Ik vind het vaak wel vermakelijk, maar het is wel een beetje overgenomen door boomers die de hele dag door boos zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Twitter is echt de meest smerige plek waar je je online kunt begeven. Buiten wat tweets die op fok voorbij komen wil ik er niks mee te maken hebben.
Tja, dat heeft die sowieso.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Die zijn vaak wel wat minder sensatie belust, dus ik ben er bang voor.
Maar goed dat geeft de rechter commissaris vrijdag een makkie.
Het goedpraten van een dubbele moord is toch écht van een compleet andere orde.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:25 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat doen ze nogal snel, zie de verkiezingsuitslagen van de laatste vijf jaar.
Dit klinkt als zelfverdediging.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:37 schreef hole1988 het volgende:
DVHN met een nieuw artikel. https://dvhn.nl/drenthe/e(...)enomen-28855926.html
[..]
zelfde met "coaches"quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Mensen met een adviesbureau zijn vaak oplichters.
Yow nee, als dit waar zou zijn, neem ik echt ALLES terug wat ik in zijn eventuele verdediging gezegd heb!quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:37 schreef hole1988 het volgende:
DVHN met een nieuw artikel. https://dvhn.nl/drenthe/e(...)enomen-28855926.html
[..]
Allemaal vergelijkbare anti-overheidsclichés. Zo makkelijk is het om aanhang van zulke mensen te verwerven.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het goedpraten van een dubbele moord is toch écht van een compleet andere orde.
In welk kamp pas ik? Ik vind Richard een moordende gek.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:33 schreef Rnie het volgende:
Criminologen, wapenexperts, psychologen, scriptschrijvers.....op dat gebied is echt, maar dan ook echt alles op Fok! te vinden.
Hoe dan ook, in 1 keer wees op de meest gruwelijke manier en er dan ook nog getuige van zijn geweest. Die mafkezen die zo'n gestoorde hond steunen mogen zich meer dan diep schamen. Maar dat laatste zal wel niet, meesten zijn ook niet goed in hun bovenkamer.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jezus dat kind heeft een trauma voor het leven opgelopen.
Maar er zijn altijd twee kanten aan het verhaalquote:Op woensdag 17 januari 2024 22:39 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hoe dan ook, in 1 keer wees op de meest gruwelijke manier en er dan ook nog getuige van zijn geweest. Die mafkezen die zo'n gestoorde hond steunen mogen zich meer dan diep schamen. Maar dat laatste zal wel niet, meesten zijn ook niet goed in hun bovenkamer.
Die heeft sowieso een makkie, no way dat hij morgen eventueel vrij zou kunnen komen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Die zijn vaak wel wat minder sensatie belust, dus ik ben er bang voor.
Maar goed dat geeft de rechter commissaris vrijdag een makkie.
Want?quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft sowieso een makkie, no way dat hij morgen eventueel vrij zou kunnen komen.
Gesloten, maar goede mensen. Man zette ongevraagd de kliko aan de weg als je hem zelf vergeten was. Vrouw kon leuk over de honden praten. Zoiets.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:38 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ja mijn KPN doet het nu niet. Wat zeiden ze?
Hij stak altijd wel een hand omhoog.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Want?
Als hij lief naar zijn bewakers zwaait komt hij wel vrij denk ik.
In dorpen is het makkelijk mensen aan je kant krijgen als je er veel mensen kent. Zij horen alleen jouw kant van het verhaal en als jij altijd aardig doet waar ze bij zijn en die ander kijkt nors, dan zal het wel waar zijn, want je komt al 32 jaar lang (sinds ukkie) tijdens Koninginnedag in de feesttent. Scholen doen er ook aan mee, want ook de juffen en meesters wonen daar en zijn ook in die tent.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:39 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hoe dan ook, in 1 keer wees op de meest gruwelijke manier en er dan ook nog getuige van zijn geweest. Die mafkezen die zo'n gestoorde hond steunen mogen zich meer dan diep schamen. Maar dat laatste zal wel niet, meesten zijn ook niet goed in hun bovenkamer.
Dat is nog zijn naaste omgeving. Maakt het niet veel beter maar die mafklappers die steun verklaren op social media zijn totaal van het padje. Zeker als ze de slachtoffers besmeuren en die Richard K. bijna als held neerzetten.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
In dorpen is het makkelijk mensen aan je kant krijgen als je er veel mensen kent. Zij horen alleen jouw kant van het verhaal en als jij altijd aardig doet waar ze bij zijn en die ander kijkt nors, dan zal het wel waar zijn, want je komt al 32 jaar lang (sinds ukkie) tijdens Koninginnedag in de feesttent. Scholen doen er ook aan mee, want ook de juffen en meesters wonen daar en zijn ook in die tent.
Helaas heb ik het meegemaakt, mensen die niet eens meer naar je verhaal luisteren, omdat de ander zegt dat je altijd liegt. En dan een heel dorp plus je familie. Maar goed, ik wil het ook weer niet te persoonlijk maken, maar punt is dat ons kent ons zo zijn voor- en nadelen heeft.
Dat blijft het ding, uiteraard.quote:Op woensdag 17 januari 2024 23:05 schreef KreKkeR het volgende:
Even een side-note:
Ondanks dat het artikel van dat Drentse dagblad een goede indicatie is dat die eenzijdige info die op social-media werd verspreid, misschien wel heeeel erg eenzijdig en onjuist was, blijft ook dit artikel hear-say.
Men begint het artikel immers met "het verhaal gaat".
Goed dat er ook een andere hear-say kant van het verhaal wordt verspreid, blijkbaar nodig gezien de snelle conclusies die sommigen trekken. Maar het blijft een onbevestigd verhaal. De ware toedracht, voor zover die achterhaald kan worden, zal waarschijnlijk pas blijken na de rechtszaak.
Sorryquote:Op woensdag 17 januari 2024 23:11 schreef Lienekien het volgende:
Dagblad van het Noorden (DVHN) bestrijkt Groningen en Drenthe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |