Niet geklikt, maar ziet er wel smakelijk uit!quote:
Ik heb het verhaal gemist. Iemand verkoopt zijn huis, wordt getreiterd door de nieuwe bewoners, draait door en schiet de nieuwe kopers dood. En nu vindt iedereen de dader zielig, want de nieuwe bewoners zijn geen Hans en Karens, maar Antoni en Zofia?quote:Op woensdag 17 januari 2024 05:03 schreef KillemWieft het volgende:
Richard uit Weiteveen. Die ken je toch wel?
Ha je slaat wel de spijker op zijn kop voor iemand die het verhaal gemist heeft. Sterker nog de dader liep eerder ook al eng te doen richting het zoontje van de slachtoffers schijnbaar met de motor terwijl dat kind opweg was naar de zwemvierdaagse ofzo.quote:Op woensdag 17 januari 2024 05:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal gemist. Iemand verkoopt zijn huis, wordt getreiterd door de nieuwe bewoners, draait door en schiet de nieuwe kopers dood. En nu vindt iedereen de dader zielig, want de nieuwe bewoners zijn geen Hans en Karens, maar Antoni en Zofia?
Oh ellende. Wat heb je dan hele nacht gedaan, gewoon liggen denken? Ik ga er dan altijd maar gewoon uit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 06:36 schreef Harrie het volgende:
Nee helemaal niet eigenlijk, heb eigenlijk van 23.30 uur tot net wakker gelegen maar ik was te eigenwijs om er uit te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |