Drenthe moord/misdaadstad 2024 tot nu toe, weer eens iets anders als de Randstad.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tegenover m'n werk heb ik hem ook nog nooit gezien. Daar staan ook wel es bijzondere auto's bij een sportschooltje waar ao crypto-boef Vasco (deed ook ooit mee aan steenrijk, straatarm*) en leden van z'n Millionairclub trainen![]()
*Week er op kwam een collega van me hem tegen in een hotel, ruziënd met iemand waarvan hij geld had geleend. Ging om nog geen ton, maar hij kon het niet terugbetalen. Maar wel stoer doen ik zo'n programma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff wennen zekerquote:Op zondag 21 januari 2024 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens.
Ik heb het verzoek ingediend om 'm te laten aanpassen naar wat de bedoeling was…
Drenthe is niet eens een stad johquote:Op zondag 21 januari 2024 13:05 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Drenthe moord/misdaadstad 2024 tot nu toe, weer eens iets anders als de Randstad.
Done.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens.
Ik heb het verzoek ingediend om 'm te laten aanpassen naar wat de bedoeling was…
Dank!quote:Op zondag 21 januari 2024 13:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Done.
Ook het vast en gezekerd stukje hier in de tuin Y
Ja, zeker na het gebruik maken van de 'nieuwe layout' die ik nu niet overal meer beschikbaar heb…quote:
wat superleuk zoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
De kerstboom dus, voor @:dr_flash
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zijn nieuw. Boerenkool, poffertjes (?) en vermoedelijk haring met uitjes en geld toe als je het op durft te eten.
[ afbeelding ]
Dank je. Het is elk jaar weer een feest om de doos met ornamenten uit te pakken. Het heeft een voordeel om een slecht geheugen te hebben. Ik lig elk jaar weer in een deuk om de knoflook en gebraden kalkoen. En de lelijkheid van de avocadotoast en de haring is onovertroffenquote:
Hee broer, leuk dat je wil blijven maar ik heb plannen. Volgende keer ff laten weten als je wil blijven, ok?quote:Op zondag 21 januari 2024 14:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik was nog vanalles van plan, maar dat liep even anders. Broertje had eerder gezegd tot een uur of 12 vandaag, en vanochtend appten ze toen ze bij hotel weggingen van we lopen jullie kant op, zijn er zo en zo laat. Prima, was nog iets voor twaalven dat ze zouden zijn. Vervolgens bleek alleen dat vriendin nog koffie ging drinken met iemand die hier vlakbij woont, en broer met baby dus nog even bij mij bleef. Dus ze zijn net een klein half uur wegik had iets van voorinformatie daarover wel fijn gevonden. Want had me nu ingesteld op dan rond 12 weer alleen, even boodschappen, IP aanzetten en dan vanaf 13u lekker op bank enzo, niet op bijna twee uur nog sociaal moeten doen met broertje, maargoed. Het was uiteindelijk prima maar ik ben nu wel beetje leeg.
Dus ik heb net sushi besteld voor de lunch en dan eet ik vanavond erwtensoep. En morgen dan maar kip ketjap maken!
Ja, dat sla ik even op voor volgende keerquote:Op zondag 21 januari 2024 14:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hee broer, leuk dat je wil blijven maar ik heb plannen. Volgende keer ff laten weten als je wil blijven, ok?
Daaaag
Zwembadquote:Op zondag 21 januari 2024 13:13 schreef Blues het volgende:
Onze travel 'snack'
En spam: (lees vooral ook het onderste deel![]()
! )
golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #33
quote:Op zondag 21 januari 2024 14:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hee broer, leuk dat je wil blijven maar ik heb plannen. Volgende keer ff laten weten als je wil blijven, ok?
Daaaag
Dit leerde ik ook tijdens mijn therapie.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:24 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, dat sla ik even op voor volgende keer. Dat dat ook gewoon een optie is inderdaad.
Heel Drenthe staat ongeveer gelijk aan een grote stad, drugscriminaliteit in Brabant wordt ook in 1 zin genoemd met de criminaliteit in Rotterdam/Amsterdamquote:
Ja hallo. 20 graden van de adviestemperatuur voor de oven er af en 1/3 van de tijd. Dan eens kijken hoe het er mee is.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iemand riep hier eens zo'n stelregel van aanpassen temperatuur en tijd wanneer je dingen opwarmt in de airfryer tov de oventijden die genoemd zijn op de verpakking... help?
Per Capita gezien is het durp waar ik woon vol van moord en drugshandel, dat heb je snel als er maar een paar duizend mensen wonen, twee moorden en je stats gaan de kelder in.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:21 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Heel Drenthe staat ongeveer gelijk aan een grote stad, drugscriminaliteit in Brabant wordt ook in 1 zin genoemd met de criminaliteit in Rotterdam/Amsterdam
Het spijt me dat je kwaad op me wasquote:Op zondag 21 januari 2024 17:09 schreef Tele6 het volgende:
Rondje gerend en geklommen in Westerbork.
Broertje had uiteindelijk wat excuses gemaakt ("het spijt me dat je kwaad op me was") en had toch de auto mogen lenen. Ik heb heen gereden en hij terug. En we tanken 'm vol als bedankje voor het lenen.
Het was 14 km en 53 hindernissen. De een-na-laatste hindernis was een beetje een Ninja Warrior stijl situatie waar je aan een stang over balken naar de overkant moest springen aan je armen... kostte een paar pogingen om door te krijgen hoe dan. Maar is gelukt
Uiteindelijk totaal geen snelle tijd gelopen maar WEL GEHAALD![]()
En niet koud gehadwe hoefden niet door het water heen! En de modder was nog bevroren!
Nu heb ik slaap & honger
Ah, over Joey? Die heeft een baan in Zevenaar en is vandaag derde geworden.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook weer thuis na een feestje in Rotterdam. Jongste tante is 80 geworden en had wat vrienden, haar overgebleven zus en broers en een aantal neven en nichten uitgenodigd. Was enorm gezellig. Deze groep neven en nichten zien elkaar wel vaker maar één neef had ik niet meer gezien sinds 2007 (en dat was mijn moeders uitvaart dus niet gesproken).
Ziet er goed uit dat etentje @:blues
Fijn dat het goed gegaan is @:tele6 Van de week stond in de Gelderlander een heel stuk over de eigenaar van een survival baan hier in de buurt en ook over Westerbork.
Straks gaat je broer jouw nog een betere moeder vinder voor z´n kind dan de echte moeder, je bent echt flexibelquote:Op zondag 21 januari 2024 14:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik was nog vanalles van plan, maar dat liep even anders. Broertje had eerder gezegd tot een uur of 12 vandaag, en vanochtend appten ze toen ze bij hotel weggingen van we lopen jullie kant op, zijn er zo en zo laat. Prima, was nog iets voor twaalven dat ze zouden zijn. Vervolgens bleek alleen dat vriendin nog koffie ging drinken met iemand die hier vlakbij woont, en broer met baby dus nog even bij mij bleef. Dus ze zijn net een klein half uur wegik had iets van voorinformatie daarover wel fijn gevonden. Want had me nu ingesteld op dan rond 12 weer alleen, even boodschappen, IP aanzetten en dan vanaf 13u lekker op bank enzo, niet op bijna twee uur nog sociaal moeten doen met broertje, maargoed. Het was uiteindelijk prima maar ik ben nu wel beetje leeg.
Dus ik heb net sushi besteld voor de lunch en dan eet ik vanavond erwtensoep. En morgen dan maar kip ketjap maken!
quote:Op zondag 21 januari 2024 17:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja hallo. 20 graden van de adviestemperatuur voor de oven er af en 1/3 van de tijd. Dan eens kijken hoe het er mee is.
En welke site is dat dan?quote:Op zondag 21 januari 2024 17:50 schreef z80 het volgende:
Ik heb niets te doen. En mijn favoriete doelloos rondklik site is stuk.
9gagquote:Op zondag 21 januari 2024 18:40 schreef sigme het volgende:
[..]
En welke site is dat dan?
Ikzelf dood (teveel) tijd op imgur.
z80, was je recente bezoek je eerste bezoek aan China? Ik zit door de nieuwe visum(vrije) regels ook na te denken over een nieuw bezoek aan China. Ben benieuwd hoe en of het land veranderd is in 10 jaar.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:24 schreef z80 het volgende:
[..]
9gag
Nu maar wat rond klikken op reddit.
Genieten he, om af een toe een dik stuk vlees te hebbenquote:Op zondag 21 januari 2024 18:30 schreef Vanyel het volgende:
Man dat was een lekkere picanha![]()
Lag nog wat in de vriezer
Joey, over zijn nieuw en veel grotere baan. Enthousiaste man.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ah, over Joey? Die heeft een baan in Zevenaar en is vandaag derde geworden.
Of misschien de baan in Arnhem Zuid. Weet eigenlijk niet van wie die baan is.
Wat leuk van je feestje
Ik wilde laatst iet kijken en via kpn kastje sloeg de boel vast. Via de ipad ging het meteen goedquote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
En dan nu een belangrijke vraag. Is er al iets verbeterd in jullie NPO Start sinds de geweldige nieuwe versie?
Heb je al toegang tot favoriete programma's ofzo?quote:Op zondag 21 januari 2024 20:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik wilde laatst iet kijken en via kpn kastje sloeg de boel vast. Via de ipad ging het meteen goed
Ik gebruik het zelden dus heb geen favoriete programma’s 😉quote:Op zondag 21 januari 2024 20:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb je al toegang tot favoriete programma's ofzo?
Ik maak daar geen gebruik van…quote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
En dan nu een belangrijke vraag. Is er al iets verbeterd in jullie NPO Start sinds de geweldige nieuwe versie?
Nee.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben het echt zo zat. Ik betaal hiervoor maar kan al maanden niet zonder enorme omwegen kijken wat we al jaren kijken.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee.
We bingden Kinsala en elke keer weer door het hele programma door zoeken en zoeken.
Ik heb het al een tijdje opgezegd. Ze stikken er maar in. Gebruiken ze het zelf niet?quote:Op zondag 21 januari 2024 20:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben het echt zo zat. Ik betaal hiervoor maar kan al maanden niet zonder enorme omwegen kijken wat we al jaren kijken.
quote:Op zondag 21 januari 2024 17:09 schreef Tele6 het volgende:
Rondje gerend en geklommen in Westerbork.
Broertje had uiteindelijk wat excuses gemaakt ("het spijt me dat je kwaad op me was") en had toch de auto mogen lenen. Ik heb heen gereden en hij terug. En we tanken 'm vol als bedankje voor het lenen.
Het was 14 km en 53 hindernissen. De een-na-laatste hindernis was een beetje een Ninja Warrior stijl situatie waar je aan een stang over balken naar de overkant moest springen aan je armen... kostte een paar pogingen om door te krijgen hoe dan. Maar is gelukt
Uiteindelijk totaal geen snelle tijd gelopen maar WEL GEHAALD![]()
En niet koud gehadwe hoefden niet door het water heen! En de modder was nog bevroren!
Nu heb ik slaap & honger
@:vlindertje89 wat fijn met je nichtje
Hoe vond ze het nieuwe kamertje?
@:Lonaa drinkze
@:z80 een aangename wind staat er idd niet
Nope. Nog steeds alles weg. Hij houdt ook maar matig bij wat je wel/niet hebt bekeken. Zoekfunctie is ook slechterquote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoop steeds dat mijn favorieten terugkomen. Dan noteer ik die en zeg ik de boel op. Maar ja, er gebeurt helemaal nietsquote:Op zondag 21 januari 2024 20:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijdje opgezegd. Ze stikken er maar in. Gebruiken ze het zelf niet?
quote:Op zondag 21 januari 2024 20:54 schreef mjan het volgende:
[..]
Nope. Nog steeds alles weg. Hij houdt ook maar matig bij wat je wel/niet hebt bekeken. Zoekfunctie is ook slechter
Ja, ik zei het verkeerd. Plus inderdaad.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah, jullie hebben het over npo plus? Ik betaal nl niet, gebruik soms npo start (wat het dus ook niet lekker doet)
En sommigen posten die onzin dan weer elders…quote:Op zondag 21 januari 2024 23:04 schreef derLudolf het volgende:
Wat kunnen sommige mensen een onzin schrijven. En waarom stelt FB mij deze onzin voor![]()
[ afbeelding ]
Is nieuwe maatregel van de burgemeester; een stuk veiliger als alle trams stilstaan ; een aanvulling op de 30km maatregel.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:21 schreef borisz het volgende:
Grote storing in Amsterdam dus https://www.at5.nl/artike(...)entrum-en-nieuw-west
De vliegtuigen zijn weer eens goed te horen vanaf kantoor. Zo'n paar keer per jaar vliegen ze laag over als de wind zo staat.
Graag gedaanquote:Op maandag 22 januari 2024 06:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En sommigen posten die onzin dan weer elders…
Goedemorgen!
Vroeger had je de autoloze zondag, nu de werkloze maandagochtend...quote:Op maandag 22 januari 2024 09:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is nieuwe maatregel van de burgemeester; een stuk veiliger als alle trams stilstaan ; een aanvulling op de 30km maatregel.
Wat vind je van Stuttgart als stad? Ik ben er pas 1x een middag geweest maar zou er eigenlijk nog eens op bezoek moeten gaan.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Recent in een hotel in Stuttgart, kleine kaart voor snacks, in het Engels, Flame cake
Als je vrienden het nooit eens kunnen worden uit welke keuken ze willen eten https://wolf.be/en/quote:Op maandag 22 januari 2024 13:18 schreef Molo het volgende:
Hangt @:jagärtrut hier nog weleens rond trouwens?
Vroeg me af of ze nog tips voor Brussel had en bedacht me toen dat ik haar al tijden niet meer gezien heb
Ik houd mn mondquote:Op maandag 22 januari 2024 13:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Word er wel 'n beetje moedeloos van maar hopelijk willen ze hier in Fryslân wel doorpakken
De huisarts iig al wel dus ja, we zullen het zien... Nu eerst dit maar weer onder controle krijgen.quote:
Ik heb het vermoeden ook dat mijn coronabesmetting iets in m'n auto immuunsysteem heeft gedaan maar mijn oogontstekingen reageren niet op middelen die HA voor mag schrijven alleen op druppels met corticosteroïden dusja we zullen zo wel zien.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:59 schreef fietsie het volgende:
Ik heb ook een terugkerende oogontsteking aan 1 oog maar vooralsnog komt mn huisarts niet verder dan druppeltjes en zalfjes.
Begon na corona episode.
Erg mooi en duidelijk erg rijkquote:Op maandag 22 januari 2024 13:15 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wat vind je van Stuttgart als stad? Ik ben er pas 1x een middag geweest maar zou er eigenlijk nog eens op bezoek moeten gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Blues op 22-01-2024 15:25:31 ]
quote:Op maandag 22 januari 2024 15:20 schreef Blues het volgende:
Eindelijk gaat het dan donderdag gebeuren: onze reuzenboom in de tuin wordt een kopje kleiner gemaakt, plus grote takken teruggesnoeid door een vakman.
We moeten wel ff in de buidel tasten daarvoormaar met al die stormen ben ik er gewoon niet gerust meer op + het ding is helemaal uit zijn voegen gegroeid.
Wat een mooie kronkel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk gaat het dan donderdag gebeuren: onze reuzenboom in de tuin wordt een kopje kleiner gemaakt, plus grote takken teruggesnoeid door een vakman.
We moeten wel ff in de buidel tasten daarvoormaar met al die stormen ben ik er gewoon niet gerust meer op + het ding is helemaal uit zijn voegen gegroeid.
Ja die is behoorlijk groot geworden. Maar de kosten van het snoeien zijn lager dan wanneer die op het dak valtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pittig kort, toch!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier stonden ouwe populieren, gebruikelijk rond (varkens)stallen met asbest dak en binnen heel veel fietsen en wasmachines etc. van 9 huishoudens.
Elders in het dorp gingen die al eens om, dwars over de weg en het water.
Na zo’n storm zijn i.o.m. de boer, waar de bomen op zijn land stonden en naast “onze” schuren, de bomen omgegaan.
Wij hadden ooit de voormalige schuur en een meter rondom van hem gekocht.
Wat een opluchting bij de volgende storm.
Dat ga jij ook merken. 👍🏼
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog wat spotjes en de ventilatie in het plafond, een 'verkeerde' douchestang voor de handdouche en lamp bovenop de wastafelkast omwisselen én plaatsen en een lading kit in alle hoeken, naadjes en kiertjes...
Edit: En de douchedeur moet er nog in geplaatst worden...
quote:Op maandag 22 januari 2024 16:38 schreef MadMaster het volgende:
De badkamer begint na 15 dagen herrie, puin en stof eindelijk wat te worden...Ik zag die eerste foto en dacht: omg is dat na 15 dagen nog zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog wat spotjes en de ventilatie in het plafond, een 'verkeerde' douchestang voor de handdouche en lamp bovenop de wastafelkast omwisselen én plaatsen en een lading kit in alle hoeken, naadjes en kiertjes...
Edit: En de douchedeur moet er nog in geplaatst worden...![]()
Ziet er mooi uit!
quote:Op maandag 22 januari 2024 16:38 schreef MadMaster het volgende:
De badkamer begint na 15 dagen herrie, puin en stof eindelijk wat te worden...aah…”jullie zijn op de helft! “zei een ervaren iemand tegen mij en ik dacht bijna klaar…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog wat spotjes en de ventilatie in het plafond, een 'verkeerde' douchestang voor de handdouche en lamp bovenop de wastafelkast omwisselen én plaatsen en een lading kit in alle hoeken, naadjes en kiertjes...
Edit: En de douchedeur moet er nog in geplaatst worden...
Sterkte met de laatste loodjes. Gek hè, dat men het ‘presteert’ om fout materiaal te leveren. Je zou toch denken, dat Alles bij elkaar ligt in een magazijn.
Affijn. Straks wellness aan huis![]()
We zijn dik over de helft, de afronding is deze week (op de restpuntjes na wegens herlevering).quote:Op maandag 22 januari 2024 16:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
aah…”jullie zijn op de helft! “zei een ervaren iemand tegen mij en ik dacht bijna klaar…
Sterkte met de laatste loodjes. Gek hè, dat men het ‘presteert’ om fout materiaal te leveren. Je zou toch denken, dat Alles bij elkaar ligt in een magazijn.
Affijn. Straks wellness aan huis
Het houdt je wel erg bezig die glasvezelquote:Op maandag 22 januari 2024 17:12 schreef MadMaster het volgende:
Niet dat we er gebruik van gaan maken, maar ook de glasvezelkabel ligt in de grond en de straat lijkt redelijk achtergelaten te zijn qua bestrating. Maar alle klinkers moeten zich weer opnieuw settelen, dus we hebben maar een bergje zand achtergehouden voor het geval dat...
Vertel ook eens wat…quote:Op maandag 22 januari 2024 17:15 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het houdt je wel erg bezig die glasvezel
Gossie. Op andere dagen niet. 😇quote:Op maandag 22 januari 2024 17:44 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik ben nog chagrijnig dat het maandag is
Naarmate het weekend in zicht komt uiteraard niet en ik heb de hele nacht niet bewust kunnen slapen vanwege de storm die tegen het huis klapperde.quote:
Wij ookquote:
Moerepetaasjquote:
Werkquote:Op maandag 22 januari 2024 13:24 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Als je vrienden het nooit eens kunnen worden uit welke keuken ze willen eten https://wolf.be/en/
La Fruitiere als je van kaas houdt https://lafruitiere.brussels/
Nightshop, drinken en eten als je van wijn en bier houdt https://www.instagram.com/nightshop.brussels/
Italiaanse lekkere dingen https://www.facebook.com/mangiasemprebxl/
maar we weten natuurlijk niet precies met welke reden je Brussel gaat bezoeken
Knolselderij, lang niet gegeten.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moerepetaasj![]()
![]()
Al had ik zaterdag een ook wel prima knolselderij/andijviestamp.
Lieve Vlinder, als jij verder onderzoek wil bij Bergman en je je daarop ingesteld hebt en je daar een beter gevoel bij hebt zou ik dat tegen je h.a. zeggen.quote:
Dank! Ik gooi'm in de groepquote:Op zondag 21 januari 2024 20:09 schreef sigme het volgende:
@:LeeHarveyOswald
https://www.spanjevandaag(...)s-te-koop-in-spanje/
Ik dacht vooral: "veenbessen zijn toch geen geneesmiddel?" Vind het ook vreemd advies en zou zelf ook liever een medische oplossing willen.quote:Op maandag 22 januari 2024 22:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Lieve Vlinder, als jij verder onderzoek wil bij Bergman en je je daarop ingesteld hebt en je daar een beter gevoel bij hebt zou ik dat tegen je h.a. zeggen.
Dat aankijken e.d. heb je nu wel lang en vaak genoeg gedaan.
En fijn vd lunch!!
Wanneer vind jij iets een geneesmiddel en wat versta je onder medische oplossing? Cranberries worden ingezet in oa de preventie van blaasontstekingen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 05:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht vooral: "veenbessen zijn toch geen geneesmiddel?" Vind het ook vreemd advies en zou zelf ook liever een medische oplossing willen.
Hier idemquote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poes vindt het helaas nooit schootweer. Wee mij
Ik heb precies dat aangegeven - dat ik me daar nu eigenlijk op had ingesteld en dat ik het juist fijn vond dat er dan verder onderzoek gedaan zou worden. En dat ik me toch wat zorgen maak dat dit niet gaat werken en ik dan weer ziek word. Wat ze aangaf is dat bekkenbodem wel ook iets is waar ze daar naar zouden kijken, en dat in haar ervaring veel jonge vrouwen met dit soort klachten (recidiverende uwi & bekkenbodemklachten) echt baat hebben bij bekkenbodemfysio. Dus dat omdat ik al wel merk dat de tips uit de cursus die AnneX tipte wat doen, en ik ook weer even naar mn eigen ga, plus de cranberrypillen erbij, ze vindt dat we dat nog even moeten aankijken. Maar dat is dus wel aankijken met twee nieuwe 'behandelingen' eraan toegevoegd, niet van blijf maar doen wat je vorige keer ook al deed waarbij je na 5 weken weer beginnende nierbekkenontsteking hadquote:Op maandag 22 januari 2024 22:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Lieve Vlinder, als jij verder onderzoek wil bij Bergman en je je daarop ingesteld hebt en je daar een beter gevoel bij hebt zou ik dat tegen je h.a. zeggen.
Dat aankijken e.d. heb je nu wel lang en vaak genoeg gedaan.
En fijn vd lunch!!
Klopt inderdaad. Het staat in de NHG standaard als optie bij preventie bij recidiverende blaasontstekingen, net zoals D-mannose (wat ik al slikte). Dus het is geen onlogisch advies.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:08 schreef mjan het volgende:
[..]
Wanneer vind jij iets een geneesmiddel en wat versta je onder medische oplossing? Cranberries worden ingezet in oa de preventie van blaasontstekingen.
Dat was laatst toch besproken hier dat dat een mythe was?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:08 schreef mjan het volgende:
[..]
Wanneer vind jij iets een geneesmiddel en wat versta je onder medische oplossing? Cranberries worden ingezet in oa de preventie van blaasontstekingen.
Heb net toch nog een klein zoekrondje gedaan en kwam vrij recente meta analyse tegen die toch wel resultaat laat zien. Linkje toegevoegd aan vorige post.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat was laatst toch besproken hier dat dat een mythe was?
Paul Beagle wil de hele dag knuffelen en kroelen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zal ik effe op je schoot komen zitten?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee hoor. Niet door mij. Het is een mythe dat het helpt bij een blaasontsteking. Het lijkt wel degelijk te helpen bij het voorkomen van een blaasontsteking. Dus dat je minder kans hebt een blaasontsteking te krijgen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:02 schreef derLudolf het volgende:
Dat was laatst toch besproken hier dat dat een mythe was?
Aha dat zal het zijn dan!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet door mij. Het is een mythe dat het helpt bij een blaasontsteking. Het lijkt wel degelijk te helpen bij het voorkomen van een blaasontsteking. Dus dat je minder kans hebt een blaasontsteking te krijgen.
Wat is voorkomen eigenlijk maar een onhandig woord met twee betekenissen die zo'n beetje tegengesteld zijn.
Ja, minder kans, maar een man met een blaasontsteking is dan ook direct veel zieliger!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:34 schreef derLudolf het volgende:
Aha dat zal het zijn dan![]()
Als echte FOK!er is de weg naar mijn blaas 450mm, dus ja, geen last van ontstekingen enzo
?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, minder kans, maar een man met een blaasontsteking is dan ook direct veel zieliger!
Klopt inderdaad, zorgt voor geen/minder aanhechting van bacteriën aan blaaswand, waardoor je bij voldoende drinken ze er dus uit plast ipv dat ze lekker gaan vermenigvuldigen in je blaas.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:34 schreef Isabeau het volgende:
Dus als je een blaasontsteking hebt en je gaat ineens als een malle cranberrysap drinken dan doet dat niets.
Als je vaak terugkerende blaasontstekingen hebt en je neemt elke dag cranberry tabletten of drinkt cranberrysap, dan helpt dat waarschijnijk. Iets met bacteriën die zich moeilijker aan de blaaswand kunnen hechten, geloof ik.
Belangrijk nuanceverschil.
Ik ben daar evolutionair ook niet op ingerichtquote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:38 schreef Isabeau het volgende:
Mannen schijnen dus wel een lagere pijndrempel te hebben. Maar die zijn evolutionair ook niet ingericht om hevige pijn tijdens het baren te doorstaan, kunnen ze ook niets aan doen
Daarom voorkomen ze dat ook zo veel mogelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:38 schreef Isabeau het volgende:
Mannen schijnen dus wel een lagere pijndrempel te hebben. Maar die zijn evolutionair ook niet ingericht om hevige pijn tijdens het baren te doorstaan, kunnen ze ook niets aan doen
We zaten binnen 10 dagen twee keer met BabyClub op de huisartsenpostquote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:58 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Clubsoda, hoe gaat het eigenlijk met BabyClub? En hoe vindt GroteClub de BabyClub?
Mooiquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:24 schreef Memento-Mori het volgende:
@:vlindertje89 pff wat 'n gedoe ook qua blaasontstekingen ed. En klopt, mijn man heeft clusterhoofdpijn en begon vorig jaar (1-1-2023) met een clusterpetiode van 8 weken. Gelukkig is het sindsdien weer weg gebleven. Hij had voorheen, iedere 1,5 jaar zo'n periode. Maar voor de periode van vorig jaar was het 5 jaar weggebleven dus we hopen dat het minstens weer 5 jaar wegblijft en hopelijk langer en nog mooier dat 't nooit meer terugkomt natuurlijk.
Gister bij oogarts 'n doortastend gesprek, hij ziet ook in dat het 1 probleem is en zo behandeld moet worden ipv steeds als nieuwe ontstekingen zoals eerst. En dit traject is waarschijnlijk echt iets van de hele lange adem, maarja dat heb ik echt liever met bijv een onderhoudsdruppel van iets voor maanden of langer en geen last meer dan iedere keer weer terug moeten komen na 'n paar weken.
Hij wilde toch bloedonderzoek, kans is klein dat er iets geks uitkomt zei hij al maar als je het niet onderzoekt, weet je het niet. Eerste resultaten staan al in de online patiëntenportaal en lijken gelukkig goed, bezinking moet <20 zijn maar is bij mij 20 dus niet heel afwijkend en reumafactoren moet <14 zijn en is bij mij 11.
Dit type ontsteking zie je vaak bij reumatische aandoeningen zei hij of als losstaand issue maar van een reumatische aandoening is zo te zien gelukkig dus geen sprake. Uveitis zou nog wel kunnen maar die waardes zijn nog niet bekend.
Heb nu andere druppels gekregen: een prednison druppel en nog een druppel beide 3x per dag in beide ogen en moet 3x daags ibu slikken tegen de ontsteking. Over 14 dagen controle en dan is het waarschijnlijk niet over maar dan kijken we opnieuw naar de hoeveelheid druppels etc. Heb op dit moment wel 'n positief gevoel over de aanpak iig.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:17 schreef Clubsoda het volgende:
We zaten binnen 10 dagen twee keer met BabyClub op de huisartsenpost(koortsstuip en benauwd). Hij is nog steeds zielig, verkouden met oorontsteking. Buiten dat: heel goed! Hij loopt inmiddels achter zijn karretje, eet lekker, brabbelt erop los. Hij adoreert zijn grote broer en die is ook dol op hem. Geeft eigenlijk nooit gedoe
![]()
We hebben ze voor de slaapkamer en gaan ze ook voor het keukenraam bestellenquote:
Ik mis de optie "Ja, mits flips een gratis en geheel verblijf verzorgt voor de stamgasten van deze SC'quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:00 schreef flipsen het volgende:
Na het lezen van de laatste restaurantrecensie van Blues en golfer vond ik dat het maar eens gedaan moet zijn met mijn aversie tegen Social Chats. Zeker nu ik hier lees dat het meer medisch dan culinair isIs het hier een close kliekje of mag ik me er stilletjes ook inwurmen? Meeste stemmen gelden
![]()
[poll=6603]
Je weet dat ik gespecialiseerd ben in Zuid-Amerika he? Wordt een beetje té begrotelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik mis de optie "Ja, mits flips een gratis en geheel verblijf verzorgt voor de stamgasten van deze SC'
Locatie laat ik dan natuurlijk aan jou over, als reisspecialist. Maar 't mot wel goed zijn
Ja hé, je moet wel een béétje gemotiveerd zijn hèquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je weet dat ik gespecialiseerd ben in Zuid-Amerika he? Wordt een beetje té begrotelijk
Wat vind je van bloedworst, waar bewaar je eieren?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:00 schreef flipsen het volgende:
Na het lezen van de laatste restaurantrecensie van Blues en golfer vond ik dat het maar eens gedaan moet zijn met mijn aversie tegen Social Chats. Zeker nu ik hier lees dat het meer medisch dan culinair isIs het hier een close kliekje of mag ik me er stilletjes ook inwurmen? Meeste stemmen gelden
![]()
[poll=6603]
Is een dinerbon ook van toepassing in Zuid-Amerika?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:00 schreef flipsen het volgende:
![]()
[poll=6603]
Morcilla, heerlijk! Maar dan liefst de "Morcilla Vasca", met rozijnen en walnoten erin. Moriclla wordt hier veel gegeten als voorafje, vaak samen met een chorizo, dan heet het "matrimonio" (huwelijk). Hoe poetisch, de Argentijnse keuken...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat vind je van bloedworst, waar bewaar je eieren?
En katten, vooral veel kattenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is een dinerbon ook van toepassing in Zuid-Amerika?
En welkom natuurlijk![]()
(De laatste alinea in het verslag gaf de doorslag 😇)
Onderwerpen switchen dagelijks hoor: van medisch naar culinair naar cultuur naar ….reizen.
Oh oh...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En katten, vooral veel katten
En tuinen…en collega’s…! En leidinggevenden.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
We hebben ze voor de slaapkamer en gaan ze ook voor het keukenraam bestellen(Hoewel ze wel machtig veel stof vangen...dat is wel een nadeel. Maar vooruit, het ziet er wel mooi uit)
Voor de woonkamer en eetkamer hebben ze wat nadelen waardoor plisse misschien toch beter aansluit bij onze wensen. We hebben nu tijdelijk van dat matte folie op de ramen; dus aan de onderzijde helpt dat tegen de inkijk, maar je kunt nog wel vrij naar buiten kijken als je omhoog kijkt/staat. En er is ook nog een strookje beneden vrij waardoor je naar de voortuin kunt gluren. Dit wil ik allemaal eigenlijk wel behouden, en dat is met jaloeziëen niet h te realiseren. (Dat is namelijk nooit helemaal vrije doorkijk als je ze naar beneden hebt, of juist weer volledig in de kijker als je ze half omhoog doet.) Met plisse wel. Nadeel is alleen dat ik heel veel plisse qua materiaal niet mooi vindt, beetje kil/kantoor/goedkoop. Maar wellicht is dat met mooie overgordijnen aan weerskanten van de ramen wel wat tegen te gaan.
EDIT: oh wacht, misschien bestaan er ook wel houten jaloezieën die je volgens dat top down bottum up -principe (zoals plisse dat heeft ) kunt bevestigen. Zag net een soort klemsystemen van luxaflex. Eens onderzoeken wat dat is.
Oh! Linkje?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
EDIT: oh wacht, misschien bestaan er ook wel houten jaloezieën die je volgens dat top down bottum up -principe (zoals plisse dat heeft ) kunt bevestigen. Zag net een soort klemsystemen van luxaflex. Eens onderzoeken wat dat is.
Hier wel gefitnesstquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:50 schreef AnneX het volgende:
Dit is het uur, dat ik eigenlijk naar fitness zou gaan. Eigenlijk.
Er zit nogal de klad in.
Linkjes zijn altijd leuk.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oh oh...
https://www.instagram.com/p/C2abe9JRQ8A/
Edit: Als ik dan niet mijn reisorganisatie mag spammen, dan toch zeker het hondenhotel van mijn vrouw (en 2 ouwetjes van ons, 14 en 16 jaar)
Van Lima naar Port of Spain kan met Copa Airlines via Panama. 42 minuten overstaptijd kort genoeg?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:59 schreef Barreltje het volgende:
zeg flipsen, kan jij dan ook uitzoeken hoe ik makkelijk van mijn land naar Trinidad&Tobago EN Peru kan in October ?want nu vind ik alleen maar een overstap die 45 uur duurt oid..
![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | POS → LIMwo 23 okt. 1 tussenstop • 9u 27m 4:07 - 6:17(3u 10m) Piarco Intl (POS) - Tocumen Intl (PTY) Copa Airlines 315 Narrow-body jet Boeing 737-700 2u 42m•Overstap in Panama-stad (PTY) 8:59 - 12:34(3u 35m) Tocumen Intl (PTY) - J Chavez Internationaal (LIM) Copa Airlines 761 Narrow-body jet Boeing 737-800 |
Hup! Je bent blij als je geweest bent.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:50 schreef AnneX het volgende:
Dit is het uur, dat ik eigenlijk naar fitness zou gaan. Eigenlijk.
Er zit nogal de klad in.
Dat staat hier voor binnenkort ook op de agenda. Ik heb op een of andere manier het gevoel dat het echt een rotklus gaat zijn. Net als het aansluiten van de regentonnen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:30 schreef sigme het volgende:
Ik ben aan het thuiswerken met op de achtergrond een hoop gerammel, mijn liefste is een fietsenschuurbouwpakket inelkaar aan het vloeken knutselen.
Het ziet er nu wel uit alsof het een vrij degelijk schuurtje gaat worden
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:30 schreef sigme het volgende:
Ik ben aan het thuiswerken met op de achtergrond een hoop gerammel, mijn liefste is een fietsenschuurbouwpakket inelkaar aan het vloeken knutselen.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:30 schreef sigme het volgende:
Moeten die plaats maken? Of om te stoken?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:59 schreef Barreltje het volgende:
zeg flipsen, kan jij dan ook uitzoeken hoe ik makkelijk van mijn land naar Trinidad&Tobago EN Peru kan in October ?want nu vind ik alleen maar een overstap die 45 uur duurt oid..
![]()
ik moet alleen nog even wat geld gaan verdienen.. nu dus bezig met het aanschrijven van mensen en ik vind het geloof ik wat lastigik ben geen marketing mens geloof ik
verder zit hier de klad ook enorm in sporten, maar om nou met een snotneus het zwembad in te duiken is ook zo wat, dus dat moet nog maar even wachten.. ik krijg gelukkig genoeg beweging met het versjouwen van 25 kg zakken met hout pellets..
stoken.. die jij gezien hebt zijn al helemaal weg..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Moeten die plaats maken? Of om te stoken?
tnx! Dat zijn betere opties!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:12 schreef flipsen het volgende:
[..]
Van Lima naar Port of Spain kan met Copa Airlines via Panama. 42 minuten overstaptijd kort genoeg?
Van Port of Spain naar Lima is wat langer, overstaptijd van 2:42 uur...
[ code verwijderd ]
En seks! Te weinig seksquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik mis de optie ‘boeit me niet, maar ik wil de resultaten van de poll inzien’quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:00 schreef flipsen het volgende:
![]()
[poll=6603]
O, en deze!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik mis de optie "Ja, mits flips een gratis en geheel verblijf verzorgt voor de stamgasten van deze SC'
Locatie laat ik dan natuurlijk aan jou over, als reisspecialist. Maar 't mot wel goed zijn
Jup . Wilsverklaring is the way en dat dekt nog niet alle opties.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:06 schreef sigme het volgende:
Mijn oma had luid en duidelijk overal laten noteren dat er niet gereanimeerd moest worden.
Kreeg ze longontsteking. Kreeg ze antibiotica. Leefde ze daarna nog jaren. Dat telde dan niet als reanimatie.
Altijd dit ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik mis de optie ‘boeit me niet, maar ik wil de resultaten van de poll inzien’
Honten? Nee, spam dan je reisbureau maarquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oh oh...
https://www.instagram.com/p/C2abe9JRQ8A/
Edit: Als ik dan niet mijn reisorganisatie mag spammen, dan toch zeker het hondenhotel van mijn vrouw (en 2 ouwetjes van ons, 14 en 16 jaar)
De Oscars zijn 10 maart en ons eerste festival is pas weer eind maart dus dat komt toevallig goed uitquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Zijn er geen bierfestivals die jullie filmkijk streven in de weg zitten? @:sarabi
Ach wat sneuquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
We zaten binnen 10 dagen twee keer met BabyClub op de huisartsenpost(koortsstuip en benauwd). Hij is nog steeds zielig, verkouden met oorontsteking. Buiten dat: heel goed! Hij loopt inmiddels achter zijn karretje, eet lekker, brabbelt erop los. Hij adoreert zijn grote broer en die is ook dol op hem. Geeft eigenlijk nooit gedoe
![]()
Wat knap van je student, ze mag trots zijn op zichzelf en heel dankbaar dat ze jou trof als begeleider!
Volgens mij niet, daar heb ik althans nog niks over gelezen en huisarts heeft daar ook niks over gevraagd/gezegd. Wel interessante vraag eigenlijk!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:16 schreef Candaasje het volgende:
Hopelijk helpen de bekkenbodemtherapie oefeningen Vlinder! En anders wel een fijn idee dat er een goede kliniek bestaat om je verder te kunnen helpen.
Rare vraag misschien, maar omdat stress een heel belangrijke factor is voor veel blaasproblemen bij katten; weet jij of dit ook iets is dat kan meespelen bij mensen?![]()
Succes met je oog memento, mijn moeder heeft uveïtis en dan blijkt maar weer hoe belangrijk je ogen zijn.![]()
Wat een naar gedoe met die stoma Blues/golfer.Hopelijk wordt er toch een oplossing gevonden.
Ik ben vandaag eens vrijl. Dus sliep uit. Maakte een bananensmoothieen doe wat klusjes die wat zijn blijven liggen.
Ben nu eens aan het bedenken wat we qua raambekleding willen. In elk geval iets van (valse) overgordijnen om de boel wat minder hol te maken (echo,,,cho...hooo) maar wil ik die juist weer van dikke stof of juist semi-transparant. En gaan we dan combineren met plisé of met houten jaloeziën... keuzes keuzes keuzes....
Wat een frustratie zit er toch bij die mensen, ik vind t ook wel logisch.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Pffff druk druk druk. 10 mensen in het eerste uur van 10-12 spreekuur. Om 12.10 kwam iemand of ik nog kon helpen. Aardig als ik ben “tuurlijk, kom maar”. Was het iemand die woest was op een andere organisatie, wilde bij ons een klacht indienen (kan niet), werd toen woest op ons wilde bij die andere organisatie een klacht indienen over obs (kan niet) werd steeds woester (discriminatie dit dat) toen bleef ik zwijgen en vriendelijk blijven kijken, werd hij nog woester. Zijn tolk bleef maar verontschuldigen en die heb ik, toen woeste man wegstormde, hartelijk bedant het gezegd dat hij zich er niets van moest aantrekken.
Onfatsoenlijk gedrag naar mensen die je willen helpen is logisch, zeg je dat?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een frustratie zit er toch bij die mensen, ik vind t ook wel logisch.![]()
Goed dat je rustig kon blijven, het enige dat je kun doen. Lastig werk heb je
Frustratie uit zich. Dat is niet fraai maar wel menselijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Onfatsoenlijk gedrag naar mensen die je willen helpen is logisch, zeg je dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Hij was boos, en waarschijnlijk van aard een opgewonden standje. Dit was een boosheid zonder reden maar wie weet wat hij de afgelopen dagen/weken al op z’n bordje had gekregen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Ik zoek ook nog iets voor de fietsenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:30 schreef sigme het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:48 schreef derLudolf het volgende:
Wij hebben deze gekocht: https://www.dancovershop.(...)x193m-antraciet.aspxquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Ik zoek ook nog iets voor de fietsen
Staat W. eventueel open voor poes?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb niet meer poes en W. stuurde me het bed uit dus nu zit ik eenzaam op de bank.
Ook goedquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:59 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ach wat sneuhopelijk gaat de oorontsteking snel weg en is ie dan weer een tijdje fit!
En dat klinkt verder wel echt super fijn. Hoe gaat het met jouzelf? Je was alweer aan het werk toch?
Velg controleren op scherpe randjes, ook onder het velglint, ventiel kan het ook nog zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:13 schreef z80 het volgende:
Pffff. Dat was een dure niet lek te rijden achterband van nog geen jaar oud.
Donderdag of vrijdag dat die er eens af halen en kijken waar het lek zit. En of de band nog te redden is.
Ik had geen zin om in de stromende regen te gaan lopen. Dan maar door op een lege band.
Dat wordt met de flixbusquote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:45 schreef derLudolf het volgende:
Met het oog op Duitse machinisten die alweer aan het staken zijn maar eens gekeken of er opties via Frankrijk zijn.
Reservering voor de TGV Parijs-Zürich kost ¤57, indien er zitplaatsen beschikbaar zijn voor Interrailers![]()
Kan een of andere milieuorganisatie die lui niet voor het gerecht slepen? Het aantal vluchten van/naar en binnen Duitsland was al enorm gestegen, zouden zelf widebodies op binnenlandse vluchten komen.
Oef, een scheiding is natuurlijk nooit fijn, maar met een baby is natuurlijk nog ergerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ook goedIk werk sind september weer, dat loopt eigenlijk heel prima en ben mijn draai wel aan het vinden. Sinds januari ook weer de volle uren ipv -25% vanwege kolven. Dat kolven doe ik nu in mijn pauze of tijdens het werken (achter de computer, niet met als ik patiënten zie
) en ik kijk er naar uit als ik daar over 1,5 maand mee kan stoppen.
Verder ben ik gewoon heel blij met mijn drie liefste mensenHet is ook best verfrissend om níet in een scheiding te liggen met een baby
Snapte ik hoor, maar wist niet dat je echt in de babytijd gescheiden was. Lijkt me net een tikkie intenser dan met iets grotere (of zonder) kinderen scheidenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:02 schreef Clubsoda het volgende:
Dat was dus 11 jaar geleden hè, die scheidingik weet niet hoe duidelijk ik was.
Dat was heftig ja, maar het kwam goed. Maar nog een keer een baby haalt ook wel weer veel naar boven van hoe het toen was. Dat is niet erg maar soms wel intens.
Dat dus, zeker na de opmerking blij te zijn met 3 lieve mensen om je heen, dat lijkt niet op een voorhanden zijnde scheidingquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Snapte ik hoor, maar wist niet dat je echt in de babytijd gescheiden was. Lijkt me net een tikkie intenser dan met iets grotere (of zonder) kinderen scheiden
Wel fijn dat collega zeikt (figuurlijk hoop ik) over de taart en niet over de presentatie. Blijkbaar kon die daar niets zeikwaardigs in vinden.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:04 schreef Tele6 het volgende:
Ik wilde nog met jullie delen hoe het vandaag ging op mijn werk.
Ik heb een presentatie gegeven over het project dat deze maandag live gegaan is, wat we allemaal daarvoor gedaan hebben en wat er nog gaat volgen. Collega met wie ik het project gedaan heb, had taart gebakken om te vieren dat het af is
Andere collega: "Sinds wanneer krijgen we telkens taart als er een project af is, in MIJN TIJD was dat helemaal niet zo en nu krijgen we om de haverklap taart, wat een onzin"
Dan ben je wel op zoek naar iets om over te zeiken zeg, manmanmanman![]()
Acht maanden was hij. Het goede voor hem is dat hij niet beter weet en hij nooit heeft hoeven wennen. Maar het gemis voor ons en het zo snel alweer afscheid nemen van het gezin wat je pas net bent, dat was heel moeilijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Snapte ik hoor, maar wist niet dat je echt in de babytijd gescheiden was. Lijkt me net een tikkie intenser dan met iets grotere (of zonder) kinderen scheiden
Wow heftige tijd was dat danquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Acht maanden was hij. Het goede voor hem is dat hij niet beter weet en hij nooit heeft hoeven wennen. Maar het gemis voor ons en het zo snel alweer afscheid nemen van het gezin wat je pas net bent, dat was heel moeilijk.
Zeker. Opeens een eenoudergezin zijn, de shit in je eentje runnen ook financieel, baby missen, iedereen en z'n moeder boos op je, nieuwe relatie op 400 kilometer afstand en ondertussen liep mijn promotietraject voor geen meter.quote:
Wij klagen ook regelmatig over taart op het werk. Vooral over heb gebrek er aan.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:17 schreef Clubsoda het volgende:
Zeiken over taartdan heb je een leuk leven
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wel fijn dat collega zeikt (figuurlijk hoop ik) over de taart en niet over de presentatie. Blijkbaar kon die daar niets zeikwaardigs in vinden.
Jahaaa, dat weten wequote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik zeik niet over taart, maar ik eet het ook zelden.
Soms uit beleefdheid een stukje, maar ik ben er geen fan van.
Wel van vlaai, een tom pouce, een turco of een bananensoes, maar een stuk slagroomtaart of iets met veel jam sla ik met liefde over…
Ja, absoluut. Bij deze heb ik dan niet streng hoeven zijn maar vooral haar wat meer vertrouwen geven dat ze het echt kan en wat tot rust moeten brengen, maar ze had het zó moeilijk met zichzelf en dat ik daar dan inderdaad wat in heb kunnen bijdragen om de scriptie dan wat gemakkelijker te maken, is zo fijn om te horen! Maar inderdaad, ook degenen die achteraf inzien dat wat je zei misschien niet leuk was om te horen, maar wel nodig, en dat ze daar júist van hebben geleerd, en dat dan ook nog kunnen zeggen tegen je, geven zoveel voldoening!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mooi dankwoord vlindertje![]()
Ik vind positieve feedback van mijn stagiaires ook altijd zo’n mooi kado. Zeker als de stage lastig was, ik streng moest zijn en soms dingen zeggen die ook ik liever niet had willen zeggen. En dat ze dan achteraf (zeker als de stage weer rechtgetrokken is) ze er met wat afstand op terugkijken en het toch waarderen.
Ik ben ook team poesquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:11 schreef Syrena het volgende:
Nu ben ik team poesOok al haart ze idd als een mofo van maart t/m augustus
maar als ze ooit gaat hemelen, dan komen er twee poezen.
Ik ben ook team poesquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:11 schreef Syrena het volgende:
Nu ben ik team poesOok al haart ze idd als een mofo van maart t/m augustus
maar als ze ooit gaat hemelen, dan komen er twee poezen.
Wie wordt er dan ook lesbies met een baby!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:26 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zeker. Opeens een eenoudergezin zijn, de shit in je eentje runnen ook financieel, baby missen, iedereen en z'n moeder boos op je, nieuwe relatie op 400 kilometer afstand en ondertussen liep mijn promotietraject voor geen meter.
Maar goed, het was op mijn initiatief dus ik vond (vind) dat ik niet mag zeiken
maar nu ik dus weer in de babytijd zit, denk ik regelmatig: 'hoe dan?!' Je kan meer dan je denkt
maar geweldig als dat dit keer niet hóeft.
Ach ja, eens in de zoveel tijd komen bepaalde zaken hier weer voorbij en draag ik daar graag aan bij…quote:
Qua mens puur #teampenisquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:01 schreef Vanyel het volgende:
Die twee posts passen merkwaardig goed bij elkaar
Een mooi lichtpuntje in donkere tijden, hopelijk heb je snel een oplossing voor je ziekte. Sterkte!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Bij deze heb ik dan niet streng hoeven zijn maar vooral haar wat meer vertrouwen geven dat ze het echt kan en wat tot rust moeten brengen, maar ze had het zó moeilijk met zichzelf en dat ik daar dan inderdaad wat in heb kunnen bijdragen om de scriptie dan wat gemakkelijker te maken, is zo fijn om te horen! Maar inderdaad, ook degenen die achteraf inzien dat wat je zei misschien niet leuk was om te horen, maar wel nodig, en dat ze daar júist van hebben geleerd, en dat dan ook nog kunnen zeggen tegen je, geven zoveel voldoening!
De Argentijnse croissant volgens Google, geef mij dan maar een echte Franse vette.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maareh, taart? Waar?? Voor zoetekauwen als ik is Argentinië toch wel het Walhalla (helaas). De glazuur springt nog net niet van je tanden als je hier langs de bakkertjes loopt (bijna letterlijk op iedere straathoek). Maar we kunnen ons tegenwoordig redelijk goed inhouden, vaak met moeite, dat dan weer wel. Zo eten we echt niet meer 3x per week facturas voor het ontbijt:
[ afbeelding ]
En we zijn ook af van de 1 a 2x per week een halve kilo ambachelijk ijs (per persoon, duh...) naar binnenlepelen. Het valt me tegenwoordig vaak slecht, dus dat helpt ook
Voor wie toch wel eens Argentijns lekkers wil proberen en geen reis bij een Argentinië specialist willen boeken, BairesAmsterdam heeft behalve empanadas ook medialunas (die behoren tot de facturas) en alfajores in het assortiment
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maareh, taart? Waar?? Voor zoetekauwen als ik is Argentinië toch wel het Walhalla (helaas). De glazuur springt nog net niet van je tanden als je hier langs de bakkertjes loopt (bijna letterlijk op iedere straathoek). Maar we kunnen ons tegenwoordig redelijk goed inhouden, vaak met moeite, dat dan weer wel. Zo eten we echt niet meer 3x per week facturas voor het ontbijt:
[ afbeelding ]
En we zijn ook af van de 1 a 2x per week een halve kilo ambachelijk ijs (per persoon, duh...) naar binnenlepelen. Het valt me tegenwoordig vaak slecht, dus dat helpt ook
Voor wie toch wel eens Argentijns lekkers wil proberen en geen reis bij een Argentinië specialist willen boeken, BairesAmsterdam heeft behalve empanadas ook medialunas (die behoren tot de facturas) en alfajores in het assortiment
In het werelddeel waar jij wond ben ik nog niet geweest. Maar dit plaatje lijkt heel veel op wat je in Vietnam in elk dorp tegenkomt. Met dank aan de Franse overheersing.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo verkopen ze bij Asian Oriental de Portugese Pastel de Belém vanwege de relatie met Macau.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:28 schreef z80 het volgende:
[..]
In het werelddeel waar jij wond ben ik nog niet geweest. Maar dit plaatje lijkt heel veel op wat je in Vietnam in elk dorp tegenkomt. Met dank aan de Franse overheersing.
Ik heb mijn handen echt meer dan vol aan één.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Qua mens puur #teampenis![]()
More pussy for you
Macau was dan ook uitgeleend aan Portugal. Zelfde constructie als het uitlenen van Hongkong aan Engeland.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo verkopen ze bij Asian Oriental de Portugese Pastel de Belém vanwege de relatie met Macau.
Fusion…
@UIO_AMS kan je vast nog wel wat tips over Macau geven tzt, die heeft er een tijdje gewoond.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Macau was dan ook uitgeleend aan Portugal. Zelfde constructie als het uitlenen van Hongkong aan Engeland.
Beide inmiddels weer terug gegeven aan China. Beide nog met aparte regelgeving.
En Macau staat nog steeds op het verlanglijstje. Maar steeds komt er iets "beters" langs.
gek zeg, het probleem is nog niet helemaal opgelost blijkbaarquote:
Hier stonden de kaarsen al te branden op tafel.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
gek zeg, het probleem is nog niet helemaal opgelost blijkbaar
moet maar even een noodpakket standby hebben staan
Ik moet dingen ophalen met de dikke bus in Nuenen en in Dongen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Lekker uitgeslapen, nu even wakker worden, koffie en daarna wat in huis doen.
Waar ga je allemaal naar toe @:lonaa?
Ach arme hond van @:sigme
quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:35 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Tijd om op te staan. Moest toch even blijven liggen, want wilde meneer niet wakker maken![]()
[ link | afbeelding ]
@:Blues : k moet nog steeds weer eens een update plaatsen onder het huis. Hoewel we de laatste tijd ook veel dingen hebben gedaan die niet per se heel zichtbaar zijn (ventilatiesysteem aangelegd, dakdoorvoer gemaakt, veel grof snoeiwerk in de tuin..etc)
Maar nog steeds blij met het huis hooralleen de lijst met wat er allemaal nog moet maakt er wel eens wat onrustig.
![]()
@:mjan : ik dacht dat ik wat vond, maar het bleken klemsteunen te zijn voor kiepramen/kantelramen. Bij nadere inspectie (online) vond ik het ook niet zo mooi bij jaloezieën. (Je ziet heel erg dat systeem aan de onderzijde en bovenzijde)
Da's al een aardig bultje hout-energie die je er doorheen hebt moeten jagen zeg...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
stoken.. die jij gezien hebt zijn al helemaal weg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Candaasje Simon![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Yay kleedMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Candaasje Simon
Als je bekkenbodemspier goed werkt, hoef je nooit te persen. Maar die spier kan van slag raken door diverse oorzaken, bijvoorbeeld door overmatig persen. Dat is zoals ik het van mijn bekkenfysio heb begrepen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:21 schreef vlindertje89 het volgende:
Ohh Simon![]()
Karzai hoe heet die van jou?
Die van mij heb ik net van schoot af gehaald () om me om te kleden voor sporten zo.
De bekkenfysio gister was.. ietwat verwarrend.
Huisarts zei: als er toch steeds wat achter blijft in je blaas, kunnen daar bacteriën in gaan groeien en heb je dus grotere kans op blaasontstekingen.
Bekkenfysio zei: er blijft altijd klein beetje achter (10-15ml), maar als je regelmatig drinkt dan vult dat meteen weer en als je twee/drie uur later weer naar wc gaat maakt dat niks uit. En tot 100ml achterblijven zouden ze bij de uroloog zelfs ook nog prima vinden. Je moet alleen echt niet persen om alles eruit te duwen, want dan duw je juist ook je plasbuis dicht. En verkeerde belasting v bekkenbodem enzo.
Dus, ietwat conflicterende uitspraken. Plus dat ik het gek vind dat ik met persen juist dicht zou drukken als er dan wel nog wat (en met name in ochtend 1e keer, echt best wel veel, niet paar druppels ofzo) extra uitkomt dan. Maargoed. Ik ga braaf de ontspanningsoefening doen die ik heb meegekregen en niet meer persen om helemaal leeg te krijgen en maar hopen dat het dan door beter leren ontspannen alsnog wel leeg genoeg raakt, want dat over dat niet goed leeg en daardoor meer kans op blaasontstekingen lees ik echt overal, ook bv bij bekkenbodempoli van het ziekenhuis, dus daar geloof ik de huisarts wel in.
Verder redelijk rustige thuiswerkdag vandaag. Ook wel even fijn.
Ook al zo’n schattig koppiequote:Op woensdag 24 januari 2024 12:15 schreef Morgane89 het volgende:
Wat een mooie katten hebben jullie
[ afbeelding ]
George (ook wel King George I)
quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Yay kleedOh ja, vorige keer vergeten te zeggen: ik vind je bank _ge_wel_dig_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Candaasje Simonik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Kreeg je dan ook smartegeld? Dat lijkt me wel het minste!quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou korting krijgen bij AH. Kreeg ik niet. Dus ik opende een chat. Zegt die medewerker dit:
Onze welgemeende excuses dat je dat moest meemaken,dat was niet de bedoeling dat het jou zo moest overkomen.
![]()
![]()
![]()
Sowieso al voor de lijdensweg die deze chat is. Mijn god zeg, deze dame is echt niet snugger. Vast een schat van een meid maar de tering, wat wordt dit ingewikkeld gemaakt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Kreeg je dan ook smartegeld? Dat lijkt me wel het minste!
Thanksquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, vorige keer vergeten te zeggen: ik vind je bank _ge_wel_dig_
Oh ik zou zo'n chat ook niet kunnen verdragenquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tevens denk ik dat iedere AI beter kan lezen dan deze dame.
nono heettiequote:Op woensdag 24 januari 2024 11:21 schreef vlindertje89 het volgende:
Ohh Simon![]()
Karzai hoe heet die van jou?
Die van mij heb ik net van schoot af gehaald () om me om te kleden voor sporten zo.
De bekkenfysio gister was.. ietwat verwarrend.
Huisarts zei: als er toch steeds wat achter blijft in je blaas, kunnen daar bacteriën in gaan groeien en heb je dus grotere kans op blaasontstekingen.
Bekkenfysio zei: er blijft altijd klein beetje achter (10-15ml), maar als je regelmatig drinkt dan vult dat meteen weer en als je twee/drie uur later weer naar wc gaat maakt dat niks uit. En tot 100ml achterblijven zouden ze bij de uroloog zelfs ook nog prima vinden. Je moet alleen echt niet persen om alles eruit te duwen, want dan duw je juist ook je plasbuis dicht. En verkeerde belasting v bekkenbodem enzo.
Dus, ietwat conflicterende uitspraken. Plus dat ik het gek vind dat ik met persen juist dicht zou drukken als er dan wel nog wat (en met name in ochtend 1e keer, echt best wel veel, niet paar druppels ofzo) extra uitkomt dan. Maargoed. Ik ga braaf de ontspanningsoefening doen die ik heb meegekregen en niet meer persen om helemaal leeg te krijgen en maar hopen dat het dan door beter leren ontspannen alsnog wel leeg genoeg raakt, want dat over dat niet goed leeg en daardoor meer kans op blaasontstekingen lees ik echt overal, ook bv bij bekkenbodempoli van het ziekenhuis, dus daar geloof ik de huisarts wel in.
Verder redelijk rustige thuiswerkdag vandaag. Ook wel even fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |