Ja, handig doe stickers.......snap eigenlijk niet waarom de meeste iets tegen Ashley hebben....Volgens mij is zij wat je ziet krijg je.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
snap ik ook nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, handig doe stickers.......snap eigenlijk niet waarom de meeste iets tegen Ashley hebben....Volgens mij is zij wat je ziet krijg je.....
Zou het zonde vinden als ze eruit gaat.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:51 schreef Jockari het volgende:
Ze hebben geen vuur of deftig eten, maar gelukkig wel...Ze maakt ze zelf ook sommige dingen, had hier iemand al de site van haar? HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Dat treft want ze is niet genomineerd. Zelf vind ik Alice een beetje saai en een beetje cheap.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, handig doe stickers.......snap eigenlijk niet waarom de meeste iets tegen Ashley hebben....Volgens mij is zij wat je ziet krijg je.....
Zou het zonde vinden als ze eruit gaat.
Ashley is wel genomineerd...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:57 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat treft want ze is niet genomineerd. Zelf vind ik Alice een beetje saai en een beetje cheap.
Waarschijnlijk met een gewone aansteker, maar daar denkt momenteel niemand aan ;-)quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:56 schreef Ireth het volgende:
Wie had ergens begin deze week dan het vuur buiten gemaakt?? Of voor de huttub?? Dat lukte toch ook??
En dat komt weer door de selectiecriteriaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met een gewone aansteker, maar daar denkt momenteel niemand aan ;-)
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:59 schreef Lillibet het volgende:
[..]
En dat komt weer door de selectiecriteria![]()
Wie is hij?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hij wil niet in een duo met Ashley
Randy volgens mij.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:56 schreef Ireth het volgende:
Wie had ergens begin deze week dan het vuur buiten gemaakt?? Of voor de huttub?? Dat lukte toch ook??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |