Dus jouw en de adviezen van de anderen waren eigenlijk niet goed begrjip ik hieruit?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:29 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het beste is professionele hulp zoeken.
Dat is hetgeen jij uit zijn reactie haalt?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dus jouw en de adviezen van de anderen waren eigenlijk niet goed begrjip ik hieruit?
En uitloggen.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:29 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het beste is professionele hulp zoeken.
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dus jouw en de adviezen van de anderen waren eigenlijk niet goed begrjip ik hieruit?
quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:42 schreef Hatseflats22 het volgende:
(....)
Als het echt te zwaar is thuis kun je misschien ook met je vrouw naar de huisarts gaan voor hulp.
Je doet net alsof er veel meer uit valt te halen..Ik zit jullie ook niet op te dragen om professionele hulp te vragen omdat jullie geestelijk nog niet volgroeid zijn. Je kan niet elke keer anderen opdragen om een ander te helpen, tenzij je zelf niks kan bijdragen..quote:Op donderdag 25 april 2024 21:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat is hetgeen jij uit zijn reactie haalt?
Serieus, zoek professionele hulp en stop met vragen naar de bekende weg.
Nee maar zij vindt het ook wel lollig hoe jullie nog steeds daarover reageren, ik ga maar niet zeggen wat zij daarover zeiquote:Op donderdag 25 april 2024 21:40 schreef Fok-it het volgende:
Heb je je vriendin ook gefopt met kanker?
Wij faken geen kankerquote:Op donderdag 25 april 2024 21:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je doet net alsof er veel meer uit valt te halen..Ik zit jullie ook niet op te dragen om professionele hulp te vragen omdat jullie geestelijk nog niet volgroeid zijn. Je kan niet elke keer anderen opdragen om een ander te helpen, tenzij je zelf niks kan bijdragen..
Zoek professionele hulp. Je kan nog 80 keer een reactie schrijven, maar het beste antwoord blijft: zoek professionele hulp.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je doet net alsof er veel meer uit valt te halen..Ik zit jullie ook niet op te dragen om professionele hulp te vragen omdat jullie geestelijk nog niet volgroeid zijn. Je kan niet elke keer anderen opdragen om een ander te helpen, tenzij je zelf niks kan bijdragen..
Wat weet jij daarvan?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zoek professionele hulp. Je kan nog 80 keer een reactie schrijven, maar het beste antwoord blijft: zoek professionele hulp.
Zoek professionele hulp. Je kan nog 80 keer een reactie schrijven, maar het beste antwoord blijft: zoek professionele hulp.quote:
Jij kiest ook wel topvermaak ookquote:Op donderdag 25 april 2024 21:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee, ik doe dat 1 avond voor de lol
Waarom vraag je ons dan om raad?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Omdat ik toch mag verwachten dat er wat meer uit jullie komt dan beledigingen, slecht advies en 'zoek hulp'. Waarom reageren jullie zo als je verder niks kan bijdragen? Zeg dan niks en verpest het topic nietquote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee, ik doe dat 1 avond voor de lol
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Serieus, zoek professionele hulp en stop met vragen naar de bekende weg.
Precies dat, men geeft het advies en raad maar je wilt niet luisteren omdat het niet in je straatje past. Je zit vast in je eigen slachtofferrol.quote:
Verpest het topic nou niet.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:49 schreef TornadoDK het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is maar wellicht kan je wat professionele hulp krijgen.
Godverquote:Op donderdag 25 april 2024 21:53 schreef Fok-it het volgende:
Hoeft ook niet bij de GGZ he? Misschien kan je professionele hulp bij de Gal&Gal vragen
Op basis van wat? Op je besef? Wat een kinderen zijn jullie. Ik krijg geen enkel advies, behalve hulp zoeken. Wat een geweldig forum dan. En geweldig dat jij de TT wil aanpassen, voegt ook weer veel toe. Kleutersquote:Op donderdag 25 april 2024 22:00 schreef Armani XL het volgende:
Toen ik de TT in combinatie met de TS zag had ik opeens hoop dat hij naar z’n vriendin wilde luisteren om hun gezamenlijke toekomst te redden. Maar ik besef dat hij het woordje ‘niet’ is vergeten in de TT.
Moet ik het maar even aanpassen?
Het is dat jij er al bent. Ik had de status van het topic aangepast.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:00 schreef Armani XL het volgende:
Toen ik de TT in combinatie met de TS zag had ik opeens hoop dat hij naar z’n vriendin wilde luisteren om hun gezamenlijke toekomst te redden. Maar ik besef dat hij het woordje ‘niet’ is vergeten in de TT.
Moet ik het maar even aanpassen?
Ook heel stoerquote:Op donderdag 25 april 2024 22:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het is dat jij er al bent. Ik had de status van het topic aangepast.
Maar wat wil je dan horen? Met welk advies ben je wel tevreden?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Op basis van wat? Op je besef? Wat een kinderen zijn jullie. Ik krijg geen enkel advies, behalve hulp zoeken. Wat een geweldig forum dan. En geweldig dat jij de TT wil aanpassen, voegt ook weer veel toe. Kleuters
....en professionele hulp te zoeken?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:05 schreef Jahr00n het volgende:
Als psycholoog maak ik dit soort verhalen vaker mee helaas. Het beste is om goed te luisteren naar je eigen gevoel en hart. Hiermee los je dingen wel op.
Dat is niet wat ik vraag. Je reageert flauw/kinderlijk en ketst het weer af op deze manierquote:Op donderdag 25 april 2024 22:06 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan horen? Met welk advies ben je wel tevreden?
Je suis professionele hulp.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Herhaling ook.. kunnen jullie kleuters niet ook tegen dit soort gekleuter opstaan?
Ik denk dat iedereen je het beste advies geeft dat je kan krijgen, maar dat accepteer je niet.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik vraag. Je reageert flauw/kinderlijk en ketst het weer af op deze manier
Welk advies is dat? Zoek hulp? Alsnog weer mooi afgeketst trouwensquote:Op donderdag 25 april 2024 22:08 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen je het beste advies geeft dat je kan krijgen, maar dat accepteer je niet.
Zoek hulp is inderdaad advies.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
Welk advies is dat? Zoek hulp? Alsnog weer mooi afgeketst trouwens
Ja, als je de situatie echt wilt oplossen dat je daar goed professionele hulp bij kan gebruiken. En dat is geen teken van zwakte maar juist een teken van kracht.quote:
Nee maar ze zit zoals altijd te dreigen en ik weet zelf wel dat het toch nergens heen gaat als we bij elkaar blijvenquote:Op donderdag 25 april 2024 22:09 schreef Cockwhale het volgende:
Ik heb een topic gemist van deze soap, volgens mij. Inmiddels is de relatie gebroken?
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:10 schreef Armani XL het volgende:
. En dat is geen teken van zwakte maar juist een teken van kracht.
Ja en een teken van kracht als je alle flauwekul reacties uit alle topics verwijdert zodat er advies overblijft dat wat meer waard is dan 'Ja hier op FOK! kan je niks krijgen, iedereen die je beledigt laat ik staan, uiteindelijk ga ik zeggen dat je hulp moet zoeken', wtf zegquote:Op donderdag 25 april 2024 22:10 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ja, als je de situatie echt wilt oplossen dat je daar goed professionele hulp bij kan gebruiken. En dat is geen teken van zwakte maar juist een teken van kracht.
De meesten hier willen alleen maar genoegdoening voor zichzelf omdat ze een wat rot leven hebbenquote:Op donderdag 25 april 2024 22:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
De meesten hier willen echt wel dat je weer goed terecht komt en daarbij past maar één advies: zoek professionele hulp.
Jij wilt dan ook helemaal geen hulpquote:Op donderdag 25 april 2024 22:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja en een teken van kracht als je alle flauwekul reacties uit alle topics verwijdert zodat er advies overblijft dat wat meer waard is dan 'Ja hier op FOK! kan je niks krijgen, iedereen die je beledigt laat ik staan, uiteindelijk ga ik zeggen dat je hulp moet zoeken', wtf zeg
En dat blijf je zelf ook maar opzoeken hier.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:14 schreef Masberum het volgende:
[..]
De meesten hier willen alleen maar genoegdoening voor zichzelf omdat ze een wat rot leven hebben
En daar gaan we weer..quote:Op donderdag 25 april 2024 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wilt dan ook helemaal geen hulpalleen maar aandacht.
En jij dan?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En dat blijf je zelf ook maar opzoeken hier.
Stop met topics aanmaken en schakel professionele hulp in.
Het gaat over jou, jij was bereid te luisteren, zo niet dan ga je off topic in je eigen topic.quote:
Dan ga ik wel met m’n knopjes spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |