Wat een frustratie zit er toch bij die mensen, ik vind t ook wel logisch.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Pffff druk druk druk. 10 mensen in het eerste uur van 10-12 spreekuur. Om 12.10 kwam iemand of ik nog kon helpen. Aardig als ik ben “tuurlijk, kom maar”. Was het iemand die woest was op een andere organisatie, wilde bij ons een klacht indienen (kan niet), werd toen woest op ons wilde bij die andere organisatie een klacht indienen over obs (kan niet) werd steeds woester (discriminatie dit dat) toen bleef ik zwijgen en vriendelijk blijven kijken, werd hij nog woester. Zijn tolk bleef maar verontschuldigen en die heb ik, toen woeste man wegstormde, hartelijk bedant het gezegd dat hij zich er niets van moest aantrekken.
Onfatsoenlijk gedrag naar mensen die je willen helpen is logisch, zeg je dat?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een frustratie zit er toch bij die mensen, ik vind t ook wel logisch.![]()
Goed dat je rustig kon blijven, het enige dat je kun doen. Lastig werk heb je
Frustratie uit zich. Dat is niet fraai maar wel menselijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Onfatsoenlijk gedrag naar mensen die je willen helpen is logisch, zeg je dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Hij was boos, en waarschijnlijk van aard een opgewonden standje. Dit was een boosheid zonder reden maar wie weet wat hij de afgelopen dagen/weken al op z’n bordje had gekregen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Ik zoek ook nog iets voor de fietsenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:30 schreef sigme het volgende:
Ik ben aan het thuiswerken met op de achtergrond een hoop gerammel, mijn liefste is een fietsenschuurbouwpakket inelkaar aan het vloeken knutselen.
Het ziet er nu wel uit alsof het een vrij degelijk schuurtje gaat worden
Nee.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:48 schreef derLudolf het volgende:
Wij hebben deze gekocht: https://www.dancovershop.(...)x193m-antraciet.aspxquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Ik zoek ook nog iets voor de fietsen
Staat W. eventueel open voor poes?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb niet meer poes en W. stuurde me het bed uit dus nu zit ik eenzaam op de bank.
Ook goedquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:59 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ach wat sneuhopelijk gaat de oorontsteking snel weg en is ie dan weer een tijdje fit!
En dat klinkt verder wel echt super fijn. Hoe gaat het met jouzelf? Je was alweer aan het werk toch?
Velg controleren op scherpe randjes, ook onder het velglint, ventiel kan het ook nog zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:13 schreef z80 het volgende:
Pffff. Dat was een dure niet lek te rijden achterband van nog geen jaar oud.
Donderdag of vrijdag dat die er eens af halen en kijken waar het lek zit. En of de band nog te redden is.
Ik had geen zin om in de stromende regen te gaan lopen. Dan maar door op een lege band.
Dat wordt met de flixbusquote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:45 schreef derLudolf het volgende:
Met het oog op Duitse machinisten die alweer aan het staken zijn maar eens gekeken of er opties via Frankrijk zijn.
Reservering voor de TGV Parijs-Zürich kost ¤57, indien er zitplaatsen beschikbaar zijn voor Interrailers![]()
Kan een of andere milieuorganisatie die lui niet voor het gerecht slepen? Het aantal vluchten van/naar en binnen Duitsland was al enorm gestegen, zouden zelf widebodies op binnenlandse vluchten komen.
Oef, een scheiding is natuurlijk nooit fijn, maar met een baby is natuurlijk nog ergerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ook goedIk werk sind september weer, dat loopt eigenlijk heel prima en ben mijn draai wel aan het vinden. Sinds januari ook weer de volle uren ipv -25% vanwege kolven. Dat kolven doe ik nu in mijn pauze of tijdens het werken (achter de computer, niet met als ik patiënten zie
) en ik kijk er naar uit als ik daar over 1,5 maand mee kan stoppen.
Verder ben ik gewoon heel blij met mijn drie liefste mensenHet is ook best verfrissend om níet in een scheiding te liggen met een baby
Snapte ik hoor, maar wist niet dat je echt in de babytijd gescheiden was. Lijkt me net een tikkie intenser dan met iets grotere (of zonder) kinderen scheidenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:02 schreef Clubsoda het volgende:
Dat was dus 11 jaar geleden hè, die scheidingik weet niet hoe duidelijk ik was.
Dat was heftig ja, maar het kwam goed. Maar nog een keer een baby haalt ook wel weer veel naar boven van hoe het toen was. Dat is niet erg maar soms wel intens.
Dat dus, zeker na de opmerking blij te zijn met 3 lieve mensen om je heen, dat lijkt niet op een voorhanden zijnde scheidingquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Snapte ik hoor, maar wist niet dat je echt in de babytijd gescheiden was. Lijkt me net een tikkie intenser dan met iets grotere (of zonder) kinderen scheiden
Wel fijn dat collega zeikt (figuurlijk hoop ik) over de taart en niet over de presentatie. Blijkbaar kon die daar niets zeikwaardigs in vinden.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:04 schreef Tele6 het volgende:
Ik wilde nog met jullie delen hoe het vandaag ging op mijn werk.
Ik heb een presentatie gegeven over het project dat deze maandag live gegaan is, wat we allemaal daarvoor gedaan hebben en wat er nog gaat volgen. Collega met wie ik het project gedaan heb, had taart gebakken om te vieren dat het af is
Andere collega: "Sinds wanneer krijgen we telkens taart als er een project af is, in MIJN TIJD was dat helemaal niet zo en nu krijgen we om de haverklap taart, wat een onzin"
Dan ben je wel op zoek naar iets om over te zeiken zeg, manmanmanman![]()
Acht maanden was hij. Het goede voor hem is dat hij niet beter weet en hij nooit heeft hoeven wennen. Maar het gemis voor ons en het zo snel alweer afscheid nemen van het gezin wat je pas net bent, dat was heel moeilijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Snapte ik hoor, maar wist niet dat je echt in de babytijd gescheiden was. Lijkt me net een tikkie intenser dan met iets grotere (of zonder) kinderen scheiden
Wow heftige tijd was dat danquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Acht maanden was hij. Het goede voor hem is dat hij niet beter weet en hij nooit heeft hoeven wennen. Maar het gemis voor ons en het zo snel alweer afscheid nemen van het gezin wat je pas net bent, dat was heel moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |