Dat jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat was het huis heerlijk rustig qua kleuren tijdens het 1e seizoen.
Ja 5. Het laatste kistje kostte 5 coins. En Tom heb ik horen zeggen dat hij dat niet kan kopen want zoveel coins had hij niet en al had hij het geld dan nog zou hij het niet doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh was duur
5 coins geloof ik
Ja tochquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja 5. Het laatste kistje kostte 5 coins. En Tom heb ik horen zeggen dat hij dat niet kan kopen want zoveel coins had hij niet en al had hij het geld dan nog zou hij het niet doen.
het was al heel traumatisch voor hem en nu krijgt hij herbelevingen als hij ook de stream kijktquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:43 schreef Lillibet het volgende:
[..]
het was al heel traumatisch voor hem en nu krijgt hij herbelevingen als hij ook de stream kijkt
3 maanden( als je het zolang volhoudt) waarbij er constant tegen je gelogen wordtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Als je op zoek bent naar jezelf weet ik niet of BB de beste keuze is...
Geen idee hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wauwie, we gaan het zien morgen..
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee hoor
Maar is de rest ook niet roze ?
Even gekekenquote:
Ouders dacht ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Ik las in de streamverslagen dat de vrouw van Danny het er niet mee eens is dat hij aan BB mee doet.
Zelfs op de dag van vertrek was er discussie over.
Vind ik best heftig.
En Lenie in het geel ... hehe.. oeps BB.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Even gekeken
Tyron heeft wel zijn naam in het groen
Dan gaat er vast een ander naar de mirrorroomquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Lenie in het geel ... hehe.. oeps BB.
In filmpje leek het dat hij bij ouders en broer en schoonzus aan tafel zat. Geen andere vrouw gezien. Geluid heb ik wel gemist.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Ik las in de streamverslagen dat de vrouw van Danny het er niet mee eens is dat hij aan BB mee doet.
Vind ik best heftig.
Z'n vrouw wou er toch ook niks mee te maken hebben, dus zal ook wel niet in beeld willen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
In filmpje leek het dat hij bij ouders en broer en schoonzus aan tafel zat. Geen andere vrouw gezien. Geluid heb ik wel gemist.
Ow huhquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:58 schreef Rhosyn het volgende:
07:00
De vroege vogels (Danny, Lenie en Ariana) zitten op de bank. Er is inmiddels al brood gebakken en de tafel is gedekt, Danny verteld dat zijn familie hecht is, veel samen doet. Elk jaar met de familie naar Portugal, waar zijn broer een huis heeft. Ook verteld Danny dat zijn moeder de ziekte MS heeft. Danny heeft een dochter van 25, en is sinds kort samen gaan wonen met haar vriend.
Zijn vrouw is nu sinds kort ook alleen in huis,. Zijn vrouw zag het BB-avontuur niet zitten. Op de dag van vertrek nog discussie over gehad. Vrouw wil ook niet in het BB-verhaal betrokken worden. Heeft nog wel een brief geschreven voor hem, maar is uit zijn koffer gehaald.
Dat is wel apart dat hij dan toch gaat. Vraag me af wat zijn beweegredenen dan zijn om toch te gaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Vind ik best heftig.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:59 schreef rinardo het volgende:
Als het eerlijk gaat, is de uitslag duidelijk, maar wij weten dat er geen notaris aan te pas komt, dus BB kan er mee doen wat hij wil.
[ link | afbeelding ]
Wat ik wel begreep is dat hij alle BB heeft gezien en groot fan isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:00 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Dat is wel apart dat hij dan toch gaat. Vraag me af wat zijn beweegredenen dan zijn om toch te gaan.
Midlifecrisis![]()
Wauwie, we gaan het zien morgen..quote:
Dat weet ik eigenlijk niet...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee hoor
Maar is de rest ook niet roze ?
Thnx !quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:58 schreef Rhosyn het volgende:
07:00
De vroege vogels (Danny, Lenie en Ariana) zitten op de bank. Er is inmiddels al brood gebakken en de tafel is gedekt, Danny verteld dat zijn familie hecht is, veel samen doet. Elk jaar met de familie naar Portugal, waar zijn broer een huis heeft. Ook verteld Danny dat zijn moeder de ziekte MS heeft. Danny heeft een dochter van 25, en is sinds kort samen gaan wonen met haar vriend.
Zijn vrouw is nu sinds kort ook alleen in huis,. Zijn vrouw zag het BB-avontuur niet zitten. Op de dag van vertrek nog discussie over gehad. Vrouw wil ook niet in het BB-verhaal betrokken worden. Heeft nog wel een brief geschreven voor hem, maar is uit zijn koffer gehaald.
Is toch grappugggquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben de pin van Tom verstopt.
Zijn nominatiepin?
Wat heeft dat voor zin?
Lenie is juist aan het zoeken naar die pin. Ariane heeft er lol om. De rest van de dames ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is toch grappuggg
Lenie de pestkop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |