quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik lees steeds ienie ... en denk dan dat ieniemienie en tommy aan het sporten zijn....
Ik nam nét een slok koffiequote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik lees steeds ienie ... en denk dan dat ieniemienie en tommy aan het sporten zijn....
[..]
Ashley is wel genomineerd.....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:57 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat treft want ze is niet genomineerd. Zelf vind ik Alice een beetje saai en een beetje cheap.
[..]
in de sauna loop je toch ook in je nakie buiten rond nadat je hebt liggen zweten in een hok?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:03 schreef Chanel5 het volgende:
idioot, bezweet en dan buiten je shirt ook nog uit doen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Krijg dat maar weer eens van je netvlies...
Heb niet zoveel met Sonja.....komt ook omdat ik haar slecht versta.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:02 schreef Snensie het volgende:
[..]
Die wil ik er eigenlijk ook nog niet uit maar de anderen ook niet.
Achteraan sluiten...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Tom in kostuum
de halve cos geloof ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
adams?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Als ie z'n koffer dan al terug heeft misschienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hopen dat ie de finale haalt, dan is de kans groot
Jambers stem:quote:
Dan krijgen ze toch een outfit ook?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ie z'n koffer dan al terug heeft misschien
Daar zeg je wat, die zal bij terugkomst wel op het bureau hangen in 10-voud.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jambers stem:
"Overdag is Danny politieagent.
Maar 's nachts zet hij de bloemetjes buiten als draq queen."
Geen idee!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dan krijgen ze toch een outfit ook?
Lekker warmen bij het vuurquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:14 schreef greysbones het volgende:
Aah het is de pyromanen gelukt de kachel aan te krijgen
Omdat Danny ook heeft gestotterdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
snap nog steeds niet waarom Danny Ariana niet heeft genomineerd
Vrijstelling.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
misschien omdat haar slachtofferrolpraatje geholpen heeftquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Toch een soort van medelijden en omdat ze subtiel gesmeekt heeft dat ze zich nog niet heeft laten zien....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ja op zijn gevoelquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:15 schreef Lillibet het volgende:
[..]
misschien omdat haar slachtofferrolpraatje geholpen heeft![]()
EN ze is nog bezig met de landingquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja op zijn gevoel
Omdat
Vroegahhh
Hij ook stotterde
En ze wilde zo graag een kans
Om zichzelf te laten zien
Misschien kan dit vliegtuig niet landenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:16 schreef Lillibet het volgende:
[..]
EN ze is nog bezig met de landing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |