@UIO_AMS kan je vast nog wel wat tips over Macau geven tzt, die heeft er een tijdje gewoond.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Macau was dan ook uitgeleend aan Portugal. Zelfde constructie als het uitlenen van Hongkong aan Engeland.
Beide inmiddels weer terug gegeven aan China. Beide nog met aparte regelgeving.
En Macau staat nog steeds op het verlanglijstje. Maar steeds komt er iets "beters" langs.
gek zeg, het probleem is nog niet helemaal opgelost blijkbaarquote:
Hier stonden de kaarsen al te branden op tafel.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
gek zeg, het probleem is nog niet helemaal opgelost blijkbaar
moet maar even een noodpakket standby hebben staan
Ik moet dingen ophalen met de dikke bus in Nuenen en in Dongen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Lekker uitgeslapen, nu even wakker worden, koffie en daarna wat in huis doen.
Waar ga je allemaal naar toe @:lonaa?
Ach arme hond van @:sigme
quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:35 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Tijd om op te staan. Moest toch even blijven liggen, want wilde meneer niet wakker maken![]()
[ link | afbeelding ]
@:Blues : k moet nog steeds weer eens een update plaatsen onder het huis. Hoewel we de laatste tijd ook veel dingen hebben gedaan die niet per se heel zichtbaar zijn (ventilatiesysteem aangelegd, dakdoorvoer gemaakt, veel grof snoeiwerk in de tuin..etc)
Maar nog steeds blij met het huis hooralleen de lijst met wat er allemaal nog moet maakt er wel eens wat onrustig.
![]()
@:mjan : ik dacht dat ik wat vond, maar het bleken klemsteunen te zijn voor kiepramen/kantelramen. Bij nadere inspectie (online) vond ik het ook niet zo mooi bij jaloezieën. (Je ziet heel erg dat systeem aan de onderzijde en bovenzijde)
Da's al een aardig bultje hout-energie die je er doorheen hebt moeten jagen zeg...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
stoken.. die jij gezien hebt zijn al helemaal weg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Candaasje Simon![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Yay kleedMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Candaasje Simon
Als je bekkenbodemspier goed werkt, hoef je nooit te persen. Maar die spier kan van slag raken door diverse oorzaken, bijvoorbeeld door overmatig persen. Dat is zoals ik het van mijn bekkenfysio heb begrepen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:21 schreef vlindertje89 het volgende:
Ohh Simon![]()
Karzai hoe heet die van jou?
Die van mij heb ik net van schoot af gehaald () om me om te kleden voor sporten zo.
De bekkenfysio gister was.. ietwat verwarrend.
Huisarts zei: als er toch steeds wat achter blijft in je blaas, kunnen daar bacteriën in gaan groeien en heb je dus grotere kans op blaasontstekingen.
Bekkenfysio zei: er blijft altijd klein beetje achter (10-15ml), maar als je regelmatig drinkt dan vult dat meteen weer en als je twee/drie uur later weer naar wc gaat maakt dat niks uit. En tot 100ml achterblijven zouden ze bij de uroloog zelfs ook nog prima vinden. Je moet alleen echt niet persen om alles eruit te duwen, want dan duw je juist ook je plasbuis dicht. En verkeerde belasting v bekkenbodem enzo.
Dus, ietwat conflicterende uitspraken. Plus dat ik het gek vind dat ik met persen juist dicht zou drukken als er dan wel nog wat (en met name in ochtend 1e keer, echt best wel veel, niet paar druppels ofzo) extra uitkomt dan. Maargoed. Ik ga braaf de ontspanningsoefening doen die ik heb meegekregen en niet meer persen om helemaal leeg te krijgen en maar hopen dat het dan door beter leren ontspannen alsnog wel leeg genoeg raakt, want dat over dat niet goed leeg en daardoor meer kans op blaasontstekingen lees ik echt overal, ook bv bij bekkenbodempoli van het ziekenhuis, dus daar geloof ik de huisarts wel in.
Verder redelijk rustige thuiswerkdag vandaag. Ook wel even fijn.
Ook al zo’n schattig koppiequote:Op woensdag 24 januari 2024 12:15 schreef Morgane89 het volgende:
Wat een mooie katten hebben jullie
[ afbeelding ]
George (ook wel King George I)
quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Yay kleedOh ja, vorige keer vergeten te zeggen: ik vind je bank _ge_wel_dig_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Candaasje Simonik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Kreeg je dan ook smartegeld? Dat lijkt me wel het minste!quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou korting krijgen bij AH. Kreeg ik niet. Dus ik opende een chat. Zegt die medewerker dit:
Onze welgemeende excuses dat je dat moest meemaken,dat was niet de bedoeling dat het jou zo moest overkomen.
![]()
![]()
![]()
Sowieso al voor de lijdensweg die deze chat is. Mijn god zeg, deze dame is echt niet snugger. Vast een schat van een meid maar de tering, wat wordt dit ingewikkeld gemaakt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Kreeg je dan ook smartegeld? Dat lijkt me wel het minste!
Thanksquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, vorige keer vergeten te zeggen: ik vind je bank _ge_wel_dig_
Oh ik zou zo'n chat ook niet kunnen verdragenquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tevens denk ik dat iedere AI beter kan lezen dan deze dame.
nono heettiequote:Op woensdag 24 januari 2024 11:21 schreef vlindertje89 het volgende:
Ohh Simon![]()
Karzai hoe heet die van jou?
Die van mij heb ik net van schoot af gehaald () om me om te kleden voor sporten zo.
De bekkenfysio gister was.. ietwat verwarrend.
Huisarts zei: als er toch steeds wat achter blijft in je blaas, kunnen daar bacteriën in gaan groeien en heb je dus grotere kans op blaasontstekingen.
Bekkenfysio zei: er blijft altijd klein beetje achter (10-15ml), maar als je regelmatig drinkt dan vult dat meteen weer en als je twee/drie uur later weer naar wc gaat maakt dat niks uit. En tot 100ml achterblijven zouden ze bij de uroloog zelfs ook nog prima vinden. Je moet alleen echt niet persen om alles eruit te duwen, want dan duw je juist ook je plasbuis dicht. En verkeerde belasting v bekkenbodem enzo.
Dus, ietwat conflicterende uitspraken. Plus dat ik het gek vind dat ik met persen juist dicht zou drukken als er dan wel nog wat (en met name in ochtend 1e keer, echt best wel veel, niet paar druppels ofzo) extra uitkomt dan. Maargoed. Ik ga braaf de ontspanningsoefening doen die ik heb meegekregen en niet meer persen om helemaal leeg te krijgen en maar hopen dat het dan door beter leren ontspannen alsnog wel leeg genoeg raakt, want dat over dat niet goed leeg en daardoor meer kans op blaasontstekingen lees ik echt overal, ook bv bij bekkenbodempoli van het ziekenhuis, dus daar geloof ik de huisarts wel in.
Verder redelijk rustige thuiswerkdag vandaag. Ook wel even fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |