Was het niet ook @Gia die niet begreep waar alle Palestijnen zich voor de invasie in Noord-Gaza zich druk om maakten? "Gewoon aanlopen richting zuiden"quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:08 schreef Caland het volgende:
User @:gia gaat ongetwijfeld ook een uitgebreid stamboomonderzoek doen.
Aldus degene die iemand corrigeert op spellingquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sta je normaal voor de klas ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb nog met hem gekoerst"
Zijn er velen met het verkeerde been uit bed gestapt dat er zo persoonlijk gehakketakt moet worden?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Was het niet ook @:Gia die niet begreep waar alle Palestijnen zich voor de invasie in Noord-Gaza zich druk om maakten? "Gewoon aanlopen richting zuiden"
In het hoofd van Gia is het altijd feest.
Godverdomme, jij was toch degene die begon met iemand te "verbeteren" qua taal? Iets dat inderdaad eigenlijk niet nodig is in NWS. En dan nu slachtoffer spelen. Echt heel triest.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat inderdaad heel erg en heel veel aandacht waard in dit topic.
Dat ik een keer iets verkeerd lees betekent niet dat ik het Nederlands niet goed beheers dat er iets schort aan mijn intelligentie.
Sta je normaal voor de klas ofzo?
Joh als je er open voor uitkomt dat je met buitenlanders onderhandelt moet je niet miepen over wat berichtjes op Fok. Dan verdien je t gewoonquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zijn er velen met het verkeerde been uit bed gestapt dat er zo persoonlijk gehakketakt moet worden?
Daar is iets aan vooraf gegaan, met je godverdomme.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:17 schreef Viezig het volgende:
[..]
Godverdomme, jij was toch degene die begon met iemand te "verbeteren" qua taal? Iets dat inderdaad eigenlijk niet nodig is in NWS En dan nu slachtoffer spelen. Echt heel triest.
Daarnaast begon je ook nog eens met schelden. Serieus, je hebt zo'n bord voor je kop.
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:06 schreef Gia het volgende:
Weet wel dat wij ons jaren 30 huis niet gaan verkopen aan buitenlanders. Natuurlijk zijn er gebreken bij oude huizen, daar is, meestal, ook een clausule voor opgenomen in het koopcontract. Maar dit soort volk gaat niet naar een rechter, maar probeert met bedreigingen geld los te krijgen van de verkoper. En die staat dan alleen, krijgt geen steun van de politie. Echt ziek!
En nu denkt hij dat zijn gezin veilig is.... Verwacht dat er zeer binnenkort versterking vanuit Polen is, oog om oog....
Ze kunnen beter de wei verkopen, paarden en zelf verhuizen.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Daar is iets aan vooraf gegaan, met je godverdomme.
Duidelijk met het verkeerde been uit bed gestapt!
Meesten kunnen dat toch niet betalen, zo'n half miljoen. Daar niet van.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Lekker je makelaar vragen de grondwet te overtreden
Degenen die dat niet deden, hadden daarna een probleem. Sta nog steeds achter Israel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Was het niet ook @:Gia die niet begreep waar alle Palestijnen zich voor de invasie in Noord-Gaza zich druk om maakten? "Gewoon aanlopen richting zuiden"
In het hoofd van Gia is het altijd feest.
Ja, die vieze buutnlanders hebben eigenlijk nooit geen geld. Goed punt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Meesten kunnen dat toch niet betalen, zo'n half miljoen. Daar niet van.
De makelaar verkoopt jouw huis?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Lekker je makelaar vragen de grondwet te overtreden
Dat klopt niet nee. Waar ik woon zijn ook best wat Polen die nu huizen kopen. En daar zitten gewoon normale, nette mensen bij.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die vieze buutnlanders hebben eigenlijk nooit geen geld. Goed punt.
Filmpje staat nu al een halve dag online en nog niemand heeft de moeite genomen om het te ondertitelen.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat klopt niet nee. Waar ik woon zijn ook best wat Polen die nu huizen kopen. En daar zitten gewoon normale, nette mensen bij.
Vriendje van m’n zoon is ook Pools en ze wonen in een mooi huis.
Het moet maar eens afgelopen zijn met die vooroordelen.
Dat gaat altijd escaleren als de politie niet ingrijpt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:40 schreef junkiesietze het volgende:
Oeh dit zal meer en meer gaan gebeuren in die kleine dorpjes
Terecht. Aanpakken dat lompenproletariaatquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:06 schreef Gia het volgende:
En nu denkt hij dat zijn gezin veilig is.... Verwacht dat er zeer binnenkort versterking vanuit Polen is, oog om oog....
Ze kunnen beter de wei verkopen, paarden en zelf verhuizen.
90% klopte wel. @RamboDirkquote:Richard kan worden gekenmerkt als een no nonsense ondernemer. “Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan” is op zijn lijf geschreven. Recht op zijn doel af weet hij zijn klanten met raad en daad bij te staan. Daarnaast beschikt hij over een schat aan ervaring op financieel en fiscaal gebied. Als echte ochtendmens is hij vaak al vroeg voor de klant aan de slag.
...en waarschijnlijk heeft hij ook nog zelf eerst voor dat pistool gezorgd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:16 schreef inslagenreuring het volgende:
De arme man is doorgedraaid. Hoe wanhopig moet je zijn om tot zulke daden over te gaan.
Gaaf land.
Was verdomme wel ff een "klap", jaren klagen over drugscriminaliteit, geweld en ander gespuis en niks wordt er gedaan. Wat borden over vrouwenrechten bij de gemeente waar iemand wat borden beklad had en binnen een dag schoon en camera bewaking.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:53 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Deugen is het hoogst haalbare doel in onze maatschappij.
Althans, voor het geitenwollensokkenvolk wat de dienst uitmaakt.
Immigranten hebben gemiddeld veel minder binding met de plek waar ze wonen, criminelen vermijden vaak binding met de plek waar ze wonen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat klopt niet nee. Waar ik woon zijn ook best wat Polen die nu huizen kopen. En daar zitten gewoon normale, nette mensen bij.
Vriendje van m’n zoon is ook Pools en ze wonen in een mooi huis.
Het moet maar eens afgelopen zijn met die vooroordelen.
Klopt ja, toch kopen ook zij steeds vaker huizen. Dan wil je meestal toch langer ergens blijven wonen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Immigranten hebben gemiddeld veel minder binding met de plek waar ze wonen, criminelen vermijden vaak binding met de plek waar ze wonen.
Waarom?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:49 schreef Rnie het volgende:
Zal de rijdende rechter van deze week verschoven worden naar volgende week? Iets met een disclaimer aan het begin van de uitzending zou best gepast zijn.
Want? Gaat de Rijdende Rechter ook over het wel of niet mogen doodschieten van je buren na een ruzie?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:49 schreef Rnie het volgende:
Zal de rijdende rechter van deze week verschoven worden naar volgende week? Iets met een disclaimer aan het begin van de uitzending zou best gepast zijn.
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-zichzelf~ae1b53db/quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens de gelderlander is het gedode echtpaar een Pool en een Nederlander.
https://www.gelderlander.(...)t-zichzelf~ae1b53db/
wow, precies het zelfde bericht bij twee verschillende krantenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-zichzelf~ae1b53db/
is dit serieusquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:56 schreef butz0rs het volgende:
[..]
wow, precies het zelfde bericht bij twee verschillende krantenOp school mocht ik nooit kopiëren.
Jetske die na afloop vraagt of de kinderen tevreden zijn met de 25 jaar die Richard krijgtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:54 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Want? Gaat de Rijdende Rechter ook over het wel of niet mogen doodschieten van je buren na een ruzie?
Een Pool een zijn Nederlandse vrouw uit Haarlem.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens de gelderlander is het gedode echtpaar een Pool en een Nederlander.
https://www.gelderlander.(...)t-zichzelf~ae1b53db/
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-zichzelf~ae1b53db/quote:Uit gegevens blijkt dat de verdachte zijn woning exact een jaar geleden - dus op 16 januari 2023 - heeft verkocht aan een Poolse man. Die kwam er te wonen met zijn partner, een vrouw uit Haarlem.
DPG clickbait factoryquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:56 schreef butz0rs het volgende:
[..]
wow, precies het zelfde bericht bij twee verschillende krantenOp school mocht ik nooit kopiëren.
Volgende keer maar weer een sarcasme-teken geven als ik iets post.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:54 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Want? Gaat de Rijdende Rechter ook over het wel of niet mogen doodschieten van je buren na een ruzie?
Brabants Dagblad heeft ook vaak berichten integraal van het AD. Zelfde uitgever.quote:
Je bent iets op het spoor hierquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Brabants Dagblad heeft ook vaak berichten integraal van het AD. Zelfde uitgever.
Papendrechtse courantquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Gelderlander
De Stentor
Brabants Dagblad
De Dordtenaar
Mijn god ik word gek hier.
Meisje overlijdt door een onvoorzichtig doch noodlottig ongeval. Vader wordt gelyncht op social media.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:51 schreef Cyan9 het volgende:
Echt bizar dat men met name op TwitterX meteen over elkaar buitelt met steunbetuigingen voor deze man.
Dit lijkt toch een enigszins doordachte actie, wellicht om de publieke opinie te beïnvloeden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:27 schreef Caland het volgende:
Net een paar man vermoord, moet dit nu even melden op facebook live.
De mensheid weet mij elke keer weer te verbazen.
Dat idee heb ik vooral bij het filmpje van de vrouw. Waarom post je een filmpje net nadat je gehoord hebt dat je man twee mensen heeft vermoord. Ik kan daar geen voorstelling van maken. Heel apart.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dit lijkt toch een enigszins doordachte actie, wellicht om de publieke opinie te beïnvloeden.
Ik vind het eveneens heel apart en ook gênant. Geen idee of mevrouw altijd al van de social media is en dit soort emo-filmpjes post.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dat idee heb ik vooral bij het filmpje van de vrouw. Waarom post je een filmpje net nadat je gehoord hebt dat je man twee mensen heeft vermoord. Ik kan daar geen voorstelling van maken. Heel apart.
Twee provinciaalse tokkies die bewust een oud huis met gebreken verkochten, er niet mee weg kwamen dus maar de trekker overhalen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dat idee heb ik vooral bij het filmpje van de vrouw. Waarom post je een filmpje net nadat je gehoord hebt dat je man twee mensen heeft vermoord. Ik kan daar geen voorstelling van maken. Heel apart.
etnisch profileren.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:10 schreef Nobu het volgende:
Veenkolonialen zijn over het algemeen afstammelingen van gedeporteerde zuiplappen en criminelen, dat levert natuurlijk bijzondere snuiters op.
Ook nog terwijl je 134 km/u rijdt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Op Facebook ook, hij wordt daar als held onthaald omdat hij "zijn gezin beschermd". De mensen vergeten even dat hij een ander gezin helemaal kapot heeft gemaakt en 2 kinderen zonder ouders achterlaten.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:03 schreef FYazz het volgende:
[..]
Meisje overlijdt door een onvoorzichtig doch noodlottig ongeval. Vader wordt gelyncht op social media.
Man dood met opzet twee mensen.
Ontvangt vele steunbetuigingen op social media.
Retoriek hier is niet anders.
Bij andere zaken is "geweld nooit de oplossing!".
Nu kan het sentiment gelegd worden op dat het land zo naar de klote gaat door ... (vul maar in) dus is geweld ineens "begrijpelijk".
Natuurlijk klopt het wat je zegt. Maar die man zegt in het filmpje dat ie zijn hele leven de bak in gaat. Dus dat neemt ie op de koop toe. Daarom vermoed ik dat ie nog aan de buitenwereld zijn verhaal wilde doen, zodat ie niet als compleet wappie gezien wordt (en misschien was ie er toch wel van overtuigd dat het zijn zaak ten goede zou komen)quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:16 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik vind het eveneens heel apart en ook gênant. Geen idee of mevrouw altijd al van de social media is en dit soort emo-filmpjes post.
Handig is het in ieder geval niet voor de zaak van haar man. Hebben hier gelukkig geen jury die beïnvloed kan worden door de publieke opinie, maar gewoon een rechterlijke macht die afgaat op de feiten die me mevrouw in detail aanreikt
Tokkies die de kant van Henk Richard en Ingrid kiezen, je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:18 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
Op Facebook ook, hij wordt daar als held onthaald omdat hij "zijn gezin beschermd". De mensen vergeten even dat hij een ander gezin helemaal kapot heeft gemaakt en 2 kinderen zonder ouders achterlaten.
Absurd, inderdaad. Zeker omdat wij als buitenstaanders niet weten hoe de vork precies in de steel stak. Dat de verdachte getergd was, staat buiten kijf. Maar het is nogal een stap om in zo'n situatie naar een wapen te grijpen en mensen te fucking vermoorden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:03 schreef FYazz het volgende:
[..]
Meisje overlijdt door een onvoorzichtig doch noodlottig ongeval. Vader wordt gelyncht op social media.
Man dood met opzet twee mensen.
Ontvangt vele steunbetuigingen op social media.
Retoriek hier is niet anders.
Bij andere zaken is "geweld nooit de oplossing!".
Nu kan het sentiment gelegd worden op dat het land zo naar de klote gaat door ... (vul maar in) dus is geweld ineens "begrijpelijk".
Dit klopt ook niet helemaal, hij had wel degelijk verwondingen. Hoe die eraan gekomen is moet nog blijken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee mensen dood en de aannemelijke dader die het zonder een kras op zijn gezicht meent te moeten melden op facebook live. Al het andere lijkt me juist ruis.
Of een hele trieste buurtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
De buurt neemt het op voor de dader. Zullen dan wel leuke mensen zijn geweest die slachtoffers.
Oh dat is wel multitasken level eindbaas, dan.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook nog terwijl je 134 km/u rijdt.
Zo’n buurt waar ze je met de nek aankijken als je niet zelf al uit die buurt komt.quote:
Ik moest na het lezen over dit incident denken aan die serie Van God Los van BNN-Varaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Absurd, inderdaad. Zeker omdat wij als buitenstaanders niet weten hoe de vork precies in de steel stak. Dat de verdachte getergd was, staat buiten kijf. Maar het is nogal een stap om in zo'n situatie naar een wapen te grijpen en mensen te fucking vermoorden.
Waar slaat dit nou weer op, idioot.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Twee provinciaalse tokkies die bewust een oud huis met gebreken verkochten, er niet mee weg kwamen dus maar de trekker overhalen.
Provinciaal gespotquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op, idioot.
Voor hetzelfde geld proberen die Polen allerlei gebreken op de mouw te spelden die ze zelf hebben veroorzaakt.
Als je zo achterlijk wilt reageren houd je dan gewoon stil.
Pool gespotquote:
Ze hadden sinds de zomer ook al beveiliging bij hun huis.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
De buurt neemt het op voor de dader. Zullen dan wel leuke mensen zijn geweest die slachtoffers.
Maar hoe werkt dat nu in de provincie. Als iemand zelf wel gebreken zou veroorzaken dan is het normaal om mensen af te knallen?quote:
Nah doe es normaal, hoezo nou weer buitenlanderhaat? De ene man was blijkbaar pools en de vrouw Nederlands. Daarnaast zijn er blijkbaar verschillende bedreigingen geweest, waar de politie een keer een honkbalknuppel heeft weggehaald bij de slachtoffers. De kinderen van de daders bleken vol bedreigd te zijn etc etc.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat nu in de provincie. Als iemand zelf wel gebreken zou veroorzaken dan is het normaal om mensen af te knallen?
Uiteraard ook een provinciaal die de socials vol met pvv heeft. Dus buitenlanderhaat zal wel de echte reden zijn.
Lekker opsluiten en de sleutel weggooien.
Wel grappig dat die daders het continue over "die polen" hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:49 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Die vrouw van die Poolse man is een Nederlandse. Die ook overleden is.
Op Geenstijl stond (staat?) het. Het begint met de camera aan de achterkant, die filmt kort de snelheidsmeter.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:41 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Oh dat is wel multitasken level eindbaas, dan.
Ik heb dat filmpje van die vrouw nergens gezien?
Omdat de daders er zelf continue over hebben. Als een mocro hier de boel klein schiet en het continue over autochtonen heeft was dit forum te klein geweestquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:50 schreef PakjeDrum het volgende:
[..]
Nah doe es normaal, hoezo nou weer buitenlanderhaat? De ene man was blijkbaar pools en de vrouw Nederlands. Daarnaast zijn er blijkbaar verschillende bedreigingen geweest, waar de politie een keer een honkbalknuppel heeft weggehaald bij de slachtoffers. De kinderen van de daders bleken vol bedreigd te zijn etc etc.
Uiteraard 1 kant van het verhaal, maar nergens een verwijzing naar "buitenlanderhaat" nogmaals doe es normaal en reageer dan gewoon niet.
Meneer was al eerder deze week met een pistool gezien.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:50 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd naar het echte verhaal, vooral dat treiteren.
Hopelijk had die Pool een pistool en heeft die Richard dat afgepakt en ze ermee afgemaakt.
Beter dat dan met voorbedachte rade erheen rijden met een pistool en iemand omleggen.
Ja ik las ook al dat hij eerder deze week in de Coop in Weiteveen gespot was met pistool.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Meneer was al eerder deze week met een pistool gezien.
Waarom hopelijk?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:50 schreef matthijst het volgende:
Hopelijk had die Pool een pistool en heeft die Richard dat afgepakt en ze ermee afgemaakt.
Beter dat dan met voorbedachte rade erheen rijden met een pistool en iemand omleggen.
Nee dat is in de provincie ook niet normaal. Op een kill spree gaan ook niet en hij gaat terecht voor lange tijd de nor in.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat nu in de provincie. Als iemand zelf wel gebreken zou veroorzaken dan is het normaal om mensen af te knallen?
Uiteraard ook een provinciaal die de socials vol met pvv heeft. Dus buitenlanderhaat zal wel de echte reden zijn.
Lekker opsluiten en de sleutel weggooien.
Poolse meneer of dader meneer?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dus ga je zelf ook maar domme aannames doen, en natuurlijk weer "racisme" erbij halen wat in elke nieuwsbericht nergens wordt vermeld. Nogmaals reageer gewoon niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Omdat de daders er zelf continue over hebben. Als een mocro hier de boel klein schiet en het continue over autochtonen heeft was dit forum te klein geweest
worsteling om een pistool en dan zelf neergeschoten worden met je eigen pistool klinkt wat frisser dan dat de dader bewust naar je huis rijdt om je af te schieten?quote:
Die Pool of die Richard?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dader meneerquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Poolse meneer of dader meneer?
Hopelijk?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:50 schreef matthijst het volgende:
Ik snap je niet echt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
worsteling om een pistool en dan zelf neergeschoten worden met je eigen pistool klinkt wat frisser dan dat de dader bewust naar je huis rijdt om je af te schieten?
[..]
Die Pool of die Richard?
Lekker gewapend boodschappen doen. Heel normaal.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik las ook al dat hij eerder deze week in de Coop in Weiteveen gespot was met pistool.
Noodweer is sowieso wat lastig als meneer met vuurwapen bij het stel "op bezoek" is gegaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat lastiger met die vrouw, die (naar verluidt) weggereden schijnt te zijn en door paniek/gladheid tegen een boom is gereden, waarna hij erachteraan is gelopen en alsnog heeft neergeschoten.
Jaja, beetje krom verwoordquote:
OK, slotje.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:00 schreef Zoddie het volgende:
Wordt dit weer zo'n gevalletje auto zoek met jonge vrouw en gehandicapt meisje en Internet is druk bezig de moeder van het meisje en een vriend van de jongevrouw te beschuldigen van moord terwijl de auto gewoon een ongeluk had?
Alles kwam er in langs, driehoeksverhoudingen, moeders die hun kinderen haten, etc etc.
Pure speculatie allemaal.
Hou je een beetje tot de feiten van wat bekend is.
Dit zijn gewoon slachtoffers van de woningmarkt, een bouwkundig rapport voor verkoop willen is overgeslagen worden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee dat is in de provincie ook niet normaal. Op een kill spree gaan ook niet en hij gaat terecht voor lange tijd de nor in.
Maar zonder de hele voorgeschiedenis te kennen schilder jij die gast terloops nog even af als oplichter die niet met zijn frauduleuze praktijken is weggekomen en daarom maar gaat moorden.
Dat is gewoon laag bij de grond.
Niemand weet wat er precies gebeurd is.
Terwijl het over een stel gaat die pools en Nederlands isquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:50 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wel grappig dat die daders het continue over "die polen" hebben.
Die zullen elkaar goed kennen zeg.
Helemaal niets wijst daar nog op voorlopig. Hij kon zelfs nog op facebook live na afloopquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:09 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ik gok dat dat ontoerekeningsvatbaar wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |