Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb er niet veel tijd voor gehad. Vanmorgen heel even. Vanmiddag toen ik thuis kwam was er een sl. Daarna weinig meer gekeken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het pakt me nog niet echtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er niet veel tijd voor gehad. Vanmorgen heel even. Vanmiddag toen ik thuis kwam was er een sl. Daarna weinig meer gekeken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2024 22:24:53 ]![]()
Duurt altijd even. Althans bij mij.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb ook nog geen favorietquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duurt altijd even. Althans bij mij.
Jill, salar en Jason direct favo bij mij. Maar nu![]()
![]()
Ik heb niet snel een favoriet eigenlijk. Heb vaak wel een of twee die ik niets aan vind.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
10 seconden gezien, niet echt iets waar ik naar zou gaan kijkenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen favoriet
Jill, salar en Jason direct favo bij mij. Maar nu
DGK_Tegengas in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes Big Brother 2024![]()
Ik erger me ook nog niet aan iemandquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:30 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb niet snel een favoriet eigenlijk. Heb vaak wel een of twee die ik niets aan vind.![]()
![]()
Ik ook niet te weinig voor gekeken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik erger me ook nog niet aan iemandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie je meer als op de streams daar krijg je een sl als er wat is. Ik was aan het kijken toen kleindochter huilend belde. Vriendje was boos weggelopen. Maar ik duik mijn bed in. Hopelijk een betere nacht dan afgelopen nacht . Tot morgenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:34 schreef Mazikeen het volgende:
Morgenochtend even de aflevering kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welterusten dotquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie je meer als op de streams daar krijg je een sl als er wat is. Ik was aan het kijken toen kleindochter huilend belde. Vriendje was boos weggelopen. Maar ik duik mijn bed in. Hopelijk een betere nacht dan afgelopen nacht . Tot morgen![]()
![]()
KnikkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
NightnightOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Toch wel een fijn plaatje jaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: