Drenthe moord/misdaadstad 2024 tot nu toe, weer eens iets anders als de Randstad.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tegenover m'n werk heb ik hem ook nog nooit gezien. Daar staan ook wel es bijzondere auto's bij een sportschooltje waar ao crypto-boef Vasco (deed ook ooit mee aan steenrijk, straatarm*) en leden van z'n Millionairclub trainen![]()
*Week er op kwam een collega van me hem tegen in een hotel, ruziënd met iemand waarvan hij geld had geleend. Ging om nog geen ton, maar hij kon het niet terugbetalen. Maar wel stoer doen ik zo'n programma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff wennen zekerquote:Op zondag 21 januari 2024 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens.
Ik heb het verzoek ingediend om 'm te laten aanpassen naar wat de bedoeling was…
Drenthe is niet eens een stad johquote:Op zondag 21 januari 2024 13:05 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Drenthe moord/misdaadstad 2024 tot nu toe, weer eens iets anders als de Randstad.
Done.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens.
Ik heb het verzoek ingediend om 'm te laten aanpassen naar wat de bedoeling was…
Dank!quote:Op zondag 21 januari 2024 13:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Done.
Ook het vast en gezekerd stukje hier in de tuin Y
Ja, zeker na het gebruik maken van de 'nieuwe layout' die ik nu niet overal meer beschikbaar heb…quote:
wat superleuk zoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
De kerstboom dus, voor @:dr_flash
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zijn nieuw. Boerenkool, poffertjes (?) en vermoedelijk haring met uitjes en geld toe als je het op durft te eten.
[ afbeelding ]
Dank je. Het is elk jaar weer een feest om de doos met ornamenten uit te pakken. Het heeft een voordeel om een slecht geheugen te hebben. Ik lig elk jaar weer in een deuk om de knoflook en gebraden kalkoen. En de lelijkheid van de avocadotoast en de haring is onovertroffenquote:
Hee broer, leuk dat je wil blijven maar ik heb plannen. Volgende keer ff laten weten als je wil blijven, ok?quote:Op zondag 21 januari 2024 14:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik was nog vanalles van plan, maar dat liep even anders. Broertje had eerder gezegd tot een uur of 12 vandaag, en vanochtend appten ze toen ze bij hotel weggingen van we lopen jullie kant op, zijn er zo en zo laat. Prima, was nog iets voor twaalven dat ze zouden zijn. Vervolgens bleek alleen dat vriendin nog koffie ging drinken met iemand die hier vlakbij woont, en broer met baby dus nog even bij mij bleef. Dus ze zijn net een klein half uur wegik had iets van voorinformatie daarover wel fijn gevonden. Want had me nu ingesteld op dan rond 12 weer alleen, even boodschappen, IP aanzetten en dan vanaf 13u lekker op bank enzo, niet op bijna twee uur nog sociaal moeten doen met broertje, maargoed. Het was uiteindelijk prima maar ik ben nu wel beetje leeg.
Dus ik heb net sushi besteld voor de lunch en dan eet ik vanavond erwtensoep. En morgen dan maar kip ketjap maken!
Ja, dat sla ik even op voor volgende keerquote:Op zondag 21 januari 2024 14:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hee broer, leuk dat je wil blijven maar ik heb plannen. Volgende keer ff laten weten als je wil blijven, ok?
Daaaag
Zwembadquote:Op zondag 21 januari 2024 13:13 schreef Blues het volgende:
Onze travel 'snack'
En spam: (lees vooral ook het onderste deel![]()
! )
golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #33
quote:Op zondag 21 januari 2024 14:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hee broer, leuk dat je wil blijven maar ik heb plannen. Volgende keer ff laten weten als je wil blijven, ok?
Daaaag
Dit leerde ik ook tijdens mijn therapie.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:24 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, dat sla ik even op voor volgende keer. Dat dat ook gewoon een optie is inderdaad.
Heel Drenthe staat ongeveer gelijk aan een grote stad, drugscriminaliteit in Brabant wordt ook in 1 zin genoemd met de criminaliteit in Rotterdam/Amsterdamquote:
Ja hallo. 20 graden van de adviestemperatuur voor de oven er af en 1/3 van de tijd. Dan eens kijken hoe het er mee is.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iemand riep hier eens zo'n stelregel van aanpassen temperatuur en tijd wanneer je dingen opwarmt in de airfryer tov de oventijden die genoemd zijn op de verpakking... help?
Per Capita gezien is het durp waar ik woon vol van moord en drugshandel, dat heb je snel als er maar een paar duizend mensen wonen, twee moorden en je stats gaan de kelder in.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:21 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Heel Drenthe staat ongeveer gelijk aan een grote stad, drugscriminaliteit in Brabant wordt ook in 1 zin genoemd met de criminaliteit in Rotterdam/Amsterdam
Het spijt me dat je kwaad op me wasquote:Op zondag 21 januari 2024 17:09 schreef Tele6 het volgende:
Rondje gerend en geklommen in Westerbork.
Broertje had uiteindelijk wat excuses gemaakt ("het spijt me dat je kwaad op me was") en had toch de auto mogen lenen. Ik heb heen gereden en hij terug. En we tanken 'm vol als bedankje voor het lenen.
Het was 14 km en 53 hindernissen. De een-na-laatste hindernis was een beetje een Ninja Warrior stijl situatie waar je aan een stang over balken naar de overkant moest springen aan je armen... kostte een paar pogingen om door te krijgen hoe dan. Maar is gelukt
Uiteindelijk totaal geen snelle tijd gelopen maar WEL GEHAALD![]()
En niet koud gehadwe hoefden niet door het water heen! En de modder was nog bevroren!
Nu heb ik slaap & honger
Ah, over Joey? Die heeft een baan in Zevenaar en is vandaag derde geworden.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook weer thuis na een feestje in Rotterdam. Jongste tante is 80 geworden en had wat vrienden, haar overgebleven zus en broers en een aantal neven en nichten uitgenodigd. Was enorm gezellig. Deze groep neven en nichten zien elkaar wel vaker maar één neef had ik niet meer gezien sinds 2007 (en dat was mijn moeders uitvaart dus niet gesproken).
Ziet er goed uit dat etentje @:blues
Fijn dat het goed gegaan is @:tele6 Van de week stond in de Gelderlander een heel stuk over de eigenaar van een survival baan hier in de buurt en ook over Westerbork.
Straks gaat je broer jouw nog een betere moeder vinder voor z´n kind dan de echte moeder, je bent echt flexibelquote:Op zondag 21 januari 2024 14:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik was nog vanalles van plan, maar dat liep even anders. Broertje had eerder gezegd tot een uur of 12 vandaag, en vanochtend appten ze toen ze bij hotel weggingen van we lopen jullie kant op, zijn er zo en zo laat. Prima, was nog iets voor twaalven dat ze zouden zijn. Vervolgens bleek alleen dat vriendin nog koffie ging drinken met iemand die hier vlakbij woont, en broer met baby dus nog even bij mij bleef. Dus ze zijn net een klein half uur wegik had iets van voorinformatie daarover wel fijn gevonden. Want had me nu ingesteld op dan rond 12 weer alleen, even boodschappen, IP aanzetten en dan vanaf 13u lekker op bank enzo, niet op bijna twee uur nog sociaal moeten doen met broertje, maargoed. Het was uiteindelijk prima maar ik ben nu wel beetje leeg.
Dus ik heb net sushi besteld voor de lunch en dan eet ik vanavond erwtensoep. En morgen dan maar kip ketjap maken!
quote:Op zondag 21 januari 2024 17:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja hallo. 20 graden van de adviestemperatuur voor de oven er af en 1/3 van de tijd. Dan eens kijken hoe het er mee is.
En welke site is dat dan?quote:Op zondag 21 januari 2024 17:50 schreef z80 het volgende:
Ik heb niets te doen. En mijn favoriete doelloos rondklik site is stuk.
9gagquote:Op zondag 21 januari 2024 18:40 schreef sigme het volgende:
[..]
En welke site is dat dan?
Ikzelf dood (teveel) tijd op imgur.
z80, was je recente bezoek je eerste bezoek aan China? Ik zit door de nieuwe visum(vrije) regels ook na te denken over een nieuw bezoek aan China. Ben benieuwd hoe en of het land veranderd is in 10 jaar.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:24 schreef z80 het volgende:
[..]
9gag
Nu maar wat rond klikken op reddit.
Genieten he, om af een toe een dik stuk vlees te hebbenquote:Op zondag 21 januari 2024 18:30 schreef Vanyel het volgende:
Man dat was een lekkere picanha![]()
Lag nog wat in de vriezer
Joey, over zijn nieuw en veel grotere baan. Enthousiaste man.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ah, over Joey? Die heeft een baan in Zevenaar en is vandaag derde geworden.
Of misschien de baan in Arnhem Zuid. Weet eigenlijk niet van wie die baan is.
Wat leuk van je feestje
Ik wilde laatst iet kijken en via kpn kastje sloeg de boel vast. Via de ipad ging het meteen goedquote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
En dan nu een belangrijke vraag. Is er al iets verbeterd in jullie NPO Start sinds de geweldige nieuwe versie?
Heb je al toegang tot favoriete programma's ofzo?quote:Op zondag 21 januari 2024 20:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik wilde laatst iet kijken en via kpn kastje sloeg de boel vast. Via de ipad ging het meteen goed
Ik gebruik het zelden dus heb geen favoriete programma’s 😉quote:Op zondag 21 januari 2024 20:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb je al toegang tot favoriete programma's ofzo?
Ik maak daar geen gebruik van…quote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
En dan nu een belangrijke vraag. Is er al iets verbeterd in jullie NPO Start sinds de geweldige nieuwe versie?
Nee.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben het echt zo zat. Ik betaal hiervoor maar kan al maanden niet zonder enorme omwegen kijken wat we al jaren kijken.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee.
We bingden Kinsala en elke keer weer door het hele programma door zoeken en zoeken.
Ik heb het al een tijdje opgezegd. Ze stikken er maar in. Gebruiken ze het zelf niet?quote:Op zondag 21 januari 2024 20:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben het echt zo zat. Ik betaal hiervoor maar kan al maanden niet zonder enorme omwegen kijken wat we al jaren kijken.
quote:Op zondag 21 januari 2024 17:09 schreef Tele6 het volgende:
Rondje gerend en geklommen in Westerbork.
Broertje had uiteindelijk wat excuses gemaakt ("het spijt me dat je kwaad op me was") en had toch de auto mogen lenen. Ik heb heen gereden en hij terug. En we tanken 'm vol als bedankje voor het lenen.
Het was 14 km en 53 hindernissen. De een-na-laatste hindernis was een beetje een Ninja Warrior stijl situatie waar je aan een stang over balken naar de overkant moest springen aan je armen... kostte een paar pogingen om door te krijgen hoe dan. Maar is gelukt
Uiteindelijk totaal geen snelle tijd gelopen maar WEL GEHAALD![]()
En niet koud gehadwe hoefden niet door het water heen! En de modder was nog bevroren!
Nu heb ik slaap & honger
@:vlindertje89 wat fijn met je nichtje
Hoe vond ze het nieuwe kamertje?
@:Lonaa drinkze
@:z80 een aangename wind staat er idd niet
Nope. Nog steeds alles weg. Hij houdt ook maar matig bij wat je wel/niet hebt bekeken. Zoekfunctie is ook slechterquote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoop steeds dat mijn favorieten terugkomen. Dan noteer ik die en zeg ik de boel op. Maar ja, er gebeurt helemaal nietsquote:Op zondag 21 januari 2024 20:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijdje opgezegd. Ze stikken er maar in. Gebruiken ze het zelf niet?
quote:Op zondag 21 januari 2024 20:54 schreef mjan het volgende:
[..]
Nope. Nog steeds alles weg. Hij houdt ook maar matig bij wat je wel/niet hebt bekeken. Zoekfunctie is ook slechter
Ja, ik zei het verkeerd. Plus inderdaad.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah, jullie hebben het over npo plus? Ik betaal nl niet, gebruik soms npo start (wat het dus ook niet lekker doet)
En sommigen posten die onzin dan weer elders…quote:Op zondag 21 januari 2024 23:04 schreef derLudolf het volgende:
Wat kunnen sommige mensen een onzin schrijven. En waarom stelt FB mij deze onzin voor![]()
[ afbeelding ]
Is nieuwe maatregel van de burgemeester; een stuk veiliger als alle trams stilstaan ; een aanvulling op de 30km maatregel.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:21 schreef borisz het volgende:
Grote storing in Amsterdam dus https://www.at5.nl/artike(...)entrum-en-nieuw-west
De vliegtuigen zijn weer eens goed te horen vanaf kantoor. Zo'n paar keer per jaar vliegen ze laag over als de wind zo staat.
Graag gedaanquote:Op maandag 22 januari 2024 06:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En sommigen posten die onzin dan weer elders…
Goedemorgen!
Vroeger had je de autoloze zondag, nu de werkloze maandagochtend...quote:Op maandag 22 januari 2024 09:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is nieuwe maatregel van de burgemeester; een stuk veiliger als alle trams stilstaan ; een aanvulling op de 30km maatregel.
Wat vind je van Stuttgart als stad? Ik ben er pas 1x een middag geweest maar zou er eigenlijk nog eens op bezoek moeten gaan.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Recent in een hotel in Stuttgart, kleine kaart voor snacks, in het Engels, Flame cake
Als je vrienden het nooit eens kunnen worden uit welke keuken ze willen eten https://wolf.be/en/quote:Op maandag 22 januari 2024 13:18 schreef Molo het volgende:
Hangt @:jagärtrut hier nog weleens rond trouwens?
Vroeg me af of ze nog tips voor Brussel had en bedacht me toen dat ik haar al tijden niet meer gezien heb
Ik houd mn mondquote:Op maandag 22 januari 2024 13:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Word er wel 'n beetje moedeloos van maar hopelijk willen ze hier in Fryslân wel doorpakken
De huisarts iig al wel dus ja, we zullen het zien... Nu eerst dit maar weer onder controle krijgen.quote:
Ik heb het vermoeden ook dat mijn coronabesmetting iets in m'n auto immuunsysteem heeft gedaan maar mijn oogontstekingen reageren niet op middelen die HA voor mag schrijven alleen op druppels met corticosteroïden dusja we zullen zo wel zien.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:59 schreef fietsie het volgende:
Ik heb ook een terugkerende oogontsteking aan 1 oog maar vooralsnog komt mn huisarts niet verder dan druppeltjes en zalfjes.
Begon na corona episode.
Erg mooi en duidelijk erg rijkquote:Op maandag 22 januari 2024 13:15 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wat vind je van Stuttgart als stad? Ik ben er pas 1x een middag geweest maar zou er eigenlijk nog eens op bezoek moeten gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Blues op 22-01-2024 15:25:31 ]
quote:Op maandag 22 januari 2024 15:20 schreef Blues het volgende:
Eindelijk gaat het dan donderdag gebeuren: onze reuzenboom in de tuin wordt een kopje kleiner gemaakt, plus grote takken teruggesnoeid door een vakman.
We moeten wel ff in de buidel tasten daarvoormaar met al die stormen ben ik er gewoon niet gerust meer op + het ding is helemaal uit zijn voegen gegroeid.
Wat een mooie kronkel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk gaat het dan donderdag gebeuren: onze reuzenboom in de tuin wordt een kopje kleiner gemaakt, plus grote takken teruggesnoeid door een vakman.
We moeten wel ff in de buidel tasten daarvoormaar met al die stormen ben ik er gewoon niet gerust meer op + het ding is helemaal uit zijn voegen gegroeid.
Ja die is behoorlijk groot geworden. Maar de kosten van het snoeien zijn lager dan wanneer die op het dak valtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pittig kort, toch!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier stonden ouwe populieren, gebruikelijk rond (varkens)stallen met asbest dak en binnen heel veel fietsen en wasmachines etc. van 9 huishoudens.
Elders in het dorp gingen die al eens om, dwars over de weg en het water.
Na zo’n storm zijn i.o.m. de boer, waar de bomen op zijn land stonden en naast “onze” schuren, de bomen omgegaan.
Wij hadden ooit de voormalige schuur en een meter rondom van hem gekocht.
Wat een opluchting bij de volgende storm.
Dat ga jij ook merken. 👍🏼
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog wat spotjes en de ventilatie in het plafond, een 'verkeerde' douchestang voor de handdouche en lamp bovenop de wastafelkast omwisselen én plaatsen en een lading kit in alle hoeken, naadjes en kiertjes...
Edit: En de douchedeur moet er nog in geplaatst worden...
quote:Op maandag 22 januari 2024 16:38 schreef MadMaster het volgende:
De badkamer begint na 15 dagen herrie, puin en stof eindelijk wat te worden...Ik zag die eerste foto en dacht: omg is dat na 15 dagen nog zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog wat spotjes en de ventilatie in het plafond, een 'verkeerde' douchestang voor de handdouche en lamp bovenop de wastafelkast omwisselen én plaatsen en een lading kit in alle hoeken, naadjes en kiertjes...
Edit: En de douchedeur moet er nog in geplaatst worden...![]()
Ziet er mooi uit!
quote:Op maandag 22 januari 2024 16:38 schreef MadMaster het volgende:
De badkamer begint na 15 dagen herrie, puin en stof eindelijk wat te worden...aah…”jullie zijn op de helft! “zei een ervaren iemand tegen mij en ik dacht bijna klaar…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog wat spotjes en de ventilatie in het plafond, een 'verkeerde' douchestang voor de handdouche en lamp bovenop de wastafelkast omwisselen én plaatsen en een lading kit in alle hoeken, naadjes en kiertjes...
Edit: En de douchedeur moet er nog in geplaatst worden...
Sterkte met de laatste loodjes. Gek hè, dat men het ‘presteert’ om fout materiaal te leveren. Je zou toch denken, dat Alles bij elkaar ligt in een magazijn.
Affijn. Straks wellness aan huis![]()
We zijn dik over de helft, de afronding is deze week (op de restpuntjes na wegens herlevering).quote:Op maandag 22 januari 2024 16:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
aah…”jullie zijn op de helft! “zei een ervaren iemand tegen mij en ik dacht bijna klaar…
Sterkte met de laatste loodjes. Gek hè, dat men het ‘presteert’ om fout materiaal te leveren. Je zou toch denken, dat Alles bij elkaar ligt in een magazijn.
Affijn. Straks wellness aan huis
Het houdt je wel erg bezig die glasvezelquote:Op maandag 22 januari 2024 17:12 schreef MadMaster het volgende:
Niet dat we er gebruik van gaan maken, maar ook de glasvezelkabel ligt in de grond en de straat lijkt redelijk achtergelaten te zijn qua bestrating. Maar alle klinkers moeten zich weer opnieuw settelen, dus we hebben maar een bergje zand achtergehouden voor het geval dat...
Vertel ook eens wat…quote:Op maandag 22 januari 2024 17:15 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het houdt je wel erg bezig die glasvezel
Gossie. Op andere dagen niet. 😇quote:Op maandag 22 januari 2024 17:44 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik ben nog chagrijnig dat het maandag is
Naarmate het weekend in zicht komt uiteraard niet en ik heb de hele nacht niet bewust kunnen slapen vanwege de storm die tegen het huis klapperde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |