abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212070202

quote:
Bij een geweldsincident in het Drentse Weiteveen zijn twee mensen omgekomen. De politie meldt dat er bij
het incident geschoten lijkt te zijn. Een vijftigjarige verdachte uit Klazienaveen is opgepakt.
Het incident gebeurde aan de Bargerweg. De politie kreeg rond 8.45 uur een melding van een geweldsincident.

Volgens RTV Drenthe ging de melding over een auto die op een boom gebotst zou zijn. Al snel zou zijn gebleken dat er meer aan de hand was. Een van de dodelijke slachtoffers lag in de auto, het andere in een woning.

De omgeving is ruim afgezet en hulpverlening is opgestart. De politie doet sporenonderzoek en praat met getuigen.
Livevideo dader Weiteveen. Waarschijnlijk opgenomen na het incident. Eveneens een heftige video van de vermoedelijke vrouw van de vermoedelijke dader.

https://www.geenstijl.nl/5174408/video-dader-live-weiteveen

Dit gaat rond in appgroepen

Tweet m.b.t. bedreigingen richting de slachtoffers
twitter
Krekker is de bom!
  woensdag 17 januari 2024 @ 20:34:20 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212070288
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:00 schreef pmponer het volgende:

[..]
Bij mijn weten zijn wapens ingedeeld in categorieen (net als vuurwerk)
Het is in die zin niet raar dat er per in beslag genomen wapen moet worden onderzocht of er een vergunning voor is.

Het luchtpistooltje van de foto (webley tempest) is sowieso een illegaal wapen. (niet zo heel lang geleden nog prima legaal en te koop bij diverse handelaren, ook via internet)
Dat is mijn punt niet:
Het punt is dat als er bij de slachtoffers een honkbalknuppel in beslag zou zijn genomen, er over en weer meldingen over de ander waren, dat het dan op z'n minst vreemd is dat ze nu nog moeten uitzoeken of de dader een wapenvergunning had, en dat ze nog wapens in beslag hebben genomen.

Als ze een honkbalknuppel in beslag kunnen nemen bij de slachtoffers dan hadden ze ook wel eens mogen checken of de dader wapens in huis had, en of de dader een wapenvergunning had.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_212070299
quote:
16s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Voor iemand die anderen de maat neemt, moet je wel zorgvuldig zijn ik snap @:scorpie wel hierin.
Wanneer ik hier de meest geschifte reacties lees, waarbij mensen echt heel ver gaan in hun geschifte redenaties (lintje voor het doodschieten van 2 ouders van kinderen die nu als wees achterblijven, dader als slachtoffer afspiegelen puur op basis van eenzijdige info afkomstig van omgeving dader), dan verwacht je van mij dat ik wel op het kleinste detail blijf letten? Lekker relevant voor de discussie in dit stadium of het uiteindelijk doodslag of moord is.

Denk dat het spreken van moord ipv doodslag (ondanks dat het voorbarig is), totaal niet te vergelijken is met het goedpraten van de daad op basis van alleen een emotioneel verhaal van de dader, zijn vrouw en zijn omgeving (vriendenkring), waarbij slachtoffers totaal geen kans hadden gekregen zich qua verhaal te verweren.

quote:
16s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nou zelfs de politie zegt het, 2 kanten, 2 partijen schuld.
Dit had je kunnen zeggen wanneer het ging om een ordinaire ruzie tussen 2 partijen, wat aanvankelijk wellicht ook het geval was.

Nu heeft 1 van deze partijen de anderen doodgeschoten en is bovenstaande gewoon een domme misplaatste nuancering. Het is wellicht relevant m.b.t. het begrijpen van de oorsprong van de ruzie, maar het maakt het doodschieten van twee mensen niet opeens te begrijpen.

Al is bovenstaande, met het oog op sommige van de eerste opmerkingen die ik in dit topic tegenkwam (dader = zogenaamd onschuldig slachtoffer, zo'n lieve vriendelijke man die alleen zijn familie wilde beschermen tegen die gekke Polen), voor sommigen toch nog een soort van voorzichtig toegeven dat ze wellicht toch te emotioneel op basis van totaal niet geverifieerde, eenzijdige info hadden geoordeeld.
Krekker is de bom!
pi_212070355
Ik ben tegen geweld.

Ik sta op tegen zinloos geweld.
Groot fan van User Wotte
pi_212070378
Dus, een of andere debiel schiet twee mensen dood en is een held omdat er wel eens over en weer gedoe was? Ik snap er oprecht niks van maar moet ook zeggen dat ik gisteren niet echt met het nieuws ben bezig geweest.
  woensdag 17 januari 2024 @ 20:39:34 #6
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212070390
Wat een debiele reactie van de politie trouwens: "Het verhaal heeft twee kanten".
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 17 januari 2024 @ 20:39:59 #7
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_212070400
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:34 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat is mijn punt niet:
Het punt is dat als er bij de slachtoffers een honkbalknuppel in beslag zou zijn genomen, er over en weer meldingen over de ander waren, dat het dan op z'n minst vreemd is dat ze nu nog moeten uitzoeken of de dader een wapenvergunning had, en dat ze nog wapens in beslag hebben genomen.

Als ze een honkbalknuppel in beslag kunnen nemen bij de slachtoffers dan hadden ze ook wel eens mogen checken of de dader wapens in huis had, en of de dader een wapenvergunning had.
Ok, maar ze wisten dat de verdachte een wapen heeft (minimaal, jachtakte)
Drop you like an ill, bad habit
pi_212070463
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:39 schreef Document1 het volgende:
Dus, een of andere debiel schiet twee mensen dood en is een held omdat er wel eens over en weer gedoe was? Ik snap er oprecht niks van maar moet ook zeggen dat ik gisteren niet echt met het nieuws ben bezig geweest.
Hij zwaaide altijd zo leuk naar de buren.
Groot fan van User Wotte
  woensdag 17 januari 2024 @ 20:44:57 #9
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212070504
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:34 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Wanneer ik hier de meest geschifte reacties lees, waarbij mensen echt heel ver gaan in hun geschifte redenaties (lintje voor het doodschieten van 2 ouders van kinderen die nu als wees achterblijven, dader als slachtoffer afspiegelen puur op basis van eenzijdige info afkomstig van omgeving dader), dan verwacht je van mij dat ik wel op het kleinste detail blijf letten? Lekker relevant voor de discussie in dit stadium of het uiteindelijk doodslag of moord is.

Denk dat het spreken van moord ipv doodslag (ondanks dat het voorbarig is), totaal niet te vergelijken is met het goedpraten van de daad op basis van alleen een emotioneel verhaal van de dader, zijn vrouw en zijn omgeving (vriendenkring), waarbij slachtoffers totaal geen kans hadden gekregen zich qua verhaal te verweren.
[..]
Dit had je kunnen zeggen wanneer het ging om een ordinaire ruzie tussen 2 partijen, wat aanvankelijk wellicht ook het geval was.

Nu heeft 1 van deze partijen de anderen doodgeschoten en is bovenstaande gewoon een domme misplaatste nuancering. Het is wellicht relevant m.b.t. het begrijpen van de oorsprong van de ruzie, maar het maakt het doodschieten van twee mensen niet opeens te begrijpen.

Al is bovenstaande, met het oog op sommige van de eerste opmerkingen die ik in dit topic tegenkwam (dader = zogenaamd onschuldig slachtoffer, zo'n lieve vriendelijke man die alleen zijn familie wilde beschermen tegen die gekke Polen), voor sommigen toch nog een soort van voorzichtig toegeven dat ze wellicht toch te emotioneel op basis van totaal niet geverifieerde, eenzijdige info hadden geoordeeld.
De politie heeft meer kennis dan wie dan ook in dit topic, laten we die woorden voorlopig maar even voor waarheid aannemen in een stroom van verzinsels.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 17 januari 2024 @ 20:45:13 #10
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_212070510
Moi

kom je heel ver mee
  woensdag 17 januari 2024 @ 20:45:16 #11
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_212070512
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:34 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat is mijn punt niet:

Toen mijn ex doordraaide en ik bij de politie daar melding van maakte omdat hij een wapen had, inclusief vergunning, vroegen ze mij wat voor wapen het was en waar het was gekocht. Dat zouden ze toch moeten weten aangezien hij specifiek voor dat wapen een vergunning had gekregen, maar dat wisten ze dus niet. Ik wist het ook niet zeker, wist alleen dat dirty harry dezelfde had, klonk best stom toen ik dat zei.
Vind dat nog steeds gek, alsof de administratie omtrent wapenvergunningen een zooitje is.
To BG or not to BG!
  woensdag 17 januari 2024 @ 20:46:05 #12
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_212070532
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:45 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
i.
Vind dat nog steeds gek, alsof de administratie omtrent wapenvergunningen een zooitje is.
gescheiden systemen
pi_212070559
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:42 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Hij zwaaide altijd zo leuk naar de buren.
Ik lees net dat hij het voor z’n kinderen deed. Nou die zullen wel blij zijn nu.
  Redactie Frontpage woensdag 17 januari 2024 @ 20:47:43 #14
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_212070573
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:39 schreef Document1 het volgende:
Dit. En dan worden er zonder bron geruchten verspreid over dat de dader het wapen van het slachtoffer afhandig had gemaakt. Dat wordt vervolgens door mensen klakkeloos als waarheid aangenomen. Lekker is dat dan, zitten hier vriendjes van deze moordende randdebiel te posten?

Vervolgens schiet deze kansloze 2 mensen door het hoofd, waarvan een duidelijk niet direct na het eerste slachtoffer, want het tweede slachtoffer zat in een auto. Het tweede slachtoffer is hoe dan ook een snoeiharde moord, hij had genoeg tijd om zijn eerste daad te overdenken en niet nog iemand te vermoorden. Dat valt niet anders te interpreteren. Maar deze man zal wel gaan voor een claim op ontoerekeningsvatbaarheid gaan vanwege kortsluiting in zijn kop. Doen dit soort kansloze moordenaars altijd in de hoop er onderuit te komen.
Ta mčre
El Coņo
ウイスキー
  woensdag 17 januari 2024 @ 20:48:49 #15
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_212070606
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:39 schreef -XOR- het volgende:
Wat een debiele reactie van de politie trouwens: "Het verhaal heeft twee kanten".
Het verhaal heeft ook twee kanten, het is niet zo dat de politie hier partij kiest.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_212070612
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:39 schreef -XOR- het volgende:
Nou, een dag nadat meneer het doden van twee mensen op beeld bekend heeft, het de wereld in slingerde en publiekelijk rechtvaardigde door te stellen dat zijn slachtoffers in zijn ogen te ver zijn gegaan, en een deel van het gepeupel direct sympathie had voor degene die waarschijnlijk verantwoordelijk is voor de dood van twee mensen, vindt de politie het nodig om dit beeld van degene die de trekker overhaalde even te nuanceren blijkbaar.

Zo debiel vind ik dat niet.

Van RTL Nieuws:

quote:
"Beelden en verhalen worden veelvuldig gedeeld, maar dit geeft slechts een deel van de achtergronden weer", aldus de politie die erop wijst dat er twee mensen om het leven zijn gebracht. "Zij laten jonge kinderen en andere familieleden achter."
pi_212070614
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:39 schreef pmponer het volgende:

[..]
Op zo'n foto met z'n kind had ie een pistool leek het. Lijkt me niet dat iemand met een jachtakte een pistool heeft. Dan zou die het met een vuurbuks gedaan moeten hebben, maar zo'n ding gaat ook niet automatisch. Is wel lastig om daarmee twee mensen te vermoorden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212070618
quote:
15s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:47 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik lees net dat hij het voor z’n kinderen deed. Nou die zullen wel blij zijn nu.
Dat denk ik ook. Mogen elke tweede zondag in de maand papa bedanken. Na een tijdje tbs hopelijk.
Groot fan van User Wotte
pi_212070623
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:47 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Vervolgens schiet deze kansloze 2 mensen door het hoofd, waarvan een duidelijk niet direct na het eerste slachtoffer, want het tweede slachtoffer zat in een auto. Het tweede slachtoffer is hoe dan ook een snoeiharde moord, hij had genoeg tijd om zijn eerste daad te overdenken en niet nog iemand te vermoorden.
Dit hoor ik nu wel vaker voorbij komen maar waar halen jullie dit precies vandaan?
  woensdag 17 januari 2024 @ 20:49:31 #20
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212070628
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:48 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het verhaal heeft ook twee kanten, het is niet zo dat de politie hier partij kiest.
Er is een dader en er zijn twee slachtoffers, tegen wie de plaatselijke gemeenschap een smeercampagne voert.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_212070643
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:00 schreef pmponer het volgende:

Het luchtpistooltje van de foto (webley tempest) is sowieso een illegaal wapen. (niet zo heel lang geleden nog prima legaal en te koop bij diverse handelaren, ook via internet)
Sinds wanneer zijn ze illegaal dan?
pi_212070663
Met een luchtbuks schiet je ook niet zo maar iemand dood.
  woensdag 17 januari 2024 @ 20:54:19 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212070718
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:39 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dat staat niet in de berichtgeving op RTL, daar staat dit:
quote:
De politie heeft bij de verdachte meerdere wapens in beslag genomen. Of hij een wapenvergunning had wordt onderzocht.
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_212070782
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:51 schreef Discombobulate het volgende:
Met een luchtbuks schiet je ook niet zo maar iemand dood.
Nee, maar met een jachtgeweer wel.

Maar ik had gelezen dat het om een pistool ging.
pi_212070797
quote:
2s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:56 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Wat is dit voor een grap.
Ik speculeer lekker mee. Zoals er meer hier doen. Ieder z’n eigen waarheid lijkt het wel. Man man.
U MAD?
pi_212070798
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:49 schreef Discombobulate het volgende:

Dan zou die het met een vuurbuks gedaan moeten hebben, maar zo'n ding gaat ook niet automatisch. Is wel lastig om daarmee twee mensen te vermoorden.
Wat is een vuurbuks precies?
  woensdag 17 januari 2024 @ 20:58:17 #27
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_212070808
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:49 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Op zo'n foto met z'n kind had ie een pistool leek het. Lijkt me niet dat iemand met een jachtakte een pistool heeft. Dan zou die het met een vuurbuks gedaan moeten hebben, maar zo'n ding gaat ook niet automatisch. Is wel lastig om daarmee twee mensen te vermoorden.
Dat was een Webley Tempest, als je daar iemand mee wilt vermoorden moet je er heel hard mee slaan
pi_212070845
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:56 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Nee, maar met een jachtgeweer wel.
Dan moet je wel aardig pro zijn hoor om dat zo vanuit staande houding te doen om vervolgens weer door te laden na een flinke terugslag. Ik heb wel eens met zo'n ding geschoten, ook met kijker er op, maar kan je vertellen dat richten en vervolgens je doel te raken aardig lastig is.
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:00:30 #29
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_212070857
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:50 schreef AchJa het volgende:

[..]
Sinds wanneer zijn ze illegaal dan?
Ik heb geen zin om het op te zoeken, maar er is op een gegeven moment een wijziging geweest in de wapenwet waarbij pistolen die teveel lijken op een vuurwapen verboden werden. Op dat moment werd de tempest illegaal.
Als ik moet gokken zeg 15 -20 jaar geleden
pi_212070864
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:57 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wat is een vuurbuks precies?
Gewoon zo'n jachtgeweer. Zo noemen ze dat ook wel.
pi_212070917
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik hoop dat je zit te dollen.
Waarom zou je dat niet geloven en al die andere speculaties op Facebook, Twitter en hier wel? Ik probeer het alleen nog wat smeuīger te maken. Lijkt af en toe wel een Rambo scenario deze dubbele moord.
U MAD?
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:05:22 #32
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212070935
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:04 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Waarom zou je dat niet geloven en al die andere speculaties op Facebook, Twitter en hier wel?
Er wordt ook veel berichtgeving gedeeld van de media.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:08:13 #33
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_212070980
quote:
16s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
De politie heeft meer kennis dan wie dan ook in dit topic, laten we die woorden voorlopig maar even voor waarheid aannemen in een stroom van verzinsels.
Heb dat stuk zelf ff niet gezien, maar ok, stel dat het gaat om een ordinaire ruzie tussen 2 partijen, waar beide partijen schuld hebben, ruzies die je normaal gesproken bij de Rijdende Rechter ziet.

Wat zegt dit dan over het feit dat een persoon, de twee anderen, ouders van twee mindejarige kinderen, doodschiet?

Wat vind jij op basis van bovenstaande informatie afkomstig van de politie, dan van de reacties waarin mensen de dader als slachtoffer neerzette en de slachtoffers als dader, of posts waarin men de dader zelfs ophemelde en vond dat hij een lintje verdiende?

Wanneer Jan ruzie heeft met Piet en ze hebben beiden schuld, kan ik me nog een beetje voorstellen dat sommige mensen toch meer partij kiezen voor Jan (zeker binnen zijn vrienden/kennissenkring), en sommigen meer voor Pietje (binnen zijn vriendenkring). Wellicht feitelijk niet altijd juist maar oke, ze horen 1 kant van het verhaal, steunen hun vrienden, etc.

Maar wanneer Jan dan opeens Piet en zijn vrouw neerknalt, 2 kinderen als weeskinderen achterblijven, dan is er m.i. iets niet helemaal goed in je hoofd wanneer je meteen klakkeloos roept dat wat Jan heeft gedaan oke is.
Krekker is de bom!
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:09:41 #34
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_212071009
Nee maar dat is al besproken het is een "bijzondere" regio ;)
pi_212071067
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:00 schreef pmponer het volgende:

Ik heb geen zin om het op te zoeken, maar er is op een gegeven moment een wijziging geweest in de wapenwet waarbij pistolen die teveel lijken op een vuurwapen verboden werden. Op dat moment werd de tempest illegaal.
Als ik moet gokken zeg 15 -20 jaar geleden
Het lijkt me eerlijk gezegd heel sterk en zolang ik geen bron voorbij zie komen geloof ik het niet.
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:15:12 #36
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_212071106
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:45 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Toen mijn ex doordraaide en ik bij de politie daar melding van maakte omdat hij een wapen had, inclusief vergunning, vroegen ze mij wat voor wapen het was en waar het was gekocht. Dat zouden ze toch moeten weten aangezien hij specifiek voor dat wapen een vergunning had gekregen, maar dat wisten ze dus niet. Ik wist het ook niet zeker, wist alleen dat dirty harry dezelfde had, klonk best stom toen ik dat zei.
Magnum .38 weet toch iedereen. 😁
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:17:33 #38
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212071144
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dan moet je wel aardig pro zijn hoor om dat zo vanuit staande houding te doen om vervolgens weer door te laden na een flinke terugslag. Ik heb wel eens met zo'n ding geschoten, ook met kijker er op, maar kan je vertellen dat richten en vervolgens je doel te raken aardig lastig is.
Doorladen???
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:18:54 #40
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_212071170
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:13 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het lijkt me eerlijk gezegd heel sterk en zolang ik geen bron voorbij zie komen geloof ik het niet.
I stand corrected, je hebt helemaal gelijk. Mogelijk vergis ik me in een ander model. Ik deed iig teveel aannames en het relateren ging niet helemaal goed in mijn hoofd.
De Tempest is niet meer in productie, dat is het enige en dus nog wel legaal.

Ik ga me in een hoekje zitten schamen.
pi_212071173
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:17 schreef AchJa het volgende:

[..]
Doorladen???
Weet je iets van wapens ofzo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:19:31 #42
444624 Walterwhite64
pi_212071181
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Een 223 is een opgevoerd pistooltje, dat word ook al als jachtgeweer bestempeld.
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:19:48 #43
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_212071189
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:13 schreef AchJa het volgende:

[..]
Offtopic, maar blijkbaar zijn de regels recentelijk veranderd op basis van EU regelgeving:

https://nos.nl/op3/artike(...)goedwapens-in-beslag

https://www.vraaghetdepol(...)apen-bij-me-heb.html

Kan me ook herinneren dat toen ik kind was wetgeving veranderde en speelgoedwapens opeens niet meer op echt mochten lijken (voor die tijd mocht dat volgens mij wel). Maar nu mag het blijkbaar weer.

/Offtopic
Krekker is de bom!
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:20:45 #44
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_212071205
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:15 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]
Magnum .38 weet toch iedereen. 😁
Ik meende iets van remmington?
To BG or not to BG!
pi_212071232
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:19 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Weet je iets van wapens ofzo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er worden hier allerlei wapens doorelkaar gehaald...
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:22:03 #46
444624 Walterwhite64
pi_212071234
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:20 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ik meende iets van remmington?
Remmington is type munitie als ik t me goed herinner.
pi_212071241
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:08 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Heb dat stuk zelf ff niet gezien, maar ok, stel dat het gaat om een ordinaire ruzie tussen 2 partijen, waar beide partijen schuld hebben, ruzies die je normaal gesproken bij de Rijdende Rechter ziet.

Wat zegt dit dan over het feit dat een persoon, de twee anderen, ouders van twee mindejarige kinderen, doodschiet?

Wat vind jij op basis van bovenstaande informatie afkomstig van de politie, dan van de reacties waarin mensen de dader als slachtoffer neerzette en de slachtoffers als dader, of posts waarin men de dader zelfs ophemelde en vond dat hij een lintje verdiende?

Wanneer Jan ruzie heeft met Piet en ze hebben beiden schuld, kan ik me nog een beetje voorstellen dat sommige mensen toch meer partij kiezen voor Jan (zeker binnen zijn vrienden/kennissenkring), en sommigen meer voor Pietje (binnen zijn vriendenkring). Wellicht feitelijk niet altijd juist maar oke, ze horen 1 kant van het verhaal, steunen hun vrienden, etc.

Maar wanneer Jan dan opeens Piet en zijn vrouw neerknalt, 2 kinderen als weeskinderen achterblijven, dan is er m.i. iets niet helemaal goed in je hoofd wanneer je meteen klakkeloos roept dat wat Jan heeft gedaan oke is.
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:08 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Maar die vrouw van Richard had in haar filmpje ook gezegd dat Richard was doorgedraaid.
pi_212071275
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:18 schreef pmponer het volgende:

[..]
I stand corrected, je hebt helemaal gelijk. Mogelijk vergis ik me in een ander model. Ik deed iig teveel aannames en het relateren ging niet helemaal goed in mijn hoofd.
De Tempest is niet meer in productie, dat is het enige en dus nog wel legaal.

Ik ga me in een hoekje zitten schamen.
Hoeft niet, vergissen kan gewoon. Het kwam mij iig nogal vreemd over.
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:24:36 #49
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_212071285
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:22 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
[..]
Maar die vrouw van Richard had in haar filmpje ook gezegd dat Richard was doorgedraaid.
Ja ok, maar ik snap je punt niet precies. Het feit dat zij dit gezegd heeft, wat wil dat precies zeggen m.b.t. de rest van hetgeen heeft plaatsgevonden?
Krekker is de bom!
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:26:30 #50
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_212071329
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:23 schreef AchJa het volgende:

[..]
Hoeft niet, vergissen kan gewoon. Het kwam mij iig nogal vreemd over.
Ben ook al een tijdje uit de (lucht)schietsport, en was maar een enthousiaste amateur. Ik kan me nog wel herinneren dat in de tijd rond 2003 toch wel op de schietclub wat discussies waren over (ver)nieuw(d)e regelgeving.
pi_212071360
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:24 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Ja ok, maar ik snap je punt niet precies. Het feit dat zij dit gezegd heeft, wat wil dat precies zeggen m.b.t. de rest van hetgeen heeft plaatsgevonden?
Dat die Richard niet helemaal gezond was in zijn bovenkamer.

Anders doe je zoiets niet.
pi_212071454
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:04 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Waarom zou je dat niet geloven en al die andere speculaties op Facebook, Twitter en hier wel? Ik probeer het alleen nog wat smeuīger te maken. Lijkt af en toe wel een Rambo scenario deze dubbele moord.
Je kan dan al die speculaties maar beter met een korrel zout nemen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
De buurt neemt het op voor de dader. Zullen dan wel leuke mensen zijn geweest die slachtoffers.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 17:22 schreef de_boswachter het volgende: Wanneer de politie niet op wil treden en zich maar steeds verschuilt achter vanalles en nog wat krijg je in uitzonderlijke gevallen dit soort uitkomsten. Triest, maar vanuit het oogpunt van de dader gezien wellicht wel een begrijpelijke keuze. Hij heeft zijn gezin in zijn ogen gered door dit, wat volgens hem de enige uitweg was, te doen. Kunnen wij wel wat van vinden, maar wij zitten niet in zo’n situatie (hoop ik). Triest verhaal met alleen maar verliezers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hatseflats22 op 17-01-2024 21:39:16 ]
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:35:34 #53
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_212071475
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:28 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Dat die Richard niet helemaal gezond was in zijn bovenkamer.

Anders doe je zoiets niet.
Dat zou ik ook denken. Maar WAT er precies heeft plaatsgevonden en of hij altijd al niet helemaal 100% was of dat naast de ruzie ook andere persoonlijke zaken hebben meegespeeld (problemen relationele sfeer), en wat voor foute dingen beide partijen over-en-weer precies hebben gedaan, geen idee.

Er is eigenlijk bijna niks bekend over de werkelijke toedracht, al voelt het voor velen alsof ze de belangrijkste details al kennen. In werkelijkheid is dit totaal niet het geval.
Krekker is de bom!
pi_212071503
DVHN met een nieuw artikel. https://dvhn.nl/drenthe/e(...)enomen-28855926.html

quote:
Het verhaal gaat dat K. dinsdag op de Bargerweg in Weiteveen de auto van Ineke klemrijdt, waarna ze tegen een boom botst. Hij zou daarna enkele malen op haar hebben geschoten. Daarna gaat hij naar haar huis, waar de 12-jarige zoon des huizes opendoet. Binnen verwondt K. vader Sam zo zwaar, mogelijk met een mes, dat die even later buiten bezwijkt. In de auto enkele honderden meters verderop is Ineke dan ook al dood.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_212071521
quote:
2s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]

Voor de ogen van dat ventje? Dan komt ie nooit meer vrij.
anonieme razernist
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:38:23 #56
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_212071522
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
De buurt neemt het op voor de dader. Zullen dan wel leuke mensen zijn geweest die slachtoffers.
Jij hebt nooit eerder gehoord van situaties waarbij een groep zich tegen individuen keert terwijl deze individuen weinig tot niks fout hebben gedaan, anders dan dat ze onenigheid hebben met 1 lid van de groep? Waarbij de groep zich doorgaans niet verdiept in de werkelijke toedracht en details van de onenigheid, maar gewoon afgaat op wat het lid v/d groep beweert...

Dit veel voorkomend fenomeen is jouw toch wel bekend neem ik aan?
Krekker is de bom!
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:38:37 #57
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212071527
quote:
[..]

Kind was gewoon thuis :{
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:38:57 #58
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212071533
quote:

[..]
Dit. En dan worden er zonder bron geruchten verspreid over dat de dader het wapen van het slachtoffer afhandig had gemaakt.
Dat zei de vrouw van de dader. Dus niks zonder bron.
Haters everywhere but I don't really care.
  roze woensdag 17 januari 2024 @ 21:41:19 #59
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_212071575
quote:
[..]

Oh jezus dat kind heeft een trauma voor het leven opgelopen. ;(
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:43:33 #60
438527 MissButterflyy
pi_212071614
quote:
[..]

Gruwelijk zeg. Beestachtig gewoon.
Het is al gruwelijk maar als dit waar is wordt het nog erger. Arme jongen.
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:44:56 #61
438527 MissButterflyy
pi_212071642
De man lag dood op het erf.
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:47:52 #62
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212071676
quote:
[..]

Tering, wat een verhaal :D
Die facebook steunbetuigers kunnen even zoeken en vervangen: Richard door Sam, in hun suffe plaatjes.
https://archive.is/m7fez
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:48:07 #63
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212071683
Sowieso een zin beginnen met 'als de politie niet op wil treden en zich maar steeds verschuilt achter van alles', dan klet je ook maar wat uit je nek, want je weet helemaal niet hoe die gesprekken zijn gegaan. Zoveel mensen bellen dageljks de politie, voor kleine dingen, grote dingen en dingen die helemaal geen taak van de politie zijn, maar elke beller wil wel dat er meteen 7 agenten op de zaak worden gezet, want er wordt toch gebeld?!

Civiele zaken gaan vaak via de rechter, een ruzie kan een politie niet altijd oplossen, want vaak vertellen beide kanten niet het hele verhaal. Dan komt er eventueel soms een wijkagent effe kletsen of een instantie die als bemiddelaar wil optreden. Verder zijn ze allebei volwassen en mag je er ook van uitgaan dat ze zelf tot inkeer komen. Voor buitenstaanders is de zaak zo klaar als een klontje, omdat ze maar een kant van het verhaal horen en mensen vaak de neiging hebben hun kant net effe wat mooier te maken en dingen weg te laten.

Wat zou de politie dan moeten doen, als een soort kleuterjuf ze allebei in de hoek zetten of regels laten schrijven. Met een huurwoning kunnen mensen nog wel eens verplaatst worden oid, maar wat kan de politie op zo'n moment. Geen van beide deed iets (bewijsbaar) dat ze een langere tijd vast zouden houden of een strafblad op zouden leveren. Mensen denken dat je even de politie belt en dat ze jouw problemen op komen lossen, maar als beide niet iets strafbaars doen kun je heel weinig.

Wat soms over komt als bedreiging hoeft volgens de wet helemaal geen bedreiging te zijn en als er verder geen geweld is gebruikt of iets ontastbaars is gezegd als 'ik doe je wat', dan wordt er helemaal niemand opgepakt, laat staan dat men de gevangenis in gaat. Buren die elkaar het leven zuur maken, zo zijn er best wel veel en als je er eerlijk naar kijkt, snap je niet dat twee volwassen mensen zich zo laten gaan. Dat terwijl de enige die iets van effect kan hebben in de zaak is een rechter, die ook niet meteen een bewoner weg laat gaan of maar een schuldige aanwijst. Vaak moet men er zelf uit zien te komen en voegt de rechter er dwingend aan toe dat ze allebei stappen moeten maken. Misschien mag iemand geen camera's meer ophangen.

Maar zo'n uitspraak hoeft niet te zeggen dat beide buren het pikken en als twee kleine kinderen gaan ze dan nog elkaar het leven zuur maken. En dat om een boom of een schutting, en beide partijen hebben inmiddels mensen uit hun eigen kring die helemaal achter de persoon staan, want die horen alleen de verhalen van die persoon.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator woensdag 17 januari 2024 @ 21:50:08 #64
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_212071722
quote:
[..]

Heftig :{
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:50:45 #65
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212071735
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:38 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Jij hebt nooit eerder gehoord van situaties waarbij een groep zich tegen individuen keert terwijl deze individuen weinig tot niks fout hebben gedaan, anders dan dat ze onenigheid hebben met 1 lid van de groep? Waarbij de groep zich doorgaans niet verdiept in de werkelijke toedracht en details van de onenigheid, maar gewoon afgaat op wat het lid v/d groep beweert...

Dit veel voorkomend fenomeen is jouw toch wel bekend neem ik aan?
https://www.imdb.com/title/tt1704573/

Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:51:01 #66
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_212071742
Nou ja dat artikel is wel een behoorlijk tegengeluid.

Arm gozertje, dat is niet meer te repareren.
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:52:31 #67
438527 MissButterflyy
pi_212071764
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:47 schreef matthijst het volgende:

[..]
Tering, wat een verhaal :D
Die facebook steunbetuigers kunnen even zoeken en vervangen: Richard door Sam, in hun suffe plaatjes.
https://archive.is/m7fez
Ach kijk toch eens, de lieve onschuldige Richard blijkt toch onder stress een andere kant te hebben. Je verwacht het niet. :{
pi_212071813
quote:
[..]

De psychotische tweevoudig moordenaar blijkt uiteindelijk ook nog eens de boeman in het conflict. Who would have thought
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212071845
quote:
[..]

Nou dan kan het verhaal dat hij achter Ineke aan gegaan is dus ook de prullenbak in. Zij ging er als eerste aan blijkbaar.
pi_212071866
quote:
7s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nou dan kan het verhaal dat hij achter Ineke aan gegaan is dus ook de prullenbak in. Zij ging er als eerste aan blijkbaar.
Gewoon moord met voorbedachte rade dus. Het hele verhaal over zelfverdediging kan ook de prullenmand in.
pi_212071895
Mijn dochters gaan naar dezelfde scholen als de kinderen van de slachtoffers en dader. Ze wisten vanochtend al te vertellen dat ook de zoon verwondingen zou hebben gehad. In eerste instantie afgedaan als gerucht, maar nu ik dat artikel zo lees is dat dus helemaal niet zo ondenkbaar.

Iemands vader vermoorden voor de ogen van zoontje is wel echt helemaal gestoord en ziek. Laat staan als ie geprobeerd heeft dat ook bij dat joch te doen. Lamlul.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_212071908
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:59 schreef RegularOrange het volgende:

[..]
Gewoon moord met voorbedachte rade dus. Het hele verhaal over zelfverdediging kan ook de prullenmand in.
Of het telegraafverhaal dat een zielige hardwerkende man die jarenlang is gepest ook een keer kan knappen

Wat een kutkrant is dat toch
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212071915
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
Mijn dochters gaan naar dezelfde scholen als de kinderen van de slachtoffers en dader. Ze wisten vanochtend al te vertellen dat ook de zoon verwondingen zou hebben gehad. In eerste instantie afgedaan als gerucht, maar nu ik dat artikel zo lees is dat dus helemaal niet zo ondenkbaar.

Iemands vader vermoorden voor de ogen van zoontje is wel echt helemaal gestoord en ziek. Laat staan als ie geprobeerd heeft dat ook bij dat joch te doen. Lamlul.
Ja dan is het wel echt een enorme psychopaat als dat is gebeurt.
  woensdag 17 januari 2024 @ 22:03:21 #74
438527 MissButterflyy
pi_212071916
quote:

Jezus.
  woensdag 17 januari 2024 @ 22:03:39 #75
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_212071922
Wanneer het inderdaad klopt dat het zo is gegaan als in het laatste artikel, dan kan #FreeRichard ook wel de prullenbak in.

En dat terwijl de slachtoffers afgelopen zondag nog gewaarschuwd hebben bij de politie.
En dan gewoon die 12-jarige thuis, die sowieso al (terecht) bang was voor de moordenaar

Ik vindt het om voor mij onduidelijke reden nu nog erger voor de kinderen.
pi_212071925
quote:

En dan durft die lamlul het in zijn livestream ook nog eens te hebben over ‘als je ook maar 1% vader bent’
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 17 januari 2024 @ 22:04:24 #77
438527 MissButterflyy
pi_212071935
quote:
7s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ze was klemgereden staat in het artikel. Of is een aanval ineens minder erg? Ze kon geen kant op.
pi_212071939
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Of het telegraafverhaal dat een zielige hardwerkende man die jarenlang is gepest ook een keer kan knappen

Wat een kutkrant is dat toch
Hep op Hyves gestaan.
  woensdag 17 januari 2024 @ 22:07:38 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212071975
quote:

Damn ;(
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_212071990
Goh wat een verrassing zeg dat die Richard mokergek is.
  woensdag 17 januari 2024 @ 22:08:47 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212071992
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ze was klemgereden staat in het artikel. Of is een aanval ineens minder erg? Ze kon geen kant op.
Sjezus, dat zegt hij toch niet?
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_212071993
Godver, het is gewoon een geluk dat ze het dochtertje al weggebracht had en op de terugweg was. Je moet er toch niet aan denken wat ie gedaan zou hebben als dat meisje ook in de auto had gezeten :X
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_212072002
Ik hoop dat die man nooit meer vrij komt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 17 januari 2024 @ 22:10:09 #84
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_212072009
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:09 schreef capricia het volgende:
Ik hoop dat die man nooit meer vrij komt.
En 50 jaar jeuk op een plek waar hij net niet bij kan
  woensdag 17 januari 2024 @ 22:11:52 #85
438527 MissButterflyy
pi_212072024
Met z’n geraaskal in het filmpje dat hij z’n gezin moest beschermen omdat ze anders zouden worden verkracht en vermoord. Denkt zo iemand dat nou echt of is het om sympathie op te wekken voor het vreselijks wat hij heeft gedaan?
Echt zo raar. Dit gaat nog een lange staart krijgen
  woensdag 17 januari 2024 @ 22:15:27 #86
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_212072061
Voor mij lijkt het erop dat die filmpjes ook soort van voorbedacht zijn, om te hopen op sympathie / lagere straf
Of voor ontoerekeningsvatbaar, maar laten we wel wezen.

Als je een vrouw klem rijdt, executeert en daarna doodleuk aanbelt bij de woning om de man ook maar afteslachten voor de ogen van de zoon des huizes. Dan hoop ik dat de maximale straf + bonus wordt opgelegd. En al de sympathisanten ook maar even doorlichten, en of ze hun wapen vergunning nog wel kunnen behouden.
pi_212072069
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:17 schreef AchJa het volgende:

[..]
Nooit van gehoord, wel van een hagelgeweer.
Die jagers hier heb ik wel eens vuurbuks horen zeggen, daar zitten wel kogels in ipv die hagelpatronen.
pi_212072098
quote:

[..]

Vervolgens schiet deze kansloze 2 mensen door het hoofd, waarvan een duidelijk niet direct na het eerste slachtoffer, want het tweede slachtoffer zat in een auto. Het tweede slachtoffer is hoe dan ook een snoeiharde moord, hij had genoeg tijd om zijn eerste daad te overdenken en niet nog iemand te vermoorden. Dat valt niet anders te interpreteren.
Je doet zelf lekker mee aan het in de wereld brengen van geruchten. Op basis van wat er in de media te zien is geweest kun je nog wel de nodige andere scenario's bedenken.
-
  woensdag 17 januari 2024 @ 22:18:37 #89
438527 MissButterflyy
pi_212072112
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:15 schreef pmponer het volgende:
Voor mij lijkt het erop dat die filmpjes ook soort van voorbedacht zijn, om te hopen op sympathie / lagere straf
Of voor ontoerekeningsvatbaar, maar laten we wel wezen.

Als je een vrouw klem rijdt, executeert en daarna doodleuk aanbelt bij de woning om de man ook maar afteslachten voor de ogen van de zoon des huizes. Dan hoop ik dat de maximale straf + bonus wordt opgelegd. En al de sympathisanten ook maar even doorlichten, en of ze hun wapen vergunning nog wel kunnen behouden.
Het was ook precies een jaar na de verkoop van het huis las ik ergens.
pi_212072116
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goh wat een verrassing zeg dat die Richard mokergek is.
Verrassender eigenlijk dat er een hele horde achter hem aanloopt op basis van 1 of 2 filmpjes.
  woensdag 17 januari 2024 @ 22:19:31 #91
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_212072128
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het was ook precies een jaar na de verkoop van het huis las ik ergens.
Dat heb ik ook gelezen, maar waarom dat een belangrijk moment is snap ik niet
pi_212072136
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:17 schreef quo_ het volgende:

[..]
Je doet zelf lekker mee aan het in de wereld brengen van geruchten. Op basis van wat er in de media te zien is geweest kun je nog wel de nodige andere scenario's bedenken.
In geen enkel scenario komt Richard er beter vanaf hoor.
  woensdag 17 januari 2024 @ 22:21:21 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212072147
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:19 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dat heb ik ook gelezen, maar waarom dat een belangrijk moment is snap ik niet
Kan ook toeval zijn, maar gezien Richard van de cijfertjes is zou het best een escalatiemoment voor hem kunnen zijn, exact een jaar later.
Wullie bin KOEL Š Soneal
  woensdag 17 januari 2024 @ 22:23:15 #94
438527 MissButterflyy
pi_212072172
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:21 schreef Leandra het volgende:

[..]
Kan ook toeval zijn, maar gezien Richard van de cijfertjes is zou het best een escalatiemoment voor hem kunnen zijn, exact een jaar later.
Het kan een trigger zijn ja.
pi_212072173
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:18 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Verrassender eigenlijk dat er een hele horde achter hem aanloopt op basis van 1 of filmpjes.
Beetje de usual suspects vooral. Op twitter/X kan je ze in ieder geval nog herkennen aan een trekker, Luxemburgse vlag, een hoop cijfers of een combinatie daarvan in de username.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 17 januari 2024 @ 22:23:31 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212072176
Als dat verhaal in het DVHN klopt… :X
The love you take is equal to the love you make.
pi_212072199
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:24 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Waar kan je nog wapens kopen in beverwijk?
Na sluitingstijd.
  woensdag 17 januari 2024 @ 22:24:55 #98
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_212072204
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:23 schreef Lienekien het volgende:
Als dat verhaal in het DVHN klopt… :X
Die zijn vaak wel wat minder sensatie belust, dus ik ben er bang voor.

Maar goed dat geeft de rechter commissaris vrijdag een makkie.
pi_212072223
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:23 schreef Caland het volgende:

[..]
Beetje de usual suspects vooral. Op twitter/X kan je ze in ieder geval nog herkennen aan een trekker, Luxemburgse vlag, een hoop cijfers of een combinatie daarvan in de username.
Twitter is echt de meest smerige plek waar je je online kunt begeven. Buiten wat tweets die op fok voorbij komen wil ik er niks mee te maken hebben.
pi_212072224
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:18 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Verrassender eigenlijk dat er een hele horde achter hem aanloopt op basis van 1 of 2 filmpjes.
Dat doen ze nogal snel, zie de verkiezingsuitslagen van de laatste vijf jaar.
anonieme razernist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')