Hier ook geen pizza. Wel ontbijt met erwtensoep en vanavond twee gangendiner

met buffelmozzarella en tomaat vooraf en erwtensoep als hoofd

. Lunch met teamgenoot in de stad, een tosti. Lekkere tosti, maar belangrijkste, was erg gezellig

en ik bleek ook eigenlijk helemaal niet zenuwachtig of iets. Goed om te merken dat ik dit dus eigenlijk al helemaal niet spannend meer vind. Als je het gewoon nooit doet, kom je daar dus niet achter.. dus goede opdracht en in mijn hoofd nu even opslaan dat dit dus gewoon leuk is en ik dat vaker moet gaan doen!
Ook huisarts gesproken. Vorige keer zei ze in principe kweek afwachten, zit er nog iets dan dat behandelen, anders laagdrempelig verwijzing uroloog. Ik had vast uitgezocht waar ik heen wilde (Bergman, hebben speciaal traject terugkerende urineweginfecties waar ze vanalles uitzoeken om te kijken of ze oorzaak kunnen achterhalen, snel plek én heel goede ervaringen mee bij uitstrijkje/colposcopie). Kweek was schoon, maar ze wil toch even afwachten of cranberry pillen erbij en letten op houding en bekkenbodemfysio effect heeft, dus niet nu verwijzen. Enerzijds snap ik dat heel goed, want waarom zou ik die dingen gaan proberen als ik vervolgens niet wil afwachten of dat werkt. Anderzijds had ik me nu wel al beetje ingesteld op verder onderzoek, dus dat viel wat tegen, en ben ik toch ook beetje bang dat het niet werkt. Want de moeite met uitplassen is niet nieuw en gaf eerder ook nooit problemen. Nou kan dat natuurlijk nu wel anders zijn, want eerdere ontsteking maakt blaas iets ruwer waar bacteriën vorige keer hebben aangehecht wat betekent dat ze volgende keer makkelijker weer aanhechten, en die kwetsbaarheid is natuurlijk wel nieuw. Maargoed. Ik heb mijn zorgen wel met haar kunnen bespreken, maar het dus wel geaccepteerd en ook weer even contact gelegd met de bekkenfysio waar ik eerder ben geweest voor daar weer keer langs, maar ik merk dat ik het wel spannend vind. Wel afgesproken dat ik echt bij kleine klachten al kom checken daar gezien vorige keren zo snel opstijgend. Dus morgen of woensdag ook weer even langsbrengen, want ik heb nog steeds wel klachten ondanks dat dus vorige woensdag in elk geval schoon.
Tussen de start van recentste keer en die ervoor zat 5 weken, en tussen die ervoor en die daarvoor 4.5 week, dus ik hoop dat ik iets meer vertrouwen krijg als ik de 5 weken voorbij ben. Nog 3 te gaan, dus al bijna op de helft.
@Memento-Mori hopelijk een doortastende oogarts die je er echt vanaf kan helpen! Hoe gaat het met de clusterhoofdpijn van je partner? Dat was jouw partner toch? Hopelijk is die niet teruggekomen nog!
@Blues wat een gevaarte, lijkt me ook veel fijner idee als die een stuk korter is straks!
@Kaatje1 druk maar niet te druk klinkt fijn! Heb jij wel eens stamppot in de IP gemaakt? Zo ja, hoe en ging dat een beetje? Moet nog even kijken of er eigenlijk recept van in Flying Foodie staat. Wil boerenkool maken morgen.
@MadMaster ik vind m wel echt heel mooi geworden zo! En wat een hoop opslagruimte in die mooie kasten, ideaal!
[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 22-01-2024 21:19:14 ]