Dat jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat was het huis heerlijk rustig qua kleuren tijdens het 1e seizoen.
Ja 5. Het laatste kistje kostte 5 coins. En Tom heb ik horen zeggen dat hij dat niet kan kopen want zoveel coins had hij niet en al had hij het geld dan nog zou hij het niet doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh was duur
5 coins geloof ik
Ja tochquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja 5. Het laatste kistje kostte 5 coins. En Tom heb ik horen zeggen dat hij dat niet kan kopen want zoveel coins had hij niet en al had hij het geld dan nog zou hij het niet doen.
het was al heel traumatisch voor hem en nu krijgt hij herbelevingen als hij ook de stream kijktquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:43 schreef Lillibet het volgende:
[..]
het was al heel traumatisch voor hem en nu krijgt hij herbelevingen als hij ook de stream kijkt
3 maanden( als je het zolang volhoudt) waarbij er constant tegen je gelogen wordtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Als je op zoek bent naar jezelf weet ik niet of BB de beste keuze is...
Geen idee hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wauwie, we gaan het zien morgen..
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee hoor
Maar is de rest ook niet roze ?
Even gekekenquote:
Ouders dacht ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Ik las in de streamverslagen dat de vrouw van Danny het er niet mee eens is dat hij aan BB mee doet.
Zelfs op de dag van vertrek was er discussie over.
Vind ik best heftig.
En Lenie in het geel ... hehe.. oeps BB.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Even gekeken
Tyron heeft wel zijn naam in het groen
Dan gaat er vast een ander naar de mirrorroomquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Lenie in het geel ... hehe.. oeps BB.
In filmpje leek het dat hij bij ouders en broer en schoonzus aan tafel zat. Geen andere vrouw gezien. Geluid heb ik wel gemist.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Ik las in de streamverslagen dat de vrouw van Danny het er niet mee eens is dat hij aan BB mee doet.
Vind ik best heftig.
Z'n vrouw wou er toch ook niks mee te maken hebben, dus zal ook wel niet in beeld willen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
In filmpje leek het dat hij bij ouders en broer en schoonzus aan tafel zat. Geen andere vrouw gezien. Geluid heb ik wel gemist.
Ow huhquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:58 schreef Rhosyn het volgende:
07:00
De vroege vogels (Danny, Lenie en Ariana) zitten op de bank. Er is inmiddels al brood gebakken en de tafel is gedekt, Danny verteld dat zijn familie hecht is, veel samen doet. Elk jaar met de familie naar Portugal, waar zijn broer een huis heeft. Ook verteld Danny dat zijn moeder de ziekte MS heeft. Danny heeft een dochter van 25, en is sinds kort samen gaan wonen met haar vriend.
Zijn vrouw is nu sinds kort ook alleen in huis,. Zijn vrouw zag het BB-avontuur niet zitten. Op de dag van vertrek nog discussie over gehad. Vrouw wil ook niet in het BB-verhaal betrokken worden. Heeft nog wel een brief geschreven voor hem, maar is uit zijn koffer gehaald.
Dat is wel apart dat hij dan toch gaat. Vraag me af wat zijn beweegredenen dan zijn om toch te gaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Vind ik best heftig.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:59 schreef rinardo het volgende:
Als het eerlijk gaat, is de uitslag duidelijk, maar wij weten dat er geen notaris aan te pas komt, dus BB kan er mee doen wat hij wil.
[ link | afbeelding ]
Wat ik wel begreep is dat hij alle BB heeft gezien en groot fan isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:00 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Dat is wel apart dat hij dan toch gaat. Vraag me af wat zijn beweegredenen dan zijn om toch te gaan.
Midlifecrisis![]()
Wauwie, we gaan het zien morgen..quote:
Dat weet ik eigenlijk niet...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee hoor
Maar is de rest ook niet roze ?
Thnx !quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:58 schreef Rhosyn het volgende:
07:00
De vroege vogels (Danny, Lenie en Ariana) zitten op de bank. Er is inmiddels al brood gebakken en de tafel is gedekt, Danny verteld dat zijn familie hecht is, veel samen doet. Elk jaar met de familie naar Portugal, waar zijn broer een huis heeft. Ook verteld Danny dat zijn moeder de ziekte MS heeft. Danny heeft een dochter van 25, en is sinds kort samen gaan wonen met haar vriend.
Zijn vrouw is nu sinds kort ook alleen in huis,. Zijn vrouw zag het BB-avontuur niet zitten. Op de dag van vertrek nog discussie over gehad. Vrouw wil ook niet in het BB-verhaal betrokken worden. Heeft nog wel een brief geschreven voor hem, maar is uit zijn koffer gehaald.
Is toch grappugggquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben de pin van Tom verstopt.
Zijn nominatiepin?
Wat heeft dat voor zin?
Lenie is juist aan het zoeken naar die pin. Ariane heeft er lol om. De rest van de dames ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is toch grappuggg
Lenie de pestkop
Lenie was er over bezig vanmorgen volgens mijquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lenie is juist aan het zoeken naar die pin. Ariane heeft er lol om. De rest van de dames ook.
Lenie heeft zijn pin op en gaat een dutje doen. Sws BB Lenie!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien heeft Tom juist de pin van Lenie verstopt.
Dat lijkt meer logisch. Lenie heeft een vrijstelling pin.
Wie hem het eerst terug vindt moet hem zelf opspeldenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lenie is juist aan het zoeken naar die pin. Ariane heeft er lol om. De rest van de dames ook.
je hebt gelijk zie alice nu bij de kapsterquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wie hem het eerst terug vindt moet hem zelf opspelden![]()
hup Lenie
O waarschijnlijk kan je dus dan per IP 1x stemmen en niet met diverse accounts?quote:
Hij wilde deze van z'n bucketlist vinken...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik wel begreep is dat hij alle BB heeft gezien en groot fan is
Nee, want mijn man en ik kunnen allebei stemmen met zelfde IPquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O waarschijnlijk kan je dus dan per IP 1x stemmen en niet met diverse accounts?
want dat vinden de kijkers zo leukquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:13 schreef LonesomeFairy het volgende:
Lenie draagt fluffy roze sloffen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:13 schreef LonesomeFairy het volgende:
Lenie draagt fluffy roze sloffen
Van Lenie toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
Sonja heeft iets gepakt en in de badkamer verstopt
Wat een engnek.Ze geeft duidelijk aan even alleen te willen zijn toch.quote:
Volgens mijquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:17 schreef Ireth het volgende:
Lenie is niet zozeer vervelend, hij heeft gewoon in de gaten dat de dames iets bekokstoven
Daar zit de pin op toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
En daar gaat de pin .. alhoewel het meer lijkt op de roze badge.
[ afbeelding ]
Dan is Tom niet meer genomineerd.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:19 schreef Lillibet het volgende:
als straf de pin terug geven aan bb vanwege het onzorgvuldig omgaan ermee.
Ja Lenie dus. Die heeft hem gevonden en omdat Tom er slordig mee om gaat wilde Lenie hem straffen denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:19 schreef Frummelie het volgende:
Wie heeft nou die pin verstopt dan, ik heb dat even gemist?
Wat een trieste grap..
Wie gaat er 6 of 7 keer op reis ? Momenteel volg ik zonder klank.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:19 schreef Ireth het volgende:
"Vorig jaar 6 of 7 keer op vakantie geweest..."
Dat red ik niet eens in de 49 jaar dat ik op aard ben
Wie? Dat mis ik weer..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
6 keer op vakantie per jaar.KSC materiaal.
Ashley zeker. Die is constant aan het opscheppen wat ze allemaal heeft en doet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:19 schreef Ireth het volgende:
Dank je, wat een in en in trieste grap.. kleuters..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja Lenie dus. Die heeft hem gevonden en omdat Tom er slordig mee om gaat wilde Lenie hem straffen denk ik.
Maar.
De dames kregen dat door en hebben die pin weer weg gehaald.
Waarom ze hem niet aan Tom terug geven snap ik niet.
Ik weet wel dat lenie de dames overal achtervolgt om te weten te komen waar de pin is gebleven.
Ik vind het maar flauw.
Als je een weekendje weg mee telt... dan kom ik daar ook aan denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:19 schreef Ireth het volgende:
Zelfs dan red ik het nog nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Als je een weekendje weg mee telt... dan kom ik daar ook aan denk ik.
Uitleg: Is een subforum op FOK! waar ze ook heel vaak op vakantie gaan.quote:
Als je het geld heb waarom nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uitleg: Is een subforum op FOK! waar ze ook heel vaak op vakantie gaan.![]()
Vrij decadent en elitair.
Zie je mij oordelen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Als je het geld heb waarom niet
ik ook met gemakquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Als je een weekendje weg mee telt... dan kom ik daar ook aan denk ik.
quote:
spannendquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Gebeurt niet veel. Ashley probeert vuur te maken
quote:
ja volgens mij welquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dan zijn het vast psych gesprekjes. Was dat niet altijd op vrijdag?
Lol, vond de gelakte nagels ook een reden om te cappenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:29 schreef Jockari het volgende:
Ashley probeert de vlam er in te krijgen
[ afbeelding ]
Pablo is meestal op donderdag.quote:
Plaknagels. Dus ook nog nepquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lol, vond de gelakte nagels ook een reden om te cappen
Neej poeppiekakkiescheetje, wie gaat er 6 keer op vakantie?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uitleg: Is een subforum op FOK! waar ze ook heel vaak op vakantie gaan.![]()
Vrij decadent en elitair.
alles is nepquote:
Beterschap gewenst.Iedereen is ziek in DTS.quote:
Oehquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:32 schreef Lillibet het volgende:
denk dat wat strohaar de boel goed laat fikken
Die baard bedoel je?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:32 schreef Lillibet het volgende:
denk dat wat strohaar de boel goed laat fikken
Ja ik ben gelukkig al wat beterquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beterschap gewenst.Iedereen is ziek in DTS.
Ik vraag me ook af wie ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej poeppiekakkiescheetje, wie gaat er 6 keer op vakantie?
Polyester brand niet echt fijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeh
Ja ze kunnen wat haar gebruiken van Ashley
Wat zal beter fikkenquote:
Let`s tryquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat zal beter fikken
Die synthetische zooi
Of echt haar
S2? Die heb ik momenteel niet aan.Tom blijft toch welquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:34 schreef Lillibet het volgende:
tom heeft in de sneeuw geschreven:
stem op tom en sonja
Ja, denk ook nep beter is om iets aan te krijgen, dat echte is meteen wegquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat zal beter fikken
Die synthetische zooi
Of echt haar
ja op s2quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
S2? Die heb ik momenteel niet aan.Tom blijft toch wel
zometeen smelten haar lippenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:36 schreef greysbones het volgende:
Ashley zit inmiddels bijna met haar hoofd in de kachel
Wat een onderbroekenlol hahahahaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:37 schreef greysbones het volgende:
Lenie verteld nu dus dat hij de pin had verstopt
Daar wordt wat afgelachen in zo'n woonwagenkamp.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat een onderbroekenlol hahahaha
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daar wordt wat afgelachen in zo'n woonwagenkamp.
Nu lenie in BB zit waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daar wordt wat afgelachen in zo'n woonwagenkamp.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu lenie in BB zit waarschijnlijk wel
Of hij vindt het normaal om in andermans sloffen te lopen.....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:36 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Die heeft de kleerkast van zijn vrouw geplunderd?
tom druk?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
Lenie die Tom heel druk vindt
Pot verwijt ketel
Plantjes kweken.quote:
Ja, handig doe stickers.......snap eigenlijk niet waarom de meeste iets tegen Ashley hebben....Volgens mij is zij wat je ziet krijg je.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
snap ik ook nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, handig doe stickers.......snap eigenlijk niet waarom de meeste iets tegen Ashley hebben....Volgens mij is zij wat je ziet krijg je.....
Zou het zonde vinden als ze eruit gaat.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:51 schreef Jockari het volgende:
Ze hebben geen vuur of deftig eten, maar gelukkig wel...Ze maakt ze zelf ook sommige dingen, had hier iemand al de site van haar? HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Dat treft want ze is niet genomineerd. Zelf vind ik Alice een beetje saai en een beetje cheap.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, handig doe stickers.......snap eigenlijk niet waarom de meeste iets tegen Ashley hebben....Volgens mij is zij wat je ziet krijg je.....
Zou het zonde vinden als ze eruit gaat.
Ashley is wel genomineerd...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:57 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat treft want ze is niet genomineerd. Zelf vind ik Alice een beetje saai en een beetje cheap.
Waarschijnlijk met een gewone aansteker, maar daar denkt momenteel niemand aan ;-)quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:56 schreef Ireth het volgende:
Wie had ergens begin deze week dan het vuur buiten gemaakt?? Of voor de huttub?? Dat lukte toch ook??
En dat komt weer door de selectiecriteriaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met een gewone aansteker, maar daar denkt momenteel niemand aan ;-)
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:59 schreef Lillibet het volgende:
[..]
En dat komt weer door de selectiecriteria![]()
Wie is hij?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hij wil niet in een duo met Ashley
Randy volgens mij.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:56 schreef Ireth het volgende:
Wie had ergens begin deze week dan het vuur buiten gemaakt?? Of voor de huttub?? Dat lukte toch ook??
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik lees steeds ienie ... en denk dan dat ieniemienie en tommy aan het sporten zijn....
Ik nam nét een slok koffiequote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik lees steeds ienie ... en denk dan dat ieniemienie en tommy aan het sporten zijn....
[..]
Ashley is wel genomineerd.....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:57 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat treft want ze is niet genomineerd. Zelf vind ik Alice een beetje saai en een beetje cheap.
[..]
in de sauna loop je toch ook in je nakie buiten rond nadat je hebt liggen zweten in een hok?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:03 schreef Chanel5 het volgende:
idioot, bezweet en dan buiten je shirt ook nog uit doen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Krijg dat maar weer eens van je netvlies...
Heb niet zoveel met Sonja.....komt ook omdat ik haar slecht versta.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:02 schreef Snensie het volgende:
[..]
Die wil ik er eigenlijk ook nog niet uit maar de anderen ook niet.
Achteraan sluiten...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Tom in kostuum
de halve cos geloof ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
adams?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Als ie z'n koffer dan al terug heeft misschienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hopen dat ie de finale haalt, dan is de kans groot
Jambers stem:quote:
Dan krijgen ze toch een outfit ook?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ie z'n koffer dan al terug heeft misschien
Daar zeg je wat, die zal bij terugkomst wel op het bureau hangen in 10-voud.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jambers stem:
"Overdag is Danny politieagent.
Maar 's nachts zet hij de bloemetjes buiten als draq queen."
Geen idee!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dan krijgen ze toch een outfit ook?
Lekker warmen bij het vuurquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:14 schreef greysbones het volgende:
Aah het is de pyromanen gelukt de kachel aan te krijgen
Omdat Danny ook heeft gestotterdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
snap nog steeds niet waarom Danny Ariana niet heeft genomineerd
Vrijstelling.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
misschien omdat haar slachtofferrolpraatje geholpen heeftquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Toch een soort van medelijden en omdat ze subtiel gesmeekt heeft dat ze zich nog niet heeft laten zien....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ja op zijn gevoelquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:15 schreef Lillibet het volgende:
[..]
misschien omdat haar slachtofferrolpraatje geholpen heeft![]()
EN ze is nog bezig met de landingquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja op zijn gevoel
Omdat
Vroegahhh
Hij ook stotterde
En ze wilde zo graag een kans
Om zichzelf te laten zien
Misschien kan dit vliegtuig niet landenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:16 schreef Lillibet het volgende:
[..]
EN ze is nog bezig met de landing
Hij zingtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:17 schreef Lillibet het volgende:
zie je lenie werkt niet meer![]()
tyron zegt: hij is gewoon boef crimineel
lenie zegt strafbladvrij te zijn
navigatie is kapoetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kan dit vliegtuig niet landen
Hij heeft dus niet gehoord/gevoeld dat haar het niks interesseerde dat hij gepest werdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja op zijn gevoel
Omdat
Vroegahhh
Hij ook stotterde
En ze wilde zo graag een kans
Om zichzelf te laten zien
Nopequote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Hij heeft dus niet gehoord/gevoeld dat haar het niks interesseerde dat hij gepest werd
Ze zullen wel omstebeurt gesprekken hebbenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:19 schreef Lillibet het volgende:
lange sl op 2
kan de stagiare de knoppen niet aan?
oh zitten nog in de dbk ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zullen wel omstebeurt gesprekken hebben
Volgende keer, als ze weer aan de beurt is.....want nu is ze in geland nadat ze er niet opstond.....kijken of ze dan weer met een smoes zich minder heeft kunnen laten zien zoals de anderen wel. ikke ikke.....quote:
We zien er maar een paar op streamquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:20 schreef Lillibet het volgende:
[..]
oh zitten nog in de dbk ook
geluid is ruk zo nu en dan
Wat zal het zijn, een D-artiest op schaal van Nederlandstalige meuk (no offence)? Kennelijk en gek genoeg zijn die optredens met z'n liedjes genoeg om van rond te komen?quote:
Nee,Randy en lenie.quote:
Ik ben benieuwd of ze het door hebbenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgende keer, als ze weer aan de beurt is.....want nu is ze in geland nadat ze er niet opstond.....kijken of ze dan weer met een smoes zich minder heeft kunnen laten zien zoals de anderen wel. ikke ikke.....
Betaal je alsnog vaak tussen de 600-1000 euro voor een half uurtjequote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat zal het zijn, een D-artiest op schaal van Nederlandstalige meuk (no offence)? Kennelijk en gek genoeg zijn die optredens met z'n liedjes genoeg om van rond te komen?
Ze hebben de kistjes nog steeds niet open mogen makenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben bij met de uitzendingen, maar in de kistjes uit de wall zit ook nog een nominatie. Die zal dan wel voor aankomende week zijn denk ik.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben de kistjes nog steeds niet open mogen maken
Dus ja
Zal ik de YT nog een keer plaatsen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Betaal je alsnog vaak tussen de 600-1000 euro voor een half uurtje
Nou, Lenie is gratis bij de statafels. Ziet hij als promotie en daar blijft het denk ik bij.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Betaal je alsnog vaak tussen de 600-1000 euro voor een half uurtje
Ik denk dat dat de nominatie is voor volgende week! Ze komen uit de mirrorroom, en dan moeten ze de kistjes openen. Dat is wat ik vermoed.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben de kistjes nog steeds niet open mogen maken
Dus ja
dat zou ook nog goed kunnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de nominatie is voor volgende week! Ze komen uit de mirrorroom, en dan moeten ze de kistjes openen. Dat is wat ik vermoed.
Zei Ariana niet dat ze enkel nog maar een klik voelde met Randy en, raar maar waar, Danny.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Omdat Tom en Vincent allebei van Antwerpen komen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom klinkt soms als Mick van het huis Anubis
Waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:37 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Omdat Tom en Vincent allebei van Antwerpen komen?
Inderdaad, kan prima een gesprek voeren !quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:45 schreef Koos1958 het volgende:
Leuk gesprek Danny en Alice. Alice is echt geīnteresseerd in Danny en stelt hem steeds vragen. Leuk van een meisje van 19
nog geen koffer gezienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
Heeft iemand van de genomineerden eigenlijk zijn koffer?
ikke ook ikke ookquote:
Zie het nut niet van dat eentonige voedsel, kunnen ze niets beters verzinnen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Danny zit buiten met Alice en hij verteld dat hij het toch wel moeilijk heeft met het eten en het iedere dag hetzelfde eten en dat het zo weinig is zij vind het ook wel lastig en ze zegt wel dat dat iets is wat je van te voren kon weten net als het slapen enzo
Danny vind het brood ook erg weinig met zoveel mensen
Meer bloem nodig tochquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Lenie : Je moet zorgen dat het niet meer plakt aan de kom
Tom : Nee.. het plakt nu aan m'n handen..
Idemquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:48 schreef ben34567 het volgende:
Alice en Karen zonder twijfel favo team tot nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |