Niet geklikt, maar ziet er wel smakelijk uit!quote:
Ik heb het verhaal gemist. Iemand verkoopt zijn huis, wordt getreiterd door de nieuwe bewoners, draait door en schiet de nieuwe kopers dood. En nu vindt iedereen de dader zielig, want de nieuwe bewoners zijn geen Hans en Karens, maar Antoni en Zofia?quote:Op woensdag 17 januari 2024 05:03 schreef KillemWieft het volgende:
Richard uit Weiteveen. Die ken je toch wel?
Ha je slaat wel de spijker op zijn kop voor iemand die het verhaal gemist heeft. Sterker nog de dader liep eerder ook al eng te doen richting het zoontje van de slachtoffers schijnbaar met de motor terwijl dat kind opweg was naar de zwemvierdaagse ofzo.quote:Op woensdag 17 januari 2024 05:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal gemist. Iemand verkoopt zijn huis, wordt getreiterd door de nieuwe bewoners, draait door en schiet de nieuwe kopers dood. En nu vindt iedereen de dader zielig, want de nieuwe bewoners zijn geen Hans en Karens, maar Antoni en Zofia?
Oh ellende. Wat heb je dan hele nacht gedaan, gewoon liggen denken? Ik ga er dan altijd maar gewoon uit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 06:36 schreef Harrie het volgende:
Nee helemaal niet eigenlijk, heb eigenlijk van 23.30 uur tot net wakker gelegen maar ik was te eigenwijs om er uit te gaan
Het is dat ik om 10 uur in het ziekenhuis moet zijn. Anders had ik me nog een keer omgedraaid.quote:
Nou ben wel een paar keer kort in slaap gevallen maar dan draaide ik op mijn rechter schouder en dan werd ik weer vloekend wakker omdat ik nog niet vast genoeg sliep en de pijn dus nog wel door kwamquote:Op woensdag 17 januari 2024 06:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh ellende. Wat heb je dan hele nacht gedaan, gewoon liggen denken? Ik ga er dan altijd maar gewoon uit.
Oh heb even wat gemist denk ik. Wat heb je aan je schouder?quote:Op woensdag 17 januari 2024 06:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nou ben wel een paar keer kort in slaap gevallen maar dan draaide ik op mijn rechter schouder en dan werd ik weer vloekend wakker omdat ik nog niet vast genoeg sliep en de pijn dus nog wel door kwam
niks, ik trok gisteren een kar met laptops uit de bus toen ik een collega aan het helpen was en toen voelde het alsof er iets afbrak of scheurde weet ik veel. groeit wel weer vast denk ik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 06:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh heb even wat gemist denk ik. Wat heb je aan je schouder?
Oh dat klinkt niet zo best. Misschien een scheurtje in je spier.quote:Op woensdag 17 januari 2024 06:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
niks, ik trok gisteren een kar met laptops uit de bus toen ik een collega aan het helpen was en toen voelde het alsof er iets afbrak of scheurde weet ik veel. groeit wel weer vast denk ik.
als ik mijn arm niet naar achteren doe of hoog op til doet het geen pijn dus zal wel los lopen alleen ff aanleren op links te gaan slapen
Ik zou als ik jou was toch even een foto laten maken. Je betaalt niet voor lul zorgpremie.quote:Op woensdag 17 januari 2024 06:48 schreef Harrie het volgende:
als het maar snel weer weg is vind ik het best
je hebt ook nog eigen risico he.quote:Op woensdag 17 januari 2024 06:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was toch even een foto laten maken. Je betaalt niet voor lul zorgpremie.
Daar valt huisarts en een röntgen foto niet onder. Dacht ik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 06:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
je hebt ook nog eigen risico he.
ik maak helemaal niks, dat gaat allemaal van mijn eigen risico af ze bekijken het maarquote:Op woensdag 17 januari 2024 06:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was toch even een foto laten maken. Je betaalt niet voor lul zorgpremie.
Oh dat wist ik niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 06:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar valt huisarts en een röntgen foto niet onder. Dacht ik.
Nee ik heb nu barstende koppijnquote:Op woensdag 17 januari 2024 06:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Alweer een beetje beter?
Ja ga ik zo doenquote:Op woensdag 17 januari 2024 06:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Damn, ff paracetamolletje en een kopje thee een optie?
Wat een ziekte hier ineens.
quote:
Goedemorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |