abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:47:34 #51
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212050532
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:46 schreef Rnie het volgende:

[..]
Die kiezen vooralsnog allemaal de kant van de dader.
Ja, de Polen zijn dat, toch?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212050535
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat is een reaguursel? Speculatie?
Ja, net als op een forum....
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_212050536
Kolere da's niet best -O-
pi_212050537
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, de Polen zijn dat, toch?
:?
De enige echte.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:48:16 #55
438527 MissButterflyy
pi_212050539
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
We weten in ieder geval niet of het moord is. Kan met deze vage info ook "gewoon" doodslag of zelfs noodweer zijn.
Kan, maar ze zijn alsnog gedood.
pi_212050545
Even advocaat van de duivel spelen.

Kun je de politie aansprakelijk stellen voor nalatigheid?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_212050547
Hornbach reclame bij de filmpjes :')

Voor dit soort geweld nooit een excuus natuurlijk. En ja heb ervaring met gestoorde figuren in de omgeving maar kwam echt niet in me op om dan maar na de zoveelste doodsbedreiging zelf maar het recht in handen te nemen.

Benieuwd naar het complete verhaal ook al zal het lastig worden nu de tegenpartij ergens dood in een weiland/sloot ligt.
pi_212050556
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
We weten in ieder geval niet of het moord is. Kan met deze vage info ook "gewoon" doodslag of zelfs noodweer zijn.
Wat lastiger met die vrouw, die (naar verluidt) weggereden schijnt te zijn en door paniek/gladheid tegen een boom is gereden, waarna hij erachteraan is gelopen en alsnog heeft neergeschoten.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_212050557
Ach.
U MAD?
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:49:41 #60
438527 MissButterflyy
pi_212050559
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:48 schreef schommelstoel het volgende:

Volgens mij kan dat wel in een proces ja. De verdeding van de verdachte kan dat gebruiken.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:50:31 #61
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212050570
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:42 schreef KoosVogels het volgende:
Voordat ik 'begrip' kan opbrengen voor deze geëmotioneerde en ogenschijnlijk getergde meneer, moet ik eerst meer info hebben. We horen nu maar een kant van het verhaal.
Ja, al zal het andere kant van het verhaal nu niet verteld worden waarschijnlijk omdat ze dood zijn. Dus de Polen hadden de woning van hem gekocht, die waren niet tevreden, toen ontstond er ruzie, zijn er bedreigingen geuit aan zijn gezin?
pi_212050579
Te veel diversiteit aan culturen in een land leidt tot spanningen, dat kun je van mijlenver zien aankomen en gaat ook alleen maar erger worden. Bij deze ruzie waren weer oostblokkers betrokken. Als het geen Marokkanen zijn, zijn het wel Syriërs, als het geen Syriërs zijn, zijn het wel oostblokkers of Afrikanen.

Dit in samenhang met jarenlange bezuinigingen op het politieapparaat, waarvan de weinige agenten die er nog zijn constant moeten uitrukken naar AZC's of probleemwijken maakt dat Nederland steeds minder veilig wordt en er geen prioriteit of aandacht meer gegeven kan worden aan normale aangiftes.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_212050580
quote:

Dat vind ik een hele goeie vraag, ik stel mij die vraag al een tijdje. Als de rechtstaat faalt, als je keer op keer aan je lot wordt overgelaten, keer op keer genegeerd wordt terwijl je mentaal aan het breken bent door het groeiend geweld en de criminaliteit, mag je dan uiteindelijk zelf ingrijpen? Want waar ligt de grens? Want die vraag stel ik mij steeds vaker en vaker als ik zie hoe de politie en de rechtstaat omgaat met criminelen en als je het dan vergelijkt hoe ze mensen aanpakken, met een verkeerde mening, die een snelweg blokkeren, een liedje over Sylvana zingen of met een fakkel voor de deur van Kaag staan. Mensen die zwaar geweld gebruiken, mensen met de dood bedreigen of drugs dealen worden niet aangepakt, of ze moeten het al heel erg bont gaan maken.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_212050591
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:50 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja, al zal het andere kant van het verhaal nu niet verteld worden waarschijnlijk omdat ze dood zijn. Dus de Polen hadden de woning van hem gekocht, die waren niet tevreden, toen ontstond er ruzie, zijn er bedreigingen geuit aan zijn gezin?
Weten we helemaal niet, dat zal wel uit de rechtszaak blijken.

Voor hetzelfde geld hebben de slachtoffers al 50 keer de politie gebeld omdat ze doodsbenauwd waren.
pi_212050593
quote:

Kan, maar is bijzonder lastig.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:52:07 #66
438527 MissButterflyy
pi_212050596
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Te veel diversiteit aan culturen in een land leidt tot spanningen, dat kun je van mijlenver zien aankomen en gaat ook alleen maar erger worden. Bij deze ruzie waren weer oostblokkers betrokken. Als het geen Marokkanen zijn, zijn het wel Syriërs, als het geen Syriërs zijn, zijn het wel oostblokkers of Afrikanen.

Dit in samenhang met jarenlange bezuinigingen op het politieapparaat, waarvan de weinige agenten die er nog zijn constant moeten uitrukken naar AZC's of probleemwijken maakt dat Nederland steeds minder veilig wordt en er geen prioriteit of aandacht meer gegeven kan worden aan normale aangiftes.
Ja, autochtone Nederlanders leven altijd zonder spanningen samen. Kun je die discussie niet ergens anders voeren?
pi_212050599
Zo hop, hij heeft er ff een paar naar de andere wereld geholpen.
pi_212050602
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:50 schreef Momo het volgende:

[..]
Nogmaals, deze meneer verklaart dat hij hierover contact heeft gehad met de politie. Die zal ook wel een idee hebben van wat er gaande was.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:52:44 #69
438527 MissButterflyy
pi_212050603
Er is geschoten. Een wapen heb je niet zomaar.
pi_212050607
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:42 schreef KoosVogels het volgende:
Voordat ik 'begrip' kan opbrengen voor deze geëmotioneerde en ogenschijnlijk getergde meneer, moet ik eerst meer info hebben. We horen nu maar een kant van het verhaal.
Hij is overduidelijk ergens door gaan flippen, net zoals zijn vrouw.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:53:18 #71
438527 MissButterflyy
pi_212050608
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:52 schreef Scorpie het volgende:
Zo hop, hij heeft er ff een paar naar de andere wereld geholpen.
Vindt je het leuk? Met je lachende smiley.
pi_212050609
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:40 schreef junkiesietze het volgende:
Oeh dit zal meer en meer gaan gebeuren in die kleine dorpjes
Wat denk je zelf, dat mensen ineens aan het moorden slaan? Wat een vreemd beeld van de wereld heb jij.
pi_212050610
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:51 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Dat vind ik een hele goeie vraag, ik stel mij die vraag al een tijdje. Als de rechtstaat faalt, als je keer op keer aan je lot wordt overgelaten, keer op keer genegeerd wordt terwijl je mentaal aan het breken bent door het groeiend geweld en de criminaliteit, mag je dan uiteindelijk zelf ingrijpen? Want waar ligt de grens? Want die vraag stel ik mij steeds vaker en vaker als ik zie hoe de politie en de rechtstaat omgaat met criminelen en als je het dan vergelijkt hoe ze mensen aanpakken, met een verkeerde mening, die een snelweg blokkeren, een liedje over Sylvana zingen of met een fakkel voor de deur van Kaag staan. Mensen die zwaar geweld gebruiken, mensen met de dood bedreigen of drugs dealen worden niet aangepakt, of ze moeten het al heel erg bont gaan maken.
De politie handhaaft de wet en de openbare orde. Maar vooral dat laatste zien mensen veel te zwart-wit.
pi_212050613
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:51 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Weten we helemaal niet, dat zal wel uit de rechtszaak blijken.

Voor hetzelfde geld hebben de slachtoffers al 50 keer de politie gebeld omdat ze doodsbenauwd waren.
In mijn oude buurt lopen ook een paar zware jongens, meerdere moorden op de naam, afpersing, zelfs terroristische aanslagen willen plegen, en ze lopen inmiddels alweer vrij, lekker weer op het criminele pad. Zeg al jaren in de eigen kringen dat als ik zo'n gast nog eens tegenkom en hij zoekt ruzie ik hem meteen neersteek, is de beste kans wat je hebt op overleven. Klinkt raar, klinkt extreem, klinkt overdreven maar wat voor een keus heb je? Wachtend totdat de politie en rechtstaat ingrijpt? Die heeft mij in ieder geval keer op keer aan mijn lot overgelaten.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_212050621
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:51 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ik kan hierin nooit Humeyra vergeten. De familie ondernam alle stappen die er maar waren. Logboeken, gebiedsverboden voor de stalker, meldknop alles. Eindstand is ze vermoord. Als de familie pro-actief de dader had vermoord was Humeyra er nog geweest maar iemand van de familie een tijd de gevangenis in gegaan.

In retrospect zullen veel mensen voor het laatste scenario tekenen. Een bevestiging van een flinke makke in ons systeem dus.
pi_212050623
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, autochtone Nederlanders leven altijd zonder spanningen samen. Kun je die discussie niet ergens anders voeren?
Waarom zou je de problemen die er al zijn in een land erger, complexer en nog omvangrijker willen maken?
pi_212050625
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:45 schreef Rnie het volgende:
Uiteindelijk weet ik dat social media niet alles zegt, maar aan de hand van de facebook pagina's van dit stel komen ze compleet, maar dan ook compleet, normaal over.
Zoals ze op de filmpjes overkomen op mij zijn het inderdaad redelijk normale mensen die in totale wanhoop verkeren.
Bizar verhaal.
pi_212050631
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Ik kan hierin nooit Humeyra vergeten. De familie ondernam alle stappen die er maar waren. Logboeken, gebiedsverboden voor de stalker, meldknop alles. Eindstand is ze vermoord. Als de familie pro-actief de dader had vermoord was Humeyra er nog geweest maar iemand van de familie een tijd de gevangenis in gegaan.

In retrospect zullen veel mensen voor het laatste scenario tekenen. Een bevestiging van een flinke makke in ons systeem dus.
Het systeem is verre van perfect maar het is wel het beste van alle bestaande systemen.
pi_212050632
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik zie op GeenStijl een bericht dat de ruzie gaat over een woning die ze aan elkaar verkocht hadden die mankementen heeft.
Zoiets inderdaad. In de comments staat het volgende:

"Pools gezin koopt ondeuglijke woning van Richard vol met schimmel en mankementen. Recht van overpad voor het weilandje met paarden is mondeling overeengekomen. Vanwege de taalbarriere snappen de Poolse kopers dit echter niet. Niks hiervan is op papier gezet. Weiland met paarden blijft een door in het oog. Gemoederen en pesterijen lopen op in de jaren. Politie en gemeente hebben geen tijd (zin) om te bemiddelen en te handhaven want civielrechtelijk. Duidelijk iets voor de rijdende rechter"

Het zou zomaar kunnen. Een verhaal heeft meestal twee kanten. Deze Polen hebben alleen Richard en z'n gezin in het vizier, en de rest van het dorp totaal niet. Daar moet ooit iets gebeurd zijn.
pi_212050635
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Het vertrouwen in de rechtsstaat en de handhaving is volgens mij nog nooit zo laag geweest.
pi_212050639
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hij is overduidelijk ergens door gaan flippen, net zoals zijn vrouw.
Ja, dat is duidelijk.

Maar dat betekent niet automatisch dat zij het gelijk aan hun zijde hebben. Bij de Rijdende Rechter zie je mensen ook vaak flippen om de raarste dingen.

Ben benieuwd wat er nog maar naar buiten komt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_212050640
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Er is geschoten. Een wapen heb je niet zomaar.
Is er een wapen aangeschaft om deze reden, of gaat het om bv een jachtgeweer?
Of hadden die anderen een wapen die in handen van de dader is gekomen?

Al met al lijkt het erop dat de dader iemand die probeerde te vluchten heeft afgemaakt. Dat in combi met die filmpjes is toch wel next level, dat kan je geen noodweer meer noemen.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:57:12 #83
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212050646
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:

Jeetje zelf nu is het relevant dat het Poolse mensen betreft. Heel verhaal over AZC of probleemwijken. Terwijl het hier gaat over een koopwoning (moet je geld voor hebben en werken) op het platteland van Drenthe.
Heel de wereld deugt niet, behalve Nederlanders!
pi_212050659
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zoals ze op de filmpjes overkomen op mij zijn het inderdaad redelijk normale mensen die in totale wanhoop verkeren.
Bizar verhaal.
Dit is niet bizar maar kenmerkend voor de staat van het land waarin wij nu leven. Een overheid en rechtssysteem die de eigen burgers keihard in de steek laat als je ze nodig hebt, andere zaken (beleidskeuzes) hebben en vergen immers meer prioriteit.
pi_212050661
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ja, dat is duidelijk.

Maar dat betekent niet automatisch dat zij het gelijk aan hun zijde hebben. Bij de Rijdende Rechter zie je mensen ook vaak flippen om de raarste dingen.

Ben benieuwd wat er nog maar naar buiten komt.
Oh nee hoor ik zeg niet dat hij gelijk heeft noch dat hij schuldig is - het is alleen overduidelijk dat iets hem over een spreekwoordelijke rand heeft geduwd.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:59:31 #86
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212050670
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:55 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Zoiets inderdaad. In de comments staat het volgende:

"Pools gezin koopt ondeuglijke woning van Richard vol met schimmel en mankementen. Recht van overpad voor het weilandje met paarden is mondeling overeengekomen. Vanwege de taalbarriere snappen de Poolse kopers dit echter niet. Niks hiervan is op papier gezet. Weiland met paarden blijft een door in het oog. Gemoederen en pesterijen lopen op in de jaren. Politie en gemeente hebben geen tijd (zin) om te bemiddelen en te handhaven want civielrechtelijk. Duidelijk iets voor de rijdende rechter"

Het zou zomaar kunnen. Een verhaal heeft meestal twee kanten. Deze Polen hebben alleen Richard en z'n gezin in het vizier, en de rest van het dorp totaal niet. Daar moet ooit iets gebeurd zijn.
Ja iedere dorpsidioot kan er een reactie onderkladden.

Hij laat zijn zoon niet vermoorden, dochter en vrouw niet verkrachten heeft hij het in het filmpje over.

Dat is van een andere statuur dan wat gedoe over recht van overpad.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_212050675
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:58 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Dit is niet bizar maar kenmerkend voor de staat van het land waarin wij nu leven. Een overheid en rechtssysteem die de eigen burgers keihard in de steek laat als je ze nodig hebt, andere zaken (beleidskeuzes) hebben en vergen immers meer prioriteit.
Je weet helemaal niet wat er gespeeld heeft voorafgaand aan de schietpartij, anders dan wat de dader de wereld in heeft geslingerd.
pi_212050692
Weer een situatie in de climax geraakt met doden tot gevolg terwijl bij de politie het al jaren 'bekend' was en er niks toereikends aan deed?

Laten we het maar weer gooien op 'verward' dan maar. Want dat worden mensen langzaam als ze niet geholpen worden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_212050696
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Bizar verhaal.
Dat zegt natuurlijk vrij weinig.

Ik ken ook via via een huisjes melker. Voor de buitenwereld keurige christelijke burgers die voorin de kerk zitten. Voor hun huurders de hel op aarde.
pi_212050697
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:59 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Je weet helemaal niet wat er gespeeld heeft voorafgaand aan de schietpartij, anders dan wat de dader de wereld in heeft geslingerd.
Doel je nu op een uur voor de schietpartij? Of doel je nu op de gehele saga? Van het laatste is de politie, na meerdere aangiftes, allang van op de hoogte.
De enige echte.
  Vis een optie? dinsdag 16 januari 2024 @ 14:01:57 #91
70532 loveli
N
pi_212050707
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:56 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Dat laatste, begreep ik. Politie had daar eerder honkbalknuppel(s) in beslag genomen.
crap in = crap out
pi_212050711

Van de Facebook van zijn vrouw. Dat is wel gelukt in ieder geval.
pi_212050716
De makelaar:

quote:
Conflict over verkoop huis
Het conflict begon volgens de makelaar vlak na de verkoop van het ouderlijk huis van de verdachte. De slachtoffers waren niet tevreden over de onderhoud van de woning. Hierop ontstond een langlopend conflict. ,,Maar dat het zover zou komen had ik echt nooit verwacht. Ik ben helemaal van slag”, stamelt de makelaar aan de telefoon. ,,Dit soort dingen zie je niet aankomen. Je maakt in je carrière wel eens een conflict mee tussen twee partijen, maar zoiets... Nee, dit heb ik in 25 jaar niet meegemaakt. Het is verschrikkelijk.”
https://www.ad.nl/binnenl(...)dgeschoten~ae1b53db/

De onderhoud. Wat een allochtonen site ook. :')
pi_212050718
quote:

[..]

Al met al lijkt het erop dat de dader iemand die probeerde te vluchten heeft afgemaakt. Dat in combi met die filmpjes is toch wel next level, dat kan je geen noodweer meer noemen.
Dat zal wel een belangrijke vraag zijn voor de rechtspraak, of hij er met een pistool heen ging.
Of dat de polen een pistool in handen hadden en hij die heeft afgepakt.

Verder neem ik aan dat politie wel een beeld heeft van het verleden tussen hen.
Ook al wordt er niets met een melding gedaan het staat wel op papier.

Net zoals bij de stalker van mijn zus, politie kon lange tijd niets doen maar hadden uiteindelijk wel een enorme stapel papierwerk.
pi_212050721
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:53 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
De politie handhaaft de wet en de openbare orde. Maar vooral dat laatste zien mensen veel te zwart-wit.
Waarbij de openbare orde handhaven vaak het symptoom of resultaat wordt bestrijd en lang niet altijd de oorzaak wordt aangepakt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Spellchecker dinsdag 16 januari 2024 @ 14:03:37 #96
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212050725
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:53 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
In mijn oude buurt lopen ook een paar zware jongens, meerdere moorden op de naam, afpersing, zelfs terroristische aanslagen willen plegen, en ze lopen inmiddels alweer vrij, lekker weer op het criminele pad. Zeg al jaren in de eigen kringen dat als ik zo'n gast nog eens tegenkom en hij zoekt ruzie ik hem meteen neersteek, is de beste kans wat je hebt op overleven. Klinkt raar, klinkt extreem, klinkt overdreven maar wat voor een keus heb je? Wachtend totdat de politie en rechtstaat ingrijpt? Die heeft mij in ieder geval keer op keer aan mijn lot overgelaten.
Wow :')
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:03:51 #97
438527 MissButterflyy
pi_212050727
quote:

[..]

Geen idee, er zal wel meer duidelijk worden de komende uren/ dagen.

Toch vind ik het bijzonder dat ze filmpjes online plaatsen na het incident. Veel mensen zouden eerder familie/ vrienden/ geliefden bellen in die paniek.

Een tijd terug was er een vrouw die haar zus had vermoord, en dat had ze daarna ook op Facebook of insta live neergezet, en die had een psychose.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:04:13 #98
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_212050733
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:02 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]

Van de Facebook van zijn vrouw. Dat is wel gelukt in ieder geval.
Die was al een tijd geleden gepost toch.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:05:42 #99
438527 MissButterflyy
pi_212050746
Volgens nrc waren de Polen ook een man en een vrouw.
pi_212050748
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:03 schreef maily het volgende:

[..]
Wow :')
Een mespuntje assertiviteit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')