@UIO_AMS kan je vast nog wel wat tips over Macau geven tzt, die heeft er een tijdje gewoond.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Macau was dan ook uitgeleend aan Portugal. Zelfde constructie als het uitlenen van Hongkong aan Engeland.
Beide inmiddels weer terug gegeven aan China. Beide nog met aparte regelgeving.
En Macau staat nog steeds op het verlanglijstje. Maar steeds komt er iets "beters" langs.
gek zeg, het probleem is nog niet helemaal opgelost blijkbaarquote:
Hier stonden de kaarsen al te branden op tafel.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
gek zeg, het probleem is nog niet helemaal opgelost blijkbaar
moet maar even een noodpakket standby hebben staan
Ik moet dingen ophalen met de dikke bus in Nuenen en in Dongen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Lekker uitgeslapen, nu even wakker worden, koffie en daarna wat in huis doen.
Waar ga je allemaal naar toe @:lonaa?
Ach arme hond van @:sigme
quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:35 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Tijd om op te staan. Moest toch even blijven liggen, want wilde meneer niet wakker maken![]()
[ link | afbeelding ]
@:Blues : k moet nog steeds weer eens een update plaatsen onder het huis. Hoewel we de laatste tijd ook veel dingen hebben gedaan die niet per se heel zichtbaar zijn (ventilatiesysteem aangelegd, dakdoorvoer gemaakt, veel grof snoeiwerk in de tuin..etc)
Maar nog steeds blij met het huis hooralleen de lijst met wat er allemaal nog moet maakt er wel eens wat onrustig.
![]()
@:mjan : ik dacht dat ik wat vond, maar het bleken klemsteunen te zijn voor kiepramen/kantelramen. Bij nadere inspectie (online) vond ik het ook niet zo mooi bij jaloezieën. (Je ziet heel erg dat systeem aan de onderzijde en bovenzijde)
Da's al een aardig bultje hout-energie die je er doorheen hebt moeten jagen zeg...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
stoken.. die jij gezien hebt zijn al helemaal weg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Candaasje Simon![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Yay kleedMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Candaasje Simon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |