abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212131415
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2024 16:38 schreef MadMaster het volgende:
De badkamer begint na 15 dagen herrie, puin en stof eindelijk wat te worden...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog wat spotjes en de ventilatie in het plafond, een 'verkeerde' douchestang voor de handdouche en lamp bovenop de wastafelkast omwisselen én plaatsen en een lading kit in alle hoeken, naadjes en kiertjes...

Edit: En de douchedeur moet er nog in geplaatst worden...
aah…”jullie zijn op de helft! “zei een ervaren iemand tegen mij en ik dacht bijna klaar…
Sterkte met de laatste loodjes. Gek hè, dat men het ‘presteert’ om fout materiaal te leveren. Je zou toch denken, dat Alles bij elkaar ligt in een magazijn.
Affijn. Straks wellness aan huis *O*
pi_212131474
En natuurlijk @Memento-Mori succes met de nieuwe oogarts.
Ging dat makkelijk met jullie statussen versturen vanuit de vorige praktijk?

En hebben jullie al een tandartspraktijk gevonden?
  maandag 22 januari 2024 @ 16:59:54 #93
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212131551
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2024 16:51 schreef AnneX het volgende:

[..]
aah…”jullie zijn op de helft! “zei een ervaren iemand tegen mij en ik dacht bijna klaar…
Sterkte met de laatste loodjes. Gek hè, dat men het ‘presteert’ om fout materiaal te leveren. Je zou toch denken, dat Alles bij elkaar ligt in een magazijn.
Affijn. Straks wellness aan huis *O*
We zijn dik over de helft, de afronding is deze week (op de restpuntjes na wegens herlevering).

Het verkeerd leveren (daarom in de vorige post tussen quootjes) ligt deels aan de bouwlui die de aansluiting voor de douche te laag hebben geplaatst t.o.v. de bestelde handdouchestang, wat we in de chaos niet meteen door hebben gehad en de lamp op het meubel moet zwart zijn, net als de rest qua greepjes, die wel keurig geleverd zijn.
Dat is een meer-optie, die we wel doorgegeven hebben, maar mogelijk is dat niet doorgekomen en op de bestelbon is er geen kleur bij de lamparmatuur vermeld. Op basis van alleen een artikelnummer is dat door ons vervolgens niet te controleren.

Maar dat komt wel goed...

[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 22-01-2024 17:30:44 ]
  maandag 22 januari 2024 @ 17:12:19 #94
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212131675
Niet dat we er gebruik van gaan maken, maar ook de glasvezelkabel ligt in de grond en de straat lijkt redelijk achtergelaten te zijn qua bestrating. Maar alle klinkers moeten zich weer opnieuw settelen, dus we hebben maar een bergje zand achtergehouden voor het geval dat...
pi_212131703
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2024 17:12 schreef MadMaster het volgende:
Niet dat we er gebruik van gaan maken, maar ook de glasvezelkabel ligt in de grond en de straat lijkt redelijk achtergelaten te zijn qua bestrating. Maar alle klinkers moeten zich weer opnieuw settelen, dus we hebben maar een bergje zand achtergehouden voor het geval dat...
Het houdt je wel erg bezig die glasvezel O+
pi_212132009
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 17:15 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Het houdt je wel erg bezig die glasvezel O+
Vertel ook eens wat…
pi_212132051
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2024 17:42 schreef AnneX het volgende:

[..]
Vertel ook eens wat…
Ik ben nog chagrijnig dat het maandag is :(
pi_212132186
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 17:44 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik ben nog chagrijnig dat het maandag is :(
Gossie. Op andere dagen niet. 😇
pi_212132203
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2024 17:48 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gossie. Op andere dagen niet. 😇
Naarmate het weekend in zicht komt uiteraard niet en ik heb de hele nacht niet bewust kunnen slapen vanwege de storm die tegen het huis klapperde.
pi_212134220
Wij hadden een waterig uitgevallen pindasoep met libanees platbrood.

En jullie?
pi_212134245
Een heerlijke pizza :9
pi_212134305
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 20:14 schreef Blues het volgende:
Een heerlijke pizza :9
Wij ook *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212134321
Een redelijke pizza.
Spoilers!
pi_212134406
Geen pizza.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_212134431
Ook geen pizza -O-
pi_212134440
Tevens klaar om naar bed te gaan :O
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_212134458
Nu ik weer ruimte heb in de vriezer, binnenkort maar weer eens pizzadeeg maken, dat eet ik niet in één keer op. Hier een wrap met gebakken ui, stukjes kip, champignons en kruidenkaas. Allemaal overgebleven dingen en bleek een lekkere combi.
Nu thee en de finale week van De Slimste
We have far more in common than that which devides us..
pi_212134566
“Dit is toch geen stamppot”…de meisjes in de lidl tv reclame _O-
pi_212134588
Erwtjes en plantaardige zalm. Ik ben zo goed in voor mezelf zorgen :Y)

Nu chocolademelk.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_212134923
Wortelenstamp O+

En zooo moe
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212135169
Hier ook geen pizza. Wel ontbijt met erwtensoep en vanavond twee gangendiner :7 met buffelmozzarella en tomaat vooraf en erwtensoep als hoofd ;) . Lunch met teamgenoot in de stad, een tosti. Lekkere tosti, maar belangrijkste, was erg gezellig O+ en ik bleek ook eigenlijk helemaal niet zenuwachtig of iets. Goed om te merken dat ik dit dus eigenlijk al helemaal niet spannend meer vind. Als je het gewoon nooit doet, kom je daar dus niet achter.. dus goede opdracht en in mijn hoofd nu even opslaan dat dit dus gewoon leuk is en ik dat vaker moet gaan doen!

Ook huisarts gesproken. Vorige keer zei ze in principe kweek afwachten, zit er nog iets dan dat behandelen, anders laagdrempelig verwijzing uroloog. Ik had vast uitgezocht waar ik heen wilde (Bergman, hebben speciaal traject terugkerende urineweginfecties waar ze vanalles uitzoeken om te kijken of ze oorzaak kunnen achterhalen, snel plek én heel goede ervaringen mee bij uitstrijkje/colposcopie). Kweek was schoon, maar ze wil toch even afwachten of cranberry pillen erbij en letten op houding en bekkenbodemfysio effect heeft, dus niet nu verwijzen. Enerzijds snap ik dat heel goed, want waarom zou ik die dingen gaan proberen als ik vervolgens niet wil afwachten of dat werkt. Anderzijds had ik me nu wel al beetje ingesteld op verder onderzoek, dus dat viel wat tegen, en ben ik toch ook beetje bang dat het niet werkt. Want de moeite met uitplassen is niet nieuw en gaf eerder ook nooit problemen. Nou kan dat natuurlijk nu wel anders zijn, want eerdere ontsteking maakt blaas iets ruwer waar bacteriën vorige keer hebben aangehecht wat betekent dat ze volgende keer makkelijker weer aanhechten, en die kwetsbaarheid is natuurlijk wel nieuw. Maargoed. Ik heb mijn zorgen wel met haar kunnen bespreken, maar het dus wel geaccepteerd en ook weer even contact gelegd met de bekkenfysio waar ik eerder ben geweest voor daar weer keer langs, maar ik merk dat ik het wel spannend vind. Wel afgesproken dat ik echt bij kleine klachten al kom checken daar gezien vorige keren zo snel opstijgend. Dus morgen of woensdag ook weer even langsbrengen, want ik heb nog steeds wel klachten ondanks dat dus vorige woensdag in elk geval schoon.

Tussen de start van recentste keer en die ervoor zat 5 weken, en tussen die ervoor en die daarvoor 4.5 week, dus ik hoop dat ik iets meer vertrouwen krijg als ik de 5 weken voorbij ben. Nog 3 te gaan, dus al bijna op de helft.

@Memento-Mori hopelijk een doortastende oogarts die je er echt vanaf kan helpen! Hoe gaat het met de clusterhoofdpijn van je partner? Dat was jouw partner toch? Hopelijk is die niet teruggekomen nog!

@Blues wat een gevaarte, lijkt me ook veel fijner idee als die een stuk korter is straks!

@Kaatje1 druk maar niet te druk klinkt fijn! Heb jij wel eens stamppot in de IP gemaakt? Zo ja, hoe en ging dat een beetje? Moet nog even kijken of er eigenlijk recept van in Flying Foodie staat. Wil boerenkool maken morgen.

@MadMaster ik vind m wel echt heel mooi geworden zo! En wat een hoop opslagruimte in die mooie kasten, ideaal!

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 22-01-2024 21:19:14 ]
pi_212135212
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2024 20:53 schreef Vanyel het volgende:
Wortelenstamp O+

En zooo moe
Moerepetaasj O+ :9
Al had ik zaterdag een ook wel prima knolselderij/andijviestamp.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 22 januari 2024 @ 21:35:54 #113
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212135494
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 13:24 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Als je vrienden het nooit eens kunnen worden uit welke keuken ze willen eten https://wolf.be/en/

La Fruitiere als je van kaas houdt https://lafruitiere.brussels/

Nightshop, drinken en eten als je van wijn en bier houdt https://www.instagram.com/nightshop.brussels/

Italiaanse lekkere dingen https://www.facebook.com/mangiasemprebxl/

maar we weten natuurlijk niet precies met welke reden je Brussel gaat bezoeken
Werk :s)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_212135655
@vlindertje89 2x boerenkool gemaakt, 1x burn, 1x prima gelukt
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 22 januari 2024 @ 21:56:57 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212135784
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2024 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Moerepetaasj O+ :9
Al had ik zaterdag een ook wel prima knolselderij/andijviestamp.
Knolselderij, lang niet gegeten.
Was een tijdje dat je het werkelijk overal kreeg en was beetje overkill op gegeven moment maar geloof dat nu de tijd wel weer is om het weer eens te eten :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 22 januari 2024 @ 22:42:05 #116
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212136086
Ik had een boterham met haverti en een boterham met makreelsalade.. geen zin om te koken..

Morgen eters in huis, dus moet weer wat opruimen geloof ok..

Verder hier de storm overleefd ^O^ alle bomen staan geloof ik nog,of zijn iig niet door het dak gegaan hier.. ik moet er eens achteraan om de kastanje boom te laten snoeien vermoed ik.. hijis erg groot en staat wsl wel goed, maar hij staat ook vrij dicht bij het huis :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_212136152
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2024 21:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Knip
Lieve Vlinder, als jij verder onderzoek wil bij Bergman en je je daarop ingesteld hebt en je daar een beter gevoel bij hebt zou ik dat tegen je h.a. zeggen.
Dat aankijken e.d. heb je nu wel lang en vaak genoeg gedaan.

En fijn vd lunch!!

[ Bericht 38% gewijzigd door Blues op 22-01-2024 23:26:10 ]
pi_212136472
quote:
Dank! Ik gooi'm in de groep :) zowaar in Noord Spanje ook nog, meestal is het alleen Andalusië, omdat de bewoners uit die dorpen verdampt zijn bij de temperatuur die je daar tegenwoordig hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator dinsdag 23 januari 2024 @ 05:59:50 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212136979
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2024 22:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Lieve Vlinder, als jij verder onderzoek wil bij Bergman en je je daarop ingesteld hebt en je daar een beter gevoel bij hebt zou ik dat tegen je h.a. zeggen.
Dat aankijken e.d. heb je nu wel lang en vaak genoeg gedaan.

En fijn vd lunch!!
Ik dacht vooral: "veenbessen zijn toch geen geneesmiddel?" Vind het ook vreemd advies en zou zelf ook liever een medische oplossing willen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_212137072
Vroeg. Koffie.
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')