abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212142728
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 16:20 schreef Kaatje1 het volgende:

Pffff druk druk druk. 10 mensen in het eerste uur van 10-12 spreekuur. Om 12.10 kwam iemand of ik nog kon helpen. Aardig als ik ben “tuurlijk, kom maar”. Was het iemand die woest was op een andere organisatie, wilde bij ons een klacht indienen (kan niet), werd toen woest op ons wilde bij die andere organisatie een klacht indienen over obs (kan niet) werd steeds woester (discriminatie dit dat) toen bleef ik zwijgen en vriendelijk blijven kijken, werd hij nog woester :D . Zijn tolk bleef maar verontschuldigen en die heb ik, toen woeste man wegstormde, hartelijk bedant het gezegd dat hij zich er niets van moest aantrekken.
Wat een frustratie zit er toch bij die mensen, ik vind t ook wel logisch. -O-
Goed dat je rustig kon blijven, het enige dat je kun doen. Lastig werk heb je :*
  Moderator dinsdag 23 januari 2024 @ 17:45:44 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212142918
Met het oog op Duitse machinisten die alweer aan het staken zijn maar eens gekeken of er opties via Frankrijk zijn.
Reservering voor de TGV Parijs-Zürich kost ¤57, indien er zitplaatsen beschikbaar zijn voor Interrailers 8)7

Kan een of andere milieuorganisatie die lui niet voor het gerecht slepen? Het aantal vluchten van/naar en binnen Duitsland was al enorm gestegen, zouden zelf widebodies op binnenlandse vluchten komen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 23 januari 2024 @ 17:48:05 #203
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212142946
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 17:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat een frustratie zit er toch bij die mensen, ik vind t ook wel logisch. -O-
Goed dat je rustig kon blijven, het enige dat je kun doen. Lastig werk heb je :*
Onfatsoenlijk gedrag naar mensen die je willen helpen is logisch, zeg je dat?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_212143010
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 17:48 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Frustratie uit zich. Dat is niet fraai maar wel menselijk.

Wat geen excuus is voor onfatsoen (of erger) is hoor, maar als je je de frustratie ietwat kan voorstellen wordt het wel makkelijker om een deel van onfatsoen te negeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212143022
Ik zou eigenlijk moeten inloggen en nog een uurtje werken. Maar ik heb geen zin.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212143023
quote:

[..]
Hij was boos, en waarschijnlijk van aard een opgewonden standje. Dit was een boosheid zonder reden maar wie weet wat hij de afgelopen dagen/weken al op z’n bordje had gekregen.
Er is ook een meneer die steeds grapjes maakt maar de ellende zie je in de ogen of soms wanneer hij iets meer zegt. Zijn gezin zit in Rafah. Vanochtend kwam hij blij vertellen dat hij na 3 dagen weer contact had gehad met ze. Hij wist dat er enorme bombardementen waren geweest, 2 zwagers en een neefje zal hij nooit meer zien.
Dus ja, ik begrijp volkomen waar die frustratie vandaan komt. Veel meer dan “lastig dat ik nu niet kan reizen op de manier die mij uitkomt (sorry dat ik nu een beetje fel ben)
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 23 januari 2024 @ 18:03:05 #207
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_212143086
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 14:30 schreef sigme het volgende:
Ik ben aan het thuiswerken met op de achtergrond een hoop gerammel, mijn liefste is een fietsenschuurbouwpakket inelkaar aan het vloeken knutselen.

Het ziet er nu wel uit alsof het een vrij degelijk schuurtje gaat worden :D
Heb je een linkje? Ik zoek ook nog iets voor de fietsen :D
pi_212143088
quote:

Nee.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2024 @ 18:57:34 #209
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212143662
Bui. File. Het werd gemakspasta ipv sportief doen :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_212143761
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 18:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Heb je een linkje? Ik zoek ook nog iets voor de fietsen :D
Wij hebben deze gekocht: https://www.dancovershop.(...)x193m-antraciet.aspx
Er zijn ook dichtere exemplaren: https://www.dancovershop.com/nl/search.aspx?searchstr=fiets
pi_212143796
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb niet meer poes en W. stuurde me het bed uit dus nu zit ik eenzaam op de bank. ;(
Staat W. eventueel open voor poes?

Hier wilde F. een poes. Ik was team hond, want die hadden we thuis (Beagle O+ ). Toen belde zijn ex in paniek, had poes aangeschaft, maar poes had stress en haarde als een mofo, dus poes moest wieberen :( Dus.

Nu ben ik team poes :7 Ook al haart ze idd als een mofo van maart t/m augustus :') maar als ze ooit gaat hemelen, dan komen er twee poezen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_212143806
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 16:59 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ach wat sneu ;( hopelijk gaat de oorontsteking snel weg en is ie dan weer een tijdje fit!

En dat klinkt verder wel echt super fijn O+ . Hoe gaat het met jouzelf? Je was alweer aan het werk toch?
Ook goed :Y Ik werk sind september weer, dat loopt eigenlijk heel prima en ben mijn draai wel aan het vinden. Sinds januari ook weer de volle uren ipv -25% vanwege kolven. Dat kolven doe ik nu in mijn pauze of tijdens het werken (achter de computer, niet met als ik patiënten zie :') ) en ik kijk er naar uit als ik daar over 1,5 maand mee kan stoppen.

Verder ben ik gewoon heel blij met mijn drie liefste mensen O+ Het is ook best verfrissend om níet in een scheiding te liggen met een baby :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 23 januari 2024 @ 19:13:12 #213
63722 z80
I fink you freaky
pi_212143814
Pffff. Dat was een dure niet lek te rijden achterband van nog geen jaar oud.
Donderdag of vrijdag dat die er eens af halen en kijken waar het lek zit. En of de band nog te redden is.
Ik had geen zin om in de stromende regen te gaan lopen. Dan maar door op een lege band.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_212144244
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 19:13 schreef z80 het volgende:
Pffff. Dat was een dure niet lek te rijden achterband van nog geen jaar oud.
Donderdag of vrijdag dat die er eens af halen en kijken waar het lek zit. En of de band nog te redden is.
Ik had geen zin om in de stromende regen te gaan lopen. Dan maar door op een lege band.
Velg controleren op scherpe randjes, ook onder het velglint, ventiel kan het ook nog zijn.
pi_212144295
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 17:45 schreef derLudolf het volgende:
Met het oog op Duitse machinisten die alweer aan het staken zijn maar eens gekeken of er opties via Frankrijk zijn.
Reservering voor de TGV Parijs-Zürich kost ¤57, indien er zitplaatsen beschikbaar zijn voor Interrailers 8)7

Kan een of andere milieuorganisatie die lui niet voor het gerecht slepen? Het aantal vluchten van/naar en binnen Duitsland was al enorm gestegen, zouden zelf widebodies op binnenlandse vluchten komen.
Dat wordt met de flixbus :P
pi_212144418
Jeetje joh, CS! Scheiden met een baby. Wat ellendig!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212144759
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 19:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ook goed :Y Ik werk sind september weer, dat loopt eigenlijk heel prima en ben mijn draai wel aan het vinden. Sinds januari ook weer de volle uren ipv -25% vanwege kolven. Dat kolven doe ik nu in mijn pauze of tijdens het werken (achter de computer, niet met als ik patiënten zie :') ) en ik kijk er naar uit als ik daar over 1,5 maand mee kan stoppen.

Verder ben ik gewoon heel blij met mijn drie liefste mensen O+ Het is ook best verfrissend om níet in een scheiding te liggen met een baby :P
Oef, een scheiding is natuurlijk nooit fijn, maar met een baby is natuurlijk nog erger
pi_212144906
Dat was dus 11 jaar geleden hè, die scheiding :o ik weet niet hoe duidelijk ik was.

Dat was heftig ja, maar het kwam goed. Maar nog een keer een baby haalt ook wel weer veel naar boven van hoe het toen was. Dat is niet erg maar soms wel intens.
pi_212144939
Ik wilde nog met jullie delen hoe het vandaag ging op mijn werk.

Ik heb een presentatie gegeven over het project dat deze maandag live gegaan is, wat we allemaal daarvoor gedaan hebben en wat er nog gaat volgen. Collega met wie ik het project gedaan heb, had taart gebakken om te vieren dat het af is *G*

Andere collega: "Sinds wanneer krijgen we telkens taart als er een project af is, in MIJN TIJD was dat helemaal niet zo en nu krijgen we om de haverklap taart, wat een onzin"

Dan ben je wel op zoek naar iets om over te zeiken zeg, manmanmanman :') _O-
pi_212144959
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 20:02 schreef Clubsoda het volgende:
Dat was dus 11 jaar geleden hè, die scheiding :o ik weet niet hoe duidelijk ik was.

Dat was heftig ja, maar het kwam goed. Maar nog een keer een baby haalt ook wel weer veel naar boven van hoe het toen was. Dat is niet erg maar soms wel intens.
Snapte ik hoor, maar wist niet dat je echt in de babytijd gescheiden was. Lijkt me net een tikkie intenser dan met iets grotere (of zonder) kinderen scheiden
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212145018
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Snapte ik hoor, maar wist niet dat je echt in de babytijd gescheiden was. Lijkt me net een tikkie intenser dan met iets grotere (of zonder) kinderen scheiden
Dat dus, zeker na de opmerking blij te zijn met 3 lieve mensen om je heen, dat lijkt niet op een voorhanden zijnde scheiding ;)
pi_212145058
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 20:04 schreef Tele6 het volgende:
Ik wilde nog met jullie delen hoe het vandaag ging op mijn werk.

Ik heb een presentatie gegeven over het project dat deze maandag live gegaan is, wat we allemaal daarvoor gedaan hebben en wat er nog gaat volgen. Collega met wie ik het project gedaan heb, had taart gebakken om te vieren dat het af is *G*

Andere collega: "Sinds wanneer krijgen we telkens taart als er een project af is, in MIJN TIJD was dat helemaal niet zo en nu krijgen we om de haverklap taart, wat een onzin"

Dan ben je wel op zoek naar iets om over te zeiken zeg, manmanmanman :') _O-
Wel fijn dat collega zeikt (figuurlijk hoop ik) over de taart en niet over de presentatie. Blijkbaar kon die daar niets zeikwaardigs in vinden.
pi_212145157
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Acht maanden was hij. Het goede voor hem is dat hij niet beter weet en hij nooit heeft hoeven wennen. Maar het gemis voor ons en het zo snel alweer afscheid nemen van het gezin wat je pas net bent, dat was heel moeilijk.
pi_212145269
Zeiken over taart :') dan heb je een leuk leven :+
pi_212145288
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 20:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Acht maanden was hij. Het goede voor hem is dat hij niet beter weet en hij nooit heeft hoeven wennen. Maar het gemis voor ons en het zo snel alweer afscheid nemen van het gezin wat je pas net bent, dat was heel moeilijk.
Wow heftige tijd was dat dan :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')