Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb er niet veel tijd voor gehad. Vanmorgen heel even. Vanmiddag toen ik thuis kwam was er een sl. Daarna weinig meer gekeken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het pakt me nog niet echtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er niet veel tijd voor gehad. Vanmorgen heel even. Vanmiddag toen ik thuis kwam was er een sl. Daarna weinig meer gekeken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2024 22:24:53 ]![]()
Duurt altijd even. Althans bij mij.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb ook nog geen favorietquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duurt altijd even. Althans bij mij.
Jill, salar en Jason direct favo bij mij. Maar nu![]()
![]()
Ik heb niet snel een favoriet eigenlijk. Heb vaak wel een of twee die ik niets aan vind.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
10 seconden gezien, niet echt iets waar ik naar zou gaan kijkenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen favoriet
Jill, salar en Jason direct favo bij mij. Maar nu
DGK_Tegengas in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes Big Brother 2024![]()
Ik erger me ook nog niet aan iemandquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:30 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb niet snel een favoriet eigenlijk. Heb vaak wel een of twee die ik niets aan vind.![]()
![]()
Ik ook niet te weinig voor gekeken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik erger me ook nog niet aan iemandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie je meer als op de streams daar krijg je een sl als er wat is. Ik was aan het kijken toen kleindochter huilend belde. Vriendje was boos weggelopen. Maar ik duik mijn bed in. Hopelijk een betere nacht dan afgelopen nacht . Tot morgenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:34 schreef Mazikeen het volgende:
Morgenochtend even de aflevering kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welterusten dotquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie je meer als op de streams daar krijg je een sl als er wat is. Ik was aan het kijken toen kleindochter huilend belde. Vriendje was boos weggelopen. Maar ik duik mijn bed in. Hopelijk een betere nacht dan afgelopen nacht . Tot morgen![]()
![]()
KnikkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
NightnightOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Toch wel een fijn plaatje jaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja goed ideeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker slapen danOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Welterusten aan ieder die lekker gaat slapen![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lief Konijntje ben je ook heOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik immer een lief konijntje. Enige vraag is voor wie ik een lief konijntje ben
UhuThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan nog maar een bolkje voor het slapen gaanOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-01-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 4275 / +443 / +0 / 4558 / 5555
2. Harrie / 2188 / +67 / +0 / 1476 / 2265
3. Mickytjuh / 814 / +35 / +16 / 707 / 985
4. KillemWieft / 608 / +32 / +0 / 334 / 609
5. mario390 / 402 / +6 / +0 / 406 / 669
6. _UserName_ / 386 / +2 / +0 / 166 / 290
7. devzero / 364 / +9 / +0 / 497 / 718
8. hemarookworst / 357 / +45 / +0 / 598 / 867
9. KoningWouter / 346 / +120 / +0 / 396 / 591
10. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611
11. chufi / 302 / +0 / +0 / 136 / 246
12. Dr.Mikey / 288 / +31 / +43 / 262 / 405
13. ToT / 261 / +6 / +0 / 601 / 816
14. DerRabbit / 257 / +0 / +16 / 650 / 796
15. kree / 233 / +7 / +0 / 354 / 508
16. DJMO / 206 / +18 / +0 / 310 / 448
17. Grrrrrrrr / 195 / +0 / +0 / 182 / 253
18. Ply_ / 161 / +7 / +0 / 230 / 304
19. M_0_0_N / 143 / +15 / +0 / 361 / 470
20. ieniminimuis / 134 / +2 / +0 / 415 / 523SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik heb me de hele dag kut gevoeld. Kotsmisselijk van de zolpidem. Goor spul. Bah bahProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ben komende week even aan het uitzieken voor ik weer aan werk gaUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb me de hele dag kut gevoeld. Kotsmisselijk van de zolpidem. Goor spul. Bah bahBeterschap heren!quote:Op woensdag 17 januari 2024 03:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ben komende week even aan het uitzieken voor ik weer aan werk gaOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Of een dikke worst met twee flinke bieten
BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet geklikt, maar ziet er wel smakelijk uit!quote:![]()
Erg heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat van die RichardThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb het verhaal gemist. Iemand verkoopt zijn huis, wordt getreiterd door de nieuwe bewoners, draait door en schiet de nieuwe kopers dood. En nu vindt iedereen de dader zielig, want de nieuwe bewoners zijn geen Hans en Karens, maar Antoni en Zofia?quote:Op woensdag 17 januari 2024 05:03 schreef KillemWieft het volgende:
Richard uit Weiteveen. Die ken je toch wel?![]()
Ha je slaat wel de spijker op zijn kop voor iemand die het verhaal gemist heeft. Sterker nog de dader liep eerder ook al eng te doen richting het zoontje van de slachtoffers schijnbaar met de motor terwijl dat kind opweg was naar de zwemvierdaagse ofzo.quote:Op woensdag 17 januari 2024 05:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal gemist. Iemand verkoopt zijn huis, wordt getreiterd door de nieuwe bewoners, draait door en schiet de nieuwe kopers dood. En nu vindt iedereen de dader zielig, want de nieuwe bewoners zijn geen Hans en Karens, maar Antoni en Zofia?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee helemaal niet eigenlijk, heb eigenlijk van 23.30 uur tot net wakker gelegen maar ik was te eigenwijs om er uit te gaan![]()
Oh ellende. Wat heb je dan hele nacht gedaan, gewoon liggen denken? Ik ga er dan altijd maar gewoon uit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 06:36 schreef Harrie het volgende:
Nee helemaal niet eigenlijk, heb eigenlijk van 23.30 uur tot net wakker gelegen maar ik was te eigenwijs om er uit te gaan![]()
Het is dat ik om 10 uur in het ziekenhuis moet zijn. Anders had ik me nog een keer omgedraaid.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nou ben wel een paar keer kort in slaap gevallen maar dan draaide ik op mijn rechter schouder en dan werd ik weer vloekend wakker omdat ik nog niet vast genoeg sliep en de pijn dus nog wel door kwamquote:Op woensdag 17 januari 2024 06:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh ellende. Wat heb je dan hele nacht gedaan, gewoon liggen denken? Ik ga er dan altijd maar gewoon uit.![]()
![]()
Oh heb even wat gemist denk ik. Wat heb je aan je schouder?quote:Op woensdag 17 januari 2024 06:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nou ben wel een paar keer kort in slaap gevallen maar dan draaide ik op mijn rechter schouder en dan werd ik weer vloekend wakker omdat ik nog niet vast genoeg sliep en de pijn dus nog wel door kwam![]()
niks, ik trok gisteren een kar met laptops uit de bus toen ik een collega aan het helpen was en toen voelde het alsof er iets afbrak of scheurde weet ik veel. groeit wel weer vast denk ik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 06:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh heb even wat gemist denk ik. Wat heb je aan je schouder?
als ik mijn arm niet naar achteren doe of hoog op til doet het geen pijn dus zal wel los lopen alleen ff aanleren op links te gaan slapen![]()
![]()
Oh dat klinkt niet zo best. Misschien een scheurtje in je spier.quote:Op woensdag 17 januari 2024 06:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
niks, ik trok gisteren een kar met laptops uit de bus toen ik een collega aan het helpen was en toen voelde het alsof er iets afbrak of scheurde weet ik veel. groeit wel weer vast denk ik.
als ik mijn arm niet naar achteren doe of hoog op til doet het geen pijn dus zal wel los lopen alleen ff aanleren op links te gaan slapen
Heb dat eens gehad toen ik nog met gewichten liep te klooien. Voelde ik ook in mijn bicep een scheurend gevoel. Dat stukje kon op zichzelf bewegen en de rest bleef stil staan.![]()
![]()
Ik zou als ik jou was toch even een foto laten maken. Je betaalt niet voor lul zorgpremie.quote:Op woensdag 17 januari 2024 06:48 schreef Harrie het volgende:
als het maar snel weer weg is vind ik het bestIk heb er één en ik ben er trots op
je hebt ook nog eigen risico he.quote:Op woensdag 17 januari 2024 06:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was toch even een foto laten maken. Je betaalt niet voor lul zorgpremie.![]()
Daar valt huisarts en een röntgen foto niet onder. Dacht ik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 06:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
je hebt ook nog eigen risico he.Ik heb er één en ik ben er trots op
ik maak helemaal niks, dat gaat allemaal van mijn eigen risico af ze bekijken het maarquote:Op woensdag 17 januari 2024 06:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was toch even een foto laten maken. Je betaalt niet voor lul zorgpremie.![]()
Oh dat wist ik niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 06:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar valt huisarts en een röntgen foto niet onder. Dacht ik.![]()
Nee ik heb nu barstende koppijnquote:Op woensdag 17 januari 2024 06:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Alweer een beetje beter?![]()
![]()
Morguh
Ja ga ik zo doenquote:Op woensdag 17 januari 2024 06:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Damn, ff paracetamolletje en een kopje thee een optie?
Wat een ziekte hier ineens.
quote:
Goedemorgenquote:![]()
![]()
tering zit ik net naar mijn eigenrisico van vorig jaar te kijken. die kut apotheek kost me 120 euro alleen voor de uitgifte elke keer dat gaan we dus niet meer doen dit jaar
Als ze willen dat ik niet meer kan gaan werken dan kunnen ze dat krijgen ik doe niet meer mee met deze onzin.![]()
Morguh KWquote:Op woensdag 17 januari 2024 06:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedmorgen Dot!![]()
Gaat het dan met jou wel ietsje pietsje beter weer?
Ja gaat een heel stuk beter, nu zien dat het de dag zo blijft.
En hoe gaat het met jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe bedoel je met uitgifte, alleen dat ze het aan je geven?quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:01 schreef Harrie het volgende:
tering zit ik net naar mijn eigenrisico van vorig jaar te kijken. die kut apotheek kost me 120 euro alleen voor de uitgifte elke keer dat gaan we dus niet meer doen dit jaar
Als ze willen dat ik niet meer kan gaan werken dan kunnen ze dat krijgen ik doe niet meer mee met deze onzin.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn om te horen! Rustig aan doen. Misschien heeft de fysio wat geholpen?quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh KW
Ja gaat een heel stuk beter, nu zien dat het de dag zo blijft.
En hoe gaat het met jou?
Hier gaat het goed. Lekker geslapen tot 6 en over een uurtje even boodschappen doen en meds ophalen bij de apotheek.![]()
Ik ook hoor meestal in maart heb ik die 385 al betaaldquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:03 schreef KoningWouter het volgende:
ik ben het gewoon elk jaar helemaal kwijt met al m'n achterlijkheid.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik uhhh 15 euro vorig jaarquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:03 schreef KoningWouter het volgende:
ik ben het gewoon elk jaar helemaal kwijt met al m'n achterlijkheid.![]()
![]()
Ik heb een collectieve zorgverzekering via de gemeente, eigen risico afgekocht. Betaal dus helemaal niks, op meds na die niet vergoed worden omdat het geen a keuze is
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja en voor mijn schildklier die moet ik zelf betalen maar dat is een paar euro per 90 dagen dat is nog te overzien maar mijn pijnstillers krijg ik wel vergoed alleen betaal ik elke keer 8 euro voor de uitgifte per medicijn en 16 x bijna 8 euro 120 euro eigen risico dus ik ga geen meds meer halen ik ben er helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met uitgifte, alleen dat ze het aan je geven?![]()
Wat is dat voor iets raars, betalen voor uitgiftequote:Op woensdag 17 januari 2024 07:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja en voor mijn schildklier die moet ik zelf betalen maar dat is een paar euro per 90 dagen dat is nog te overzien maar mijn pijnstillers krijg ik wel vergoed alleen betaal ik elke keer 8 euro voor de uitgifte per medicijn en 16 x bijna 8 euro 120 euro eigen risico dus ik ga geen meds meer halen ik ben er helemaal klaar mee.![]()
![]()
Fijn dat je lekker geslapen hebt en niet de hele nacht hebt opgezetenquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn om te horen! Rustig aan doen. Misschien heeft de fysio wat geholpen?
Hier gaat het goed. Lekker geslapen tot 6 en over een uurtje even boodschappen doen en meds ophalen bij de apotheek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat het met jou ook wat beter gaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat betaal jij dan aan premie in de maand?quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:06 schreef DJMO het volgende:
Ik heb een collectieve zorgverzekering via de gemeente, eigen risico afgekocht. Betaal dus helemaal niks, op meds na die niet vergoed worden omdat het geen a keuze isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is echt achterlijk. Heb een keer naar de zorgverzekering gebeld dat mijn apotheek ook rare kosten in rekening bracht. Werd gezegd dat het normaal was.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja en voor mijn schildklier die moet ik zelf betalen maar dat is een paar euro per 90 dagen dat is nog te overzien maar mijn pijnstillers krijg ik wel vergoed alleen betaal ik elke keer 8 euro voor de uitgifte per medicijn en 16 x bijna 8 euro 120 euro eigen risico dus ik ga geen meds meer halen ik ben er helemaal klaar mee.
Was ook iets met een praatje hoe ik mijn medicijnen moest nemen wat ik helemaal niet gehad had.
Maar goed boeit me niets meer. Ze doen maar.![]()
Jemig, let daar eigenlijk niet eens op hoe ze dat hier doen. Hier komen ze eens in de drie maanden een lading afleveren aan huis.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja en voor mijn schildklier die moet ik zelf betalen maar dat is een paar euro per 90 dagen dat is nog te overzien maar mijn pijnstillers krijg ik wel vergoed alleen betaal ik elke keer 8 euro voor de uitgifte per medicijn en 16 x bijna 8 euro 120 euro eigen risico dus ik ga geen meds meer halen ik ben er helemaal klaar mee.
Het niet innemen van je medicatie heb je alleen jezelf mee Harrie. Het zal hem een reet roesten of je ze wel of niet ophaaltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tering, dat is best een hoop wat je dan alsnog zelf moet betalen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja en voor mijn schildklier die moet ik zelf betalen maar dat is een paar euro per 90 dagen dat is nog te overzien maar mijn pijnstillers krijg ik wel vergoed alleen betaal ik elke keer 8 euro voor de uitgifte per medicijn en 16 x bijna 8 euro 120 euro eigen risico dus ik ga geen meds meer halen ik ben er helemaal klaar mee.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat je lekker geslapen hebt en niet de hele nacht hebt opgezeten
Wow dat klinkt goed! Fijn dat je goed hebt kunnen slapen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat het met jou ook wat beter gaat.![]()
![]()
Ja klopt, dat weet ik wel dat je daar voor moet betalen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is echt achterlijk. Heb een keer naar de zorgverzekering gebeld dat mijn apotheek ook rare kosten in rekening bracht. Werd gezegd dat het normaal was.
Was ook iets met een praatje hoe ik mijn medicijnen moest nemen wat ik helemaal niet gehad had.
Maar goed boeit me niets meer. Ze doen maar.
Ik zeg altijd als ze daarover beginnen. Ik lees de bijsluiter wel is goedkoper dan jullie uitleg
Ik ga dit zo checken. Vorig jaar 1 keer medicijnen gehaald. Dus ben benieuwd of het erbij staatquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is echt achterlijk. Heb een keer naar de zorgverzekering gebeld dat mijn apotheek ook rare kosten in rekening bracht. Werd gezegd dat het normaal was.
Hahaha ja zo kun je het ook nog oplossen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, dat weet ik wel dat je daar voor moet betalen.
Ik zeg altijd als ze daarover beginnen. Ik lees de bijsluiter wel is goedkoper dan jullie uitleg![]()
![]()
mij boeit het wel, daarom voor mij geen medicijnen meer en ik kijk wel hoe lang ik het vol ga houden en anders blijf ik lekker thuis en dan zoeken ze het maar uit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker eigenwijs ben je.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
mij boeit het wel, daarom voor mij geen medicijnen meer en ik kijk wel hoe lang ik het vol ga houden en anders blijf ik lekker thuis en dan zoeken ze het maar uit.![]()
Ik vermoed maar zo dat je dat na een jaar ( of hoelang je in de ziektewet mag blijven) en dan gaat het je veel meer kosten dan 120 euro en je hebt een hoop klachten/pijnquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
mij boeit het wel, daarom voor mij geen medicijnen meer en ik kijk wel hoe lang ik het vol ga houden en anders blijf ik lekker thuis en dan zoeken ze het maar uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor 95% van de mensheid is het nog niet zo simpel, die zijn namelijk net slim genoeg om zelfstandig naar de plee te gaanquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, dat weet ik wel dat je daar voor moet betalen.
Ik zeg altijd als ze daarover beginnen. Ik lees de bijsluiter wel is goedkoper dan jullie uitleg
Uiteindelijk is het maar een klap geld he. Je kunt je beter goed voelen, heb je meer aan.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
mij boeit het wel, daarom voor mij geen medicijnen meer en ik kijk wel hoe lang ik het vol ga houden en anders blijf ik lekker thuis en dan zoeken ze het maar uit.
Maar je moet het zelf weten natuurlijk.![]()
Ik heb altijd al een tering hekel aan medicijnen gehad maar ze hebben geen oplossing alleen symptoombestrijding. als ze daar dan op een smerige manier alsnog mee aan mijn geld komen dan bekijken ze het maar en dan maar bloed of bloemen ik weiger om mee te doen met deze gekte. en het gaat mij niet eens om die 120 euro op zich dat boeit me helemaal geen fuck want ik geef per jaar nog wel meer weg aan mensen die het harder nodig hebben dan ik maar niet naar die kut apotheek met ook nog eens waardeloze tering service.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, let daar eigenlijk niet eens op hoe ze dat hier doen. Hier komen ze eens in de drie maanden een lading afleveren aan huis.
Het niet innemen van je medicatie heb je alleen jezelf mee Harrie. Het zal hem een reet roesten of je ze wel of niet ophaalt![]()
Of je krijgt na een jaar 70% van het salaris en mag je het nog een jaar doen. Daarna mag een werkgever toedeloe zeggen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat je dat na een jaar ( of hoelang je in de ziektewet mag blijven) en dan gaat het je veel meer kosten dan 120 euro en je hebt een hoop klachten/pijn![]()
Dat is dan maar zo, daar geef ik toch niks om en dat geld op zich boeit me echt geen reet maar ik ga niet meedoen met deze gekte geen kans.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat je dat na een jaar ( of hoelang je in de ziektewet mag blijven) en dan gaat het je veel meer kosten dan 120 euro en je hebt een hoop klachten/pijn![]()
En thuis zitten is ook kudt hoor. Ik zou willen dat ik weer kon werken en alles weer gewoon kon doen qua sociale dingen en zo.![]()
prima, dan gaat de gemeente betalen en dan ga ik wel wat bijklussen ik overleef wel maak je geen zorgenquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Of je krijgt na een jaar 70% van het salaris en mag je het nog een jaar doen. Daarna mag een werkgever toedeloe zeggen.![]()
Maar waarom kan je nog niet werken? Is dat de angst om onder de mensen te zijn?quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:17 schreef KoningWouter het volgende:
En thuis zitten is ook kudt hoor. Ik zou willen dat ik weer kon werken en alles weer gewoon kon doen qua sociale dingen en zo.![]()
Het is b elachelijk dat ze daar geld voor vragenquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor 95% van de mensheid is het nog niet zo simpel, die zijn namelijk net slim genoeg om zelfstandig naar de plee te gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
prima, dan gaat de gemeente betalen en dan ga ik wel wat bijklussen ik overleef wel maak je geen zorgen![]()
![]()
Ja, die prijzen zijn wel echt belachelijk hoog voor het werk wat ze ervoor leveren.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is b elachelijk dat ze daar geld voor vragenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Omdat ik constant met paniekaanvallen zit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar waarom kan je nog niet werken? Is dat de angst om onder de mensen te zijn?
Vorig jaar kon ik vrijwilligerswerk doen en mijn vioolles doen. Toen ging het allemaal best goed.
Maar toen begonnen de paniekaanvallen door de medicatie heen te komen en viel ik helemaal uit
Ben nu alweer een jaar bezig dit onder controle te krijgen. Eerst met therapie maar dat lukte niet door de paniek.
Nu de meds afbouwen en dan kijken wat er over blijft. En misschien nog therapie.![]()
Ik heb niemand gezien of gesproken want ik haal dat uit de automaatquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is b elachelijk dat ze daar geld voor vragen![]()
Ik heb ook de pest aan medicatie maar soms is het nodig. En vooral voor je schildklier. Neem aan dat je weet hoe beroerd/moe/opgefokt je je daar van kan voelen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een tering hekel aan medicijnen gehad maar ze hebben geen oplossing alleen symptoombestrijding. als ze daar dan op een smerige manier alsnog mee aan mijn geld komen dan bekijken ze het maar en dan maar bloed of bloemen ik weiger om mee te doen met deze gekte. en het gaat mij niet eens om die 120 euro op zich dat boeit me helemaal geen fuck want ik geef per jaar nog wel meer weg aan mensen die het harder nodig hebben dan ik maar niet naar die kut apotheek met ook nog eens waardeloze tering service.
Maar goed aan jou de keuze. Ik krijg ze 1x in de drie maanden, misschien ook iets vooor jou om dat te vragen.?
Ik kan op mijn benu niet vinden waar de rekeningen staan zal dus naar mijn zorgverzekeraar moeten gaan om te kijken. Ga ik straks even doen want heb de pest aan inloggen met de digiD
Ja, dat is je eigen keus. Hopelijk hoef je je niet al te beroerd, ziek, moe te voelen als je stopt.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is dan maar zo, daar geef ik toch niks om en dat geld op zich boeit me echt geen reet maar ik ga niet meedoen met deze gekte geen kans.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is er zicht op dat je ooit nog iets kan gaan doen KW?quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:17 schreef KoningWouter het volgende:
En thuis zitten is ook kudt hoor. Ik zou willen dat ik weer kon werken en alles weer gewoon kon doen qua sociale dingen en zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap het. Hoop dat je er snel van af ben.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat ik constant met paniekaanvallen zit.
Vorig jaar kon ik vrijwilligerswerk doen en mijn vioolles doen. Toen ging het allemaal best goed.
Maar toen begonnen de paniekaanvallen door de medicatie heen te komen en viel ik helemaal uit
Ben nu alweer een jaar bezig dit onder controle te krijgen. Eerst met therapie maar dat lukte niet door de paniek.
Nu de meds afbouwen en dan kijken wat er over blijft. En misschien nog therapie.
Ik zou gek worden zolang thuis![]()
![]()
Jawel daar houd ik toch hoop op! Al is het maar vrijwilligerswerk. Daar had ik het best nog naar mijn zin achter de kassa bij een museum.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er zicht op dat je ooit nog iets kan gaan doen KW?
Want alleen maar thuis zitten lijkt leuk maar is ook maar eenzaam he.
Het gaat nu zo slecht dat ik ook uitjes moet skippen en zo. Uit eten gaan met vrienden en ouders dat soort dingen.
Maar ik houd de hoop er in!
Stapje voor stapje, eerst de meds afbouwen.
Ben nog te jong om alleen maar thuis te blijven zitten.![]()
die schildklier dingen die heb ik gekregen omdat ik zo vermoeid was dat ik nog geen kilometer meer kon lopen zonder tussendoor ff te rusten maar als dat is wat ze willen dan ga ik gewoon rustiger aan doen. het is 3,2km naar mijn werk dat is nu 25 minuten maar als ik 3x 20 minuten tussendoor moet rusten dan maar een uur later starten met werken en een uur eerder naar huis en anders blijf ik gewoon helemaal thuisquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook de pest aan medicatie maar soms is het nodig. En vooral voor je schildklier. Neem aan dat je weet hoe beroerd/moe/opgefokt je je daar van kan voelen.
Maar goed aan jou de keuze. Ik krijg ze 1x in de drie maanden, misschien ook iets vooor jou om dat te vragen.?
Ik kan op mijn benu niet vinden waar de rekeningen staan zal dus naar mijn zorgverzekeraar moeten gaan om te kijken. Ga ik straks even doen want heb de pest aan inloggen met de digiD
Ja ik weet dat ik mezelf er mee heb maar mee doen met deze gekte dan krijg ik nog zin om mezelf op te gaan hangen enzo dus dat gaan we niet doen nie![]()
![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat betaal jij dan aan premie in de maand?Ik heb er één en ik ben er trots op
Nou dat lukt niet zo best denk ik overdag als Mazzie wakker isquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:18 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed je kunt wel keihard punten scoren hier.![]()
Ja of doen wat dot zegt. 1 keer in de 3 of 4 maanden de medicijnen te halenquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
die schildklier dingen die heb ik gekregen omdat ik zo vermoeid was dat ik nog geen kilometer meer kon lopen zonder tussendoor ff te rusten maar als dat is wat ze willen dan ga ik gewoon rustiger aan doen. het is 3,2km naar mijn werk dat is nu 25 minuten maar als ik 3x 20 minuten tussendoor moet rusten dan maar een uur later starten met werken en een uur eerder naar huis en anders blijf ik gewoon helemaal thuis
Ja ik weet dat ik mezelf er mee heb maar mee doen met deze gekte dan krijg ik nog zin om mezelf op te gaan hangen enzo dus dat gaan we niet doen nie![]()
![]()
Truequote:Op woensdag 17 januari 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat lukt niet zo best denk ik overdag als Mazzie wakker is![]()
![]()
Wat ze al jaren doen, uitleggen hoe de medicatie ingenomen wordt. Hoort toch bij het beroep?quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, die prijzen zijn wel echt belachelijk hoog voor het werk wat ze ervoor leveren.
Als je een wasmachine gaat kopen hoe je ook niet voor de uitleg te betalen.
Of als je bij de bakker vraagt hoe je het beste je broodje kan opwarmen.
Dit gaat om je lijf, je ongemak, pijn of wat dan ook en moet je betalen voor uitleg van de medicijnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kloptquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat lukt niet zo best denk ik overdag als Mazzie wakker is![]()
Zet gewoon mijn smiley bot weer aan
Soms heb ik gewoon niks te zeggen![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-01-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 4278 / +443 / +3 / 4563 / 5566
2. Harrie / 2196 / +67 / +8 / 1487 / 2282
3. Mickytjuh / 814 / +35 / +16 / 707 / 985
4. KillemWieft / 674 / +32 / +66 / 336 / 619
5. _UserName_ / 479 / +2 / +93 / 170 / 298
6. mario390 / 402 / +6 / +0 / 406 / 669
7. KoningWouter / 383 / +120 / +37 / 415 / 614
8. devzero / 368 / +9 / +4 / 497 / 721
9. hemarookworst / 360 / +45 / +3 / 598 / 871
10. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611
11. chufi / 302 / +0 / +0 / 136 / 246
12. Dr.Mikey / 298 / +31 / +53 / 263 / 409
13. DerRabbit / 295 / +0 / +54 / 653 / 803
14. ToT / 261 / +6 / +0 / 601 / 816
15. kree / 233 / +7 / +0 / 354 / 508
16. DJMO / 208 / +18 / +2 / 313 / 453
17. Grrrrrrrr / 195 / +0 / +0 / 182 / 253
18. Ply_ / 161 / +7 / +0 / 230 / 304
19. M_0_0_N / 143 / +15 / +0 / 361 / 470
20. ieniminimuis / 134 / +2 / +0 / 415 / 523SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja dan is het voor in de a utomaar leggen ze verzinnen wel iets waar ze geld voor kunnen vragen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb niemand gezien of gesproken want ik haal dat uit de automaat
Tegenwoordig gaat het ook raar. Je medicijnen komen bij iedere apotheek vandaan. En komen zo bij je eigen apotheek en dan naar de klant
Eerder had de apotheek bijna alles op voorraad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als het me om het geld zou gaan was dat een oplossing maar dit is een mooi moment om weer terug naar de basis te gaan, geen medicijnen meer elke dag en gewoon maar zien waar het schip strand.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja of doen wat dot zegt. 1 keer in de 3 of 4 maanden de medicijnen te halen![]()
Ik ben daarom ook vrijwilligers werk gaan doen, om onder de mensen te blijven en toch iets te doen te hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jawel daar houd ik toch hoop op! Al is het maar vrijwilligerswerk. Daar had ik het best nog naar mijn zin achter de kassa bij een museum.
Want alleen maar thuis zitten lijkt leuk maar is ook maar eenzaam he.
Het gaat nu zo slecht dat ik ook uitjes moet skippen en zo. Uit eten gaan met vrienden en ouders dat soort dingen.
Maar ik houd de hoop er in!
Stapje voor stapje, eerst de meds afbouwen.
Ben nog te jong om alleen maar thuis te blijven zitten.
Vind het oprecht heel vervelend voor je dat je dit hebt en hoop dan ook dat je snel weer dingen kan gaan doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaha nee, dan moet ik hele nachten opblijven. Ik zou dat kunnen doen op zich maar ik ben met mijn gezondheid bezig. Het is op dit moment niet bevorderlijk om er helemaal voor te gaan. Want als ik ergens voor ga is dat ook voor de volle 100%.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:34 schreef Mazikeen het volgende:
Ik werk graag met doelen
Maar ga jij volgende maand voor de winst dan?![]()
Je kan de punten ook overdag pakken. Ik slaap in de nachtquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha nee, dan moet ik hele nachten opblijven. Ik zou dat kunnen doen op zich maar ik ben met mijn gezondheid bezig. Het is op dit moment niet bevorderlijk om er helemaal voor te gaan. Want als ik ergens voor ga is dat ook voor de volle 100%.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2024 07:37:06 ]![]()
Je moet dan echt wat te doen hebben. Een hobby ofzo.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:37 schreef Harrie het volgende:
heel de dag alleen maar thuis zitten worden zelf ouwe bejaarden niet gelukkig van![]()
Nee dan ben jij erquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je kan de punten ook overdag pakken.
En vind het vooral gezellig hier. Altijd wat te doen ook midden in de nacht.![]()
![]()
Ergens snap ik je wel en ergens ook weer niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
die schildklier dingen die heb ik gekregen omdat ik zo vermoeid was dat ik nog geen kilometer meer kon lopen zonder tussendoor ff te rusten maar als dat is wat ze willen dan ga ik gewoon rustiger aan doen. het is 3,2km naar mijn werk dat is nu 25 minuten maar als ik 3x 20 minuten tussendoor moet rusten dan maar een uur later starten met werken en een uur eerder naar huis en anders blijf ik gewoon helemaal thuis
Ja ik weet dat ik mezelf er mee heb maar mee doen met deze gekte dan krijg ik nog zin om mezelf op te gaan hangen enzo dus dat gaan we niet doen nie
We leven in een rare maatschappij. Alles is duur, kijk naar het gas kost momenteel 0.39 eurocent maar door al die heffingen zitten bijna een euro duurder.
Ik lees dat je veel aan mensen geeft (lovenswaardig) maar waarom dan niet aan je zelf besteden zodat je je goed voelt
Maar oke, ik ga ook niet door je hebt je standpunt duidelijk aangegeven.
Hoop dat je je niet al te beroerd gaat voelen
Wanneer mag je weer scooterrijden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee je denk toch niet dat ik volgende maand weer voor de winst gaquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee dan ben jij er
En vind het vooral gezellig hier. Altijd wat te doen ook midden in de nacht.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2024 07:39:14 ]![]()
Haha geen idee. Ik ben hier pas sinds kort.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee je denk toch niet dat ik volgende maand weer voor de winst ga![]()
Volgende maand ook weer drukker op het werk en dan ben ik er overdag niet veel meerquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha geen idee. Ik ben hier pas sinds kort.![]()
Dat heb ik nooit gehad, heb altijd wel iets te zeggenquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Zet gewoon mijn smiley bot weer aan
Soms heb ik gewoon niks te zeggen
Alleen mensen die ik negeer bolk ik altijd met een smiley
En natuurlijk doe ik het ook af en toe maar niet lang, heb er eigenlijk zelf de pest aan.
Als ik hier binnen kom en zie alleen smileys ben ik weer weg![]()
Maar dat heb ik ook met al die plaatjes.
Maar ieder zijn ding alles mag hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga nooit meer voor de winst.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:34 schreef Mazikeen het volgende:
Ik werk graag met doelen
Maar ga jij volgende maand voor de winst dan?
Vind 13 keer winnen wel genoeg
Holy shitquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer voor de winst.
Vind 13 keer winnen wel genoeg![]()
![]()
Nee, ik ook niet heb nu bijna 2 weken thuis gezeten door de pijn. Wasa gisteren voor het eerst weer buiten. Doet een mens toch wel goedquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:37 schreef Harrie het volgende:
heel de dag alleen maar thuis zitten worden zelf ouwe bejaarden niet gelukkig vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga altijd alle smileys afquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad, heb altijd wel iets te zeggen
Alleen mensen die ik negeer bolk ik altijd met een smiley
En natuurlijk doe ik het ook af en toe maar niet lang, heb er eigenlijk zelf de pest aan.
Als ik hier binnen kom en zie alleen smileys ben ik weer weg![]()
Maar dat heb ik ook met al die plaatjes.
Maar ieder zijn ding alles mag hier![]()
![]()
Heb ik je eerder horen zeggenquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Volgende maand ook weer drukker op het werk en dan ben ik er overdag niet veel meer
Wow. Bijna 8 uur dan kan ik mijn medicatie ophalen en ik heb nog niet eens paniek.
Het gaat de goede kant op met dat dagelijks ophalen!![]()
![]()
13 is wel een ongeluksgetalquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer voor de winst.
Vind 13 keer winnen wel genoegNou ik wil wel een dotteke doen.quote:
Maar ik vind 2 keer winnen wel.genoeg. maar goed de maand is nog maar op de helft.![]()
Het mag dus niets verkeerds aanquote:
Er is een tijd geweest dat ze hier bolkte met die Nederlandse bagger muziek
Ik gooide er dan altijd kerk muziek tussen door
Ik mag gewoon scooter rijden alleen mijn scooter mag niet meer de weg op en die ga ik ook niet origineel laten maken en laten keuren bij de RDW wat ook weer allemaal geldklopperij is dus ik heb besloten dat een scooter en ik geen goede combinatie isquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens snap ik je wel en ergens ook weer niet.
We leven in een rare maatschappij. Alles is duur, kijk naar het gas kost momenteel 0.39 eurocent maar door al die heffingen zitten bijna een euro duurder.
Ik lees dat je veel aan mensen geeft (lovenswaardig) maar waarom dan niet aan je zelf besteden zodat je je goed voelt
Maar oke, ik ga ook niet door je hebt je standpunt duidelijk aangegeven.
Hoop dat je je niet al te beroerd gaat voelen
Wanneer mag je weer scooterrijden?
de eerste daar stond ik elke 2 weken mee bij mijn maat omdat ie weer niet wilde starten. Drama
de volgende liep maar een heel klein beetje te hard iets van 17km ook WOK melding
nieuw kenteken, alles omgebouwd 3 keer aangehouden dat ik moest blazen maar dat was nooit een probleem en toen kreeg ik een vastlopen dus die was ook afgeschreven.
en de laatste heb ik 4 maanden mee gereden weer een WOK dus ik moet gewoon geen scooter willen![]()
![]()
Wat fijn KWquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:43 schreef KoningWouter het volgende:
Wow. Bijna 8 uur dan kan ik mijn medicatie ophalen en ik heb nog niet eens paniek.
Het gaat de goede kant op met dat dagelijks ophalen!![]()
ZOu het helpen als je zo aanval hebt en je dan hierkomt om te kletsen ( je aandacht afleiden? )Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echtquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het mag dus niets verkeerds aan
Er is een tijd geweest dat ze hier bolkte met die Nederlandse bagger muziek
Ik gooide er dan altijd kerk muziek tussen doorgeweldig
![]()
![]()
Zeker! Daarom zit ik ook hier.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat fijn KW![]()
ZOu het helpen als je zo aanval hebt en je dan hierkomt om te kletsen ( je aandacht afleiden? )Altijd wat te doen.
![]()
O dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik mag gewoon scooter rijden alleen mijn scooter mag niet meer de weg op en die ga ik ook niet origineel laten maken en laten keuren bij de RDW wat ook weer allemaal geldklopperij is dus ik heb besloten dat een scooter en ik geen goede combinatie is
de eerste daar stond ik elke 2 weken mee bij mijn maat omdat ie weer niet wilde starten. Drama
de volgende liep maar een heel klein beetje te hard iets van 17km ook WOK melding
nieuw kenteken, alles omgebouwd 3 keer aangehouden dat ik moest blazen maar dat was nooit een probleem en toen kreeg ik een vastlopen dus die was ook afgeschreven.
en de laatste heb ik 4 maanden mee gereden weer een WOK dus ik moet gewoon geen scooter willen
Ja het zijn leuke dingen als ze het doen. Maar o wee als ze het niet doen.
Heb je geen auto?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker! Daarom zit ik ook hier.Altijd wat te doen.
Helemaal top. ALs dat je er door heen kan helpen alleen maar goed
quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:47 schreef Mazikeen het volgende:
Een dotteke doen is overigens 3 maanden achter elkaar winnenwilde eigenlijk nog voor een vierde ronde gaan doen. Maar ben met mijzelf in overleg gegaan en besloten het niet te doen
Tot strakkies, en niet alles tegelijk innemen hequote:Op woensdag 17 januari 2024 07:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga me aankleden en richting apotheek. Tot straks.
Ze zijn al vroeg wakker in BBlandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee geen autoquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan had ik het verkeerd begrepen.
Ja het zijn leuke dingen als ze het doen. Maar o wee als ze het niet doen.
Heb je geen auto?![]()
![]()
Ja ik kijk nu de uitzending van gisteren terug. Daarna gtst. En daarna slinger ik de streams aanquote:![]()
Ik vind jou leukOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik vind het ook een super leuke groepgeen idee ze waren nog niet allemaal in beeld geweest toen ik hem al weggeklikt had
![]()
![]()
Dat vind ik wel wat vroegOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ben nog maar net bezig mijn eerste kop koffie te zetten...Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Ik zit aan thee. Ik durf koffie nog niet aan.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben nog maar net bezig mijn eerste kop koffie te zetten...![]()
GTST staat er nog niet op, wilde hem kijken vanmorgen en net weer maar nog niet onlinequote:Op woensdag 17 januari 2024 07:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik kijk nu de uitzending van gisteren terug. Daarna gtst. En daarna slinger ik de streams aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er gebeurd ook heel weinig. Kijk ook maar af en toe heel even. Nog niets spraakmakkends.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:57 schreef Harrie het volgende:
ik heb net ook 3x 30 seconden gekeken maar dat ga ik niet trekken pfffffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die wilde ik eerst kijken maar stond er inderdaad nog niet op. Maar nu nog steeds niet ? Hmmmquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GTST staat er nog niet op, wilde hem kijken vanmorgen en net weer maar nog niet online![]()
Hey GGquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben nog maar net bezig mijn eerste kop koffie te zetten...
Zal eens een lijstje maken wat ik vandaag allemaal wil doen behalve bier drinken.
Smaakt trouwens nu al prima dus dat is wel een dingetje
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:07 schreef Mazikeen het volgende:
Bolk dan maar. Ow wacht dat kan nietEuhhh doe dat dan ook niet
Proost dan maarquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben nog maar net bezig mijn eerste kop koffie te zetten...![]()
![]()
Proostquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:07 schreef Harrie het volgende:
Zal eens een lijstje maken wat ik vandaag allemaal wil doen behalve bier drinken.
Smaakt trouwens nu al prima dus dat is wel een dingetje
er is zoveel dat ik eigenlijk allemaal moet doen vandaag dat ik nu al weet dat er niks van terecht gaat komen nie![]()
![]()
Lekker niksen.quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
plannen heb ik ook niet maar het is hier een teringzooi en de was ligt er nog en en en en en
dus eerst maar ff eenen ff tot rust komen
![]()
![]()
Het is dts.
.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wel een rijbewijs?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Raar he is nog nooit gebeurdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik heb gewoon mijn auto en motor rijbewijs maar een auto kost ook geld als je hem niet gebruikt en omdat ik mijn geld maar 1x uit kan geven en mijn vorige auto achtergebleven is in Friesland red ik me zonder ook primaquote:![]()
![]()
Dat is waar en ieder maakt de keuze waarin ze het uitgeven.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ik heb gewoon mijn auto en motor rijbewijs maar een auto kost ook geld als je hem niet gebruikt en omdat ik mijn geld maar 1x uit kan geven en mijn vorige auto achtergebleven is in Friesland red ik me zonder ook prima
Ik heb geen rijbewijs altijd alles zonder auto moeten doen
Maar de laatste jaren heb ik een brommobiel, die ik overigens amper gebruik omdat ik als ik ergens ben toch niet ver kan lopen![]()
Maar ik rij er af en toe mee naar de kids (enschede en arnhem)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wel grappig hoe mensen van je vriendenlijst met een eigen achtergrond kleurtje hier op Fok! in een paar dagen op je blocklist terecht komen omdat ze toch geen inhoudelijke toevoeging meer zijn aan een leuk Fok!![]()
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:37 schreef Harrie het volgende:
wel grappig hoe mensen van je vriendenlijst met een eigen achtergrond kleurtje hier op Fok! in een paar dagen op je blocklist terecht komen omdat ze toch geen inhoudelijke toevoeging meer zijn aan een leuk Fok!![]()
Als ik een auto nodig heb dan kan ik die probleemloos lenen dat is nooit een probleem.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar en ieder maakt de keuze waarin ze het uitgeven.
Ik heb geen rijbewijs altijd alles zonder auto moeten doen
Maar de laatste jaren heb ik een brommobiel, die ik overigens amper gebruik omdat ik als ik ergens ben toch niet ver kan lopen![]()
Maar ik rij er af en toe mee naar de kids (enschede en arnhem)![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:37 schreef Harrie het volgende:
wel grappig hoe mensen van je vriendenlijst met een eigen achtergrond kleurtje hier op Fok! in een paar dagen op je blocklist terecht komen omdat ze toch geen inhoudelijke toevoeging meer zijn aan een leuk Fok!
Beter toch. Lopen is ook veel gezonderquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als ik een auto nodig heb dan kan ik die probleemloos lenen dat is nooit een probleem.
Dat mensen op je blocklist komen. Maar moet je ook zelf weten. Heb er ook een aantal in mijn blocklist staan.quote:![]()
Dat zei die toch
Gebrek aan inhoud.
Net als mijn bhOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat zei die toch
Gebrek aan inhoud.
Net als mijn bh![]()
![]()
Die blocklist is echt kansloos zodra mensen gaan quoten maar mensen die alleen smileys posten worden toch bijna nooit gequote dus dan is het een heel goede manier om het een beetje leesbaar te houden allemaal.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat mensen op je blocklist komen. Maar moet je ook zelf weten. Heb er ook een aantal in mijn blocklist staan.![]()
weet jij trouwens dat volgende week zaterdag een heeeeeeeeeeeeeeel bijzondere dag isquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat zei die toch
Gebrek aan inhoud.
Net als mijn bh![]()
![]()
Ah zo. Ja als Mazi haar bot aan zet ga ik even wat anders doen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die blocklist is echt kansloos zodra mensen gaan quoten maar mensen die alleen smileys posten worden toch bijna nooit gequote dus dan is het een heel goede manier om het een beetje leesbaar te houden allemaal.![]()
![]()
Wiequote:Op woensdag 17 januari 2024 08:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah zo. Ja als Mazi haar bot aan zet ga ik even wat anders doen.![]()
![]()
Hmm, nee.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
weet jij trouwens dat volgende week zaterdag een heeeeeeeeeeeeeeel bijzondere dag is
Het gaat niet over een verjaardag in ieder geval..
Of ja, volgende week gaan wij elkaar ontmoeten voor het eerst.
Die ouwe gaat in de war zijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hij klaagt niet.
Hij wil het leesbaar houden.
No probsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gezelligquote:
Ik wil slapen,
En opstaan.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat ook maar ik kwam er later pas achter dat het ook een bijzondere dag is voor mij hier op Fok!quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hmm, nee.
Het gaat niet over een verjaardag in ieder geval..
Of ja, volgende week gaan wij elkaar ontmoeten voor het eerst.
Die ouwe gaat in de war zijn![]()
Ja doe je ook goed.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:43 schreef Mazikeen het volgende:
Ik speel gewoon een spel
Jullie lijken mikey wel joh
Een beetje te goed imho. Maar je gaat wel echt voor de winst.![]()
![]()
25 jaar??quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat ook maar ik kwam er later pas achter dat het ook een bijzondere dag is voor mij hier op Fok!
20 jaar??
Kerel... Das pas zondagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja was het niet van plan maar hoe meer mensen erover gaan zeiken hoe harder ik ga bolken met smileysquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja doe je ook goed.
Een beetje te goed imho. Maar je gaat wel echt voor de winst.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2024 08:46:28 ]![]()
Ow wauw. Das wel heel vet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
24 en een paar maanden maar wel 8888 dagen geregistreerd
Ik kom uit 88.
88 is een fijn nummer.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
zondagquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
24 en een paar maanden maar wel 8888 dagen geregistreerd![]()
![]()
Nee ik keek alleen naar dag. Dat was 28.quote:
Ik zag later pas dat het september pas was..
Ik ging ff checken wat er speciaal zou zijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is een biertjuh waard om te vierenquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
24 en een paar maanden maar wel 8888 dagen geregistreerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee een wandelingetje door een sprookjesachtige wereldOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik kom wel terug om uit te lopen op KW als Mazi ff druk bezig is.
Ik ga ff slapemOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
heet dat tegenwoordig al zeiken als ik er op ludieke wijze een opmerking over maakquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja was het niet van plan maar hoe meer mensen erover gaan zeiken hoe harder ik ga bolken met smileys![]()
voor mij ook goed hoor, als een spelletje een obsessie wordt dan vind ik er toch niks meer aan.![]()
Sneeuw bij jullie?quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee een wandelingetje door een sprookjesachtige wereldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vandaag gaat dat niet lukken niequote:Op woensdag 17 januari 2024 08:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kom wel terug om uit te lopen op KW als Mazi ff druk bezig is.
Ik ga ff slapem![]()
![]()
Hoezo mag dat niet?quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je mag niet bolken met smileys want dan worden ze boos![]()
![]()
Er ligt nog ijs.quote:Niemand is boos,quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je mag niet bolken met smileys want dan worden ze boosOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mag prima.quote:
Is gewoon toegestaanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
JaloersOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: