Dus jouw en de adviezen van de anderen waren eigenlijk niet goed begrjip ik hieruit?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:29 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het beste is professionele hulp zoeken.
Dat is hetgeen jij uit zijn reactie haalt?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dus jouw en de adviezen van de anderen waren eigenlijk niet goed begrjip ik hieruit?
En uitloggen.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:29 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het beste is professionele hulp zoeken.
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dus jouw en de adviezen van de anderen waren eigenlijk niet goed begrjip ik hieruit?
quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:42 schreef Hatseflats22 het volgende:
(....)
Als het echt te zwaar is thuis kun je misschien ook met je vrouw naar de huisarts gaan voor hulp.
Je doet net alsof er veel meer uit valt te halen..Ik zit jullie ook niet op te dragen om professionele hulp te vragen omdat jullie geestelijk nog niet volgroeid zijn. Je kan niet elke keer anderen opdragen om een ander te helpen, tenzij je zelf niks kan bijdragen..quote:Op donderdag 25 april 2024 21:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat is hetgeen jij uit zijn reactie haalt?
Serieus, zoek professionele hulp en stop met vragen naar de bekende weg.
Nee maar zij vindt het ook wel lollig hoe jullie nog steeds daarover reageren, ik ga maar niet zeggen wat zij daarover zeiquote:Op donderdag 25 april 2024 21:40 schreef Fok-it het volgende:
Heb je je vriendin ook gefopt met kanker?
Wij faken geen kankerquote:Op donderdag 25 april 2024 21:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je doet net alsof er veel meer uit valt te halen..Ik zit jullie ook niet op te dragen om professionele hulp te vragen omdat jullie geestelijk nog niet volgroeid zijn. Je kan niet elke keer anderen opdragen om een ander te helpen, tenzij je zelf niks kan bijdragen..
Zoek professionele hulp. Je kan nog 80 keer een reactie schrijven, maar het beste antwoord blijft: zoek professionele hulp.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je doet net alsof er veel meer uit valt te halen..Ik zit jullie ook niet op te dragen om professionele hulp te vragen omdat jullie geestelijk nog niet volgroeid zijn. Je kan niet elke keer anderen opdragen om een ander te helpen, tenzij je zelf niks kan bijdragen..
Wat weet jij daarvan?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zoek professionele hulp. Je kan nog 80 keer een reactie schrijven, maar het beste antwoord blijft: zoek professionele hulp.
Zoek professionele hulp. Je kan nog 80 keer een reactie schrijven, maar het beste antwoord blijft: zoek professionele hulp.quote:
Jij kiest ook wel topvermaak ookquote:Op donderdag 25 april 2024 21:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee, ik doe dat 1 avond voor de lol
Waarom vraag je ons dan om raad?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Omdat ik toch mag verwachten dat er wat meer uit jullie komt dan beledigingen, slecht advies en 'zoek hulp'. Waarom reageren jullie zo als je verder niks kan bijdragen? Zeg dan niks en verpest het topic nietquote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee, ik doe dat 1 avond voor de lol
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Serieus, zoek professionele hulp en stop met vragen naar de bekende weg.
Precies dat, men geeft het advies en raad maar je wilt niet luisteren omdat het niet in je straatje past. Je zit vast in je eigen slachtofferrol.quote:
Verpest het topic nou niet.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:49 schreef TornadoDK het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is maar wellicht kan je wat professionele hulp krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |