Wel een rijbewijs?quote:
Raar he is nog nooit gebeurdquote:
Ja ik heb gewoon mijn auto en motor rijbewijs maar een auto kost ook geld als je hem niet gebruikt en omdat ik mijn geld maar 1x uit kan geven en mijn vorige auto achtergebleven is in Friesland red ik me zonder ook primaquote:
Dat is waar en ieder maakt de keuze waarin ze het uitgeven.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ik heb gewoon mijn auto en motor rijbewijs maar een auto kost ook geld als je hem niet gebruikt en omdat ik mijn geld maar 1x uit kan geven en mijn vorige auto achtergebleven is in Friesland red ik me zonder ook prima
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:37 schreef Harrie het volgende:
wel grappig hoe mensen van je vriendenlijst met een eigen achtergrond kleurtje hier op Fok! in een paar dagen op je blocklist terecht komen omdat ze toch geen inhoudelijke toevoeging meer zijn aan een leuk Fok!
Als ik een auto nodig heb dan kan ik die probleemloos lenen dat is nooit een probleem.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar en ieder maakt de keuze waarin ze het uitgeven.
Ik heb geen rijbewijs altijd alles zonder auto moeten doen
Maar de laatste jaren heb ik een brommobiel, die ik overigens amper gebruik omdat ik als ik ergens ben toch niet ver kan lopen![]()
Maar ik rij er af en toe mee naar de kids (enschede en arnhem)
quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:37 schreef Harrie het volgende:
wel grappig hoe mensen van je vriendenlijst met een eigen achtergrond kleurtje hier op Fok! in een paar dagen op je blocklist terecht komen omdat ze toch geen inhoudelijke toevoeging meer zijn aan een leuk Fok!
Beter toch. Lopen is ook veel gezonderquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als ik een auto nodig heb dan kan ik die probleemloos lenen dat is nooit een probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |