Ik maak daar geen gebruik van…quote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
En dan nu een belangrijke vraag. Is er al iets verbeterd in jullie NPO Start sinds de geweldige nieuwe versie?
Nee.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
En dan nu een belangrijke vraag. Is er al iets verbeterd in jullie NPO Start sinds de geweldige nieuwe versie?
Ik ben het echt zo zat. Ik betaal hiervoor maar kan al maanden niet zonder enorme omwegen kijken wat we al jaren kijken.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee.
We bingden Kinsala en elke keer weer door het hele programma door zoeken en zoeken.
Ik heb het al een tijdje opgezegd. Ze stikken er maar in. Gebruiken ze het zelf niet?quote:Op zondag 21 januari 2024 20:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben het echt zo zat. Ik betaal hiervoor maar kan al maanden niet zonder enorme omwegen kijken wat we al jaren kijken.
quote:Op zondag 21 januari 2024 17:09 schreef Tele6 het volgende:
Rondje gerend en geklommen in Westerbork.
Broertje had uiteindelijk wat excuses gemaakt ("het spijt me dat je kwaad op me was") en had toch de auto mogen lenen. Ik heb heen gereden en hij terug. En we tanken 'm vol als bedankje voor het lenen.
Het was 14 km en 53 hindernissen. De een-na-laatste hindernis was een beetje een Ninja Warrior stijl situatie waar je aan een stang over balken naar de overkant moest springen aan je armen... kostte een paar pogingen om door te krijgen hoe dan. Maar is gelukt
Uiteindelijk totaal geen snelle tijd gelopen maar WEL GEHAALD![]()
En niet koud gehadwe hoefden niet door het water heen! En de modder was nog bevroren!
Nu heb ik slaap & honger
@:vlindertje89 wat fijn met je nichtje
Hoe vond ze het nieuwe kamertje?
@:Lonaa drinkze
@:z80 een aangename wind staat er idd niet
Nope. Nog steeds alles weg. Hij houdt ook maar matig bij wat je wel/niet hebt bekeken. Zoekfunctie is ook slechterquote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoop steeds dat mijn favorieten terugkomen. Dan noteer ik die en zeg ik de boel op. Maar ja, er gebeurt helemaal nietsquote:Op zondag 21 januari 2024 20:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijdje opgezegd. Ze stikken er maar in. Gebruiken ze het zelf niet?
quote:Op zondag 21 januari 2024 20:54 schreef mjan het volgende:
[..]
Nope. Nog steeds alles weg. Hij houdt ook maar matig bij wat je wel/niet hebt bekeken. Zoekfunctie is ook slechter
Ja, ik zei het verkeerd. Plus inderdaad.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah, jullie hebben het over npo plus? Ik betaal nl niet, gebruik soms npo start (wat het dus ook niet lekker doet)
En sommigen posten die onzin dan weer elders…quote:Op zondag 21 januari 2024 23:04 schreef derLudolf het volgende:
Wat kunnen sommige mensen een onzin schrijven. En waarom stelt FB mij deze onzin voor![]()
[ afbeelding ]
Is nieuwe maatregel van de burgemeester; een stuk veiliger als alle trams stilstaan ; een aanvulling op de 30km maatregel.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:21 schreef borisz het volgende:
Grote storing in Amsterdam dus https://www.at5.nl/artike(...)entrum-en-nieuw-west
De vliegtuigen zijn weer eens goed te horen vanaf kantoor. Zo'n paar keer per jaar vliegen ze laag over als de wind zo staat.
Graag gedaanquote:Op maandag 22 januari 2024 06:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En sommigen posten die onzin dan weer elders…
Goedemorgen!
Vroeger had je de autoloze zondag, nu de werkloze maandagochtend...quote:Op maandag 22 januari 2024 09:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is nieuwe maatregel van de burgemeester; een stuk veiliger als alle trams stilstaan ; een aanvulling op de 30km maatregel.
Wat vind je van Stuttgart als stad? Ik ben er pas 1x een middag geweest maar zou er eigenlijk nog eens op bezoek moeten gaan.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Recent in een hotel in Stuttgart, kleine kaart voor snacks, in het Engels, Flame cake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |