Wat een engnek.Ze geeft duidelijk aan even alleen te willen zijn toch.quote:
Volgens mijquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:17 schreef Ireth het volgende:
Lenie is niet zozeer vervelend, hij heeft gewoon in de gaten dat de dames iets bekokstoven
Daar zit de pin op toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
En daar gaat de pin .. alhoewel het meer lijkt op de roze badge.
[ afbeelding ]
Dan is Tom niet meer genomineerd.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:19 schreef Lillibet het volgende:
als straf de pin terug geven aan bb vanwege het onzorgvuldig omgaan ermee.
Ja Lenie dus. Die heeft hem gevonden en omdat Tom er slordig mee om gaat wilde Lenie hem straffen denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:19 schreef Frummelie het volgende:
Wie heeft nou die pin verstopt dan, ik heb dat even gemist?
Wat een trieste grap..
Wie gaat er 6 of 7 keer op reis ? Momenteel volg ik zonder klank.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:19 schreef Ireth het volgende:
"Vorig jaar 6 of 7 keer op vakantie geweest..."
Dat red ik niet eens in de 49 jaar dat ik op aard ben
Wie? Dat mis ik weer..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
6 keer op vakantie per jaar.KSC materiaal.
Ashley zeker. Die is constant aan het opscheppen wat ze allemaal heeft en doet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:19 schreef Ireth het volgende:
Dank je, wat een in en in trieste grap.. kleuters..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja Lenie dus. Die heeft hem gevonden en omdat Tom er slordig mee om gaat wilde Lenie hem straffen denk ik.
Maar.
De dames kregen dat door en hebben die pin weer weg gehaald.
Waarom ze hem niet aan Tom terug geven snap ik niet.
Ik weet wel dat lenie de dames overal achtervolgt om te weten te komen waar de pin is gebleven.
Ik vind het maar flauw.
Als je een weekendje weg mee telt... dan kom ik daar ook aan denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:19 schreef Ireth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |