijk voorkomt dat die user in een psychose raakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_212734638
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 20:29 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk zou er een (tijdelijke) EBWB moeten bestaan.
Als iemand in een manie zit en zich dag en nacht helemaal de moeder post zou zo'n EigenBestWilBan een prima oplossing zijn, vooral voor diegene zelf, als je daarmee ook nog eens mogelijk voorkomt dat die user in een psychose raakt.
Nou laten we dat vooral niet gaan doen. Dan zit je wel heel veel aannames te doen over een persoon en op basis van die aannames maar besluiten om hem iets te ontzeggen terwijl hij verder niks tegen de regels in doet. Beetje glad terrein naar mijn idee.. Gewoon de regels volgen zoals die er zijn en klaar.
pi_212734836
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 21:15 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou laten we dat vooral niet gaan doen. Dan zit je wel heel veel aannames te doen over een persoon en op basis van die aannames maar besluiten om hem iets te ontzeggen terwijl hij verder niks tegen de regels in doet. Beetje glad terrein naar mijn idee.. Gewoon de regels volgen zoals die er zijn en klaar.
Eens met je stelling over het doen van aannames. Dat is een glijdende schaal. Je kunt beter kijken naar postgedrag en uitspraken.

Zoals hier Keep_Walking in R&P / Veel mensen IRL vinden mij keihard en gemeen
Topics openen onder valse voorwendselen (wat niet in een forum als R&P past), daar is mogelijk wel beleid op?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 8 maart 2024 @ 08:41:27 #82
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_212737387
Als mods is het de bedoeling dat we de policy handhaven. En hoe je het ook went of keert, K_W doet niets wat tegen de policy is dus onze handen zijn wat dat betreft ook een beetje gebonden. Hij is ook niet verplicht om advies op te volgen. Het enige puntje is dat het telkens een herhaling van zetten blijft wat voor iedereen zo'n beetje frustrerend is.

We zijn geen psychologen/psychiaters dus kunnen (en mogen) niet beoordelen of het goed of slecht voor iemand is om een topic aan te maken of te reageren. Tenzij er hele sterke aanwijzingen zijn, en dan spreek je echt over mensen die uitspreken suïcide te gaan plegen.

Negeren zou in dit geval het beste zijn. TS krijgt dan geen aandacht en hopelijk is de lol er dan snel af.
pi_212738658
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:41 schreef Armani XL het volgende:
Als mods is het de bedoeling dat we de policy handhaven. En hoe je het ook went of keert, K_W doet niets wat tegen de policy is dus onze handen zijn wat dat betreft ook een beetje gebonden. Hij is ook niet verplicht om advies op te volgen. Het enige puntje is dat het telkens een herhaling van zetten blijft wat voor iedereen zo'n beetje frustrerend is.
Nee, hij is niet verplicht advies op te volgen. Maar hij geeft nu duidelijk aan dat hij liegt. Dat hij om advies lijkt te vragen maar voor zichzelf allang heeft bedacht dat hij nergens iets mee gaat doen. Dat de reacties van de users misbruikt worden als vermaak en tijdverdrijf. Is dat ook niet een vorm van trollen?

quote:
We zijn geen psychologen/psychiaters dus kunnen (en mogen) niet beoordelen of het goed of slecht voor iemand is om een topic aan te maken of te reageren. Tenzij er hele sterke aanwijzingen zijn, en dan spreek je echt over mensen die uitspreken suïcide te gaan plegen.
(heeft niks met KW te maken maar ik licht hem er toch weer even uit, want het blijft voor mij een bron van verbazing en frustratie om deze gemiste kans om écht een verschil te kunnen maken)
Het blijft jammer dat het woord suïcide in de FOK! policy nog steeds het woord ‘slecht’ triggert.
Natuurlijk is dit geen plek om suïcideplannen uitgebreid te bespreken en tips te krijgen over hoe je zelfmoord pleegt (laten we het beestje maar echt bij de naam noemen). Maar mensen die hun huidige leven moe zijn, geen uitweg zien en door hier te posten geholpen kunnen worden uit hun tunnelvisie te komen… Als die hier posten is dat in mijn ogen juist ‘goed’. Omdat praten helpt. Om stoom af te blazen, het leven een dag langer vol te houden, perspectief te krijgen, moed te vatten om toch (weer) die stap richting hulpverlening te doen.
Als ze echt zelfmoord willen plegen… dan doen ze dat toch. En een topic op FOK! (wat uiteraard gemodereerd moet worden om het serieus te houden) verandert daar niks aan.
quote:
Negeren zou in dit geval het beste zijn. TS krijgt dan geen aandacht en hopelijk is de lol er dan snel af.
Je weet toch ook wel dat dat niet gaat gebeuren… naast de vaste users zijn er altijd nieuwe mensen die hem wel serieus nemen. En gaan reageren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212831904
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:41 schreef Armani XL het volgende:
Als mods is het de bedoeling dat we de policy handhaven. En hoe je het ook went of keert, K_W doet niets wat tegen de policy is dus onze handen zijn wat dat betreft ook een beetje gebonden.

Negeren zou in dit geval het beste zijn. TS krijgt dan geen aandacht en hopelijk is de lol er dan snel af.
In de policy staat het volgende:
Topics/Posts van users met vergaande problematiek waar FOK! niet bij kan helpen worden gesloten/verwijderd.

User geeft zelf herhaaldelijk aan te kampen met een harddrugsverslaving icm een ernstig chronisch psychische aandoening waardoor hij langdurige psychoses krijgt en waarvoor zijn medicatie is verhoogd en waarvoor hij mogelijk opgenomen wordt.

Is dit geen vergaande problematiek?

Je laatste opmerking over negeren klopt, maar users en mods houden zich hier niet aan. Ik zie mensen in het blauw hele discussies aangaan en ik zie anderen grappige opmerkingen maken waardoor user in de waan is dat hij midden in de nacht weer anderen moet gaan lastigvallen voor bewijsmateriaal voor FOK!
En er komen, tegen policy in, allerlei persoonlijke aanvallen en kwalificaties voorbij (dat hij liegt, geen verantwoordelijkheid neemt, loser etc).

Ik vind het zorgelijk en verdrietig.

[ Bericht 4% gewijzigd door FYazz op 15-03-2024 01:40:20 ]
pi_212857699
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 01:19 schreef FYazz het volgende:

[..]

Ik vind het zorgelijk en verdrietig.
De meeste verhalen van mensen die in het beginsel in R&P komen zijn zorgelijk en verdrietig.
De datingtopics enzo daargelaten.

Je zal niet zo snel een topic openen dat je een nieuwe partner heb gevonden of dat je medicatie voor een bepaalde aandoening je klachten hebben doen verdwijnen.

Maar als je goed kijkt in het forum, zie je ook veel mensen die je leerde kennen toen ze aan de grond zaten en hier hulp, vriendschap en steun kregen.

Dat hoop je ook bij bepaalde users in dit forum te zien, maar ook Fok! is een afspiegeling van de echte mensenwereld, dus sommige mensen willen/ kunnen zichzelf niet helpen, hebben te heftige problematiek of lopen tegen de muren van de GGZ aan.

Waar trek je de grens, wanneer trek je de grens?
Dat is niet aan ons, maar in principe is het niet aan de users om te zeggen jij hoort niet thuis.
Dat is wel eens frustrerend of irritant, maar daar is Danny altijd heel duidelijk in geweest en dat is wel benoemenswaardig.

Zie het als een gezellige kroeg waarbij je sommige bezoekers maandenlang ziet aftakelen in een hoekje met een grote mond, maar de zorg vermijden.
Hell To The Liars
  zondag 17 maart 2024 @ 23:22:05 #86
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212867383
Ik heb het recht om te posten en topics maken over de zaken die mij bezighouden toch? Ik ben niet volledig ontspoord en krankzinnig, ik ben een mens met een beperking maar nog steeds hoog functionerend in de samenleving. Ik heb een goed leven met veel liefde en potentie in mijn toekomst. 🔮

Mijn topics zijn ook passend in R&P en binnen het beleid van FOK! Ik denk dat het ook een positieve bijdrage is aan de flow van de topics hier in R&P. Het is juist goed dat er variaties zijn in de topics en users die hier posten toch? Ik ben niet gevaarlijk hoor! Als je mijn topics niet kan uitstaan, dan kan je het negeren door het niet te openen.

Ik lees en waardeer alle reacties die ik krijg, ik ben dankbaar voor alle goed bedoelde adviezen en tips van anderen die ik krijg. Ik overweeg ook alles wat er tegen mij gezegd wordt en ik probeer zoveel mogelijk op iedereen te reageren. Ik ben er niet altijd eens met wat er gezegd wordt en dat is ook mijn recht. Redelijk vaak ook hebben mensen het mis of begrijpen mensen niet wat er aan de hand is en dat is omdat mijn situatie heel bijzonder en uniek is voor de meeste mensen hier. Ik heb Psychosegevoeligheid en dat is heel erg moeilijk te begrijpen voor mensen die het nooit hebben meegemaakt. Ik ben heel erg dankbaar voor de mensen die mij willen helpen en moeite doen om mij te begrijpen en inleven.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 17 maart 2024 @ 23:23:29 #87
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212867392
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 10:50 schreef Droopie het volgende:

[..]
De meeste verhalen van mensen die in het beginsel in R&P komen zijn zorgelijk en verdrietig.
De datingtopics enzo daargelaten.

Je zal niet zo snel een topic openen dat je een nieuwe partner heb gevonden of dat je medicatie voor een bepaalde aandoening je klachten hebben doen verdwijnen.

Maar als je goed kijkt in het forum, zie je ook veel mensen die je leerde kennen toen ze aan de grond zaten en hier hulp, vriendschap en steun kregen.

Dat hoop je ook bij bepaalde users in dit forum te zien, maar ook Fok! is een afspiegeling van de echte mensenwereld, dus sommige mensen willen/ kunnen zichzelf niet helpen, hebben te heftige problematiek of lopen tegen de muren van de GGZ aan.

Waar trek je de grens, wanneer trek je de grens?
Dat is niet aan ons, maar in principe is het niet aan de users om te zeggen jij hoort niet thuis.
Dat is wel eens frustrerend of irritant, maar daar is Danny altijd heel duidelijk in geweest en dat is wel benoemenswaardig.

Zie het als een gezellige kroeg waarbij je sommige bezoekers maandenlang ziet aftakelen in een hoekje met een grote mond, maar de zorg vermijden.
Ik heb heel veel goede ervaringen met fok en heb ook veel vrienden gemaakt die ik hier heb leren kennen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_212874505
Waarom is mijn topic gesloten? Slaat echt nergens op.
  Moderator maandag 18 maart 2024 @ 18:45:12 #89
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212874837
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:13 schreef Playboy69 het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten? Slaat echt nergens op.
Dan moet je het eens proberen zonder de onzin er omheen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_212874841
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dan moet je het eens proberen zonder de onzin er omheen.
Is goed.
  Moderator maandag 18 maart 2024 @ 18:48:52 #91
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212874885
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:45 schreef Playboy69 het volgende:

[..]
Is goed.
Kijk. Nu ben jij goed bezig. ^O^
Breitling - Instruments for Professionals
pi_212903993
Ik vind het eigenlijk best schandalig hoe er gereageerd wordt in het FOK-meet-topic van Keep_Walking. Hij nodigt mensen uit en meteen wordt er naar zijn psychische toestand gegrepen en wordt hij beticht van allerlei bijbedoelingen. Ik snap best waar het vandaan komt, maar daar heeft hij toch al 10.000 topics voor lopen? Als je geen zin hebt, kom je toch gewoon niet? Als je hem niet vertrouwt, kom je toch gewoon niet? Waarom wordt er een hele charade opgetuigd?
pi_212908007
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 13:44 schreef DjVero het volgende:
Ik vind het eigenlijk best schandalig hoe er gereageerd wordt in het FOK-meet-topic van Keep_Walking. Hij nodigt mensen uit en meteen wordt er naar zijn psychische toestand gegrepen en wordt hij beticht van allerlei bijbedoelingen. Ik snap best waar het vandaan komt, maar daar heeft hij toch al 10.000 topics voor lopen? Als je geen zin hebt, kom je toch gewoon niet? Als je hem niet vertrouwt, kom je toch gewoon niet? Waarom wordt er een hele charade opgetuigd?
Er wordt geen charade opgetuigd, individuele gebruikers reageren gewoon zoals ze ernaar kijken, dat is zonder vooraf afgesproken afstemming denk ik. En ik vind het zelf wel goed dat mensen die hem minder goed zouden kennen (bijvoorbeeld) toch wat gewaarschuwd worden op die manier. Of alert erop worden gemaakt om het zo maar te zeggen.

Beetje net als dat ik aangeef dat ik elke avond dronken ben en mezelf als kinderoppasser ga profileren. Dan zou je ook wel willen dat mensen zouden zeggen van 'maar Masberum is daar helemaal niet geschikt voor want dit en dit'. Beetje lamlendig voorbeeld maar je begrijpt het punt denk ik wel. Vind zelf het wel terecht dat dingen gewoon gemeld worden in plaats van dat alleen gezegd wordt 'ow wat leuk een feest en een meeting!'
  vrijdag 22 maart 2024 @ 15:48:27 #94
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212915284
Waarom is mijn meet topic gesloten?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator vrijdag 22 maart 2024 @ 15:54:51 #95
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212915355
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 15:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom is mijn meet topic gesloten?
Dat staat duidelijk in de sluitpost.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 22 maart 2024 @ 16:16:54 #96
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212915599
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 15:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat staat duidelijk in de sluitpost.
Ik vind het niet eerlijk dat mijn PoHi tegen mij gebruikt wordt en dat ik daardoor geen meer mag organiseren. Vinden jullie dat psychiatrische patiënten geen feestjes mogen houden voor fokkers? Er is niks vaags of dubieus aan mijn meet. Het is in Utrecht Leidsche Rijn in een veilige omgeving.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator vrijdag 22 maart 2024 @ 16:23:54 #97
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212915693
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 16:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik vind het niet eerlijk dat mijn PoHi tegen mij gebruikt wordt en dat ik daardoor geen meer mag organiseren. Vinden jullie dat psychiatrische patiënten geen feestjes mogen houden voor fokkers? Er is niks vaags of dubieus aan mijn meet. Het is in Utrecht Leidsche Rijn in een veilige omgeving.
Dat kan dat je dat vindt, maar volgens mij was Armani XL behoorlijk duidelijk in zijn sluitpost.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 22 maart 2024 @ 21:27:27 #98
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_212920322
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 16:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik vind het niet eerlijk dat mijn PoHi tegen mij gebruikt wordt en dat ik daardoor geen meer mag organiseren. Vinden jullie dat psychiatrische patiënten geen feestjes mogen houden voor fokkers? Er is niks vaags of dubieus aan mijn meet. Het is in Utrecht Leidsche Rijn in een veilige omgeving.
Natuurlijk mag je het er niet mee eens zijn, dat is je goed recht.
In dat geval kan je mailen naar forum at fok punt nl en dan kijkt een FA of A er nog eens naar.

Maar wat mij betreft blijft het topic gesloten.
  maandag 25 maart 2024 @ 10:55:02 #99
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212951556
Mag ik een nieuwe fok! Meet topic openen? Ik ben serieus over een meet organiseren in Utrecht deze zomer. Ik kan de adres in vermelden dit keer als het beter is?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator maandag 25 maart 2024 @ 11:44:44 #100
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212952225
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 10:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Mag ik een nieuwe fok! Meet topic openen? Ik ben serieus over een meet organiseren in Utrecht deze zomer. Ik kan de adres in vermelden dit keer als het beter is?
Nee, want als je de sluitpost van Armani XL goed gelezen hebt draait het niet alleen maar 'geen adres'. Dus nee.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_212953811
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 10:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Mag ik een nieuwe fok! Meet topic openen? Ik ben serieus over een meet organiseren in Utrecht deze zomer. Ik kan de adres in vermelden dit keer als het beter is?
Als ik je een tip mag geven: investeer eerst in andere users. Door mee te posten in een SC, te reageren op hun topics, en zelf voorlopig geen nieuwe topics te openen.

In mijn ervaring ontstaan ideeën voor meets niet met een specifiek meet-topic maar juist als zijspoor van andere topics.

Waarna een centraal meet-topic (met adres en dan niet van een besloten club maar van een openbare gelegenheid, met een voorlopig aanwezigheidslijstje van mensen die in het andere topic hun belangstelling hebben aangegeven) handig kan zijn om anderen die willen aansluiten erop attent te maken, voorpret te hebben en de praktische zaken te regelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 25 maart 2024 @ 16:34:16 #102
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212955503
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 11:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee, want als je de sluitpost van Armani XL goed gelezen hebt draait het niet alleen maar 'geen adres'. Dus nee.
Hoe kan ik in de toekomst deze fok! Meet organiseren dan? Mag ik over een paar maanden als ik goed gedrag laat zien wel een topic openen erover?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 25 maart 2024 @ 16:34:32 #103
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212955506
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2024 14:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Als ik je een tip mag geven: investeer eerst in andere users. Door mee te posten in een SC, te reageren op hun topics, en zelf voorlopig geen nieuwe topics te openen.

In mijn ervaring ontstaan ideeën voor meets niet met een specifiek meet-topic maar juist als zijspoor van andere topics.

Waarna een centraal meet-topic (met adres en dan niet van een besloten club maar van een openbare gelegenheid, met een voorlopig aanwezigheidslijstje van mensen die in het andere topic hun belangstelling hebben aangegeven) handig kan zijn om anderen die willen aansluiten erop attent te maken, voorpret te hebben en de praktische zaken te regelen.
Dat ga ik doe ! Bedankt 🙏🏾
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator maandag 25 maart 2024 @ 16:43:54 #104
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212955653
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 16:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Hoe kan ik in de toekomst deze fok! Meet organiseren dan? Mag ik over een paar maanden als ik goed gedrag laat zien wel een topic openen erover?
Voor een FOK!meet moet de organisatie van FOK! daar achter staan. Jij gebruikt gewoon de naam FOK. Maar je snapt het nog steeds niet. Dit gaat niet om gedrag. Dit gaat om je algehele gemoedstoestand. Wat denk je nou zelf dan?

Dus je bent iemand die psychische problemen heeft (daar kun jij niks aan doen), maar je laat buiten die psychoses om hetzelfde gedrag zien, je lijkt niet te snappen wat anderen als vervelend ervaren, dan wel interesseert het je gewoon niet, je komt keer op keer terug met topics waarin heel duidelijk naar voren komt dat JIJ medelijden en begrip moet krijgen, al het andere boeit jou niet, jij denkt wel even te kunnen bepalen of wat jij anderen hebt aangedaan door die personen onterecht als (zeer) onprettig hebben ervaren, je geeft aan drugs te gebruiken....

....en dan wil jij uit naam van FOK! een meet/feestje organiseren op een onbekende locatie in Utrecht waar wel of niet vrienden van jou bij zijn, met (nog steeds) als doel dat mensen een beeld van jou krijgen wat jou wél zint, in plaats van het beeld dat mensen nú van jou hebben.

Nou, dat laatste doel, icm wat ik daarboven beschreven heb, daarvan denk jij dat (serieuze) mensen denken 'ah ja, puik plan, want met de pohi van TS in het achterhoofd (incl alles wat ik in de 1e alinea geschreven heb) en het drugsgebruik én het feit dat hij zijn eigen doelen vooral heel belangrijk lijkt te vinden, ten koste van anderen, komt dit helemaal niet gevaarlijk over, dus ik ga'.

En dan denk jij dat als jij een 'paar maanden goed gedrag laat zien' (manipulatie much?) dat het dan ineens wel OK is, terwijl je in het verleden meerdere keren hebt aangetoond in je topics en je reacties dat gedrag dat jij laat zien vooral een middel is dat je gebruikt om te krijgen wat je wil, en je daarmee dus helemaal niet oprecht bent in wat je laat zien?

Kom op K_W, zie je dan niet dat dit niet gaat om 'even doen alsof ik leuk mee post' of 'een onbekende locatie'? Kom nou joh.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 25 maart 2024 @ 16:59:00 #105
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212955844
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 16:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Voor een FOK!meet moet de organisatie van FOK! daar achter staan. Jij gebruikt gewoon de naam FOK. Maar je snapt het nog steeds niet. Dit gaat niet om gedrag. Dit gaat om je algehele gemoedstoestand. Wat denk je nou zelf dan?

Dus je bent iemand die psychische problemen heeft (daar kun jij niks aan doen), maar je laat buiten die psychoses om hetzelfde gedrag zien, je lijkt niet te snappen wat anderen als vervelend ervaren, dan wel interesseert het je gewoon niet, je komt keer op keer terug met topics waarin heel duidelijk naar voren komt dat JIJ medelijden en begrip moet krijgen, al het andere boeit jou niet, jij denkt wel even te kunnen bepalen of wat jij anderen hebt aangedaan door die personen onterecht als (zeer) onprettig hebben ervaren, je geeft aan drugs te gebruiken....

....en dan wil jij uit naam van FOK! een meet/feestje organiseren op een onbekende locatie in Utrecht waar wel of niet vrienden van jou bij zijn, met (nog steeds) als doel dat mensen een beeld van jou krijgen wat jou wél zint, in plaats van het beeld dat mensen nú van jou hebben.

Nou, dat laatste doel, icm wat ik daarboven beschreven heb, daarvan denk jij dat (serieuze) mensen denken 'ah ja, puik plan, want met de pohi van TS in het achterhoofd (incl alles wat ik in de 1e alinea geschreven heb) en het drugsgebruik én het feit dat hij zijn eigen doelen vooral heel belangrijk lijkt te vinden, ten koste van anderen, komt dit helemaal niet gevaarlijk over, dus ik ga'.

En dan denk jij dat als jij een 'paar maanden goed gedrag laat zien' (manipulatie much?) dat het dan ineens wel OK is, terwijl je in het verleden meerdere keren hebt aangetoond in je topics en je reacties dat gedrag dat jij laat zien vooral een middel is dat je gebruikt om te krijgen wat je wil, en je daarmee dus helemaal niet oprecht bent in wat je laat zien?

Kom op K_W, zie je dan niet dat dit niet gaat om 'even doen alsof ik leuk mee post' of 'een onbekende locatie'? Kom nou joh.
Joh, CoolGuy ik wil gewoon een leuke meet organiseren voor de gezelligheid en fun, niet voor de goedkeuring van anderen. Ik weet dat ik niet perfect ben en vervelende gedrag heb vertoond maar ik ben niet kwaadaardig in mijn kern. Waarom mag ik niet gewoon een leuke feestje organiseren voor fokkers?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator maandag 25 maart 2024 @ 17:09:26 #106
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212956036
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 16:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Joh, CoolGuy ik wil gewoon een leuke meet organiseren voor de gezelligheid en fun, niet voor de goedkeuring van anderen. Ik weet dat ik niet perfect ben en vervelende gedrag heb vertoond maar ik ben niet kwaadaardig in mijn kern. Waarom mag ik niet gewoon een leuke feestje organiseren voor fokkers?
Dit is nou exact wat ik bedoel. Je gaat niet in op datgene wat de kern is van waarom hier niet wordt meegewerkt aan die meet, en je doet die hele post af met 3 regels, wat dan ook nog eens gewoon een herhaling is van je eerdere vraag, waarbij je het antwoord op je vraag gewoon negeert.

1. Ja, wel dégelijk om het beeld dat anderen van je hebben te beïnvloeden. Dat heb je namelijk zelf gezegd. Denk je dat mensen hier achterlijk zijn? Je kunt nu niet ineens doen alsof dat niét het doel is terwijl dat eerder wél je doel was. Dat draaien van je geeft mensen een ongemakkelijk gevoel online, op afstand, maar al helemaal m.b.t. een IRL meet.

2. Niemand zegt dat je perfect moet zijn, maar dat 'niet kwaadaardig', is waar het lastig wordt, want in het verleden heb je topics geopend die weliswaar niet lieten zien dat je kwaadaardig bent wellicht, maar wel degelijk iets wat er bij in de buurt komt.

3. Het waarom is nu meerdere keren antwoord op gegeven. Dat negeer jij allemaal, want dat komt je niet uit, en je komt weer terug op 'waarom mag het niet'. Daarmee geef je dus aan dat je het niet snapt, dan wel het niet wíl snappen. Wat onderdeel is van waarom men hier niet blij is met die actie en het dus niet mag.

Je kunt nog 100x vragen 'waarom niet', maar het antwoord gaat hetzelfde blijven, ook als jou dat niet goed uitkomt.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 25 maart 2024 @ 19:26:33 #107
545 dop
:copyright: dop
pi_212957614
@Keep_Walking

Vergeet ook niet dat meets vaak ook gaan over gedeelde interesses.
In het F1 topic kun je makkelijk samen afspreken om naar de Gp te gaan of om met een groepje te gaan karten.
In wlr samen fietsen of maar een wielerwedstrijd.
In oud samen naar de speeltuin met de kinderen.
In muz samen naar een concert.
En zo kun je nog wel wat dingen verzinnen waar bij er aanleiding is voor een meet, met als onderwerp de gezamenlijke interesse.
In R&P is dat gewoon wat lastiger.
Samen naar de psycholoog gaat hem niet worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door dop op 25-03-2024 21:26:06 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_212957856
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 16:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Dat ga ik doe ! Bedankt 🙏🏾
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 16:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Joh, CoolGuy ik wil gewoon een leuke meet organiseren voor de gezelligheid en fun, niet voor de goedkeuring van anderen. Ik weet dat ik niet perfect ben en vervelende gedrag heb vertoond maar ik ben niet kwaadaardig in mijn kern. Waarom mag ik niet gewoon een leuke feestje organiseren voor fokkers?
En deze tegenstrijdigheid (mijn suggestie van voorlopig niks met meets doen willen oppakken, om meteen daarna weer met CG in discussie te gaan omdat je toch een meet wil organiseren) dat is wat jou zo onvoorspelbaar, moeilijk om mee om te gaan en onbetrouwbaar maakt. Je weet gewoon niet waar je met jou aan toe bent.
En dat maakt je ook iemand waar lang niet iedereen mee zal willen meeten.

Je hebt het er altijd over dat je in de kern niet zo bent maar áls die andere kern er is… wij zien hem nooit hier.
Of dat nu onmacht of een vooropgezet plan is: leg je erbij neer dat jij niet de juiste persoon bent om een meet te organiseren.

Edit:

En dan dit… Keep_Walking in R&P / Welke jeugdtrauma heeft jouw leven verpest? Toch weer een nieuw topic openen. Waarin je nog een keer je verhaal deelt.
Je wil echt niet veranderen. En maar van de wereld blijven eisen dat zij zich aanpassen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Cat-astrophe op 25-03-2024 21:26:32 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 25 maart 2024 @ 21:36:58 #109
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212959924
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 17:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dit is nou exact wat ik bedoel. Je gaat niet in op datgene wat de kern is van waarom hier niet wordt meegewerkt aan die meet, en je doet die hele post af met 3 regels, wat dan ook nog eens gewoon een herhaling is van je eerdere vraag, waarbij je het antwoord op je vraag gewoon negeert.

1. Ja, wel dégelijk om het beeld dat anderen van je hebben te beïnvloeden. Dat heb je namelijk zelf gezegd. Denk je dat mensen hier achterlijk zijn? Je kunt nu niet ineens doen alsof dat niét het doel is terwijl dat eerder wél je doel was. Dat draaien van je geeft mensen een ongemakkelijk gevoel online, op afstand, maar al helemaal m.b.t. een IRL meet.

2. Niemand zegt dat je perfect moet zijn, maar dat 'niet kwaadaardig', is waar het lastig wordt, want in het verleden heb je topics geopend die weliswaar niet lieten zien dat je kwaadaardig bent wellicht, maar wel degelijk iets wat er bij in de buurt komt.

3. Het waarom is nu meerdere keren antwoord op gegeven. Dat negeer jij allemaal, want dat komt je niet uit, en je komt weer terug op 'waarom mag het niet'. Daarmee geef je dus aan dat je het niet snapt, dan wel het niet wíl snappen. Wat onderdeel is van waarom men hier niet blij is met die actie en het dus niet mag.

Je kunt nog 100x vragen 'waarom niet', maar het antwoord gaat hetzelfde blijven, ook als jou dat niet goed uitkomt.
Kijk, een reden waarom ik niet uitgebreid reageert op alles wat je zegt is omdat het gewoon te veel tijd en energie kost om te doen, snap je? Ik heb ook een leven buiten fok en dingen te doen, ik wil ook gewoon een frisse start maken en mijn imago hier op fok positief veranderen zonder zinloze discussies de hele tijd. Ik ga hieronder toch mijn best doen even om op je drie opsommingen te reageren:

1. Ik heb nooit gezegd dat mijn primaire doel om een meet te organiseren is om mijn beeld in de ogen van anderen te veranderen. Ik heb wel gezegd dat het me leuk lijkt dat iedereen die komt een betere beeld krijgt van de persoon achter de username, niet alleen dat fokkers een betere beeld krijgen van mij maar ook ik van hen. Het is niet mijn bedoeling om te ‘draaien’, maar ik wil gewoon niet zo’n drama ervan maken snap je? Het is gewoon een feestje, een fok!meet voor iedereen van fok R&P die het leuk lijkt om ernaartoe te komen. Waarom mag ik dat niet doen dan? Ik ben al jaren een trouwe lid en bekende user hier in fok R&P. Ik zit hier al sinds 2008, ik ben meegegroeid met fok.

2. Ik zat in een hele duistere mentale gemoedstoestand sinds 2020 waar ik nog steeds niet helemaal uit ben. Ik heb hele zware gemene en harteloze topics en commentaren geschreven hier op fok, omdat ik zelf ernstig aan het lijden was en ik gebruikte fok als een uitlaatklep. Ik heb spijt dat ik zo heb misdragen en meerdere keren sorry gezegd. Maar tegelijkertijd ben ik verre van de ergste persoon die ooit op fok heeft gezeten en ik heb ook heel veel positieve dingen gedaan op fok en veel toegevoegde waarde gebracht op deze forum. Ik heb veel andere users hier geholpen vroeger online of offline. Ik vind dat ik echt wel een essentiële onderdeel van onze e-community ben geworden, ondanks mijn vele fouten en gebreken.

3. Wat ik eruit heb gehaald van de laatste reactie van ArmaniXL in mijn fok!meet topic voordat het werd gesloten, is dat hij mijn PoHi te ingewikkeld vindt en mijn mentale problemen te zorgwekkend is om de meet te laten doorgaan met verbondenheid aan FOK! Ik ben niet betrouwbaar of stabiel genoeg om het te riskeren, ze zijn bang dat het mis kan gaan en dat FOK! daarvoor verantwoordelijk gehouden zal worden. Zoiets toch? Ik vind dat oordelend en stigmatiserend ook wel ontwetend en afgunstig van hem. Sorry 😢, maar ik ben gewoon niet met hem eens hoe hij erover denkt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 25 maart 2024 @ 21:48:07 #110
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212960134
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2024 19:26 schreef dop het volgende:
@:keep_walking

Vergeet ook niet dat meets vaak ook gaan over gedeelde interesses.
In het F1 topic kun je makkelijk samen afspreken om naar de Gp te gaan of om met een groepje te gaan karten.
In wlr samen fietsen of maar een wielerwedstrijd.
In oud samen naar de speeltuin met de kinderen.
In muz samen naar een concert.
En zo kun je nog wel wat dingen verzinnen waar bij er aanleiding is voor een meet, met als onderwerp de gezamenlijke interesse.
In R&P is dat gewoon wat lastiger.
Samen naar de psycholoog gaat hem niet worden.
Nou we kunnen mijn meet juist met elkaar delen over mijn psychische klachten en persoonlijke struggles van onze leven bijvoorbeeld? Of juist rust en vrede ervaren dat wij elkaar kunnen steunen en accepteren hoe we zijn zonder dat structurele oordeel en onbegrip van de reguliere samenleving. Snap je wat ik bedoel? Ik geloof wel dat ik een veilige sfeer kan creëren op mijn feestje waar wederzijdse vertrouwen in iedereen kan zijn voor elkaar.

De locatie waar ik het feestje wil houden is veilig en makkelijk bereikbaar voor iedereen die met de OV of auto wil komen, het is heel dichtbij een bekende winkelcentrum in Utrecht Leidsche Rijn en de wijk is heel veilig en goed belicht. Het feestje zal voldoende snacks en drinken hebben, goede gevarieerde muziek en ik heb ook leuke spelletjes die we kunnen spelen om de ijs te breken. Het is gewoon heel gezellig en leuk om naartoe te komen, als je durft tenminste. 😉
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 25 maart 2024 @ 21:51:51 #111
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212960198
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2024 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
[..]
En deze tegenstrijdigheid (mijn suggestie van voorlopig niks met meets doen willen oppakken, om meteen daarna weer met CG in discussie te gaan omdat je toch een meet wil organiseren) dat is wat jou zo onvoorspelbaar, moeilijk om mee om te gaan en onbetrouwbaar maakt. Je weet gewoon niet waar je met jou aan toe bent.
En dat maakt je ook iemand waar lang niet iedereen mee zal willen meeten.

Je hebt het er altijd over dat je in de kern niet zo bent maar áls die andere kern er is… wij zien hem nooit hier.
Of dat nu onmacht of een vooropgezet plan is: leg je erbij neer dat jij niet de juiste persoon bent om een meet te organiseren.

Edit:

En dan dit… Keep_Walking in R&P / Welke jeugdtrauma heeft jouw leven verpest? Toch weer een nieuw topic openen. Waarin je nog een keer je verhaal deelt.
Je wil echt niet veranderen. En maar van de wereld blijven eisen dat zij zich aanpassen.
Wat is nou mis met die nieuwste topic van mij? Het is toch juist goed om af en toe een topic te openen waarin iedereen kan bijdragen en reageren op elkaar? Topic is niet om over mij of mijn levensverhaal te praten, ik schreef het alleen op om anderen te inspireren om ook hun verhaal op te schrijven. Snap je?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_212960252
Iedereen weet nu toch dat er een feestje gaat plaatsvinden, hebben ze interesse kunnen ze je een DM sturen.

Iedereen weet ook dat Fok! hier niet geassiocieerd mee wilt worden, dus probleem opgelost toch?

Wat een gejank zeg.
Hell To The Liars
pi_212960333
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 21:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Wat is nou mis met die nieuwste topic van mij? Het is toch juist goed om af en toe een topic te openen waarin iedereen kan bijdragen en reageren op elkaar? Topic is niet om over mij of mijn levensverhaal te praten, ik schreef het alleen op om anderen te inspireren om ook hun verhaal op te schrijven. Snap je?
Je laat zien dat je zegt dat je het snapt (‘goed idee Cat, ga ik doen’ = eerst investeren in andere users, GEEN nieuwe topics openen). En een paar uur later *plop* een nieuw topic van je hand.

Dan snap je het niet.
Heb je schijt aan wat je mensen toezegt.
Want jouw eigen redenatie, jouw eigen behoefte, die staat altijd en eeuwig voorop.

En als je daardoor mensen irriteert ‘dan ligt dat aan hen want ik heb een psychische ziekte en anderen moeten dat maar begrijpen, hoe rottig mijn gedrag ook is’.

Nee vriend, zo werkt het niet. Zoals je hier op FOK! merkt. En irl wellicht ook.
Meer dan je voor jezelf wil toegeven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212960336
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 21:36 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Kijk, een reden waarom ik niet uitgebreid reageert op alles wat je zegt is omdat het gewoon te veel tijd en energie kost om te doen, snap je? Ik heb ook een leven buiten fok en dingen te doen,
Dat is natuurlijk een zwak excuus, je hebt ook tijd en energie om keer op keer topics met steeds dezelfde strekking te maken. Maar eens even inhoudelijk reageren op een enkele post, dat is lastig want drukdrukdruk?

quote:
1. Ik heb nooit gezegd dat mijn primaire doel om een meet te organiseren is om mijn beeld in de ogen van anderen te veranderen. Ik heb wel gezegd dat het me leuk lijkt dat iedereen die komt een betere beeld krijgt van de persoon achter de username, niet alleen dat fokkers een betere beeld krijgen van mij maar ook ik van hen. Het is niet mijn bedoeling om te ‘draaien’, maar ik wil gewoon niet zo’n drama ervan maken snap je? Het is gewoon een feestje, een fok!meet voor iedereen van fok R&P die het leuk lijkt om ernaartoe te komen. Waarom mag ik dat niet doen dan? Ik ben al jaren een trouwe lid en bekende user hier in fok R&P. Ik zit hier al sinds 2008, ik ben meegegroeid met fok.
Wat is oa dit dan?

quote:
Het is juist de bedoeling dat mensen hier die willen komen een meer accurate beeld kunnen krijgen van de persoon achter de username.
quote:
2. Ik zat in een hele duistere mentale gemoedstoestand sinds 2020 waar ik nog steeds niet helemaal uit ben. Ik heb hele zware gemene en harteloze topics en commentaren geschreven hier op fok, omdat ik zelf ernstig aan het lijden was en ik gebruikte fok als een uitlaatklep. Ik heb spijt dat ik zo heb misdragen en meerdere keren sorry gezegd. Maar tegelijkertijd ben ik verre van de ergste persoon die ooit op fok heeft gezeten en ik heb ook heel veel positieve dingen gedaan op fok en veel toegevoegde waarde gebracht op deze forum. Ik heb veel andere users hier geholpen vroeger online of offline. Ik vind dat ik echt wel een essentiële onderdeel van onze e-community ben geworden, ondanks mijn vele fouten en gebreken.
Ik heb spijt maar ik kan er niets aan doen, ik ben tevens een geweldenaar die veel mensen heeft geholpen. Dit is een bekend riedeltje.

quote:
3. Wat ik eruit heb gehaald van de laatste reactie van ArmaniXL in mijn fok!meet topic voordat het werd gesloten, is dat hij mijn PoHi te ingewikkeld vindt en mijn mentale problemen te zorgwekkend is om de meet te laten doorgaan met verbondenheid aan FOK! Ik ben niet betrouwbaar of stabiel genoeg om het te riskeren, ze zijn bang dat het mis kan gaan en dat FOK! daarvoor verantwoordelijk gehouden zal worden. Zoiets toch? Ik vind dat oordelend en stigmatiserend ook wel ontwetend en afgunstig van hem. Sorry 😢, maar ik ben gewoon niet met hem eens hoe hij erover denkt.
Ach ja, hij is "afgunstig". Waarschijnlijk zou je ook overkomen als een leuker persoon om mee te meeten als je tegengas niet zo vlug zou zien als afgunst, belediging, vernedering, schending van je eer of ander melodramatisch predikaat dat je erop wilt plakken.Je komt over als iemand waarvoor je constant op eieren moet lopen.
  maandag 25 maart 2024 @ 22:19:11 #115
545 dop
:copyright: dop
pi_212960564
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 21:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Nou we kunnen mijn meet juist met elkaar delen over mijn psychische klachten en persoonlijke struggles van onze leven bijvoorbeeld? Of juist rust en vrede ervaren dat wij elkaar kunnen steunen en accepteren hoe we zijn zonder dat structurele oordeel en onbegrip van de reguliere samenleving. Snap je wat ik bedoel? Ik geloof wel dat ik een veilige sfeer kan creëren op mijn feestje waar wederzijdse vertrouwen in iedereen kan zijn voor elkaar.
Zullen we dat verder overlaten aan professionals in een professionele setting.
(Groepstherapie)

Wat je nu schets is eerder een probleem, en een reden waarom dit soort meets niet verstandig zijn.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 25 maart 2024 @ 22:21:06 #116
545 dop
:copyright: dop
pi_212960589
Foutje
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 25 maart 2024 @ 22:40:51 #117
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212960767
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2024 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je laat zien dat je zegt dat je het snapt (‘goed idee Cat, ga ik doen’ = eerst investeren in andere users, GEEN nieuwe topics openen). En een paar uur later *plop* een nieuw topic van je hand.

Dan snap je het niet.
Heb je schijt aan wat je mensen toezegt.
Want jouw eigen redenatie, jouw eigen behoefte, die staat altijd en eeuwig voorop.

En als je daardoor mensen irriteert ‘dan ligt dat aan hen want ik heb een psychische ziekte en anderen moeten dat maar begrijpen, hoe rottig mijn gedrag ook is’.

Nee vriend, zo werkt het niet. Zoals je hier op FOK! merkt. En irl wellicht ook.
Meer dan je voor jezelf wil toegeven.
Ik heb ook wat reacties geplaatst in de SC. Ik snap niet waarom het slecht is dat ik weer nieuwe topic open en waarom dat betekent dat ik niet naar je hebt geluisterd. Ik ben eens met je dat ik wat meer moet meedoen in de SC om mensen daar beter te leren kennen, maar ik heb nooit gezegd dat ik geen nieuwe topic zou openen.

Verder heb ik nooit beweerd dat het aan andere mensen ligt als ik irritant ben of als anderen mij niet leuk vinden, en helemaal niet dat ze verkeerd zijn omdat ik een psychische ziekte heb! :o

Ik draag alle verantwoordelijkheid voor mijn gedrag, online en offline, en ik accepteer de consequenties van mijn gedrag ook. Of ik nou een psychische ziekte hebt of niet, dat is geen vrijbrief of excuus dat ik alles kan maken of mee wegkomen wanneer ik wil. Hoezo denk je dat van mij dan?

Ik heb wel veel schijt aan wat mensen van mij denken of vinden, ik heb geen behoefte meer om door iedereen leuk of aardig gevonden te worden en dat is niet mijn streven met mijn topics en posts. De juiste mensen zullen mij mogen en accepteren voor wie ik ben.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_212960784
Zie mijn reports. #facepalm
Mon 'en!
  maandag 25 maart 2024 @ 22:59:26 #119
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212960887
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 21:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk een zwak excuus, je hebt ook tijd en energie om keer op keer topics met steeds dezelfde strekking te maken. Maar eens even inhoudelijk reageren op een enkele post, dat is lastig want drukdrukdruk?
[..]
Wat is oa dit dan?
[..]
[..]
Ik heb spijt maar ik kan er niets aan doen, ik ben tevens een geweldenaar die veel mensen heeft geholpen. Dit is een bekend riedeltje.
[..]
Ach ja, hij is "afgunstig". Waarschijnlijk zou je ook overkomen als een leuker persoon om mee te meeten als je tegengas niet zo vlug zou zien als afgunst, belediging, vernedering, schending van je eer of ander melodramatisch predikaat dat je erop wilt plakken.Je komt over als iemand waarvoor je constant op eieren moet lopen.
quote:
Wat is oa dit dan?
Ik die zin dat je citeerde van wat ik schreef, heb ik het niet specifiek over mezelf alleen dat mensen beter kunnen leren kennen, maar iedereen in het algemeen die komt. Mensen kunnen mij beter leren kennen, maar ook andere fokkers die komen en ik krijg ook de kans om ze te leren kennen.

quote:
Ik heb spijt maar ik kan er niets aan doen, ik ben tevens een geweldenaar die veel mensen heeft geholpen. Dit is een bekend riedeltje.
Persoonlijk denk ik dat alles wat ik zeg negatief opgevat zal worden door jou, CoolGuy en anderen en ik kan niks meer zeggen dat je positief over mij zou reageren. Ik ben oprecht sorry en heb spijt van mijn misdragingen in het verleden. Wat meer kan ik doen of zeggen zodat jij en anderen hier dat loslaat en mij kunnen vergeven en nieuwe kans geven? Ik heb ook, objectief gezien, veel goede dingen gedaan en toegevoegde waarde dat ik heb gebracht op fok. Dat zijn geen feiten die ik benoem. Of ben je niet mee eens met wat ik zeg?

quote:
Ach ja, hij is "afgunstig". Waarschijnlijk zou je ook overkomen als een leuker persoon om mee te meeten als je tegengas niet zo vlug zou zien als afgunst, belediging, vernedering, schending van je eer of ander melodramatisch predikaat dat je erop wilt plakken.Je komt over als iemand waarvoor je constant op eieren moet lopen.
Ik kom over als iemand waarvoor je constant op eieren moet lopen? Totaal niet, ik constant aan het incasseren en ben nog steeds vrolijk en sociaal. Dat ik ArmaniXL afgunstig vind is niet zo erg als jij het opvat. Ik accepteer zijn beslissing en ga vrolijk verder met mijn leven. Het is niet dat hij mij wil vernietigen ofzo, dat denk ik totaal niet. Ik vind hem afgunstig omdat hij mij niet gunt om te laten zien dat ik een succesvolle feestje kan geven voor fokkers en daardoor een betere reputatie op fok misschien? 🤔

Ik weet het verder ook niet, ik kan niet in zijn hoofd kijken. Wat ik wel weet is dat hij geen enkele reden heeft om te twijfelen aan mijn goede bedoelingen. Ik ben de afgelopen vier jaren irritant geweest, maar ik heb nog nooit iemand hier belazerd of bedrogen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 25 maart 2024 @ 23:07:47 #120
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_212960935
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 22:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
[..]
Ik die zin dat je citeerde van wat ik schreef, heb ik het niet specifiek over mezelf alleen dat mensen beter kunnen leren kennen, maar iedereen in het algemeen die komt. Mensen kunnen mij beter leren kennen, maar ook andere fokkers die komen en ik krijg ook de kans om ze te leren kennen.
[..]
Persoonlijk denk ik dat alles wat ik zeg negatief opgevat zal worden door jou, CoolGuy en anderen en ik kan niks meer zeggen dat je positief over mij zou reageren. Ik ben oprecht sorry en heb spijt van mijn misdragingen in het verleden. Wat meer kan ik doen of zeggen zodat jij en anderen hier dat loslaat en mij kunnen vergeven en nieuwe kans geven? Ik heb ook, objectief gezien, veel goede dingen gedaan en toegevoegde waarde dat ik heb gebracht op fok. Dat zijn geen feiten die ik benoem. Of ben je niet mee eens met wat ik zeg?
[..]
Ik kom over als iemand waarvoor je constant op eieren moet lopen? Totaal niet, ik constant aan het incasseren en ben nog steeds vrolijk en sociaal. Dat ik ArmaniXL afgunstig vind is niet zo erg als jij het opvat. Ik accepteer zijn beslissing en ga vrolijk verder met mijn leven. Het is niet dat hij mij wil vernietigen ofzo, dat denk ik totaal niet. Ik vind hem afgunstig omdat hij mij niet gunt om te laten zien dat ik een succesvolle feestje kan geven voor fokkers en daardoor een betere reputatie op fok misschien? 🤔

Ik weet het verder ook niet, ik kan niet in zijn hoofd kijken. Wat ik wel weet is dat hij geen enkele reden heeft om te twijfelen aan mijn goede bedoelingen. Ik ben de afgelopen vier jaren irritant geweest, maar ik heb nog nooit iemand hier belazerd of bedrogen.
Omdat het op FOK bij jou altijd over jou gaat en de mensen die het altijd over zichzelf hebben zijn rete-irritant.

Post gewoon lekker mee op FOK in andere topics over hele andere onderwerpen. En heb het daar niet over jezelf en jezelf en jezelf.
  Moderator maandag 25 maart 2024 @ 23:08:03 #121
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212960937
Je gaat niet uit naam van FOK een meet organiseren. Alle nieuwe posts hierover gaan weg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_212961325
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 23:08 schreef CoolGuy het volgende:
Je gaat niet uit naam van FOK een meet organiseren. Alle nieuwe posts hierover gaan weg.
Lekker kort ^O^
Wat een verademing :s)
  Moderator dinsdag 26 maart 2024 @ 10:08:36 #123
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_212963218
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 22:59 schreef Keep_Walking het volgende:

Ik kom over als iemand waarvoor je constant op eieren moet lopen? Totaal niet, ik constant aan het incasseren en ben nog steeds vrolijk en sociaal. Dat ik ArmaniXL afgunstig vind is niet zo erg als jij het opvat. Ik accepteer zijn beslissing en ga vrolijk verder met mijn leven. Het is niet dat hij mij wil vernietigen ofzo, dat denk ik totaal niet. Ik vind hem afgunstig omdat hij mij niet gunt om te laten zien dat ik een succesvolle feestje kan geven voor fokkers en daardoor een betere reputatie op fok misschien? 🤔

Ik weet het verder ook niet, ik kan niet in zijn hoofd kijken. Wat ik wel weet is dat hij geen enkele reden heeft om te twijfelen aan mijn goede bedoelingen. Ik ben de afgelopen vier jaren irritant geweest, maar ik heb nog nooit iemand hier belazerd of bedrogen.
Nou nou, ik kan je vertellen dat ik niet afgunstig ben hoor. Ik heb er zelfs een nachtje over geslapen voordat ik het topic sloot. Het is bescherming tegenover de users en tegenover jou zelf. Je bent zo obsessief bezig om ervoor te zorgen dat iedereen begrip voor je heeft en je aardig gaat vinden (en ja, nu ga je zeggen dat dat niet waar is bla bla bla).

En natuurlijk speelt je postgeschiedenis in R&P een rol. Dat is de manier waarop mensen je hebben leren kennen en hoe je jezelf profileert. En ja, ik maak me daar best zorgen over.
Maar het is bijna April en volgens je goede voornemen ga je de kliniek in. Concentreer je daar op en ik hoop voor jou dat je in ieder geval van je verslaving af kunt komen.
  Moderator dinsdag 26 maart 2024 @ 10:08:56 #124
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_212966058
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 10:08 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Shiiiiit, had ik het toch korter moeten houden...
MAND!
  dinsdag 26 maart 2024 @ 19:16:41 #126
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212968836
Wat is er mis met mijn advies aan Childofthestars in haar meest recente topic hier? Ik was serieus en vond het goed advies,
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator dinsdag 26 maart 2024 @ 20:07:30 #127
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_212969537
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 19:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat is er mis met mijn advies aan Childofthestars in haar meest recente topic hier? Ik was serieus en vond het goed advies,
Ik weet niet wat erger is. Dat je serieus was in je reactie of dat je vond dat het goed advies was. Maar iemand adviseren om agressief te zijn tegen zijn of haar hulpverleners is verschrikkelijk contra-productief.
  dinsdag 26 maart 2024 @ 20:37:48 #128
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212969932
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 20:07 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Ik weet niet wat erger is. Dat je serieus was in je reactie of dat je vond dat het goed advies was. Maar iemand adviseren om agressief te zijn tegen zijn of haar hulpverleners is verschrikkelijk contra-productief.
Met agressief bedoelde ik assertief, als je mijn reactie lees leg ik uit dat als Childofthestars verbaal agressief wordt zal dat in werkelijkheid alleen als assertief opgevat worden. Childofthestars is in haar huidige karakter te mild en onderdanig. Ze moet juist oefenen om voor haarzelf op te komen en daarvoor moet ze tijdelijk agressief worden voor haar doen. Ik bedoel niet fysiek agressief of gevaarlijk, maar ze moet van zich afbijten en niet meer altijd lieve vrede willen houden met iedereen. Snap je wat ik bedoel?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_212970017
Verbaal (of anderszins) agressief worden naar een professional is géén goed advies. Assertief is níet hetzelfde als agressief.
Mon 'en!
  dinsdag 26 maart 2024 @ 20:56:51 #130
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212970260
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 20:44 schreef bloempjuh het volgende:
Verbaal (of anderszins) agressief worden naar een professional is géén goed advies. Assertief is níet hetzelfde als agressief.
Soms wel hoor, soms moet je de hulpverlening laten zien dat je boos bent en niet alles van hen pikt. Dat terzijde, ik geloof dat mensen die te onderdanig zijn en zichzelf wegcijferen juist moeten oefenen met het tegenovergestelde gedragen. Daardoor worden ze assertiever.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator dinsdag 26 maart 2024 @ 20:57:34 #131
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212970266
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 20:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Soms wel hoor, soms moet je de hulpverlening laten zien dat je boos bent en niet alles van hen pikt. Dat terzijde, ik geloof dat mensen die te onderdanig zijn en zichzelf wegcijferen juist moeten oefenen met het tegenovergestelde gedragen. Daardoor worden ze assertiever.
Nee.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_212970456
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 20:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Soms wel hoor, soms moet je de hulpverlening laten zien dat je boos bent en niet alles van hen pikt. Dat terzijde, ik geloof dat mensen die te onderdanig zijn en zichzelf wegcijferen juist moeten oefenen met het tegenovergestelde gedragen. Daardoor worden ze assertiever.
Kijk even K_W: dit is een mooi voorbeeld van assertief zonder agressief:
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
Ik heb hem, mijn begeleidster en één of andere stagiair zo de deur uit geflikkerd en het bedrijf gebeld
Ik kan het jou ook van harte aanbevelen, zo'n aanpak.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 26 maart 2024 @ 21:14:54 #133
74056 crew  ToT
pi_212970602
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 21:06 schreef r_one het volgende:

[..]
Kijk even K_W: dit is een mooi voorbeeld van assertief zonder agressief:
[..]
Ik kan het jou ook van harte aanbevelen, zo'n aanpak.
Ik ben altijd in het algemeen behoorlijk timide geweest, maar als je tot je enkels toe bent afgebrand en je wordt nog ZO behandeld, dan knapt er wat.....
  dinsdag 26 maart 2024 @ 21:18:49 #134
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212970660
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 21:06 schreef r_one het volgende:

[..]
Kijk even K_W: dit is een mooi voorbeeld van assertief zonder agressief:
[..]
Ik kan het jou ook van harte aanbevelen, zo'n aanpak.
Twee hulpverleners de deur uitflikkeren beschouw ik als agressief gedrag.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_212970733
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 21:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Twee hulpverleners de deur uitflikkeren beschouw ik als agressief gedrag.
Ik niet. Dat kan prima zonder enige vorm van (verbaal) geweld.
  Moderator dinsdag 26 maart 2024 @ 21:23:07 #136
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212970741
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 21:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Twee hulpverleners de deur uitflikkeren beschouw ik als agressief gedrag.
Ach lul toch niet uit je nek man. Iemand vragen te vertrekken is assertief. Dat wat jij schreef in het topic van CotS is agressief. Leer het verschil. Tevens is dat gedoe in dit FB topic nu klaar.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 26 maart 2024 @ 22:51:48 #137
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_212972387
Zou een topic over dopamineverslaving op zijn plek zijn in dit subforum? Zo nee, waar wel?
En Allah weet het het beste
  dinsdag 26 maart 2024 @ 23:53:20 #138
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212972924
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 21:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ach lul toch niet uit je nek man. Iemand vragen te vertrekken is assertief. Dat wat jij schreef in het topic van CotS is agressief. Leer het verschil. Tevens is dat gedoe in dit FB topic nu klaar.
Dan is er sprake van verschillende opvattingen van het woord agressief in mijn post. Ik vraag nu vriendelijk aan je dat je mijn bericht terugzet en mij de kans geef om het woord agressief te vervangen met de meer passende woord ‘assertief’ in mijn reactie naar Childofthestars. Wil je dat doen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator woensdag 27 maart 2024 @ 08:05:17 #139
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212973844
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 22:51 schreef GewoonUitNL het volgende:
Zou een topic over dopamineverslaving op zijn plek zijn in dit subforum? Zo nee, waar wel?
Ehhh....LIF wellicht? Al zie ik ook wel iets in R&P.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 27 maart 2024 @ 08:05:37 #140
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212973846
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 23:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Dan is er sprake van verschillende opvattingen van het woord agressief in mijn post. Ik vraag nu vriendelijk aan je dat je mijn bericht terugzet en mij de kans geef om het woord agressief te vervangen met de meer passende woord ‘assertief’ in mijn reactie naar Childofthestars. Wil je dat doen?
Nee.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 27 maart 2024 @ 08:06:42 #141
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212973861
dit is geen discussietopic of een topic waar allerlei andere mensen zich in moeten mengen. :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_213059593
Sally in R&P / Omgangsregeling aanpassen, moeder wil niet. mag nu weg.
post die het betrof is al weg :P

waarvoor hulde. ^O^ (ook de snelheid waarmee)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_213212320
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 11:58 schreef Modus het volgende:
Waarom is dit dagboektopic R&P / Mijn relatiegeschiedenis + huidige situatie, serieus advies gewenst! nog steeds open?
Extra raar gezien de recente verwijderingen van posts. Ik denk dat ze een weddenschap hebben onderling over hoelang ze een topic open kunnen houden en posts kunnen verwijderen zonder dat iemand het merkt
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 09:54:04 #145
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_213214969
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 22:09 schreef Masberum het volgende:

[..]
Extra raar gezien de recente verwijderingen van posts. Ik denk dat ze een weddenschap hebben onderling over hoelang ze een topic open kunnen houden en posts kunnen verwijderen zonder dat iemand het merkt
Ja man, en ik sta laatste :'(
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 09:55:39 #146
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_213214983
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 11:58 schreef Modus het volgende:
Waarom is dit dagboektopic R&P / Mijn relatiegeschiedenis + huidige situatie, serieus advies gewenst! nog steeds open?
Het is inderdaad wel een (rommelig) dagboek topic geworden. Aan de andere kant is hij bijna vol dus gaat straks vanzelf op slot, maar een deel 2 is niet nodig.
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 10:25:43 #147
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213215185
quote:
3s.gif Op maandag 15 april 2024 09:54 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Ja man, en ik sta laatste :'(
Ja ik gedeelde 1e plek joh! Maar zonder dollen, een topic binnen komen en dan de TS gaan vertellen dat ie loopt te trollen is not done en gaat dus gewoon weg.

quote:
3s.gif Op maandag 15 april 2024 09:55 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Het is inderdaad wel een (rommelig) dagboek topic geworden. Aan de andere kant is hij bijna vol dus gaat straks vanzelf op slot, maar een deel 2 is niet nodig.
Eens, het is bijna dicht dus om het nu voor die paar reacties nog dicht te gooien, nah. Maar inderdaad, er hoeft geen vervolgtopic te komen waarin exact hetzelfde gebeurt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_213219237
Gelukkig heeft TS nog best wat posts om over zijn Aziatische verovering te snoeven ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213219862
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 10:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja ik gedeelde 1e plek joh! Maar zonder dollen, een topic binnen komen en dan de TS gaan vertellen dat ie loopt te trollen is not done en gaat dus gewoon weg.
Dat kan ik begrijpen. Maar als je vanuit mij ernaar zou kijken, hij maakt het zo overduidelijk dat hij zit te trollen. Dat wou ik alleen maar even aangeven, juist ook voor andere gebruikers die dat wellicht niet door hebben
pi_213220542
Wat maakt nou dat dit een "overduidelijk" trol-topic zou zijn?
TS postte eerder in andermans topics over dezelfde onderwerpen, als waar hij nu in zijn eigen onderwerp op terug komt.

Dat die uitgebreide bloemlezing over het seksleven absoluut niet *hier* in dit subforum hoort, kan ik nog begrijpen.
Maar buiten de eigenlijk TL;DR OP en dat hij op elke post wel een antwoord heeft, vind ik het een beetje een typisch 'ik vraag om adviezen en krijg die ook maar doe er stiekem dan toch niks mee want ik weet toch wel wat ik zelf wil doen'-topic.
Zoals half FOK! ermee vol staat ;)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_213221080
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 19:29 schreef Sally het volgende:
Wat maakt nou dat dit een "overduidelijk" trol-topic zou zijn?
TS postte eerder in andermans topics over dezelfde onderwerpen, als waar hij nu in zijn eigen onderwerp op terug komt.

Dat die uitgebreide bloemlezing over het seksleven absoluut niet *hier* in dit subforum hoort, kan ik nog begrijpen.
Maar buiten de eigenlijk TL;DR OP en dat hij op elke post wel een antwoord heeft, vind ik het een beetje een typisch 'ik vraag om adviezen en krijg die ook maar doe er stiekem dan toch niks mee want ik weet toch wel wat ik zelf wil doen'-topic.
Zoals half FOK! ermee vol staat ;)
Klinkt alsof je niet echt wil weten waarom het dat is.. je vraagt het en komt dan met je eigen lezing aan terwijl ik al aangeef dat veel mensen het niet zullen zien.. Maar goed dit is niet de plaats daarvoor.. Maar geloof me maar (blijkbaar niet) dat dit heel doelbewust is. Daar laat ik het bij want ik wil hier ook niet nog extra te horen krijgen dat ik onterecht zeg dat iemand er slechts lol om heeft etc.
pi_213221166
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 19:55 schreef Masberum het volgende:

[..]
Klinkt alsof je niet echt wil weten waarom het dat is..
Nou ja - ik ben geen mod en vraag me af hoe je dan kan zien dat het een troll-topic is.

quote:
je vraagt het en komt dan met je eigen lezing aan terwijl ik al aangeef dat veel mensen het niet zullen zien.. Maar goed dit is niet de plaats daarvoor.. Maar geloof me maar (blijkbaar niet) dat dit heel doelbewust is. Daar laat ik het bij want ik wil hier ook niet nog extra te horen krijgen dat ik onterecht zeg dat iemand er slechts lol om heeft etc.
Ik wil alleen aangeven dat ik een mogelijke reden zie. Dus waarom het een troll *zou* zijn, maar dat ik het topic an sich niet zo zie.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 20:08:21 #153
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213221409
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 19:59 schreef Sally het volgende:

[..]
Nou ja - ik ben geen mod en vraag me af hoe je dan kan zien dat het een troll-topic is.
[..]
Ik wil alleen aangeven dat ik een mogelijke reden zie. Dus waarom het een troll *zou* zijn, maar dat ik het topic an sich niet zo zie.
Ik zie het ook niet direct als troll, wat ook een reden is dat het topic nog open is. Dat veel mensen zich daar druk over maken, over waarom het nog open is kan wel zo zijn, maar dat op zich is geen reden om het dan alsnog te sluiten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_213223820
Lienekien in R&P / Mijn relatiegeschiedenis + huidige situatie, serieus advies gewenst!

Dit hint ernaar dat een deel 2 niet mag maar een deel 2 mag wel toch gewoon als de inhoud anders is dan deel 1? Zo staat het er maar op de manier waarop deze gebruiker het topic afsluit lijkt het net alsof er uberhaupt geen deel 2 mag (terwijl dat feitelijk niet op die manier gezegd is en voor mij ook raar lijkt als dat op voorhand niet geaccepteerd wordt..)
pi_213224326
R&P / Is zoiets als dit tegenwoordig nog wenselijk?
De teloorgang van FOK! …. Niet zozeer om dit topic, maar om het feit dat @Danny zoiets blijkbaar nieuwswaardig voor de FP vindt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213224347
Niks nieuws onder de zon toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 16 april 2024 @ 09:08:28 #157
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_213224874
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 07:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
R&P / Is zoiets als dit tegenwoordig nog wenselijk?
De teloorgang van FOK! …. Niet zozeer om dit topic, maar om het feit dat @:Danny zoiets blijkbaar nieuwswaardig voor de FP vindt.
Het is inderdaad topic-onwaardig dus hij is ook dicht. Heeft verder ook niets met R&P te maken.
  Moderator dinsdag 16 april 2024 @ 09:49:17 #158
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213225193
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 april 2024 09:08 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Het is inderdaad topic-onwaardig dus hij is ook dicht. Heeft verder ook niets met R&P te maken.
Terecht.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_213225790
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 00:07 schreef Masberum het volgende:
Lienekien in R&P / Mijn relatiegeschiedenis + huidige situatie, serieus advies gewenst!

Dit hint ernaar dat een deel 2 niet mag maar een deel 2 mag wel toch gewoon als de inhoud anders is dan deel 1? Zo staat het er maar op de manier waarop deze gebruiker het topic afsluit lijkt het net alsof er uberhaupt geen deel 2 mag (terwijl dat feitelijk niet op die manier gezegd is en voor mij ook raar lijkt als dat op voorhand niet geaccepteerd wordt..)
Die TS wil op anoniem en dat zijn berichten worden weggehaald, zegt genoeg lijkt me
pi_213226399
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 11:02 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Die TS wil op anoniem en dat zijn berichten worden weggehaald, zegt genoeg lijkt me
Wil hij op anoniem??

Was toch een ander?

Edit: oh wacht. Ik zie iets ja.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_213328247
Is dit topic:

R&P / Uh ik ben bereid te luisteren..

terecht gesloten nadat ik 1 keer 'kinderen' zeg terwijl er niks anders als reacties komt dan 'zoek hulp'?

En ja eerst maar hier, jullie geven aan dat het terecht is, dan ga ik naar het echte feedback forum waar ik dezelfde vraag ga stellen zonder dat mensen vooringenomen zijn
pi_213328288
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:30 schreef Masberum het volgende:
Is dit topic:

R&P / Uh ik ben bereid te luisteren..

terecht gesloten nadat ik 1 keer 'kinderen' zeg terwijl er niks anders als reacties komt dan 'zoek hulp'?

En ja eerst maar hier, jullie geven aan dat het terecht is, dan ga ik naar het echte feedback forum waar ik dezelfde vraag ga stellen zonder dat mensen vooringenomen zijn
Zoek professionele hulp.
pi_213328428
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:30 schreef Masberum het volgende:
Is dit topic:

R&P / Uh ik ben bereid te luisteren..

terecht gesloten nadat ik 1 keer 'kinderen' zeg terwijl er niks anders als reacties komt dan 'zoek hulp'?

En ja eerst maar hier, jullie geven aan dat het terecht is, dan ga ik naar het echte feedback forum waar ik dezelfde vraag ga stellen zonder dat mensen vooringenomen zijn
Ik schat zo in dat je daar dezelfde reacties krijgt aangezien het 't enige juiste advies is.

Oh en dat het topic daar nog sneller dicht is zou ook zomaar kunnen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator donderdag 25 april 2024 @ 22:45:20 #164
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_213328459
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:30 schreef Masberum het volgende:
Is dit topic:

R&P / Uh ik ben bereid te luisteren..

terecht gesloten nadat ik 1 keer 'kinderen' zeg terwijl er niks anders als reacties komt dan 'zoek hulp'?

En ja eerst maar hier, jullie geven aan dat het terecht is, dan ga ik naar het echte feedback forum waar ik dezelfde vraag ga stellen zonder dat mensen vooringenomen zijn
Dat topic had al eerder een slot moeten krijgen, maar ik wilde het graag een kans geven. Helaas niet gelukt. Dus doe wat je denkt te moeten doen.
  donderdag 25 april 2024 @ 22:53:06 #165
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213328534
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:30 schreef Masberum het volgende:
Is dit topic:

R&P / Uh ik ben bereid te luisteren..

terecht gesloten nadat ik 1 keer 'kinderen' zeg terwijl er niks anders als reacties komt dan 'zoek hulp'?

En ja eerst maar hier, jullie geven aan dat het terecht is, dan ga ik naar het echte feedback forum waar ik dezelfde vraag ga stellen zonder dat mensen vooringenomen zijn
Echt waar kerel. Vanaf topic één van jou in R&P heb je nog nooit iets gedaan met de adviezen van de mensen. Of het poeslief is of heel bot, je doet er niets mee. In je topic van net vraagt Armani ook wat je dan wil horen. Dat wil je niet zeggen. Maar je wil ook niet onze adviezen horen aangezien je stelt dat onze adviezen altijd al kut waren.

Wij zijn geen psychologen, psychiaters, relatietherapeuten, gezinstherapeuten of wat dan ook. Daarom toch nogmaals; zoek professionele hulp. Zoek mensen waartegen jij kan praten en zij kunnen luisteren en je op goede weg helpen. Het is geen schande. Miljoenen mensen hebben wel eens professionele hulp gezocht.
pi_213329169
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wij zijn geen psychologen, psychiaters, relatietherapeuten, gezinstherapeuten of wat dan ook.
Dat weet je niet ;)

Voor het overige eens.
  vrijdag 26 april 2024 @ 05:15:02 #167
545 dop
:copyright: dop
pi_213329411
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2024 01:51 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat weet je niet ;)

Voor het overige eens.
Hier op het forum zijn we geen professionals, zelfs als we dat in het dagelijkse leven wel zijn.
Dan nog weten we dat we hier niet kunnen en mogen wat we in het echt wel doen.
Het is net als een timmerman die hier wel kan zeggen welke spijkers je nodig hebt, en waar je ze kan halen, maar hij kan ze op fok er niet voor je in slaan.

Dus ook een psycholoog psychiater of therapeut, zal hier zeggen, zoek hulp.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_213338275
Ik bespeur een paar vage topic kicks.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_213338602
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2024 05:15 schreef dop het volgende:

[..]
Hier op het forum zijn we geen professionals, zelfs als we dat in het dagelijkse leven wel zijn.
Dan nog weten we dat we hier niet kunnen en mogen wat we in het echt wel doen.
Het is net als een timmerman die hier wel kan zeggen welke spijkers je nodig hebt, en waar je ze kan halen, maar hij kan ze op fok er niet voor je in slaan.

Dus ook een psycholoog psychiater of therapeut, zal hier zeggen, zoek hulp.
Ik moest lachen om die timmerman en de spijkers :D
Hoewel de vergelijking natuurlijk compleet mank gaat.

Ik ageerde tegen je stellige “we zijn geen …”, niet tegen het advies aan TS om hulp te zoeken. Want dat is het enige wat je online kunt doen: adviseren.

Ik zie niet heel gauw iemand hier online EMDR of CGT of ‘wat dan ook’ op een user afvuren (vergelijk de spijkers in de muur slaan).
  Moderator zaterdag 27 april 2024 @ 11:30:58 #170
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')