Lenie was er over bezig vanmorgen volgens mijquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lenie is juist aan het zoeken naar die pin. Ariane heeft er lol om. De rest van de dames ook.
Lenie heeft zijn pin op en gaat een dutje doen. Sws BB Lenie!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien heeft Tom juist de pin van Lenie verstopt.
Dat lijkt meer logisch. Lenie heeft een vrijstelling pin.
Wie hem het eerst terug vindt moet hem zelf opspeldenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lenie is juist aan het zoeken naar die pin. Ariane heeft er lol om. De rest van de dames ook.
je hebt gelijk zie alice nu bij de kapsterquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wie hem het eerst terug vindt moet hem zelf opspelden![]()
hup Lenie
O waarschijnlijk kan je dus dan per IP 1x stemmen en niet met diverse accounts?quote:
Hij wilde deze van z'n bucketlist vinken...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik wel begreep is dat hij alle BB heeft gezien en groot fan is
Nee, want mijn man en ik kunnen allebei stemmen met zelfde IPquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O waarschijnlijk kan je dus dan per IP 1x stemmen en niet met diverse accounts?
want dat vinden de kijkers zo leukquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:13 schreef LonesomeFairy het volgende:
Lenie draagt fluffy roze sloffen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:13 schreef LonesomeFairy het volgende:
Lenie draagt fluffy roze sloffen
Van Lenie toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
Sonja heeft iets gepakt en in de badkamer verstopt
Wat een engnek.Ze geeft duidelijk aan even alleen te willen zijn toch.quote:
Volgens mijquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:17 schreef Ireth het volgende:
Lenie is niet zozeer vervelend, hij heeft gewoon in de gaten dat de dames iets bekokstoven
Daar zit de pin op toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
En daar gaat de pin .. alhoewel het meer lijkt op de roze badge.
[ afbeelding ]
Dan is Tom niet meer genomineerd.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:19 schreef Lillibet het volgende:
als straf de pin terug geven aan bb vanwege het onzorgvuldig omgaan ermee.
Ja Lenie dus. Die heeft hem gevonden en omdat Tom er slordig mee om gaat wilde Lenie hem straffen denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:19 schreef Frummelie het volgende:
Wie heeft nou die pin verstopt dan, ik heb dat even gemist?
Wat een trieste grap..
Wie gaat er 6 of 7 keer op reis ? Momenteel volg ik zonder klank.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:19 schreef Ireth het volgende:
"Vorig jaar 6 of 7 keer op vakantie geweest..."
Dat red ik niet eens in de 49 jaar dat ik op aard ben
Wie? Dat mis ik weer..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
6 keer op vakantie per jaar.KSC materiaal.
Ashley zeker. Die is constant aan het opscheppen wat ze allemaal heeft en doet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:19 schreef Ireth het volgende:
Dank je, wat een in en in trieste grap.. kleuters..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja Lenie dus. Die heeft hem gevonden en omdat Tom er slordig mee om gaat wilde Lenie hem straffen denk ik.
Maar.
De dames kregen dat door en hebben die pin weer weg gehaald.
Waarom ze hem niet aan Tom terug geven snap ik niet.
Ik weet wel dat lenie de dames overal achtervolgt om te weten te komen waar de pin is gebleven.
Ik vind het maar flauw.
Als je een weekendje weg mee telt... dan kom ik daar ook aan denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:19 schreef Ireth het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |