Morguh KWquote:Op woensdag 17 januari 2024 06:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedmorgen Dot!![]()
Gaat het dan met jou wel ietsje pietsje beter weer?
Hoe bedoel je met uitgifte, alleen dat ze het aan je geven?quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:01 schreef Harrie het volgende:
tering zit ik net naar mijn eigenrisico van vorig jaar te kijken. die kut apotheek kost me 120 euro alleen voor de uitgifte elke keer dat gaan we dus niet meer doen dit jaar
Als ze willen dat ik niet meer kan gaan werken dan kunnen ze dat krijgen ik doe niet meer mee met deze onzin.
Fijn om te horen! Rustig aan doen. Misschien heeft de fysio wat geholpen?quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh KW
Ja gaat een heel stuk beter, nu zien dat het de dag zo blijft.
En hoe gaat het met jou?
Ik ook hoor meestal in maart heb ik die 385 al betaaldquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:03 schreef KoningWouter het volgende:
ik ben het gewoon elk jaar helemaal kwijt met al m'n achterlijkheid.
Ik uhhh 15 euro vorig jaarquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:03 schreef KoningWouter het volgende:
ik ben het gewoon elk jaar helemaal kwijt met al m'n achterlijkheid.
Ja en voor mijn schildklier die moet ik zelf betalen maar dat is een paar euro per 90 dagen dat is nog te overzien maar mijn pijnstillers krijg ik wel vergoed alleen betaal ik elke keer 8 euro voor de uitgifte per medicijn en 16 x bijna 8 euro 120 euro eigen risico dus ik ga geen meds meer halen ik ben er helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met uitgifte, alleen dat ze het aan je geven?
Wat is dat voor iets raars, betalen voor uitgiftequote:Op woensdag 17 januari 2024 07:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja en voor mijn schildklier die moet ik zelf betalen maar dat is een paar euro per 90 dagen dat is nog te overzien maar mijn pijnstillers krijg ik wel vergoed alleen betaal ik elke keer 8 euro voor de uitgifte per medicijn en 16 x bijna 8 euro 120 euro eigen risico dus ik ga geen meds meer halen ik ben er helemaal klaar mee.
Fijn dat je lekker geslapen hebt en niet de hele nacht hebt opgezetenquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn om te horen! Rustig aan doen. Misschien heeft de fysio wat geholpen?
Hier gaat het goed. Lekker geslapen tot 6 en over een uurtje even boodschappen doen en meds ophalen bij de apotheek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat het met jou ook wat beter gaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Wat betaal jij dan aan premie in de maand?quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:06 schreef DJMO het volgende:
Ik heb een collectieve zorgverzekering via de gemeente, eigen risico afgekocht. Betaal dus helemaal niks, op meds na die niet vergoed worden omdat het geen a keuze is
Ja is echt achterlijk. Heb een keer naar de zorgverzekering gebeld dat mijn apotheek ook rare kosten in rekening bracht. Werd gezegd dat het normaal was.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja en voor mijn schildklier die moet ik zelf betalen maar dat is een paar euro per 90 dagen dat is nog te overzien maar mijn pijnstillers krijg ik wel vergoed alleen betaal ik elke keer 8 euro voor de uitgifte per medicijn en 16 x bijna 8 euro 120 euro eigen risico dus ik ga geen meds meer halen ik ben er helemaal klaar mee.
Jemig, let daar eigenlijk niet eens op hoe ze dat hier doen. Hier komen ze eens in de drie maanden een lading afleveren aan huis.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Tering, dat is best een hoop wat je dan alsnog zelf moet betalen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat je lekker geslapen hebt en niet de hele nacht hebt opgezeten
Wow dat klinkt goed! Fijn dat je goed hebt kunnen slapen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat het met jou ook wat beter gaat.![]()
Ja klopt, dat weet ik wel dat je daar voor moet betalen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is echt achterlijk. Heb een keer naar de zorgverzekering gebeld dat mijn apotheek ook rare kosten in rekening bracht. Werd gezegd dat het normaal was.
Was ook iets met een praatje hoe ik mijn medicijnen moest nemen wat ik helemaal niet gehad had.
Maar goed boeit me niets meer. Ze doen maar.
Ik ga dit zo checken. Vorig jaar 1 keer medicijnen gehaald. Dus ben benieuwd of het erbij staatquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is echt achterlijk. Heb een keer naar de zorgverzekering gebeld dat mijn apotheek ook rare kosten in rekening bracht. Werd gezegd dat het normaal was.
Was ook iets met een praatje hoe ik mijn medicijnen moest nemen wat ik helemaal niet gehad had.
Hahaha ja zo kun je het ook nog oplossen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, dat weet ik wel dat je daar voor moet betalen.
Ik zeg altijd als ze daarover beginnen. Ik lees de bijsluiter wel is goedkoper dan jullie uitleg
mij boeit het wel, daarom voor mij geen medicijnen meer en ik kijk wel hoe lang ik het vol ga houden en anders blijf ik lekker thuis en dan zoeken ze het maar uit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker eigenwijs ben je.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
mij boeit het wel, daarom voor mij geen medicijnen meer en ik kijk wel hoe lang ik het vol ga houden en anders blijf ik lekker thuis en dan zoeken ze het maar uit.
Ik vermoed maar zo dat je dat na een jaar ( of hoelang je in de ziektewet mag blijven) en dan gaat het je veel meer kosten dan 120 euro en je hebt een hoop klachten/pijnquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
mij boeit het wel, daarom voor mij geen medicijnen meer en ik kijk wel hoe lang ik het vol ga houden en anders blijf ik lekker thuis en dan zoeken ze het maar uit.
Voor 95% van de mensheid is het nog niet zo simpel, die zijn namelijk net slim genoeg om zelfstandig naar de plee te gaanquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, dat weet ik wel dat je daar voor moet betalen.
Ik zeg altijd als ze daarover beginnen. Ik lees de bijsluiter wel is goedkoper dan jullie uitleg
Uiteindelijk is het maar een klap geld he. Je kunt je beter goed voelen, heb je meer aan.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een tering hekel aan medicijnen gehad maar ze hebben geen oplossing alleen symptoombestrijding. als ze daar dan op een smerige manier alsnog mee aan mijn geld komen dan bekijken ze het maar en dan maar bloed of bloemen ik weiger om mee te doen met deze gekte. en het gaat mij niet eens om die 120 euro op zich dat boeit me helemaal geen fuck want ik geef per jaar nog wel meer weg aan mensen die het harder nodig hebben dan ik maar niet naar die kut apotheek met ook nog eens waardeloze tering service.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, let daar eigenlijk niet eens op hoe ze dat hier doen. Hier komen ze eens in de drie maanden een lading afleveren aan huis.
Het niet innemen van je medicatie heb je alleen jezelf mee Harrie. Het zal hem een reet roesten of je ze wel of niet ophaalt
Of je krijgt na een jaar 70% van het salaris en mag je het nog een jaar doen. Daarna mag een werkgever toedeloe zeggen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat je dat na een jaar ( of hoelang je in de ziektewet mag blijven) en dan gaat het je veel meer kosten dan 120 euro en je hebt een hoop klachten/pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |