abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212049948

quote:
Bij een geweldsincident in het Drentse Weiteveen zijn twee mensen omgekomen. De politie meldt dat er bij
het incident geschoten lijkt te zijn. Een vijftigjarige verdachte uit Klazienaveen is opgepakt.
Het incident gebeurde aan de Bargerweg. De politie kreeg rond 8.45 uur een melding van een geweldsincident.

Volgens RTV Drenthe ging de melding over een auto die op een boom gebotst zou zijn. Al snel zou zijn gebleken dat er meer aan de hand was. Een van de dodelijke slachtoffers lag in de auto, het andere in een woning.

De omgeving is ruim afgezet en hulpverlening is opgestart. De politie doet sporenonderzoek en praat met getuigen.
Livevideo dader Weiteveen. Waarschijnlijk opgenomen na het incident. Eveneens een heftige video van de vermoedelijke vrouw van de vermoedelijke dader.

https://www.geenstijl.nl/5174408/video-dader-live-weiteveen

Dit gaat rond in appgroepen

Heftig dit ;(
De enige echte.
pi_212050080
@R-woud93 is onschuldig, die was met mij pallets aan het sorteren.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_212050090
Bah die beelden, pure wanhoop.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:12:45 #4
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_212050092
Video werkt niet?

Edit: Inmiddels op Facebook gevonden. Alleen het filmpje van zijn vrouw nog niet.

[ Bericht 73% gewijzigd door NoXia op 16-01-2024 13:30:53 ]
pi_212050127
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:12 schreef NoXia het volgende:
Video werkt niet?
Op Geenstijl? Jawel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:16:09 #6
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212050136
De arme man is doorgedraaid. Hoe wanhopig moet je zijn om tot zulke daden over te gaan.

Gaaf land.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_212050190
WTF? Tijdens de arrestatie rennen een drietal agenten ineens weg? Ongetwijfeld geeft de verdachte aan waar andere liggen oid.
De enige echte.
pi_212050198
Triest verhaal.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212050213
De vrouw van Richard, hartverscheurend. :{
pi_212050235
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:23 schreef TweedeKlum het volgende:
De vrouw van Richard, hartverscheurend. :{
hartverscheurend, maar toch wel opvallend en vreemd dat beide gezinsleden video's posten over dit? dit heb ik nog nooit eerder gezien.
"The Universe is not only stranger then we have imagined, It may be stranger then we cán imagine..."
pi_212050278
Weet niet wat gaande is, beetje aan het volgen op GS. Ik zal nooit geweld goedpraten, maar ergens heb ik er wel begrip voor (even vanuit gaande dat het verhaal klopt). De politie en de rechtsstaat staat totaal niet in dienst van de samenleving, nu kunnen ze dat al jaren onder de pet houden door vooral te schreeuwen dat mensen met een ander kleurtje gediscrimineerd worden, maar als je in de mindere wijken woont en dus heel wat vaker de politie nodig hebt dan in de betere wijken dan merk je gewoon dat ze werkelijk niets doen aan de criminaliteit.

Drugsdealers, geweldplegers, mensen die jaren gestalkt/bedreigd worden die worden gewoon niet aangepakt, of je moet al uit de betere kringen komen. Dus mensen worden wanhopig, en die wanhopigheid heb ik enkele jaren geleden nog ondervonden. Ook een criminele doorgedraaide gast, die jarenlang hier mensen heeft lopen te bedreigen, vernielingen heeft aangebracht, en ronduit agressief was terwijl hij zwaar onder invloed was van drugs. Jarenlang heeft de politie en de buurt lopen klooien met die gast, maar rechters veroordeelden hem niet, lieten hem vrij en dan was het gewoon weer het probleem van de buurt. Tot de dag dat ze hem oppakte omdat hij een hoop openstaande rekeningen had, vervolgens krijgt hij een gebiedsverbod terwijl ze met hem het traject ingaan van begeleid wonen en hij binnen enkele weken liep hij hier weer rond met zelf een wanhopige politie die niets kan doen. De wanhoop nam toe omdat ook mijn ouders al meermaals bedreigd werden, en dan houd je je in, scheld wat op de politie, maar ik kan niet ontkennen dat ik hele nare gedachtes heb gehad dat als het zou misgaan en je achteraf weer leest "was in het vizier van de politie" ik mij niet meer zou inhouden en het recht in eigen hand zou nemen. En dat voelde op dat moment als rechtvaardigheid omdat de rechtstaat maar blijft falen, mijn persoonlijke voorbeelden zijn oneindig. Niet ingrijpen bij drugsdeals, zelfs niet die dagelijks bij het AZC staan, niet ingrijpen bij geweldsexplosies waar groepen een jongen kopschoppen, niks doen aan inbraken of diefstal waarbij recent bij de gemeente na 1 vernieling op het parkeerterrein vanwege één of ander vrouwenrecht project in Afrika een poster beklad was en er wel meteen camera's geplaatst konden worden, want dat was weer een prestige project van zo'n elitair geval. Dat is het niveau van onze rechtstaat, en dat er dan mensen zijn die knakken is helaas maar wel volledig te begrijpen. De grootste excessen worden met moeite aangepakt, en voor de rest tiert de criminaliteit gewoon in de samenleving zonder gevolgen, helaas geen politieposten of camera's voor de deur bij die mensen, die worden aan hun lot overgelaten en moeten maar hopen dat het goed afloopt want zelf ingrijpen mag dan weer niet.

Als je dan leest dat mensen een half jaar de cel invliegen omdat ze met een fakkel voor een deur staan bij een politicus dan is de rechtsstaat zeer krom en zeer selectief. Maar zo zien we ook dat de ene snelwegblokkeerder de andere snelwegblokkeerder niet is. Maar als je in de betere wijken woont van NL kan ik mij indenken dat je nog volledig de illusie hebt dat het onzin is, dat de politie onze rechtstaat dient en de burgers beschermt, want die zullen de politie een stuk minder nodig hebben en dus niet merken hoe de werkelijke wereld in elkaar zit.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_212050285
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:25 schreef Infinitism het volgende:

[..]
hartverscheurend, maar toch wel opvallend en vreemd dat beide gezinsleden video's posten over dit? dit heb ik nog nooit eerder gezien.
Daar zal over nagedacht zijn ivm het proces? Steun van de publieke opinie.
pi_212050294
quote:

[..]
Mogelijk al een tijdje bezig geweest met hulp te krijgen via social media?
Je gaat toch op zoek naar hulp als politie en dergelijke je niet helpen.
pi_212050315
quote:

[..]
Dit was live op facebook :D
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:32:21 #15
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212050318
Hadden ze niet beter kunnen meedoen aan de rijdende rechter ofzo? :')

Ze komen beide niet echt stabiel over. Zal wel TBS worden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212050331
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:32 schreef MissButterflyy het volgende:

Goh, zijn ze wat emotioneel op de video?
Wat raar! Jeetje!
pi_212050338
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:32 schreef MissButterflyy het volgende:

Ze? Alleen de man heeft geschoten toch?
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:34:02 #18
438527 MissButterflyy
pi_212050342
Laten we maar even afwachten wat er nu werkelijk is gebeurd.
Daders zien zichzelf bijna altijd als slachtoffer. Er zijn wel twee mensen vermoord.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:35:02 #19
438527 MissButterflyy
pi_212050354
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:33 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Goh, zijn ze wat emotioneel op de video?
Wat raar! Jeetje!
Zielig hoor, hij heeft net twee moorden gepleegd. Ik snap het helemaal.

Dan ga je daarna een emotioneel filmpje maken, heel logisch
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:36:28 #20
438527 MissButterflyy
pi_212050374
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:33 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ze? Alleen de man heeft geschoten toch?
Ja, maar apart dat die vrouw ook een filmpje maakt daarna.
Alsof ze wat te bewijzen hebben tegenover de rest van de wereld. Die zitten nog volop in hun strijd. Maar er zijn wel twee mensen dood.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:40:21 #21
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_212050412
Oeh dit zal meer en meer gaan gebeuren in die kleine dorpjes
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_212050422
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:40 schreef junkiesietze het volgende:
Het aantal moorden neemt echt al jaren af en nee, dat komt niet omdat mensen geen zin hebben aangifte te doen.

Edit: het schijnt de laatste paar jaar iets toe te nemen, maar het is nog steeds zeldzaam dus waar je dit vandaan haalt?
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:41:50 #23
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212050433
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Alsof ze wat te bewijzen hebben tegenover de rest van de wereld. Die zitten nog volop in hun strijd. Maar er zijn wel twee mensen dood.
Heel apart ja. Die mensen zijn overduidelijk in shock en dan ga je vreemde dingen doen.

Deze beelden zijn overduidelijk ook niet voor heel Nederland bedoeld..
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_212050438
We zullen binnen een dag wel weer een heel verhaal kunnen lezen hoe de politie en justitie gefaald hebben iets te doen aan al die bedreigingen van de Polen. Misschien is er wel weer een burgemeester of politicus die geschokt en verbaasd zal zijn en daarna gaat alles weer verder zoals gebruikelijk en leren we weer niks van deze zaak.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212050441
quote:

[..]
Waarom dan die rare uitspraak van ze zullen wel TBS krijgen?
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:42:24 #26
438527 MissButterflyy
pi_212050442
Ik zie op GeenStijl een bericht dat de ruzie gaat over een woning die ze aan elkaar verkocht hadden die mankementen heeft.
  Moderator dinsdag 16 januari 2024 @ 13:42:27 #27
8781 crew  Frutsel
pi_212050444
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Daders zien zichzelf bijna altijd als slachtoffer. Er zijn wel twee mensen vermoord.
Nou ja dat dus... ik vermoed dat er straks ook boeren zo gaan reageren als hun bedrijf in hun ogen onterecht wordt afgepakt.
Wanhoop drijft mensen tot het uiterste, zeker als je het gevoel hebt dat er niets aan gedaan wordt of dat je er alleen voor staat of je kostwinning/gezin doodsangsten uit moeten staan.

Neem aan dat de politie meer weet als er al meerdere aangiftes zijn gedaan. En uiteindelijk eindigt dat met :"Dit is nu de derde keer dat ik hier ben, jullie doen geen reet, dus de volgende keer doe ik het zelf". In 19 van de 20 gevallen gebeurd er dan niets maar hier zijn de stoppen doorgeslagen.

Maar goed, we weten maar één vage kant van het verhaal. Zal vast de nodige shitstorm aan vooraf zijn gegaan.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:42:31 #28
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_212050447
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zielig hoor, hij heeft net twee moorden gepleegd. Ik snap het helemaal.

Dan ga je daarna een emotioneel filmpje maken, heel logisch
Zijn vrouw en kinderen zijn blijkbaar bedreigd. Ik had niet anders gehandeld denk ik.
pi_212050452
Voordat ik 'begrip' kan opbrengen voor deze geëmotioneerde en ogenschijnlijk getergde meneer, moet ik eerst meer info hebben. We horen nu maar een kant van het verhaal.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_212050454
quote:

[..]
Vind je dit werkelijk meer lijken op twee mensen die die moorden hebben gepland en bewust gaan livestreamen om de publieke opinie aan hun zijde te krijgen, dan twee mensen die er helemaal doorheen zitten en niet meer weten wat ze moeten doen omdat de politie en de gemeente ze in de steek laat?

Ik wil niet zeggen dat ik weet hoe het zit, maar het beeld dat jij schetst lijkt me niet waarschijnlijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2024 13:44:03 ]
pi_212050455
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Laten we maar even afwachten wat er nu werkelijk is gebeurd. Dat er twee mensen vermoord zijn weten we helemaal niet. Er zijn twee lijken gevonden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:43:17 #33
438527 MissButterflyy
pi_212050458
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
We zullen binnen een dag wel weer een heel verhaal kunnen lezen hoe de politie en justitie gefaald hebben iets te doen aan al die bedreigingen van de Polen. Misschien is er wel weer een burgemeester of politicus die geschokt en verbaasd zal zijn en daarna gaat alles weer verder zoals gebruikelijk en leren we weer niks van deze zaak.
Wat weet jij al goed hoe het in elkaar zit.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:43:35 #34
37248 BertV
Klei indiaan
pi_212050463
quote:
Op het platteland roepen buren elkaar eerder tot de orde dan in de stad.
Naarmate buurten diverser worden, neemt de cohesie af, maar het aantal handhavers blijft hetzelfde.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_212050467
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik zie op GeenStijl een bericht dat de ruzie gaat over een woning die ze aan elkaar verkocht hadden die mankementen heeft.
Ik hoop niet dat je dit bedoelt want dit is een reaguursel.
quote:
Pools gezin koopt ondeuglijke woning van Richard vol met schimmel en mankementen. Recht van overpad voor het weilandje met paarden is mondeling overeengekomen. Vanwege de taalbarriere snappen de Poolse kopers dit echter niet. Niks hiervan is op papier gezet. Weiland met paarden blijft een door in het oog. Gemoederen en pesterijen lopen op in de jaren. Politie en gemeente hebben geen tijd (zin) om te bemiddelen en te handhaven want civielrechtelijk. Duidelijk iets voor de rijdende rechter
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:44:31 #36
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_212050476
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:42 schreef KoosVogels het volgende:
Voordat ik 'begrip' kan opbrengen voor deze geëmotioneerde en ogenschijnlijk getergde meneer, moet ik eerst meer info hebben. We horen nu maar een kant van het verhaal.
Ik denk dat de andere kant weinig meer vertellen kan, maar het laatste wat ze zeiden was vast "kurwa".
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:44:49 #37
438527 MissButterflyy
pi_212050481
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Laten we maar even afwachten wat er nu werkelijk is gebeurd. Dat er twee mensen vermoord zijn weten we helemaal niet. Er zijn twee lijken gevonden.
Een in een huis en een in de auto, er is geschoten.
Klinkt niet als een noodlottig ongeval, waarbij spontaan twee mensen dood neervallen.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:45:23 #38
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_212050488
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Een in een huis en een in de auto, er is geschoten.
Klinkt niet als een noodlottig ongeval, waarbij spontaan twee mensen dood neervallen.
Misschien hebben ze het zichzelf aangedaan.
[/quote]
  Forum Admin dinsdag 16 januari 2024 @ 13:45:27 #39
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212050491
Huis verkocht aan die polen, polen boos want niet naar wens -?????- twee dode polen.

Mkay
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212050492
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
'We zullen wel weer gaan horen' is een verwachting en geen overtuigde voorkennis.
Is dat nu zo moeilijk te begrijpen voor je?
pi_212050497
Uiteindelijk weet ik dat social media niet alles zegt, maar aan de hand van de facebook pagina's van dit stel komen ze compleet, maar dan ook compleet, normaal over.
De enige echte.
pi_212050498
Wat bizar dit.
2, misschien zelfs 3 moorden, die filmpjes...

Ik vraag me echt af wat hier gebeurt is en vooral ook waarom ze hier zo mee omgaan. Die filmpjes zijn echt raar.
pi_212050499
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:44 schreef Catkiller het volgende:

[..]
Ik denk dat de andere kant weinig meer vertellen kan, het laatste wat ze zeiden was vast "kurwa".
Er zijn ongetwijfeld buitenstaanders die een beeld hebben van wat er gaande was. Bovendien zou deze meneer meermaals aangifte hebben gedaan, dus de politie zal ook enigszins weten wat er speelde.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:45:44 #44
438527 MissButterflyy
pi_212050501
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:44 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ik hoop niet dat je dit bedoelt want dit is een reaguursel.
[..]

Wat is een reaguursel? Speculatie?
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:45:44 #45
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_212050502
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:41 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Het aantal moorden neemt echt al jaren af en nee, dat komt niet omdat mensen geen zin hebben aangifte te doen.

Edit: het schijnt de laatste paar jaar iets toe te nemen, maar het is nog steeds zeldzaam dus waar je dit vandaan haalt?
Kijk naar Ter Apel,
Daar beginnen ze ook eigen rechter te spelen.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:46:35 #46
438527 MissButterflyy
pi_212050514
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
'We zullen wel weer gaan horen' is een verwachting en geen overtuigde voorkennis.
Is dat nu zo moeilijk te begrijpen voor je?
Van jou snap ik niks. :O
pi_212050517
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
Er zijn ongetwijfeld buitenstaanders die een beeld hebben van wat er gaande was.
Die kiezen vooralsnog allemaal de kant van de dader. Neemt niet weg dat wat er gebeurd is dieptriest is natuurlijk.
De enige echte.
pi_212050518
quote:
Ik vraag me trouwens ook af of er 'begrip' was geweest als de dader Pools was en zo'n filmpje had opgenomen.

Tuurlijk niet.
pi_212050527
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
We weten in ieder geval niet of het moord is. Kan met deze vage info ook "gewoon" doodslag of zelfs noodweer zijn.
pi_212050529
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Van jou snap ik niks. :O
Hoeft ook niet. Gewoon mijn tekst lezen zoals het er staat, dan is het gelijk duidelijk wat ik wel en niet bedoel.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:47:34 #51
438527 MissButterflyy
pi_212050532
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:46 schreef Rnie het volgende:

[..]
Die kiezen vooralsnog allemaal de kant van de dader.
Ja, de Polen zijn dat, toch?
pi_212050535
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat is een reaguursel? Speculatie?
Ja, net als op een forum....
pi_212050536
Kolere da's niet best -O-
pi_212050537
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, de Polen zijn dat, toch?
:?
De enige echte.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:48:16 #55
438527 MissButterflyy
pi_212050539
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
We weten in ieder geval niet of het moord is. Kan met deze vage info ook "gewoon" doodslag of zelfs noodweer zijn.
Kan, maar ze zijn alsnog gedood.
pi_212050545
Even advocaat van de duivel spelen.

Kun je de politie aansprakelijk stellen voor nalatigheid?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_212050547
Hornbach reclame bij de filmpjes :')

Voor dit soort geweld nooit een excuus natuurlijk. En ja heb ervaring met gestoorde figuren in de omgeving maar kwam echt niet in me op om dan maar na de zoveelste doodsbedreiging zelf maar het recht in handen te nemen.

Benieuwd naar het complete verhaal ook al zal het lastig worden nu de tegenpartij ergens dood in een weiland/sloot ligt.
pi_212050556
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Wat lastiger met die vrouw, die (naar verluidt) weggereden schijnt te zijn en door paniek/gladheid tegen een boom is gereden, waarna hij erachteraan is gelopen en alsnog heeft neergeschoten.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_212050557
Ach.
U MAD?
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:49:41 #60
438527 MissButterflyy
pi_212050559
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:48 schreef schommelstoel het volgende:

Volgens mij kan dat wel in een proces ja. De verdeding van de verdachte kan dat gebruiken.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:50:31 #61
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212050570
quote:
Ja, al zal het andere kant van het verhaal nu niet verteld worden waarschijnlijk omdat ze dood zijn. Dus de Polen hadden de woning van hem gekocht, die waren niet tevreden, toen ontstond er ruzie, zijn er bedreigingen geuit aan zijn gezin?
pi_212050579
Te veel diversiteit aan culturen in een land leidt tot spanningen, dat kun je van mijlenver zien aankomen en gaat ook alleen maar erger worden. Bij deze ruzie waren weer oostblokkers betrokken. Als het geen Marokkanen zijn, zijn het wel Syriërs, als het geen Syriërs zijn, zijn het wel oostblokkers of Afrikanen.

Dit in samenhang met jarenlange bezuinigingen op het politieapparaat, waarvan de weinige agenten die er nog zijn constant moeten uitrukken naar AZC's of probleemwijken maakt dat Nederland steeds minder veilig wordt en er geen prioriteit of aandacht meer gegeven kan worden aan normale aangiftes.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_212050580
quote:

Dat vind ik een hele goeie vraag, ik stel mij die vraag al een tijdje. Als de rechtstaat faalt, als je keer op keer aan je lot wordt overgelaten, keer op keer genegeerd wordt terwijl je mentaal aan het breken bent door het groeiend geweld en de criminaliteit, mag je dan uiteindelijk zelf ingrijpen? Want waar ligt de grens? Want die vraag stel ik mij steeds vaker en vaker als ik zie hoe de politie en de rechtstaat omgaat met criminelen en als je het dan vergelijkt hoe ze mensen aanpakken, met een verkeerde mening, die een snelweg blokkeren, een liedje over Sylvana zingen of met een fakkel voor de deur van Kaag staan. Mensen die zwaar geweld gebruiken, mensen met de dood bedreigen of drugs dealen worden niet aangepakt, of ze moeten het al heel erg bont gaan maken.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_212050591
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:50 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja, al zal het andere kant van het verhaal nu niet verteld worden waarschijnlijk omdat ze dood zijn. Dus de Polen hadden de woning van hem gekocht, die waren niet tevreden, toen ontstond er ruzie, zijn er bedreigingen geuit aan zijn gezin?
Weten we helemaal niet, dat zal wel uit de rechtszaak blijken.

Voor hetzelfde geld hebben de slachtoffers al 50 keer de politie gebeld omdat ze doodsbenauwd waren.
pi_212050593
quote:

Kan, maar is bijzonder lastig.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:52:07 #66
438527 MissButterflyy
pi_212050596
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Te veel diversiteit aan culturen in een land leidt tot spanningen, dat kun je van mijlenver zien aankomen en gaat ook alleen maar erger worden. Bij deze ruzie waren weer oostblokkers betrokken. Als het geen Marokkanen zijn, zijn het wel Syriërs, als het geen Syriërs zijn, zijn het wel oostblokkers of Afrikanen.

Dit in samenhang met jarenlange bezuinigingen op het politieapparaat, waarvan de weinige agenten die er nog zijn constant moeten uitrukken naar AZC's of probleemwijken maakt dat Nederland steeds minder veilig wordt en er geen prioriteit of aandacht meer gegeven kan worden aan normale aangiftes.
Ja, autochtone Nederlanders leven altijd zonder spanningen samen. Kun je die discussie niet ergens anders voeren?
pi_212050599
Zo hop, hij heeft er ff een paar naar de andere wereld geholpen.
pi_212050602
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:50 schreef Momo het volgende:

[..]
Nogmaals, deze meneer verklaart dat hij hierover contact heeft gehad met de politie. Die zal ook wel een idee hebben van wat er gaande was.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:52:44 #69
438527 MissButterflyy
pi_212050603
Er is geschoten. Een wapen heb je niet zomaar.
pi_212050607
quote:
Hij is overduidelijk ergens door gaan flippen, net zoals zijn vrouw.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:53:18 #71
438527 MissButterflyy
pi_212050608
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:52 schreef Scorpie het volgende:
Zo hop, hij heeft er ff een paar naar de andere wereld geholpen.
Vindt je het leuk? Met je lachende smiley.
pi_212050609
quote:
Wat denk je zelf, dat mensen ineens aan het moorden slaan? Wat een vreemd beeld van de wereld heb jij.
pi_212050610
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:51 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Dat vind ik een hele goeie vraag, ik stel mij die vraag al een tijdje. Als de rechtstaat faalt, als je keer op keer aan je lot wordt overgelaten, keer op keer genegeerd wordt terwijl je mentaal aan het breken bent door het groeiend geweld en de criminaliteit, mag je dan uiteindelijk zelf ingrijpen? Want waar ligt de grens? Want die vraag stel ik mij steeds vaker en vaker als ik zie hoe de politie en de rechtstaat omgaat met criminelen en als je het dan vergelijkt hoe ze mensen aanpakken, met een verkeerde mening, die een snelweg blokkeren, een liedje over Sylvana zingen of met een fakkel voor de deur van Kaag staan. Mensen die zwaar geweld gebruiken, mensen met de dood bedreigen of drugs dealen worden niet aangepakt, of ze moeten het al heel erg bont gaan maken.
De politie handhaaft de wet en de openbare orde. Maar vooral dat laatste zien mensen veel te zwart-wit.
pi_212050613
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:51 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Weten we helemaal niet, dat zal wel uit de rechtszaak blijken.

Voor hetzelfde geld hebben de slachtoffers al 50 keer de politie gebeld omdat ze doodsbenauwd waren.
In mijn oude buurt lopen ook een paar zware jongens, meerdere moorden op de naam, afpersing, zelfs terroristische aanslagen willen plegen, en ze lopen inmiddels alweer vrij, lekker weer op het criminele pad. Zeg al jaren in de eigen kringen dat als ik zo'n gast nog eens tegenkom en hij zoekt ruzie ik hem meteen neersteek, is de beste kans wat je hebt op overleven. Klinkt raar, klinkt extreem, klinkt overdreven maar wat voor een keus heb je? Wachtend totdat de politie en rechtstaat ingrijpt? Die heeft mij in ieder geval keer op keer aan mijn lot overgelaten.
pi_212050621
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:51 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ik kan hierin nooit Humeyra vergeten. De familie ondernam alle stappen die er maar waren. Logboeken, gebiedsverboden voor de stalker, meldknop alles. Eindstand is ze vermoord. Als de familie pro-actief de dader had vermoord was Humeyra er nog geweest maar iemand van de familie een tijd de gevangenis in gegaan.

In retrospect zullen veel mensen voor het laatste scenario tekenen. Een bevestiging van een flinke makke in ons systeem dus.
pi_212050623
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, autochtone Nederlanders leven altijd zonder spanningen samen. Kun je die discussie niet ergens anders voeren?
Waarom zou je de problemen die er al zijn in een land erger, complexer en nog omvangrijker willen maken?
pi_212050625
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:45 schreef Rnie het volgende:
Uiteindelijk weet ik dat social media niet alles zegt, maar aan de hand van de facebook pagina's van dit stel komen ze compleet, maar dan ook compleet, normaal over.
Zoals ze op de filmpjes overkomen op mij zijn het inderdaad redelijk normale mensen die in totale wanhoop verkeren.
Bizar verhaal.
pi_212050631
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Ik kan hierin nooit Humeyra vergeten. De familie ondernam alle stappen die er maar waren. Logboeken, gebiedsverboden voor de stalker, meldknop alles. Eindstand is ze vermoord. Als de familie pro-actief de dader had vermoord was Humeyra er nog geweest maar iemand van de familie een tijd de gevangenis in gegaan.

In retrospect zullen veel mensen voor het laatste scenario tekenen. Een bevestiging van een flinke makke in ons systeem dus.
Het systeem is verre van perfect maar het is wel het beste van alle bestaande systemen.
pi_212050632
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Zoiets inderdaad. In de comments staat het volgende:

"Pools gezin koopt ondeuglijke woning van Richard vol met schimmel en mankementen. Recht van overpad voor het weilandje met paarden is mondeling overeengekomen. Vanwege de taalbarriere snappen de Poolse kopers dit echter niet. Niks hiervan is op papier gezet. Weiland met paarden blijft een door in het oog. Gemoederen en pesterijen lopen op in de jaren. Politie en gemeente hebben geen tijd (zin) om te bemiddelen en te handhaven want civielrechtelijk. Duidelijk iets voor de rijdende rechter"

Het zou zomaar kunnen. Een verhaal heeft meestal twee kanten. Deze Polen hebben alleen Richard en z'n gezin in het vizier, en de rest van het dorp totaal niet. Daar moet ooit iets gebeurd zijn.
pi_212050635
quote:

[..]

Het vertrouwen in de rechtsstaat en de handhaving is volgens mij nog nooit zo laag geweest.
pi_212050639
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja, dat is duidelijk.

Maar dat betekent niet automatisch dat zij het gelijk aan hun zijde hebben. Bij de Rijdende Rechter zie je mensen ook vaak flippen om de raarste dingen.

Ben benieuwd wat er nog maar naar buiten komt.
pi_212050640
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Er is geschoten. Een wapen heb je niet zomaar.
Is er een wapen aangeschaft om deze reden, of gaat het om bv een jachtgeweer?
Of hadden die anderen een wapen die in handen van de dader is gekomen?

Al met al lijkt het erop dat de dader iemand die probeerde te vluchten heeft afgemaakt. Dat in combi met die filmpjes is toch wel next level, dat kan je geen noodweer meer noemen.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:57:12 #83
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212050646
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:

Jeetje zelf nu is het relevant dat het Poolse mensen betreft. Heel verhaal over AZC of probleemwijken. Terwijl het hier gaat over een koopwoning (moet je geld voor hebben en werken) op het platteland van Drenthe.
Heel de wereld deugt niet, behalve Nederlanders!
pi_212050659
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zoals ze op de filmpjes overkomen op mij zijn het inderdaad redelijk normale mensen die in totale wanhoop verkeren.
Bizar verhaal.
Dit is niet bizar maar kenmerkend voor de staat van het land waarin wij nu leven. Een overheid en rechtssysteem die de eigen burgers keihard in de steek laat als je ze nodig hebt, andere zaken (beleidskeuzes) hebben en vergen immers meer prioriteit.
pi_212050661
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ja, dat is duidelijk.

Maar dat betekent niet automatisch dat zij het gelijk aan hun zijde hebben. Bij de Rijdende Rechter zie je mensen ook vaak flippen om de raarste dingen.

Ben benieuwd wat er nog maar naar buiten komt.
Oh nee hoor ik zeg niet dat hij gelijk heeft noch dat hij schuldig is - het is alleen overduidelijk dat iets hem over een spreekwoordelijke rand heeft geduwd.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:59:31 #86
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212050670
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:55 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Zoiets inderdaad. In de comments staat het volgende:

"Pools gezin koopt ondeuglijke woning van Richard vol met schimmel en mankementen. Recht van overpad voor het weilandje met paarden is mondeling overeengekomen. Vanwege de taalbarriere snappen de Poolse kopers dit echter niet. Niks hiervan is op papier gezet. Weiland met paarden blijft een door in het oog. Gemoederen en pesterijen lopen op in de jaren. Politie en gemeente hebben geen tijd (zin) om te bemiddelen en te handhaven want civielrechtelijk. Duidelijk iets voor de rijdende rechter"

Het zou zomaar kunnen. Een verhaal heeft meestal twee kanten. Deze Polen hebben alleen Richard en z'n gezin in het vizier, en de rest van het dorp totaal niet. Daar moet ooit iets gebeurd zijn.
Ja iedere dorpsidioot kan er een reactie onderkladden.

Hij laat zijn zoon niet vermoorden, dochter en vrouw niet verkrachten heeft hij het in het filmpje over.

Dat is van een andere statuur dan wat gedoe over recht van overpad.
pi_212050675
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:58 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Dit is niet bizar maar kenmerkend voor de staat van het land waarin wij nu leven. Een overheid en rechtssysteem die de eigen burgers keihard in de steek laat als je ze nodig hebt, andere zaken (beleidskeuzes) hebben en vergen immers meer prioriteit.
Je weet helemaal niet wat er gespeeld heeft voorafgaand aan de schietpartij, anders dan wat de dader de wereld in heeft geslingerd.
pi_212050692
Weer een situatie in de climax geraakt met doden tot gevolg terwijl bij de politie het al jaren 'bekend' was en er niks toereikends aan deed?

Laten we het maar weer gooien op 'verward' dan maar. Want dat worden mensen langzaam als ze niet geholpen worden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_212050696
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Bizar verhaal.
Dat zegt natuurlijk vrij weinig.

Ik ken ook via via een huisjes melker. Voor de buitenwereld keurige christelijke burgers die voorin de kerk zitten. Voor hun huurders de hel op aarde.
pi_212050697
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:59 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Je weet helemaal niet wat er gespeeld heeft voorafgaand aan de schietpartij, anders dan wat de dader de wereld in heeft geslingerd.
Doel je nu op een uur voor de schietpartij? Of doel je nu op de gehele saga? Van het laatste is de politie, na meerdere aangiftes, allang van op de hoogte.
De enige echte.
  Vis een optie? dinsdag 16 januari 2024 @ 14:01:57 #91
70532 loveli
N
pi_212050707
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:56 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Dat laatste, begreep ik. Politie had daar eerder honkbalknuppel(s) in beslag genomen.
crap in = crap out
pi_212050711

Van de Facebook van zijn vrouw. Dat is wel gelukt in ieder geval.
pi_212050716
De makelaar:

quote:
Conflict over verkoop huis
Het conflict begon volgens de makelaar vlak na de verkoop van het ouderlijk huis van de verdachte. De slachtoffers waren niet tevreden over de onderhoud van de woning. Hierop ontstond een langlopend conflict. ,,Maar dat het zover zou komen had ik echt nooit verwacht. Ik ben helemaal van slag”, stamelt de makelaar aan de telefoon. ,,Dit soort dingen zie je niet aankomen. Je maakt in je carrière wel eens een conflict mee tussen twee partijen, maar zoiets... Nee, dit heb ik in 25 jaar niet meegemaakt. Het is verschrikkelijk.”
https://www.ad.nl/binnenl(...)dgeschoten~ae1b53db/

De onderhoud. Wat een allochtonen site ook. :')
pi_212050718
quote:

[..]

Al met al lijkt het erop dat de dader iemand die probeerde te vluchten heeft afgemaakt. Dat in combi met die filmpjes is toch wel next level, dat kan je geen noodweer meer noemen.
Dat zal wel een belangrijke vraag zijn voor de rechtspraak, of hij er met een pistool heen ging.
Of dat de polen een pistool in handen hadden en hij die heeft afgepakt.

Verder neem ik aan dat politie wel een beeld heeft van het verleden tussen hen.
Ook al wordt er niets met een melding gedaan het staat wel op papier.

Net zoals bij de stalker van mijn zus, politie kon lange tijd niets doen maar hadden uiteindelijk wel een enorme stapel papierwerk.
pi_212050721
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:53 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
De politie handhaaft de wet en de openbare orde. Maar vooral dat laatste zien mensen veel te zwart-wit.
Waarbij de openbare orde handhaven vaak het symptoom of resultaat wordt bestrijd en lang niet altijd de oorzaak wordt aangepakt.
1947-2016
  Spellchecker dinsdag 16 januari 2024 @ 14:03:37 #96
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212050725
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:53 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
In mijn oude buurt lopen ook een paar zware jongens, meerdere moorden op de naam, afpersing, zelfs terroristische aanslagen willen plegen, en ze lopen inmiddels alweer vrij, lekker weer op het criminele pad. Zeg al jaren in de eigen kringen dat als ik zo'n gast nog eens tegenkom en hij zoekt ruzie ik hem meteen neersteek, is de beste kans wat je hebt op overleven. Klinkt raar, klinkt extreem, klinkt overdreven maar wat voor een keus heb je? Wachtend totdat de politie en rechtstaat ingrijpt? Die heeft mij in ieder geval keer op keer aan mijn lot overgelaten.
Wow :')
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:03:51 #97
438527 MissButterflyy
pi_212050727
quote:

[..]

Geen idee, er zal wel meer duidelijk worden de komende uren/ dagen.

Toch vind ik het bijzonder dat ze filmpjes online plaatsen na het incident. Veel mensen zouden eerder familie/ vrienden/ geliefden bellen in die paniek.

Een tijd terug was er een vrouw die haar zus had vermoord, en dat had ze daarna ook op Facebook of insta live neergezet, en die had een psychose.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:04:13 #98
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_212050733
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:02 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]

Die was al een tijd geleden gepost toch.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:05:42 #99
438527 MissButterflyy
pi_212050746
Volgens nrc waren de Polen ook een man en een vrouw.
pi_212050748
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:03 schreef maily het volgende:

[..]
Een mespuntje assertiviteit!
pi_212050755
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:02 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]

Van dezelfde FB pagina:

Kortom, dit soort plaatjes zeggen niks.
De enige echte.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:06:25 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212050757
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Geen idee, er zal wel meer duidelijk worden de komende uren/ dagen.

Toch vind ik het bijzonder dat ze filmpjes online plaatsen na het incident. Veel mensen zouden eerder familie/ vrienden/ geliefden bellen in die paniek.

Een tijd terug was er een vrouw die haar zus had vermoord, en dat had ze daarna ook op Facebook of insta live neergezet, en die had een psychose.
Tokkies gonna tok
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212050766
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:01 schreef loveli het volgende:

[..]
Dat laatste, begreep ik. Politie had daar eerder honkbalknuppel(s) in beslag genomen.
Een honkbalknuppel is wat anders dan een vuurwapen.

Uit het filmpje van de dader haal ik dat hij daarheen is gegaan om er een einde aan te maken. Hij heeft het helemaal niet over een worsteling waar dit uit voortkomen is. Heeft het vooral over dat hij hier voor gekozen heeft, het lijkt erop dat hij daarheen is gegaan om te doden.
Het tweede slachtoffer is hij achterna gegaan om die af te schieten.

Het is warrig allemaal, dus niets is zeker. Maar uit de beelden blijkt tot nu toe niets wat zegt dat die slachtoffers met een wapen tevoorschijn kwamen en van daaruit deze ellende is gekomen.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:07:07 #104
438527 MissButterflyy
pi_212050767
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Hij laat zijn zoon niet vermoorden, dochter en vrouw niet verkrachten heeft hij het in het filmpje over.

Ik heb het filmpje niet gekeken maar zei die man dat?
De Polen die gedood zijn zijn een man en een vrouw, een stel.
pi_212050772
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:01 schreef Rnie het volgende:

[..]
Doel je nu op een uur voor de schietpartij? Of doel je nu op de gehele saga? Van het laatste is de politie, na meerdere aangiftes, allang van op de hoogte.
Beiden, het lijkt me geen ingewikkelde zaak voor de politie.

Maar wij weten helemaal toch niet waar die aangiftes precies over gingen en of de twee doden misschien zelf ook aangifte hebben gedaan etc etc
pi_212050776
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:06 schreef Rnie het volgende:

[..]
Van dezelfde FB pagina:

[ afbeelding ]

Kortom, dit soort plaatjes zeggen niks.
Nou, ik vind dat iemand die dit soort uitgekauwde plaatjes op feesboek post eigenlijk wel levenslang verdient.
pi_212050782
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:07 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]

Maar wij weten helemaal toch niet waar die aangiftes precies over gingen en of de twee doden misschien zelf ook aangifte hebben gedaan etc etc
AD heeft met de makelaar gesproken en die zegt
quote:
Het conflict begon volgens de makelaar vlak na de verkoop van het ouderlijk huis van de verdachte. De slachtoffers waren niet tevreden over de onderhoud van de woning. Hierop ontstond een langlopend conflict.
pi_212050788
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:03 schreef maily het volgende:

[..]
Ja he? Maar wat moet je dan met zware criminelen die niet aangepakt worden? De laatste keer hadden ze een ouder koppel te pakken die anderhalf jaar boete moesten betalen of ze werden gepakt. Doodsbang waren die mensen en geen hulp, dan wordt je wanhopig. Als de politie zo'n gasten niet aanpakt en ik moet daarna een keus maken hij of ik dan kies ik toch voor mijzelf.

Maar we kunnen het ook anders oplossen, accepteren dat sommige mensen niet mee willen doen en alleen maar ellende veroorzaken waardoor ze dus permanent uit de samenleving gehouden worden, vallen er ook geen onschuldige slachtoffers en worden mensen niet tot pure wanhoop gedreven. Het is duidelijk dat jij zo'n mensen niet kent of ooit mee geconfronteerd bent geworden, en ik hoop voor jou dat dat ook nooit gebeurd want dan kom je er ook wel achter dat de rechtsstaat zwaar faalt.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:09:12 #109
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_212050789
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Misschien moet je eerst het filmpje even kijken voordat je oordeelt.
pi_212050792
Als ik trouwens de reacties her en der lees ben ik benieuwd naar wat de reacties waren geweest als de dader de Pool was en de dodelijke slachtoffers Nederlanders...

Sommige mensen zijn wel heel snel een dubbele moord (misschien nog driedubbel) aan het goedpraten.
pi_212050801
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Als je partner net een moordenaar is geworden reageren wel meer mensen zo denk ik.
pi_212050804
quote:

[..]

Precies! Die arme meid wat jaren aan haar lot is overgelaten zit ook in mijn hoofd als ik zo'n verhalen als dit lees. En in zo'n geval had ik het volledig begrepen als de vader of de familie van die meid zelf had ingegrepen.
pi_212050805
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En ook van een ander statuur dan ook daadwerkelijk mensen vermoorden.

Ik vind het eigenlijk allemaal niet goed te praten.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:11:43 #114
438527 MissButterflyy
pi_212050810
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:09 schreef NoXia het volgende:

[..]
Misschien moet je eerst het filmpje even kijken voordat je oordeelt.
Ik heb 1 minuut gekeken, was er toen wel klaar mee. Duurt 5 minuten, mijn vraag kan toch best beantwoord worden?
Ik was jou niet aan het quoten.
pi_212050816
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
AD heeft met de makelaar gesproken en die zegt
[..]

Het zal wel wat die makelaar zegt, dat er een conflict was lijkt me wel duidelijk, zal vast met het huis te malen gehad, maar waren er bedreigingen? En door wie... Etc etc. Dat wordt pas duidelijk met de rechtszaak
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:12:50 #116
438527 MissButterflyy
pi_212050817
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik trouwens de reacties her en der lees ben ik benieuwd naar wat de reacties waren geweest als de dader de Pool was en de dodelijke slachtoffers Nederlanders...

Sommige mensen zijn wel heel snel een dubbele moord (misschien nog driedubbel) aan het goedpraten.
Driedubbel?
pi_212050823
https://www.funda.nl/koop(...)524656-bargerweg-35/

Niks mis mee, zo op het oog. Kut Polen.
pi_212050829
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:12 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Het zal wel wat die makelaar zegt, dat er een conflict was lijkt me wel duidelijk, zal vast met het huis te malen gehad, maar waren er bedreigingen? En door wie... Etc etc. Dat wordt pas duidelijk met de rechtszaak
Het is bizar toch joh. Een ruzie over de staat van het onderhoud na aankoop van het huis. Terwijl je gewoon nog een check doet bij de sleuteloverdracht. Als het je niet aanstaat teken je niet.

Bizar deze kopers hun gang hebben kunnen gaan terwijl ze totaal niet in hun recht stonden. Echt inmens treurige gang van zaken zo.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_212050832
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Driedubbel?
Las iets over een zwaargewonde derde met een mes in zijn rug in een sloot?
pi_212050836
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:14 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Het is bizar toch joh. Een ruzie over de staat van het onderhoud na aankoop van het huis. Terwijl je gewoon nog een check doet bij de sleuteloverdracht. Als het je niet aanstaat teken je niet.

Bizar deze kopers hun gang hebben kunnen gaan terwijl ze totaal niet in hun recht stonden. Echt inmens treurige gang van zaken zo.
Waar haal je deze kennis vandaan?
pi_212050842
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:14 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Pool tegenover Nederlander dan krijg je dit soort snelle conclusies van sommige mensen.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:15:31 #122
438527 MissButterflyy
pi_212050844
quote:

[..]

Nou, daar instaan genoeg conflicten over.
Je hebt als koper een onderzoeksplicht en als verkoper een meldplicht.

Heb zelf in het verleden ook een conflict gehad over verborgen gebreken. Het komt vaak genoeg tot rechtszaken.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:16:21 #123
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212050851
quote:

[..]
Ja, met nog wat gebazel dat de politie niets doet, en dat het getreiter nog steeds doorgaat (aan het eind van het filmpje)

Het is wel onsamenhangend en warrig maar die gast is goed van het padje gedreven in ieder geval.
pi_212050855
quote:

[..]

Denk dat de dader er naast woont? Of in de buurt in ieder geval dat ze steeds bij hem kwamen aankloppen over dingetjes en dat het daardoor uit de hand liep uiteindelijk.
Lijkt me vrij realistisch.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:17:14 #125
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212050859
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:11 schreef Morri2 het volgende:

[..]
En ook van een ander statuur dan ook daadwerkelijk mensen vermoorden.

Ik vind het eigenlijk allemaal niet goed te praten.
Niemand praat het volgens mij goed. Je citeert een willekeurig verhaal en daar zei ik wat van.
pi_212050870
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:16 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Denk dat de dader er naast woont? Of in de buurt in ieder geval dat ze steeds bij hem kwamen aankloppen over dingetjes en dat het daardoor uit de hand liep uiteindelijk.
Lijkt me vrij realistisch.
Hij behield het ernaast gelegen weiland nog voor de paarden van zijn dochter.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Best pilot in history
pi_212050906
quote:

[..]
Zeiken over andere mensen die hun mening klaar hebben zonder dat alle informatie bekend is, maar zelf hoog van de toren blazen terwijl je weigert de informatie die wél bekend is tot je te nemen... :')
pi_212050910
quote:

[..]
Op t AD.

Als koper doe je toch altijd een bouwkundig rapport ook nog. Het blijft een weird verhaal hoor, bizar dat het tot zoiets kan leiden. Maar ben benieuwd wat er allemaal vooraf aan gegaan is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Pool tegenover Nederlander dan krijg je dit soort snelle conclusies van sommige mensen.
Wat tof dat je me de racismekaart probeert in te schuiven? Why?
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:23:41 #129
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_212050928
Tja zo gaat het wel vaker mis...worden de mensen vermoord omdat de politie niets kan doen..
Triest.. als je de filmpjes ziet ook, je kunt het niet goed praten maar als je een jaar lang bedreigd wordt, jouw kinderen, vrouw, diertjes...
pi_212050930
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:07 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
quote:

[..]

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2024 14:23:55 ]
pi_212050942
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:59 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
quote:

[..]
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:25:12 #132
438527 MissButterflyy
pi_212050953
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:22 schreef Viezig het volgende:

[..]
Zeiken over andere mensen die hun mening klaar hebben zonder dat alle informatie bekend is, maar zelf hoog van de toren blazen terwijl je weigert de informatie die wél bekend is tot je te nemen... :')
Open er een topic over, zeiksnor.
pi_212050970
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]
[..]

De politie kan de moord vrij snel oplossen, in de zin dat de dader op social media bekend heeft en opgepakt is. Het is aannemelijk dat hij het echt gedaan heeft.

Als er idd aangiftes gedaan zijn in het verleden, dan zal het motief van de dader ook wel goed in kaart te brengen zijn.

Edit, je hebt nog iets erbij ge-edit over de dader

Die dader heeft het over dat ie zijn vrouw en dochter niet laat bedreigen of verkrachten, ik ga het niet opnieuw bekijken, maar zoiets zei hij. Dus dat hij heeft de wereld in geslingerd.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:26:25 #134
40566 Ericr
Livewrong
pi_212050971
twitter

De afvoerput daarna spreekt boekdelen. Vooral sympathie voor de dader.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:26:53 #135
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_212050975
Niet fucken met Richard
pi_212050979
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hahaha, triest. Echt heel triest.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:27:55 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212050986
Net een paar man vermoord, moet dit nu even melden op facebook live.

De mensheid weet mij elke keer weer te verbazen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212050990
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:23 schreef RobjeGeus het volgende:
Tja zo gaat het wel vaker mis...worden de mensen vermoord omdat de politie niets kan doen..
Triest.. als je de filmpjes ziet ook, je kunt het niet goed praten maar als je een jaar lang bedreigd wordt, jouw kinderen, vrouw, diertjes...
Als ik zie dat mijn dochter letterlijk verkracht wordt voor mijn neus, dan denk ik aan het feit dat eigenrichting gewoonweg niet mag en bel ik keurig de politie om aangfite te doen. De wachttijden boeien mij niet. Het is correct handelen wat ik doe.
De enige echte.
pi_212050997
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:27 schreef Caland het volgende:

Live streamen was next level geweest.
pi_212050999
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:00 schreef Red_85 het volgende:

Laten we het maar weer gooien op 'verward' dan maar. Want dat worden mensen langzaam als ze niet geholpen worden.
Of misschien iets met zijn bloedsuikergehalte?
-
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:29:12 #141
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212051004
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:28 schreef quo_ het volgende:

[..]
_O-
1947-2016
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:29:33 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212051007
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:28 schreef quo_ het volgende:

[..]
Lijkt erop alsof hij in dat filmpje een tia krijgt. Scheve bek, vreemde spraak.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:30:52 #143
469863 RobjeGeus
pi_212051013
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:28 schreef Rnie het volgende:

[..]
Als ik zie dat mijn dochter letterlijk verkracht wordt voor mijn neus, dan denk ik aan het feit dat eigenrichting gewoonweg niet mag en bel ik keurig de politie om aangfite te doen. De wachttijden boeien mij niet. Het is correct handelen wat ik doe.
Ik begrijp je niet denk ik ?
pi_212051018
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:26 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
De politie kan de moord vrij snel oplossen, in de zin dat de dader op social media bekend heeft en opgepakt is. Het is aannemelijk dat hij het echt gedaan heeft.
Hoe weet je dat het om moord gaat? Daarvoor is voorbedachte rade nodig. Je bent aan het speculeren.
Het filmpje toont niks van wat hij zou hebben gedaan.

quote:
Als er idd aangiftes gedaan zijn in het verleden, dan zal het motief van de dader ook wel goed in kaart te brengen zijn.

Edit, je hebt nog iets erbij ge-edit over de dader
Wederom speculatie.

quote:
Die dader heeft het over dat ie zijn vrouw en dochter niet laat bedreigen of verkrachten, ik ga het niet opnieuw bekijken, maar zoiets zei hij. Dus dat hij heeft de wereld in geslingerd.
Klopt, maar hoe je daarmee hem tot dader van moord bombardeert is mij een regelrecht raadsel en lijkt volledig gespeculeer van jouw kant te zijn.
pi_212051022
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:28 schreef Rnie het volgende:

[..]
Nee, dan mag je de dader doodslaan met één klap.
pi_212051024
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:30 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]
Ik begrijp je niet denk ik ?
Je begrijpt niet, dat ik begrijp wat je zegt. ;) Het was uiteraard sarcastisch.
De enige echte.
pi_212051026
quote:

[..]
Je moet gewoon niet zo speculeren, of anderen de maat nemen als ze dat net zoals jij wel doen.
pi_212051035
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hoe weet je dat het om moord gaat? Daarvoor is voorbedachte rade nodig. Je bent aan het speculeren.
Het filmpje toont niks van wat hij zou hebben gedaan.
[..]
Wederom speculatie.
[..]
Klopt, maar hoe je daarmee hem tot dader van moord bombardeert is mij een regelrecht raadsel en lijkt volledig gespeculeer van jouw kant te zijn.
Je hebt helemaal gelijk, het is misschien doodslag of zelfverdediging, ik weet er ook niets van.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:33:48 #149
469863 RobjeGeus
pi_212051036
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:32 schreef Rnie het volgende:

[..]
Je begrijpt niet, dat ik begrijp wat je zegt. ;) Het was uiteraard sarcastisch.
Gelukkig maar :)
  Vis een optie? dinsdag 16 januari 2024 @ 14:35:39 #150
70532 loveli
N
pi_212051050
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:07 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]

Uit het filmpje van de dader haal ik dat hij daarheen is gegaan om er een einde aan te maken. Hij heeft het helemaal niet over een worsteling waar dit uit voortkomen is. Heeft het vooral over dat hij hier voor gekozen heeft, het lijkt erop dat hij daarheen is gegaan om te doden.

Het is warrig allemaal, dus niets is zeker. Maar uit de beelden blijkt tot nu toe niets wat zegt dat die slachtoffers met een wapen tevoorschijn kwamen en van daaruit deze ellende is gekomen.
Wat ik uit de filmpje opmaak, is dat ze zijn gezin bedreigd hebben en dat hij verhaal ging halen. Niet dat hij de intentie had om iemand te doden.
De andere partij had een vuurwapen (volgens zijn vrouw) en hij kreeg dat blijkbaar in handen.
crap in = crap out
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:36:28 #151
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_212051057
quote:

[..]
Linkse zeik kut. :')
pi_212051061
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:07 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]

Dit is echt pure speculatie.
pi_212051070
Bizar verhaal
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:40:34 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212051097
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:33 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Je hebt helemaal gelijk, het is misschien doodslag of zelfverdediging, ik weet er ook niets van.
Doodslag is vrij recent qua maximale strafeis redelijk dicht in de buurt gekomen bij moord (van 15 naar 25). Meerdere slachtoffers werkt wat dat betreft altijd strafverzwarend. Dat labiele boertje kan dus wel even brommen vermoed ik zomaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:40:44 #155
438527 MissButterflyy
pi_212051099
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je moet gewoon niet zo speculeren, of anderen de maat nemen als ze dat net zoals jij wel doen.
Doet
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:41:52 #156
438527 MissButterflyy
pi_212051111
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:36 schreef NoXia het volgende:

[..]
Linkse zeik kut. :')
Ach ach stoertje.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:43:39 #157
438527 MissButterflyy
pi_212051127
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Doodslag is vrij recent qua maximale strafeis redelijk dicht in de buurt gekomen bij moord (van 15 naar 25). Meerdere slachtoffers werkt wat dat betreft altijd strafverzwarend. Dat labiele boertje kan dus wel even brommen vermoed ik zomaar.
Nou ja, laten we eerst het proces afwachten en hoe de dingen echt zijn gegaan. We weten het gewoon niet.
pi_212051130
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:35 schreef loveli het volgende:

[..]
Wat ik uit de filmpje opmaak, is dat ze zijn gezin bedreigd hebben en dat hij verhaal ging halen. Niet dat hij de intentie had om iemand te doden.
De andere partij had een vuurwapen (volgens zijn vrouw) en hij kreeg dat blijkbaar in handen.
Uit zijn eigen filmpje lijkt het te gaan om iets meer dan verhaal halen.

Dat die anderen een wapen hadden haal ik niet uit beide filmpjes. Enkel iets over die honkbalknuppel in het verleden.

Al met al moet nog maar blijken wat er precies gebeurd is, het is nu vooral zeer warrig en vooral bizar.

Het enige wat duidelijk is is dat er 2 mensen dood zijn, waarvan er 1 in de auto is gestapt en weggereden is, tegen een boom aangereden is en daarna doodgeschoten is. Dat is geen noodweer meer. Dat is geen vanuit een worsteling is er wat gebeurt.

De dader is compleet doorgedraaid en heeft iig het tweede slachtoffer gewoonweg afgemaakt.
pi_212051135
Wel weer typisch om te zien dat elke FOK!er het weer beter denkt te weten dan de rest/ander.

Zoals gewoonlijk ontstaat er weer ruzie onderling en verzuipt het werkelijke onderwerp.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_212051139
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:44 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Het enige wat duidelijk is is dat er 2 mensen dood zijn, waarvan er 1 in de auto is gestapt en weggereden is, tegen een boom aangereden is en daarna doodgeschoten is. Dat is geen noodweer meer. Dat is geen vanuit een worsteling is er wat gebeurt.

De dader is compleet doorgedraaid en heeft iig het tweede slachtoffer gewoonweg afgemaakt.
Waar haal je dit vandaan?
pi_212051144
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dit is echt pure speculatie.
Nou ja, dat haal ik uit het warrige filmpje van de dader zelf.
Met een fikse slag om de arm omdat het zo warrig is.
pi_212051154
Nog even los van het hele delict en de aanloop, hoe kom je er dan bij om meteen een livestream te starten op je socials, zelfde geldt voor die vrouw.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_212051155
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:44 schreef schommelstoel het volgende:
Wel weer typisch om te zien dat elke FOK!er het weer beter denkt te weten dan de rest/ander.

Zoals gewoonlijk ontstaat er weer ruzie onderling en verzuipt het werkelijke onderwerp.
Hey we hebben 2 feesboek filmpjes, dus we weten alles. Geen rechtszaak meer nodig.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:46:37 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212051160
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nou ja, laten we eerst het proces afwachten en hoe de dingen echt zijn gegaan. We weten het gewoon niet.
Twee mensen dood en de aannemelijke dader die het zonder een kras op zijn gezicht meent te moeten melden op facebook live. Al het andere lijkt me juist ruis.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212051162
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Doet
Whahahahahaha, zit je nou iemand foutief te verbeteren? _O-

Sowieso zwak als je het op spellingsfouten moet gooien als je klemgeluld bent, maar als je dan ook nog iemand probeert te verbeteren terwijl diegene het gewoon goed schrijft is het wel heel triest.

Ik denk dat die zin gewoon net te lang voor jouw hersentjes was, waardoor je niet snapt dat dat "jij" en "doen" niet moeten congrueren. _O-

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2024 14:50:13 ]
  Vis een optie? dinsdag 16 januari 2024 @ 14:47:10 #166
70532 loveli
N
pi_212051165
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:44 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Dat die anderen een wapen hadden haal ik niet uit beide filmpjes.
Dat zegt ze letterlijk.
crap in = crap out
pi_212051179
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:45 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Nou ja, dat haal ik uit het warrige filmpje van de dader zelf.
Met een fikse slag om de arm omdat het zo warrig is.
Lijkt me behoorlijk speculatief. Maar goed, laten we het maar afwachten. Het is iig een enorm drama.
pi_212051182
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:45 schreef TheVulture het volgende:
Nog even los van het hele delict en de aanloop, hoe kom je er dan bij om meteen een livestream te starten op je socials, zelfde geldt voor die vrouw.
wanhoop. Gedeelde smart is halve smart
pi_212051185
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Waar haal je dit vandaan?
Uit de berichten tot nu toe.

Je ziet ook bij die arrestatie dat de agenten gaan rennen richting het eerste slachtoffer.
De twee dode mensen liggen niet bij elkaar.
1 is bij de auto die tegen een boom aanzat vermoord (de vrouw), de ander bij het huis (de man).

Dat zover ik eruit kan halen nu iig. Nogmaals, zeker ben ik niet.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:49:34 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212051193
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:48 schreef zuchtje het volgende:

[..]
wanhoop. Gedeelde smart is halve smart
Domme boomers voor wie facebook een groot deel van hun leven is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 16 januari 2024 @ 14:51:16 #171
375570 crew  Cyan9
pi_212051205
Echt bizar dat men met name op TwitterX meteen over elkaar buitelt met steunbetuigingen voor deze man.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:53:01 #172
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_212051220
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:30 schreef Tekaschi het volgende:
één of ander vrouwenrecht project in Afrika
Deugen is het hoogst haalbare doel in onze maatschappij.

Althans, voor het geitenwollensokkenvolk wat de dienst uitmaakt.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:53:10 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212051223
quote:
85s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:51 schreef Cyan9 het volgende:
Echt bizar dat men met name op TwitterX meteen over elkaar buitelt met steunbetuigingen voor deze man.
Ik vraag me af of dat ook zo was als de slachtoffers De Vries hadden geheten.

Nee, eigenlijk vraag ik me dat niet af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:54:11 #174
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212051228
Weiteveen. Nooit van gehoord.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:54:22 #175
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_212051229
quote:
Adrenaline zal op zo'n moment wel door je lichaam gieren, dan is het begrijpelijk dat je vreemde keuzes maakt.
pi_212051230
quote:
zielig verhaal, falend systeem, autochtoon vs allochtoon. Mensen die hun identiteit halen uit het continue delen van hun onderbuikgevoelens gaan hier wel hard op.
pi_212051235
Altijd weer die hele speculatie carrousel meteen hier :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:56:33 #178
438527 MissButterflyy
pi_212051237
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:46 schreef Viezig het volgende:

[..]
Whahahahahaha, zit je nou iemand foutief te verbeteren? _O-

Sowieso zwak als je het op spellingsfouten moet gooien als je klemgeluld bent, maar als je dan ook nog iemand probeert te verbeteren terwijl diegene het gewoon goed schrijft is het wel heel triest.

Ik denk dat die zin gewoon net te lang voor jouw hersentjes was, waardoor je niet snapt dat dat "jij" en "doen" niet moeten congrueren. _O-
Ga je lekker? Sneu om om 1 vraag van mij meteen allemaal haat-reacties te krijgen.

Dit heeft toch niks meer met het onderwerp te maken? Als je je zo druk maakt over mij mag je een topic over me openen :)
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:57:33 #179
469863 RobjeGeus
pi_212051248
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:54 schreef zuchtje het volgende:

[..]
zielig verhaal, falend systeem,
Maar dit is helaas niet de eerste en de laatste keer
pi_212051250
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Weiteveen. Nooit van gehoord.
Gelukkig zit ik in de Randstad en niet in die gefaalde samenleving in 't Oohhsten.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:58:09 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212051258
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:57 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]
Maar dit is helaas niet de eerste en de laatste keer
Je gaat bijna denken dat een samenleving niet volledig maakbaar is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:58:09 #182
438527 MissButterflyy
pi_212051259
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Twee mensen dood en de aannemelijke dader die het zonder een kras op zijn gezicht meent te moeten melden op facebook live. Al het andere lijkt me juist ruis.
Het blijft bizar.
pi_212051269
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ga je lekker? Sneu om om 1 vraag van mij meteen allemaal haat-reacties te krijgen.

Dit heeft toch niks meer met het onderwerp te maken? Als je je zo druk maakt over mij mag je een topic over me openen :)
Als je slim probeert te zijn omdat iemand volgens jou "doet" had moeten schrijven i.p.v. "doen", terwijl diegene het correct schreef en jij daardoor alleen maar laat zien dat je leesniveau niet boven Nijntje uitstijgt, kan je daar ook best een topic over openen.

Dit heeft niets met haat te maken, dit is de deksel op je neus krijgen omdat je slim probeert te zijn terwijl je de Nederlandse taal niet beheerst.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2024 15:02:13 ]
  Moderator dinsdag 16 januari 2024 @ 15:01:59 #184
375570 crew  Cyan9
pi_212051293
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vraag me af of dat ook zo was als de slachtoffers De Vries hadden geheten.

Nee, eigenlijk vraag ik me dat niet af.
Ik doelde niet eens perse op de nationaliteit, maar wel dat een eenzijdig verhaal op de socials meteen als de waarheid wordt gezien. Voor eigen rechter spelen is sowieso een idioot iets.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:02:28 #185
3542 Gia
User under construction
pi_212051298
quote:
Als je in de juridische molen zit, mag je niks meer naar buiten brengen. Dan kan justitie bepalen wat er naar buiten komt over de toedracht. Dus, ik begrijp dit wel.

Ken een meisje dat verkracht is en niets naar buiten mocht brengen over de 'zaak' gedurende de rechtszaak.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:02:31 #186
469863 RobjeGeus
pi_212051299
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Je gaat bijna denken dat een samenleving niet volledig maakbaar is.
Het is jammer dat de politie vaak niks kan doen maar dat men toch genoeg bewijzen heeft van bedreigingen, stalkingen, mishandelingen etc.
pi_212051311
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:47 schreef loveli het volgende:

[..]
Dat zegt ze letterlijk.
Ah ja, even terug gekeken.
Dat die pool hem waarschijnlijk met een pistool heeft bedreigd ofzo.
pi_212051313
Ik kan er geen medelijden mee hebben

Have fun in de bak voor wat jaartjes :W
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:04:17 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212051318
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:03 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Ah ja, even terug gekeken.
Dat die pool hem waarschijnlijk met een pistool heeft bedreigd ofzo.
Tenminste, dat denkt ze. Onze Richard zou dat nooit doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:06:37 #190
3542 Gia
User under construction
pi_212051340
Weet wel dat wij ons jaren 30 huis niet gaan verkopen aan buitenlanders. Natuurlijk zijn er gebreken bij oude huizen, daar is, meestal, ook een clausule voor opgenomen in het koopcontract. Maar dit soort volk gaat niet naar een rechter, maar probeert met bedreigingen geld los te krijgen van de verkoper. En die staat dan alleen, krijgt geen steun van de politie. Echt ziek!

En nu denkt hij dat zijn gezin veilig is.... Verwacht dat er zeer binnenkort versterking vanuit Polen is, oog om oog....
Ze kunnen beter de wei verkopen, paarden en zelf verhuizen.
pi_212051342
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Tenminste, dat denkt ze. Onze Richard zou dat nooit doen.
Dat is idd niet zeker.

Wat wel vrij zeker is is dat het vrouwelijke slachtoffer in de auto is gestapt en weg heeft proberen te rijden. De dader daar achteraan is gegaan met dat wapen (of die nu van hem of van die polen was) en haar dood heeft geschoten bij die auto.
pi_212051352
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:06 schreef Gia het volgende:
Weet wel dat wij ons jaren 30 huis niet gaan verkopen aan buitenlanders. Natuurlijk zijn er gebreken bij oude huizen, daar is, meestal, ook een clausule voor opgenomen in het koopcontract. Maar dit soort volk gaat niet naar een rechter, maar probeert met bedreigingen geld los te krijgen van de verkoper. En die staat dan alleen, krijgt geen steun van de politie. Echt ziek!

En nu denkt hij dat zijn gezin veilig is.... Verwacht dat er zeer binnenkort versterking vanuit Polen is, oog om oog....
Precies, al die buut'nlanders zijn halve wilden.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:07:49 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212051353
quote:
Weet wel dat wij ons jaren 30 huis niet gaan verkopen aan buitenlanders.
Dat zal ze leren!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212051356
quote:
Weet wel dat wij ons jaren 30 huis niet gaan verkopen aan buitenlanders.
Lekker je makelaar vragen de grondwet te overtreden :')
pi_212051360
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:21 schreef Rnie het volgende:
WTF? Tijdens de arrestatie rennen een drietal agenten ineens weg? Ongetwijfeld geeft de verdachte aan waar andere liggen oid.

Ahh ja vroeg me al af wat er opeens gebeurde.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:08:36 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212051361
User @Gia gaat ongetwijfeld ook een uitgebreid stamboomonderzoek doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212051382
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:08 schreef Caland het volgende:
User @:gia gaat ongetwijfeld ook een uitgebreid stamboomonderzoek doen.
_O- Die raakt dan nooit meer van haar huis af.
pi_212051402
quote:

Goedzo, Gia. Je kunt beter ook gewoon ver uit de buurt blijven van al die nare buitenlanders.
pi_212051404
quote:

Ik vermoed dat het grootste gebrek aan jouw huis de spruitjeslucht is, maar ook dat is speculatie.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:12:48 #200
438527 MissButterflyy
pi_212051410
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:59 schreef Viezig het volgende:

[..]
Als je slim probeert te zijn omdat iemand volgens jou "doet" had moeten schrijven i.p.v. "doen", terwijl diegene het correct schreef en jij daardoor alleen maar laat zien dat je leesniveau niet boven Nijntje uitstijgt, kan je daar ook best een topic over openen.

Dit heeft niets met haat te maken, dit is de deksel op je neus krijgen omdat je slim probeert te zijn terwijl je de Nederlandse taal niet beheerst.
Dat inderdaad heel erg en heel veel aandacht waard in dit topic.
Dat ik een keer iets verkeerd lees betekent niet dat ik het Nederlands niet goed beheers dat er iets schort aan mijn intelligentie.

Sta je normaal voor de klas ofzo?
pi_212051419
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:08 schreef Caland het volgende:
User @:gia gaat ongetwijfeld ook een uitgebreid stamboomonderzoek doen.
Was het niet ook @Gia die niet begreep waar alle Palestijnen zich voor de invasie in Noord-Gaza zich druk om maakten? "Gewoon aanlopen richting zuiden"

In het hoofd van Gia is het altijd feest.
pi_212051424
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:48 schreef Ericr het volgende:
Hornbach reclame bij de filmpjes :')

Dat had beter een advertentie voor een uitvaartverzekering kunnen zijn..
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:16:27 #203
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212051436
Fuck around. Find out.
Case closed.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_212051438
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Aldus degene die iemand corrigeert op spelling
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:16:46 #205
438527 MissButterflyy
pi_212051441
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:13 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Was het niet ook @:Gia die niet begreep waar alle Palestijnen zich voor de invasie in Noord-Gaza zich druk om maakten? "Gewoon aanlopen richting zuiden"

Zijn er velen met het verkeerde been uit bed gestapt dat er zo persoonlijk gehakketakt moet worden? :{
pi_212051446
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat inderdaad heel erg en heel veel aandacht waard in dit topic.
Dat ik een keer iets verkeerd lees betekent niet dat ik het Nederlands niet goed beheers dat er iets schort aan mijn intelligentie.

Godverdomme, jij was toch degene die begon met iemand te "verbeteren" qua taal? Iets dat inderdaad eigenlijk niet nodig is in NWS. En dan nu slachtoffer spelen. Echt heel triest.

Daarnaast begon je ook nog eens met schelden. Serieus, je hebt zo'n bord voor je kop.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2024 15:18:56 ]
pi_212051448
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zijn er velen met het verkeerde been uit bed gestapt dat er zo persoonlijk gehakketakt moet worden? :{
Joh als je er open voor uitkomt dat je met buitenlanders onderhandelt moet je niet miepen over wat berichtjes op Fok. Dan verdien je t gewoon :')
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:19:22 #208
438527 MissButterflyy
pi_212051460
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:17 schreef Viezig het volgende:

[..]
Godverdomme, jij was toch degene die begon met iemand te "verbeteren" qua taal? Iets dat inderdaad eigenlijk niet nodig is in NWS En dan nu slachtoffer spelen. Echt heel triest.

Daarnaast begon je ook nog eens met schelden. Serieus, je hebt zo'n bord voor je kop.
Daar is iets aan vooraf gegaan, met je godverdomme.
Duidelijk met het verkeerde been uit bed gestapt! :D
pi_212051473
quote:

Goed verhaal.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212051496
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Daar is iets aan vooraf gegaan, met je godverdomme.
Duidelijk met het verkeerde been uit bed gestapt! :D
:')

Jij probeert iemand te verbeteren, maar die zin was te ingewikkeld voor je waardoor je niet zag dat het goed geschreven was. Vervolgens ga je lekker bijdehand doen alsof ik normaal voor de klas sta, terwijl JIJ begon met taal "verbeteren". Lachwekkend.

Dat ja daarna ook niet gewoon toegeeft dat je fout zat is echt lelijk. Wat daaraan vooraf ging doet er niet toe. Jij probeerde de wijsneus uit te hangen terwijl je zelf fout zat. Ook een zwaktebod, om dan zielig te doen over dat je daarvoor een niet zo'n leuke reactie kreeg, die met dit punt niets te maken heeft.

Lees eens even terug. Jij bent degene die negatief begint.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2024 15:28:37 ]
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:24:26 #211
3542 Gia
User under construction
pi_212051517
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:08 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Meesten kunnen dat toch niet betalen, zo'n half miljoen. Daar niet van.
En ik kan eerst in mijn omgeving navragen of er mensen interesse hebben. Hoef niet eens een makelaar te nemen, ook dat is niet verplicht.

Maar goed, huis is levensloopproof, dus ben hier voorlopig nog niet weg.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:25:25 #212
3542 Gia
User under construction
pi_212051528
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:13 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Was het niet ook @:Gia die niet begreep waar alle Palestijnen zich voor de invasie in Noord-Gaza zich druk om maakten? "Gewoon aanlopen richting zuiden"

Degenen die dat niet deden, hadden daarna een probleem. Sta nog steeds achter Israel.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:26:19 #213
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212051534
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:24 schreef Gia het volgende:

[..]
Meesten kunnen dat toch niet betalen, zo'n half miljoen. Daar niet van.
Ja, die vieze buutnlanders hebben eigenlijk nooit geen geld. Goed punt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212051541
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:08 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
De makelaar verkoopt jouw huis?
Best pilot in history
pi_212051542
twitter
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:27:52 #216
438527 MissButterflyy
pi_212051547
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja, die vieze buutnlanders hebben eigenlijk nooit geen geld. Goed punt.
Dat klopt niet nee. Waar ik woon zijn ook best wat Polen die nu huizen kopen. En daar zitten gewoon normale, nette mensen bij.
Vriendje van m’n zoon is ook Pools en ze wonen in een mooi huis.

Het moet maar eens afgelopen zijn met die vooroordelen.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:28:05 #217
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_212051549
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:26 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Welke taal is dit
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:28:14 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212051555
quote:
[ twitter ]
Filmpje staat nu al een halve dag online en nog niemand heeft de moeite genomen om het te ondertitelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:28:25 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212051558
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat klopt niet nee. Waar ik woon zijn ook best wat Polen die nu huizen kopen. En daar zitten gewoon normale, nette mensen bij.

Oh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212051559
Wat een bizarre zaak, vooral in combinatir met die twee filmpjes.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_212051560
quote:
Dat gaat altijd escaleren als de politie niet ingrijpt.

...en de politie mag pas ingrijpen als er iets ernstigs is fout gegaan.

Dus dat blijft dan een probleem.
pi_212051561
quote:
[ twitter ]
Wadz deze?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:31:13 #223
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_212051589
quote:

Terecht. Aanpakken dat lompenproletariaat
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:31:51 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212051602
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Lekker bezig die Ries.
Rustgevende vogels aan de muur

Mocht niet baten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:32:43 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212051613
quote:
Richard kan worden gekenmerkt als een no nonsense ondernemer. “Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan” is op zijn lijf geschreven. Recht op zijn doel af weet hij zijn klanten met raad en daad bij te staan. Daarnaast beschikt hij over een schat aan ervaring op financieel en fiscaal gebied. Als echte ochtendmens is hij vaak al vroeg voor de klant aan de slag.
90% klopte wel. @RamboDirk
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:33:37 #226
438527 MissButterflyy
pi_212051618
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:32 schreef Caland het volgende:

[..]
90% klopte wel. @:rambodirk
Hahaha, flauw. :')
pi_212051626
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:16 schreef inslagenreuring het volgende:
De arme man is doorgedraaid. Hoe wanhopig moet je zijn om tot zulke daden over te gaan.

Gaaf land.
...en waarschijnlijk heeft hij ook nog zelf eerst voor dat pistool gezorgd.

Ik ben wel heel benieuwd wat daar allemaal gebeurd is.

Je schiet toch niet zomaar 2 mensen dood. :N
pi_212051671
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:53 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Deugen is het hoogst haalbare doel in onze maatschappij.

Althans, voor het geitenwollensokkenvolk wat de dienst uitmaakt.
Was verdomme wel ff een "klap", jaren klagen over drugscriminaliteit, geweld en ander gespuis en niks wordt er gedaan. Wat borden over vrouwenrechten bij de gemeente waar iemand wat borden beklad had en binnen een dag schoon en camera bewaking.
pi_212051718
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Immigranten hebben gemiddeld veel minder binding met de plek waar ze wonen, criminelen vermijden vaak binding met de plek waar ze wonen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:49:23 #230
438527 MissButterflyy
pi_212051740
Volgens de gelderlander is het gedode echtpaar een Pool en een Nederlander.

https://www.gelderlander.(...)t-zichzelf~ae1b53db/
pi_212051742
Zal de rijdende rechter van deze week verschoven worden naar volgende week? Iets met een disclaimer aan het begin van de uitzending zou best gepast zijn.
De enige echte.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:50:23 #232
438527 MissButterflyy
pi_212051757
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Immigranten hebben gemiddeld veel minder binding met de plek waar ze wonen, criminelen vermijden vaak binding met de plek waar ze wonen.
Klopt ja, toch kopen ook zij steeds vaker huizen. Dan wil je meestal toch langer ergens blijven wonen.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:51:12 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212051771
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:49 schreef Rnie het volgende:
Zal de rijdende rechter van deze week verschoven worden naar volgende week? Iets met een disclaimer aan het begin van de uitzending zou best gepast zijn.
Waarom?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:54:22 #234
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_212051806
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:49 schreef Rnie het volgende:
Want? Gaat de Rijdende Rechter ook over het wel of niet mogen doodschieten van je buren na een ruzie?
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 januari 2024 @ 15:54:23 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_212051807
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:49 schreef MissButterflyy het volgende:

https://www.ad.nl/binnenl(...)t-zichzelf~ae1b53db/

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:56:35 #236
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_212051824
quote:
wow, precies het zelfde bericht bij twee verschillende kranten :o Op school mocht ik nooit kopiëren.
pi_212051826
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:56 schreef butz0rs het volgende:

[..]
wow, precies het zelfde bericht bij twee verschillende kranten :o Op school mocht ik nooit kopiëren.
is dit serieus
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:58:25 #238
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212051843
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:54 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Want? Gaat de Rijdende Rechter ook over het wel of niet mogen doodschieten van je buren na een ruzie?
Jetske die na afloop vraagt of de kinderen tevreden zijn met de 25 jaar die Richard krijgt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212051845
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:49 schreef MissButterflyy het volgende:

Een Pool een zijn Nederlandse vrouw uit Haarlem.

quote:
Uit gegevens blijkt dat de verdachte zijn woning exact een jaar geleden - dus op 16 januari 2023 - heeft verkocht aan een Poolse man. Die kwam er te wonen met zijn partner, een vrouw uit Haarlem.
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-zichzelf~ae1b53db/
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:58:42 #240
502032 Pedante_Mansplainer
Legt het wel eventjes uit
pi_212051847
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:56 schreef butz0rs het volgende:

[..]
DPG clickbait factory :')
pi_212051848
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:54 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Volgende keer maar weer een sarcasme-teken geven als ik iets post.
De enige echte.
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 januari 2024 @ 15:59:08 #242
7889 tong80
Spleenheup
pi_212051851
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:56 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
is dit serieus
Brabants Dagblad heeft ook vaak berichten integraal van het AD. Zelfde uitgever.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212051857
Waren zeker tegenpolen
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:59:58 #244
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_212051860
Heftig dit. :{
Alleen maar verliezers. ;(
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:59:59 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212051861
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:59 schreef tong80 het volgende:

[..]
Brabants Dagblad heeft ook vaak berichten integraal van het AD. Zelfde uitgever.

:T
Je bent iets op het spoor hier
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 16 januari 2024 @ 16:00:33 #246
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_212051868
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Je bent iets op het spoor hier
De Gelderlander
De Stentor
Brabants Dagblad
De Dordtenaar

Mijn god ik word gek hier.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:01:00 #247
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_212051875
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]
De Gelderlander
De Stentor
Brabants Dagblad
De Dordtenaar

Mijn god ik word gek hier.
Papendrechtse courant
  Moderator dinsdag 16 januari 2024 @ 16:01:53 #248
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_212051876
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:01 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Papendrechtse courant
??????????
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_212051889
quote:
Meisje overlijdt door een onvoorzichtig doch noodlottig ongeval. Vader wordt gelyncht op social media.

Man dood met opzet twee mensen.
Ontvangt vele steunbetuigingen op social media.

Retoriek hier is niet anders.
Bij andere zaken is "geweld nooit de oplossing!".

Nu kan het sentiment gelegd worden op dat het land zo naar de klote gaat door ... (vul maar in) dus is geweld ineens "begrijpelijk".
pi_212051894
pi_212051918
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:27 schreef Caland het volgende:

Dit lijkt toch een enigszins doordachte actie, wellicht om de publieke opinie te beïnvloeden.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:10:37 #252
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_212051951
Veenkolonialen zijn over het algemeen afstammelingen van gedeporteerde zuiplappen en criminelen, dat levert natuurlijk bijzondere snuiters op.
pi_212051960
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:06 schreef ISVV het volgende:

[..]
Dit lijkt toch een enigszins doordachte actie, wellicht om de publieke opinie te beïnvloeden.
Dat idee heb ik vooral bij het filmpje van de vrouw. Waarom post je een filmpje net nadat je gehoord hebt dat je man twee mensen heeft vermoord. Ik kan daar geen voorstelling van maken. Heel apart.
pi_212052004
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:11 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Dat idee heb ik vooral bij het filmpje van de vrouw. Waarom post je een filmpje net nadat je gehoord hebt dat je man twee mensen heeft vermoord. Ik kan daar geen voorstelling van maken. Heel apart.
Ik vind het eveneens heel apart en ook gênant. Geen idee of mevrouw altijd al van de social media is en dit soort emo-filmpjes post.

Handig is het in ieder geval niet voor de zaak van haar man. Hebben hier gelukkig geen jury die beïnvloed kan worden door de publieke opinie, maar gewoon een rechterlijke macht die afgaat op de feiten die me mevrouw in detail aanreikt :?
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:16:38 #255
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_212052011
quote:

[..]
Twee provinciaalse tokkies die bewust een oud huis met gebreken verkochten, er niet mee weg kwamen dus maar de trekker overhalen.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:16:56 #256
37248 BertV
Klei indiaan
pi_212052016
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:10 schreef Nobu het volgende:
Veenkolonialen zijn over het algemeen afstammelingen van gedeporteerde zuiplappen en criminelen, dat levert natuurlijk bijzondere snuiters op.
etnisch profileren. :(
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_212052033
quote:
Ook nog terwijl je 134 km/u rijdt.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_212052040
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:03 schreef FYazz het volgende:

[..]
Meisje overlijdt door een onvoorzichtig doch noodlottig ongeval. Vader wordt gelyncht op social media.

Nu kan het sentiment gelegd worden op dat het land zo naar de klote gaat door ... (vul maar in) dus is geweld ineens "begrijpelijk".
Op Facebook ook, hij wordt daar als held onthaald omdat hij "zijn gezin beschermd". De mensen vergeten even dat hij een ander gezin helemaal kapot heeft gemaakt en 2 kinderen zonder ouders achterlaten.
pi_212052046
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:16 schreef FYazz het volgende:

[..]
Ik vind het eveneens heel apart en ook gênant. Geen idee of mevrouw altijd al van de social media is en dit soort emo-filmpjes post.

Handig is het in ieder geval niet voor de zaak van haar man. Hebben hier gelukkig geen jury die beïnvloed kan worden door de publieke opinie, maar gewoon een rechterlijke macht die afgaat op de feiten die me mevrouw in detail aanreikt :?
Natuurlijk klopt het wat je zegt. Maar die man zegt in het filmpje dat ie zijn hele leven de bak in gaat. Dus dat neemt ie op de koop toe. Daarom vermoed ik dat ie nog aan de buitenwereld zijn verhaal wilde doen, zodat ie niet als compleet wappie gezien wordt (en misschien was ie er toch wel van overtuigd dat het zijn zaak ten goede zou komen)
pi_212052047
Ik stel Roethof voor als advocaat. Die kan er vast een prachtig verhaal voor maken om vrijspraak te bepleiten.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:24:04 #261
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212052094
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:18 schreef Mr.Chippie het volgende:

[..]
Op Facebook ook, hij wordt daar als held onthaald omdat hij "zijn gezin beschermd". De mensen vergeten even dat hij een ander gezin helemaal kapot heeft gemaakt en 2 kinderen zonder ouders achterlaten.
Tokkies die de kant van Henk Richard en Ingrid kiezen, je verwacht het niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212052109
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:03 schreef FYazz het volgende:

[..]

Absurd, inderdaad. Zeker omdat wij als buitenstaanders niet weten hoe de vork precies in de steel stak. Dat de verdachte getergd was, staat buiten kijf. Maar het is nogal een stap om in zo'n situatie naar een wapen te grijpen en mensen te fucking vermoorden.
pi_212052229
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Dit klopt ook niet helemaal, hij had wel degelijk verwondingen. Hoe die eraan gekomen is moet nog blijken.
pi_212052279
De buurt neemt het op voor de dader. Zullen dan wel leuke mensen zijn geweest die slachtoffers.
U MAD?
pi_212052284
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
De buurt neemt het op voor de dader. Zullen dan wel leuke mensen zijn geweest die slachtoffers.
Of een hele trieste buurt
pi_212052285
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]
Ook nog terwijl je 134 km/u rijdt.
Oh dat is wel multitasken level eindbaas, dan.

Ik heb dat filmpje van die vrouw nergens gezien?
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:42:06 #267
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212052293
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:41 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Of een hele trieste buurt
Zo’n buurt waar ze je met de nek aankijken als je niet zelf al uit die buurt komt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_212052296
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Absurd, inderdaad. Zeker omdat wij als buitenstaanders niet weten hoe de vork precies in de steel stak. Dat de verdachte getergd was, staat buiten kijf. Maar het is nogal een stap om in zo'n situatie naar een wapen te grijpen en mensen te fucking vermoorden.
Ik moest na het lezen over dit incident denken aan die serie Van God Los van BNN-Vara :@

Gewone mensen in een gewoon leven waarbij door een samenloop van omstandigheden een lontje gaat branden, steeds sneller gaat branden en die daardoor ongewoon heftige daden plegen.

Soms had ik ergens begrip voor de daad of begreep ik hoe een dader tot dat gedrag was gekomen en andere keren begreep ik het totaal niet.

Heb in ieder geval nooit de behoefte gehad om op basis van een nieuwsartikel of aflevering Van God Los iemand publiekelijk te lynchen of te bejubelen.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:43:39 #269
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212052303
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:16 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Twee provinciaalse tokkies die bewust een oud huis met gebreken verkochten, er niet mee weg kwamen dus maar de trekker overhalen.
Waar slaat dit nou weer op, idioot.

Voor hetzelfde geld proberen die Polen allerlei gebreken op de mouw te spelden die ze zelf hebben veroorzaakt.
Als je zo achterlijk wilt reageren houd je dan gewoon stil.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:44:15 #270
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_212052313
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:43 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Waar slaat dit nou weer op, idioot.

Voor hetzelfde geld proberen die Polen allerlei gebreken op de mouw te spelden die ze zelf hebben veroorzaakt.
Als je zo achterlijk wilt reageren houd je dan gewoon stil.
Provinciaal gespot
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:45:26 #271
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212052325
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:44 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Provinciaal gespot
Pool gespot
  roze dinsdag 16 januari 2024 @ 16:46:43 #272
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_212052334
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ze hadden sinds de zomer ook al beveiliging bij hun huis.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:47:33 #273
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_212052344
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Pool gespot
Maar hoe werkt dat nu in de provincie. Als iemand zelf wel gebreken zou veroorzaken dan is het normaal om mensen af te knallen?

Uiteraard ook een provinciaal die de socials vol met pvv heeft. Dus buitenlanderhaat zal wel de echte reden zijn.

Lekker opsluiten en de sleutel weggooien.
pi_212052358
Die vrouw van die Poolse man is een Nederlandse. Die ook overleden is.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:50:42 #275
293332 PakjeDrum
De echte shag onder de mannen!
pi_212052369
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:47 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Maar hoe werkt dat nu in de provincie. Als iemand zelf wel gebreken zou veroorzaken dan is het normaal om mensen af te knallen?

Uiteraard ook een provinciaal die de socials vol met pvv heeft. Dus buitenlanderhaat zal wel de echte reden zijn.

Nah doe es normaal, hoezo nou weer buitenlanderhaat? De ene man was blijkbaar pools en de vrouw Nederlands. Daarnaast zijn er blijkbaar verschillende bedreigingen geweest, waar de politie een keer een honkbalknuppel heeft weggehaald bij de slachtoffers. De kinderen van de daders bleken vol bedreigd te zijn etc etc.

Uiteraard 1 kant van het verhaal, maar nergens een verwijzing naar "buitenlanderhaat" nogmaals doe es normaal en reageer dan gewoon niet.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:50:49 #276
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_212052371
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:49 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Die vrouw van die Poolse man is een Nederlandse. Die ook overleden is.
Wel grappig dat die daders het continue over "die polen" hebben.

Die zullen elkaar goed kennen zeg.
pi_212052372
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:41 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Oh dat is wel multitasken level eindbaas, dan.

Ik heb dat filmpje van die vrouw nergens gezien?
Op Geenstijl stond (staat?) het. Het begint met de camera aan de achterkant, die filmt kort de snelheidsmeter.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:50:58 #278
28167 matthijst
pi_212052375
Benieuwd naar het echte verhaal, vooral dat treiteren.
Hopelijk had die Pool een pistool en heeft die Richard dat afgepakt en ze ermee afgemaakt.
Beter dat dan met voorbedachte rade erheen rijden met een pistool en iemand omleggen.

Edit, leuk, van geenstijl, klinkt als een gemiste kans voor de rijdende rechter.
Hoi allemaal, Igor is gisteren lastig gevallen toen hij op weg was alleen op zijn fietsje van ons huis Bargerweg naar de Wiekslag voor de zwem 4 daagse. Richard Kosse heeft hem bijna de hele weg lastig gevallen op zijn motor (achter Igor rijden, naast en voor Igor rijden en dan een dot gas geven en Igor weer opwachten om vervolgens alles te herhalen etc. Igor was volgens zijn eigen woorden doodsbang! Ongeacht wat er speelt tussen volwassenen ( zaak gespannen tegen Richard Kosse ivm verborgen gebreken in de woning die wij van hem gekocht hebben) van kinderen blijf je gewoon af! Zoals begrijpelijk heeft dit een enorme impact op Igor, maar ook op ons als gezin. Voor Igor zijn veiligheid gaan wij een voetbalvereniging uitzoeken welke vlakbij het werk is van Sam, zodat hij voortaan gebracht kan worden. Igor vindt het enorm jammer dat hij niet meer bij de Weiteveense boys kan voetballen, maar het is helaas niet anders. Groetjes Ineke
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:51:37 #279
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_212052382
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:50 schreef PakjeDrum het volgende:

[..]
Nah doe es normaal, hoezo nou weer buitenlanderhaat? De ene man was blijkbaar pools en de vrouw Nederlands. Daarnaast zijn er blijkbaar verschillende bedreigingen geweest, waar de politie een keer een honkbalknuppel heeft weggehaald bij de slachtoffers. De kinderen van de daders bleken vol bedreigd te zijn etc etc.

Uiteraard 1 kant van het verhaal, maar nergens een verwijzing naar "buitenlanderhaat" nogmaals doe es normaal en reageer dan gewoon niet.
Omdat de daders er zelf continue over hebben. Als een mocro hier de boel klein schiet en het continue over autochtonen heeft was dit forum te klein geweest
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:52:00 #280
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_212052387
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:50 schreef matthijst het volgende:
Hopelijk had die Pool een pistool en heeft die Richard dat afgepakt en ze ermee afgemaakt.
Beter dat dan met voorbedachte rade erheen rijden met een pistool en iemand omleggen.
Meneer was al eerder deze week met een pistool gezien.
  roze dinsdag 16 januari 2024 @ 16:52:57 #281
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_212052394
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:52 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Ja ik las ook al dat hij eerder deze week in de Coop in Weiteveen gespot was met pistool.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:53:17 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212052396
quote:
Waarom hopelijk?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:53:21 #283
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212052398
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:47 schreef Bezsen het volgende:

[..]

Nee dat is in de provincie ook niet normaal. Op een kill spree gaan ook niet en hij gaat terecht voor lange tijd de nor in.

Maar zonder de hele voorgeschiedenis te kennen schilder jij die gast terloops nog even af als oplichter die niet met zijn frauduleuze praktijken is weggekomen en daarom maar gaat moorden.

Dat is gewoon laag bij de grond.

Niemand weet wat er precies gebeurd is.
pi_212052406
quote:

[..]
Poolse meneer of dader meneer?
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:54:20 #285
293332 PakjeDrum
De echte shag onder de mannen!
pi_212052408
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:51 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Omdat de daders er zelf continue over hebben. Als een mocro hier de boel klein schiet en het continue over autochtonen heeft was dit forum te klein geweest
Dus ga je zelf ook maar domme aannames doen, en natuurlijk weer "racisme" erbij halen wat in elke nieuwsbericht nergens wordt vermeld. Nogmaals reageer gewoon niet.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:55:46 #286
256829 Sokz
Livin' the life
pi_212052427
Zijn wel altijd die mensen met een pistool voor handen die getreiterd en bedreigt worden ...
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:56:12 #287
28167 matthijst
pi_212052433
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Waarom hopelijk?
worsteling om een pistool en dan zelf neergeschoten worden met je eigen pistool klinkt wat frisser dan dat de dader bewust naar je huis rijdt om je af te schieten?

quote:

[..]
Die Pool of die Richard?
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:56:17 #288
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_212052434
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:54 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Poolse meneer of dader meneer?
Dader meneer
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:57:46 #289
28167 matthijst
pi_212052444
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:56 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Dader meneer
Politie had geen zin om ff te gaan kijken?
pi_212052445
quote:

Hopelijk?

Edit: ik ben niet de eerste, laat maar
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:58:00 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212052448
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:56 schreef matthijst het volgende:

[..]
worsteling om een pistool en dan zelf neergeschoten worden met je eigen pistool klinkt wat frisser dan dat de dader bewust naar je huis rijdt om je af te schieten?
[..]
Die Pool of die Richard?
Ik snap je niet echt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 16 januari 2024 @ 16:59:17 #292
375570 crew  Cyan9
pi_212052455
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:52 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja ik las ook al dat hij eerder deze week in de Coop in Weiteveen gespot was met pistool.
Lekker gewapend boodschappen doen. Heel normaal.
pi_212052461
Wordt dit weer zo'n gevalletje auto zoek met jonge vrouw en gehandicapt meisje en Internet is druk bezig de moeder van het meisje en een vriend van de jongevrouw te beschuldigen van moord terwijl de auto gewoon een ongeluk had?

Alles kwam er in langs, driehoeksverhoudingen, moeders die hun kinderen haten, etc etc.
Pure speculatie allemaal.
Hou je een beetje tot de feiten van wat bekend is.
pi_212052470
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:49 schreef nostra het volgende:

[..]
Wat lastiger met die vrouw, die (naar verluidt) weggereden schijnt te zijn en door paniek/gladheid tegen een boom is gereden, waarna hij erachteraan is gelopen en alsnog heeft neergeschoten.
Noodweer is sowieso wat lastig als meneer met vuurwapen bij het stel "op bezoek" is gegaan.

Het meenemen van het wapen duidt al op intenties die niet geheel geweldloos zijn.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 17:05:06 #295
28167 matthijst
pi_212052504
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik snap je niet echt.
Jaja, beetje krom verwoord :s)

Voor die dader lijkt het me beter dat ie dat pistool niet zelf had (maar dat had hij schijnbaar wel, gezien z'n coop-tripje), want geen voorbedachte rade. Maar dat gaat niet op.
En in het algemeen klinkt het wat frisser als iemand vermoord wordt nadat hij zelf met een pistool dreigde, en met z'n eigen wapen is afgeschoten, dan dat er een mafklapper met een pistool naar je huis komt en je af knalt.
Maar helaas, Richard lijkt dus gewoon een doorgedraaide mafklapper te zijn die erheen is gereden en ze heeft afgeschoten.
Levenslang, lekker ^O^
  dinsdag 16 januari 2024 @ 17:06:20 #296
28167 matthijst
pi_212052511
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 17:00 schreef Zoddie het volgende:
Wordt dit weer zo'n gevalletje auto zoek met jonge vrouw en gehandicapt meisje en Internet is druk bezig de moeder van het meisje en een vriend van de jongevrouw te beschuldigen van moord terwijl de auto gewoon een ongeluk had?

Alles kwam er in langs, driehoeksverhoudingen, moeders die hun kinderen haten, etc etc.
Pure speculatie allemaal.
Hou je een beetje tot de feiten van wat bekend is.
OK, slotje. :')
  dinsdag 16 januari 2024 @ 17:08:59 #297
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_212052531
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nee dat is in de provincie ook niet normaal. Op een kill spree gaan ook niet en hij gaat terecht voor lange tijd de nor in.

Maar zonder de hele voorgeschiedenis te kennen schilder jij die gast terloops nog even af als oplichter die niet met zijn frauduleuze praktijken is weggekomen en daarom maar gaat moorden.

Dat is gewoon laag bij de grond.

Niemand weet wat er precies gebeurd is.
Dit zijn gewoon slachtoffers van de woningmarkt, een bouwkundig rapport voor verkoop willen is overgeslagen worden.

Ik stel de regering verantwoordelijk.
[/quote]
pi_212052532
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:50 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Wel grappig dat die daders het continue over "die polen" hebben.

Die zullen elkaar goed kennen zeg.
Terwijl het over een stel gaat die pools en Nederlands is
Maar vooral gaat over mensen die ze kennen, bij naam.

Ze kennen elkaar wel degelijk, persoonlijk. De woordkeuze is wel tekenend. Zegt wel wat over de wrevel die leefde tussen hen.
pi_212052533
Ik gok dat dat ontoerekeningsvatbaar wordt.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 17:12:28 #300
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212052553
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 17:09 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ik gok dat dat ontoerekeningsvatbaar wordt.
Helemaal niets wijst daar nog op voorlopig. Hij kon zelfs nog op facebook live na afloop
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 16 januari 2024 @ 17:13:38 #301
505275 Eriksson666
MET PENSIOEN, TOT NOOIT
pi_212052563
Dader mongool,
slachtoffer pool,
doodgeschoten met pistool
MET PENSIOEN, TOT NOOIT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties