Van die dikke zeugen die zich maar vol blijven vreten.quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:10 schreef babipangang het volgende:
Ieder pondje gaat door het mondje toch? Ben je te dik en ben je er niet tevreden mee, doe er wat aan! En ja ik weet dat er een heel klein percentage is die dat vanwege medische redenen niet kunnen, maar het overgrote deel wil het ook gewoon niet.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Van die dikke zeugen die zich maar vol blijven vreten.
Wat is er ongewenst aan? Volgens mij vinden al die dames op de foto het lollig. Wat anderen er van vinden, boeit niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:35 schreef Masberum het volgende:
[ afbeelding ]
Van de frontpage:
Random Pics van de Dag #1060
Ze maken eigenlijk de lol met dikkere vrouwen op deze manier en ik weet niet of dat terecht is. Sommige mensen hebben nou eenmaal eerder problemen daarmee. Je kan dan daarom gaan lachen op deze manier maar is dat gepast?
Denk dat TS gewoon fatshaming projecteert om vervolgens te kunnen janken dat niks meer mag tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:52 schreef Smelfie het volgende:
Hoe maken ze lol of dikkere vrouwen dan? Is gewoon een oma onderbroek die elke vrouw wel in haar lade heeft liggen hoor.
Je weet totaal de context van de foto niet...quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:35 schreef Masberum het volgende:
[ afbeelding ]
Van de frontpage:
Random Pics van de Dag #1060
Ze maken eigenlijk de lol met dikkere vrouwen op deze manier en ik weet niet of dat terecht is. Sommige mensen hebben nou eenmaal eerder problemen daarmee. Je kan dan daarom gaan lachen op deze manier maar is dat gepast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |