Zoals ik ernaar kijk ben je de 1 van de weinigen die juist gewoon zegt waar het op staat. Ontopic reageert, niet emotioneel omdat andere reacties je niet aanstonden of wat dan ook..quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niks, en topic gaat ook niet over mijEn ik ben totaal niet geschikt voor dit soort dingen daarom zei ik net al
![]()
Ik ben te soft voor dit soort dingen.
Ik heb je ook tips gegeven hier. En eerder ook al wel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zoals ik ernaar kijk ben je de 1 van de weinigen die juist gewoon zegt waar het op staat. Ontopic reageert, niet emotioneel omdat andere reacties je niet aanstonden of wat dan ook..
De rest hier zit, inderdaad zoals je zegt, de Pohi er elke keer bij te betrekken en op die manier voor zichzelf het goed te praten dat ze niet inhoudelijk reageren. Dat ze aanvallen, beledigen en op andere manieren slecht reageren. 'Heb je zijn pohi niet gezien?' staat gelijk aan 'We mogen alles zeggen wat we willen en doen alsof we iets bijdragen'. Ik heb medelijden met die mensen, jij bent juist 1 van de weinigen die het correct aanpakt, zonder een overdaad aan emotie en eigen gelijk willen krijgen (en als je dat niet krijgt dan maar pissig worden zoals de rest)
quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Waarschijnlijk reageert TS niet meer en opent hij over een paar dagen weer een topic over zijn slechte relatie.
Beter zoekt hij irl hulp. Alle adviezen zijn wel gegeven.
Hier heb je je reactiequote:Op vrijdag 19 april 2024 23:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zoals ik ernaar kijk ben je de 1 van de weinigen die juist gewoon zegt waar het op staat. Ontopic reageert, niet emotioneel omdat andere reacties je niet aanstonden of wat dan ook..
De rest hier zit, inderdaad zoals je zegt, de Pohi er elke keer bij te betrekken en op die manier voor zichzelf het goed te praten dat ze niet inhoudelijk reageren. Dat ze aanvallen, beledigen en op andere manieren slecht reageren. 'Heb je zijn pohi niet gezien?' staat gelijk aan 'We mogen alles zeggen wat we willen en doen alsof we iets bijdragen'. Ik heb medelijden met die mensen, jij bent juist 1 van de weinigen die het correct aanpakt, zonder een overdaad aan emotie en eigen gelijk willen krijgen (en als je dat niet krijgt dan maar pissig worden zoals de rest)
quote:
Ook een legitieme vraag welquote:Op vrijdag 19 april 2024 23:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat ga je nog doen met de tips en adviezen die je krijgt?
Nog een tip, kan iemand inhoudelijk reageren op de vraagstelling in plaats van allerlei zijsporen te bewandelen? En dat is wat jij goede adviezen noemt héquote:Op vrijdag 19 april 2024 23:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Nog een tip: neem je drankgebruik onder de loep. Drank lost probleem niet op. Slechte coping.
Hou toch op met die poppenkast van je en ga eens wat doen aan jezelf ipv hier weer een triest topic te openen met hetzelfde geleuter.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Een quote want dit is de zoveelste keer dat je zo reageert terwijl dat ongepast is
Even goed lezen, ik heb je meer adviezen gegeven in dit topic.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nog een tip, kan iemand inhoudelijk reageren op de vraagstelling in plaats van allerlei zijsporen te bewandelen? En dat is wat jij goede adviezen noemt hé
Pak je spullen en ga naar je ouders. Vriendin en kinderen laat je in het huis wonen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nog een tip, kan iemand inhoudelijk reageren op de vraagstelling in plaats van allerlei zijsporen te bewandelen? En dat is wat jij goede adviezen noemt hé
Dat zeer zeker.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:06 schreef Momo het volgende:
Als alles wat je hier hebt gepost klopt dan lijkt mij het beste als jullie daadwerkelijk uit elkaar gaan, voor alle partijen.
Dat is een al een goede eerste stap. Op die manier komt er wat meer rust en kunnen jullie verder kijken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Pak je spullen en ga naar je ouders. Vriendin en kinderen laat je in het huis wonen.
Dit dus, zoveel adviezen gehad in eerdere topics, je doet er geen reet mee, vind je het dan gek dat mensen zo reageren TSquote:Op vrijdag 19 april 2024 23:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hou toch op met die poppenkast van je en ga eens wat doen aan jezelf ipv hier weer een triest topic te openen met hetzelfde geleuter.
Stop het aanzetten tot geweld.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij verdient een schop onder zijn reet.
Ja hoho, nu betrek je zijn pohi er bij he, en dat mag niet.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit dus, zoveel adviezen gehad in eerdere topics, je doet er geen reet mee, vind je het dan gek dat mensen zo reageren TS
Hij is niet getrouwd toch?quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:42 schreef Hatseflats22 het volgende:
Is dit niet een WGR topic, want sec vraagt TS of zijn ex na scheiding recht heeft op een spoedwoning en dat hij kan blijven wonen waar hij woont (gezien TS meer betaalt én hij heeft genoteerd hoe vaak zijn ex heeft gedreigd weg te gaan verwacht TS dat hij meer rechten heeft op dat huis)?
Off topic:
Als het echt te zwaar is thuis kun je misschien ook met je vrouw naar de huisarts gaan voor hulp.
Sterkte TS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |