abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212051918
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:27 schreef Caland het volgende:
Net een paar man vermoord, moet dit nu even melden op facebook live.

De mensheid weet mij elke keer weer te verbazen.
Dit lijkt toch een enigszins doordachte actie, wellicht om de publieke opinie te beïnvloeden.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:10:37 #252
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_212051951
Veenkolonialen zijn over het algemeen afstammelingen van gedeporteerde zuiplappen en criminelen, dat levert natuurlijk bijzondere snuiters op.
pi_212051960
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:06 schreef ISVV het volgende:

[..]
Dit lijkt toch een enigszins doordachte actie, wellicht om de publieke opinie te beïnvloeden.
Dat idee heb ik vooral bij het filmpje van de vrouw. Waarom post je een filmpje net nadat je gehoord hebt dat je man twee mensen heeft vermoord. Ik kan daar geen voorstelling van maken. Heel apart.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_212052004
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:11 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Dat idee heb ik vooral bij het filmpje van de vrouw. Waarom post je een filmpje net nadat je gehoord hebt dat je man twee mensen heeft vermoord. Ik kan daar geen voorstelling van maken. Heel apart.
Ik vind het eveneens heel apart en ook gênant. Geen idee of mevrouw altijd al van de social media is en dit soort emo-filmpjes post.

Handig is het in ieder geval niet voor de zaak van haar man. Hebben hier gelukkig geen jury die beïnvloed kan worden door de publieke opinie, maar gewoon een rechterlijke macht die afgaat op de feiten die me mevrouw in detail aanreikt :?
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:16:38 #255
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_212052011
quote:

[..]
Twee provinciaalse tokkies die bewust een oud huis met gebreken verkochten, er niet mee weg kwamen dus maar de trekker overhalen.
pi_212052016
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:10 schreef Nobu het volgende:
Veenkolonialen zijn over het algemeen afstammelingen van gedeporteerde zuiplappen en criminelen, dat levert natuurlijk bijzondere snuiters op.
etnisch profileren. :(
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_212052033
quote:
Ook nog terwijl je 134 km/u rijdt.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_212052040
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:03 schreef FYazz het volgende:

[..]
Meisje overlijdt door een onvoorzichtig doch noodlottig ongeval. Vader wordt gelyncht op social media.

Man dood met opzet twee mensen.
Ontvangt vele steunbetuigingen op social media.

Retoriek hier is niet anders.
Bij andere zaken is "geweld nooit de oplossing!".

Nu kan het sentiment gelegd worden op dat het land zo naar de klote gaat door ... (vul maar in) dus is geweld ineens "begrijpelijk".
Op Facebook ook, hij wordt daar als held onthaald omdat hij "zijn gezin beschermd". De mensen vergeten even dat hij een ander gezin helemaal kapot heeft gemaakt en 2 kinderen zonder ouders achterlaten.
pi_212052046
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:16 schreef FYazz het volgende:

[..]
Ik vind het eveneens heel apart en ook gênant. Geen idee of mevrouw altijd al van de social media is en dit soort emo-filmpjes post.

Handig is het in ieder geval niet voor de zaak van haar man. Hebben hier gelukkig geen jury die beïnvloed kan worden door de publieke opinie, maar gewoon een rechterlijke macht die afgaat op de feiten die me mevrouw in detail aanreikt :?
Natuurlijk klopt het wat je zegt. Maar die man zegt in het filmpje dat ie zijn hele leven de bak in gaat. Dus dat neemt ie op de koop toe. Daarom vermoed ik dat ie nog aan de buitenwereld zijn verhaal wilde doen, zodat ie niet als compleet wappie gezien wordt (en misschien was ie er toch wel van overtuigd dat het zijn zaak ten goede zou komen)
pi_212052047
Ik stel Roethof voor als advocaat. Die kan er vast een prachtig verhaal voor maken om vrijspraak te bepleiten.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:24:04 #261
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212052094
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:18 schreef Mr.Chippie het volgende:

[..]
Op Facebook ook, hij wordt daar als held onthaald omdat hij "zijn gezin beschermd". De mensen vergeten even dat hij een ander gezin helemaal kapot heeft gemaakt en 2 kinderen zonder ouders achterlaten.
Tokkies die de kant van Henk Richard en Ingrid kiezen, je verwacht het niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212052109
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:03 schreef FYazz het volgende:

[..]
Meisje overlijdt door een onvoorzichtig doch noodlottig ongeval. Vader wordt gelyncht op social media.

Man dood met opzet twee mensen.
Ontvangt vele steunbetuigingen op social media.

Retoriek hier is niet anders.
Bij andere zaken is "geweld nooit de oplossing!".

Nu kan het sentiment gelegd worden op dat het land zo naar de klote gaat door ... (vul maar in) dus is geweld ineens "begrijpelijk".
Absurd, inderdaad. Zeker omdat wij als buitenstaanders niet weten hoe de vork precies in de steel stak. Dat de verdachte getergd was, staat buiten kijf. Maar het is nogal een stap om in zo'n situatie naar een wapen te grijpen en mensen te fucking vermoorden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_212052229
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Twee mensen dood en de aannemelijke dader die het zonder een kras op zijn gezicht meent te moeten melden op facebook live. Al het andere lijkt me juist ruis.
Dit klopt ook niet helemaal, hij had wel degelijk verwondingen. Hoe die eraan gekomen is moet nog blijken.
pi_212052279
De buurt neemt het op voor de dader. Zullen dan wel leuke mensen zijn geweest die slachtoffers.
U MAD?
pi_212052284
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
De buurt neemt het op voor de dader. Zullen dan wel leuke mensen zijn geweest die slachtoffers.
Of een hele trieste buurt
pi_212052285
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]
Ook nog terwijl je 134 km/u rijdt.
Oh dat is wel multitasken level eindbaas, dan.

Ik heb dat filmpje van die vrouw nergens gezien?
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:42:06 #267
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212052293
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:41 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Of een hele trieste buurt
Zo’n buurt waar ze je met de nek aankijken als je niet zelf al uit die buurt komt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_212052296
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Absurd, inderdaad. Zeker omdat wij als buitenstaanders niet weten hoe de vork precies in de steel stak. Dat de verdachte getergd was, staat buiten kijf. Maar het is nogal een stap om in zo'n situatie naar een wapen te grijpen en mensen te fucking vermoorden.
Ik moest na het lezen over dit incident denken aan die serie Van God Los van BNN-Vara :@

Gewone mensen in een gewoon leven waarbij door een samenloop van omstandigheden een lontje gaat branden, steeds sneller gaat branden en die daardoor ongewoon heftige daden plegen.

Soms had ik ergens begrip voor de daad of begreep ik hoe een dader tot dat gedrag was gekomen en andere keren begreep ik het totaal niet.

Heb in ieder geval nooit de behoefte gehad om op basis van een nieuwsartikel of aflevering Van God Los iemand publiekelijk te lynchen of te bejubelen.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:43:39 #269
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212052303
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:16 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Twee provinciaalse tokkies die bewust een oud huis met gebreken verkochten, er niet mee weg kwamen dus maar de trekker overhalen.
Waar slaat dit nou weer op, idioot.

Voor hetzelfde geld proberen die Polen allerlei gebreken op de mouw te spelden die ze zelf hebben veroorzaakt.
Als je zo achterlijk wilt reageren houd je dan gewoon stil.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:44:15 #270
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_212052313
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:43 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Waar slaat dit nou weer op, idioot.

Voor hetzelfde geld proberen die Polen allerlei gebreken op de mouw te spelden die ze zelf hebben veroorzaakt.
Als je zo achterlijk wilt reageren houd je dan gewoon stil.
Provinciaal gespot
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:45:26 #271
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212052325
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:44 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Provinciaal gespot
Pool gespot
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  roze dinsdag 16 januari 2024 @ 16:46:43 #272
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_212052334
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ze hadden sinds de zomer ook al beveiliging bij hun huis.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:47:33 #273
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_212052344
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Pool gespot
Maar hoe werkt dat nu in de provincie. Als iemand zelf wel gebreken zou veroorzaken dan is het normaal om mensen af te knallen?

Uiteraard ook een provinciaal die de socials vol met pvv heeft. Dus buitenlanderhaat zal wel de echte reden zijn.

Lekker opsluiten en de sleutel weggooien.
pi_212052358
Die vrouw van die Poolse man is een Nederlandse. Die ook overleden is.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:50:42 #275
293332 PakjeDrum
De echte shag onder de mannen!
pi_212052369
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:47 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Maar hoe werkt dat nu in de provincie. Als iemand zelf wel gebreken zou veroorzaken dan is het normaal om mensen af te knallen?

Uiteraard ook een provinciaal die de socials vol met pvv heeft. Dus buitenlanderhaat zal wel de echte reden zijn.

Lekker opsluiten en de sleutel weggooien.
Nah doe es normaal, hoezo nou weer buitenlanderhaat? De ene man was blijkbaar pools en de vrouw Nederlands. Daarnaast zijn er blijkbaar verschillende bedreigingen geweest, waar de politie een keer een honkbalknuppel heeft weggehaald bij de slachtoffers. De kinderen van de daders bleken vol bedreigd te zijn etc etc.

Uiteraard 1 kant van het verhaal, maar nergens een verwijzing naar "buitenlanderhaat" nogmaals doe es normaal en reageer dan gewoon niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')