quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat zei die toch
Gebrek aan inhoud.
Net als mijn bh
Die blocklist is echt kansloos zodra mensen gaan quoten maar mensen die alleen smileys posten worden toch bijna nooit gequote dus dan is het een heel goede manier om het een beetje leesbaar te houden allemaal.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat mensen op je blocklist komen. Maar moet je ook zelf weten. Heb er ook een aantal in mijn blocklist staan.
weet jij trouwens dat volgende week zaterdag een heeeeeeeeeeeeeeel bijzondere dag isquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat zei die toch
Gebrek aan inhoud.
Net als mijn bh
Ah zo. Ja als Mazi haar bot aan zet ga ik even wat anders doen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die blocklist is echt kansloos zodra mensen gaan quoten maar mensen die alleen smileys posten worden toch bijna nooit gequote dus dan is het een heel goede manier om het een beetje leesbaar te houden allemaal.
Wiequote:Op woensdag 17 januari 2024 08:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah zo. Ja als Mazi haar bot aan zet ga ik even wat anders doen.
Hmm, nee.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
weet jij trouwens dat volgende week zaterdag een heeeeeeeeeeeeeeel bijzondere dag is
Gezelligquote:
Dat ook maar ik kwam er later pas achter dat het ook een bijzondere dag is voor mij hier op Fok!quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hmm, nee.
Het gaat niet over een verjaardag in ieder geval..
Of ja, volgende week gaan wij elkaar ontmoeten voor het eerst.
Die ouwe gaat in de war zijn
Ja doe je ook goed.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:43 schreef Mazikeen het volgende:
Ik speel gewoon een spel
Jullie lijken mikey wel joh
25 jaar??quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat ook maar ik kwam er later pas achter dat het ook een bijzondere dag is voor mij hier op Fok!
Ja was het niet van plan maar hoe meer mensen erover gaan zeiken hoe harder ik ga bolken met smileysquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja doe je ook goed.
Een beetje te goed imho. Maar je gaat wel echt voor de winst.
Ow wauw. Das wel heel vet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
24 en een paar maanden maar wel 8888 dagen geregistreerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |