abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212049948

quote:
Bij een geweldsincident in het Drentse Weiteveen zijn twee mensen omgekomen. De politie meldt dat er bij
het incident geschoten lijkt te zijn. Een vijftigjarige verdachte uit Klazienaveen is opgepakt.
Het incident gebeurde aan de Bargerweg. De politie kreeg rond 8.45 uur een melding van een geweldsincident.

Volgens RTV Drenthe ging de melding over een auto die op een boom gebotst zou zijn. Al snel zou zijn gebleken dat er meer aan de hand was. Een van de dodelijke slachtoffers lag in de auto, het andere in een woning.

De omgeving is ruim afgezet en hulpverlening is opgestart. De politie doet sporenonderzoek en praat met getuigen.
Livevideo dader Weiteveen. Waarschijnlijk opgenomen na het incident. Eveneens een heftige video van de vermoedelijke vrouw van de vermoedelijke dader.

https://www.geenstijl.nl/5174408/video-dader-live-weiteveen

Dit gaat rond in appgroepen

Heftig dit ;(
De enige echte.
pi_212050080
@R-woud93 is onschuldig, die was met mij pallets aan het sorteren.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_212050090
Bah die beelden, pure wanhoop.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:12:45 #4
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_212050092
Video werkt niet?

Edit: Inmiddels op Facebook gevonden. Alleen het filmpje van zijn vrouw nog niet.

[ Bericht 73% gewijzigd door NoXia op 16-01-2024 13:30:53 ]
pi_212050127
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:12 schreef NoXia het volgende:
Video werkt niet?
Op Geenstijl? Jawel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:16:09 #6
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212050136
De arme man is doorgedraaid. Hoe wanhopig moet je zijn om tot zulke daden over te gaan.

Gaaf land.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_212050190
WTF? Tijdens de arrestatie rennen een drietal agenten ineens weg? Ongetwijfeld geeft de verdachte aan waar andere liggen oid.
De enige echte.
pi_212050198
Triest verhaal.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212050213
De vrouw van Richard, hartverscheurend. :{
pi_212050235
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:23 schreef TweedeKlum het volgende:
De vrouw van Richard, hartverscheurend. :{
hartverscheurend, maar toch wel opvallend en vreemd dat beide gezinsleden video's posten over dit? dit heb ik nog nooit eerder gezien.
"The Universe is not only stranger then we have imagined, It may be stranger then we cán imagine..."
pi_212050278
Weet niet wat gaande is, beetje aan het volgen op GS. Ik zal nooit geweld goedpraten, maar ergens heb ik er wel begrip voor (even vanuit gaande dat het verhaal klopt). De politie en de rechtsstaat staat totaal niet in dienst van de samenleving, nu kunnen ze dat al jaren onder de pet houden door vooral te schreeuwen dat mensen met een ander kleurtje gediscrimineerd worden, maar als je in de mindere wijken woont en dus heel wat vaker de politie nodig hebt dan in de betere wijken dan merk je gewoon dat ze werkelijk niets doen aan de criminaliteit.

Drugsdealers, geweldplegers, mensen die jaren gestalkt/bedreigd worden die worden gewoon niet aangepakt, of je moet al uit de betere kringen komen. Dus mensen worden wanhopig, en die wanhopigheid heb ik enkele jaren geleden nog ondervonden. Ook een criminele doorgedraaide gast, die jarenlang hier mensen heeft lopen te bedreigen, vernielingen heeft aangebracht, en ronduit agressief was terwijl hij zwaar onder invloed was van drugs. Jarenlang heeft de politie en de buurt lopen klooien met die gast, maar rechters veroordeelden hem niet, lieten hem vrij en dan was het gewoon weer het probleem van de buurt. Tot de dag dat ze hem oppakte omdat hij een hoop openstaande rekeningen had, vervolgens krijgt hij een gebiedsverbod terwijl ze met hem het traject ingaan van begeleid wonen en hij binnen enkele weken liep hij hier weer rond met zelf een wanhopige politie die niets kan doen. De wanhoop nam toe omdat ook mijn ouders al meermaals bedreigd werden, en dan houd je je in, scheld wat op de politie, maar ik kan niet ontkennen dat ik hele nare gedachtes heb gehad dat als het zou misgaan en je achteraf weer leest "was in het vizier van de politie" ik mij niet meer zou inhouden en het recht in eigen hand zou nemen. En dat voelde op dat moment als rechtvaardigheid omdat de rechtstaat maar blijft falen, mijn persoonlijke voorbeelden zijn oneindig. Niet ingrijpen bij drugsdeals, zelfs niet die dagelijks bij het AZC staan, niet ingrijpen bij geweldsexplosies waar groepen een jongen kopschoppen, niks doen aan inbraken of diefstal waarbij recent bij de gemeente na 1 vernieling op het parkeerterrein vanwege één of ander vrouwenrecht project in Afrika een poster beklad was en er wel meteen camera's geplaatst konden worden, want dat was weer een prestige project van zo'n elitair geval. Dat is het niveau van onze rechtstaat, en dat er dan mensen zijn die knakken is helaas maar wel volledig te begrijpen. De grootste excessen worden met moeite aangepakt, en voor de rest tiert de criminaliteit gewoon in de samenleving zonder gevolgen, helaas geen politieposten of camera's voor de deur bij die mensen, die worden aan hun lot overgelaten en moeten maar hopen dat het goed afloopt want zelf ingrijpen mag dan weer niet.

Als je dan leest dat mensen een half jaar de cel invliegen omdat ze met een fakkel voor een deur staan bij een politicus dan is de rechtsstaat zeer krom en zeer selectief. Maar zo zien we ook dat de ene snelwegblokkeerder de andere snelwegblokkeerder niet is. Maar als je in de betere wijken woont van NL kan ik mij indenken dat je nog volledig de illusie hebt dat het onzin is, dat de politie onze rechtstaat dient en de burgers beschermt, want die zullen de politie een stuk minder nodig hebben en dus niet merken hoe de werkelijke wereld in elkaar zit.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_212050285
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:25 schreef Infinitism het volgende:

[..]
hartverscheurend, maar toch wel opvallend en vreemd dat beide gezinsleden video's posten over dit? dit heb ik nog nooit eerder gezien.
Daar zal over nagedacht zijn ivm het proces? Steun van de publieke opinie.
pi_212050294
quote:

[..]
Mogelijk al een tijdje bezig geweest met hulp te krijgen via social media?
Je gaat toch op zoek naar hulp als politie en dergelijke je niet helpen.
pi_212050315
quote:

[..]
Dit was live op facebook :D
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:32:21 #15
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212050318
Hadden ze niet beter kunnen meedoen aan de rijdende rechter ofzo? :')

Ze komen beide niet echt stabiel over. Zal wel TBS worden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212050331
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:32 schreef MissButterflyy het volgende:

Goh, zijn ze wat emotioneel op de video?
Wat raar! Jeetje!
pi_212050338
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:32 schreef MissButterflyy het volgende:

Ze? Alleen de man heeft geschoten toch?
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:34:02 #18
438527 MissButterflyy
pi_212050342
Laten we maar even afwachten wat er nu werkelijk is gebeurd.
Daders zien zichzelf bijna altijd als slachtoffer. Er zijn wel twee mensen vermoord.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:35:02 #19
438527 MissButterflyy
pi_212050354
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:33 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Goh, zijn ze wat emotioneel op de video?
Wat raar! Jeetje!
Zielig hoor, hij heeft net twee moorden gepleegd. Ik snap het helemaal.

Dan ga je daarna een emotioneel filmpje maken, heel logisch
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:36:28 #20
438527 MissButterflyy
pi_212050374
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:33 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ze? Alleen de man heeft geschoten toch?
Ja, maar apart dat die vrouw ook een filmpje maakt daarna.
Alsof ze wat te bewijzen hebben tegenover de rest van de wereld. Die zitten nog volop in hun strijd. Maar er zijn wel twee mensen dood.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:40:21 #21
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_212050412
Oeh dit zal meer en meer gaan gebeuren in die kleine dorpjes
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_212050422
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:40 schreef junkiesietze het volgende:
Oeh dit zal meer en meer gaan gebeuren in die kleine dorpjes
Het aantal moorden neemt echt al jaren af en nee, dat komt niet omdat mensen geen zin hebben aangifte te doen.

Edit: het schijnt de laatste paar jaar iets toe te nemen, maar het is nog steeds zeldzaam dus waar je dit vandaan haalt?
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:41:50 #23
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212050433
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Alsof ze wat te bewijzen hebben tegenover de rest van de wereld. Die zitten nog volop in hun strijd. Maar er zijn wel twee mensen dood.
Heel apart ja. Die mensen zijn overduidelijk in shock en dan ga je vreemde dingen doen.

Deze beelden zijn overduidelijk ook niet voor heel Nederland bedoeld..
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_212050438
We zullen binnen een dag wel weer een heel verhaal kunnen lezen hoe de politie en justitie gefaald hebben iets te doen aan al die bedreigingen van de Polen. Misschien is er wel weer een burgemeester of politicus die geschokt en verbaasd zal zijn en daarna gaat alles weer verder zoals gebruikelijk en leren we weer niks van deze zaak.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212050441
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waarom dan die rare uitspraak van ze zullen wel TBS krijgen?
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:42:24 #26
438527 MissButterflyy
pi_212050442
Ik zie op GeenStijl een bericht dat de ruzie gaat over een woning die ze aan elkaar verkocht hadden die mankementen heeft.
  Moderator dinsdag 16 januari 2024 @ 13:42:27 #27
8781 crew  Frutsel
pi_212050444
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Laten we maar even afwachten wat er nu werkelijk is gebeurd.
Daders zien zichzelf bijna altijd als slachtoffer. Er zijn wel twee mensen vermoord.
Nou ja dat dus... ik vermoed dat er straks ook boeren zo gaan reageren als hun bedrijf in hun ogen onterecht wordt afgepakt.
Wanhoop drijft mensen tot het uiterste, zeker als je het gevoel hebt dat er niets aan gedaan wordt of dat je er alleen voor staat of je kostwinning/gezin doodsangsten uit moeten staan.

Neem aan dat de politie meer weet als er al meerdere aangiftes zijn gedaan. En uiteindelijk eindigt dat met :"Dit is nu de derde keer dat ik hier ben, jullie doen geen reet, dus de volgende keer doe ik het zelf". In 19 van de 20 gevallen gebeurd er dan niets maar hier zijn de stoppen doorgeslagen.

Maar goed, we weten maar één vage kant van het verhaal. Zal vast de nodige shitstorm aan vooraf zijn gegaan.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 13:42:31 #28
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_212050447
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zielig hoor, hij heeft net twee moorden gepleegd. Ik snap het helemaal.

Dan ga je daarna een emotioneel filmpje maken, heel logisch
Zijn vrouw en kinderen zijn blijkbaar bedreigd. Ik had niet anders gehandeld denk ik.
pi_212050452
Voordat ik 'begrip' kan opbrengen voor deze geëmotioneerde en ogenschijnlijk getergde meneer, moet ik eerst meer info hebben. We horen nu maar een kant van het verhaal.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')