SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door Ama op 14-01-2024 16:28:08 ]Your beauty never ever scared me.
Dan kun je die plakstrips wel schudden.quote:
Daar gaat de clickbait media weerquote:Op zondag 14 januari 2024 16:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/weerber(...)voor-het-laatst.html
Deze blijven niet goed op stof zitten. Begreep dat het voor een vlag was?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.tesa.com/nl-nl/consument/tesa-powerstrips-poster.html
Er staat niet dat het niet kan, maar weet niet of hij je vlag houdt. Dan moet je er zes gebruiken zo
quote:Op zondag 14 januari 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar gaat de clickbait media weer
Weerplaza zegt dat er een kansje is dat er wat winterse neerslag valt, nu.nl maakt ervan dat we flinke sneeuw krijgen.
dat is niet een kansjequote:vooral de Veluwe, Brabant en Limburg kunnen regionaal best even wit kleuren. Wanneer een treintje met buien voor langere tijd sneeuwval zorgt, is 1-3 cm mogelijk en zeer plaatselijk kan dat zelfs even aandikken naar 3-5 cm.
maar - 5 met 10cm sneeuw IS mooi weerquote:Op zondag 14 januari 2024 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Maak me maar wakker als het mooi weer wordt. Iets anders wil ik gewoon niet meer horen
ja. Maar dat is niet wat er gaat gebeurenquote:Op zondag 14 januari 2024 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
maar - 5 met 10cm sneeuw IS mooi weer
quote:Op zondag 14 januari 2024 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
maar - 5 met 10cm sneeuw IS mooi weer
desondanks nog steeds mooi weerquote:Op zondag 14 januari 2024 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Maar dat is niet wat er gaat gebeuren
Die foto krijgt 5 broodballetjesquote:Op zondag 14 januari 2024 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij die 2e dacht ik: @:budapestenaar gaat trots op me zijn![]()
Nou ja, als we van de week vanuit het ziekenhuis een foto plaatsen van een been in tractie, dan zouden we willen dat we in de Thaise zon zaten.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:17 schreef mschol het volgende:
[..]
verbrand jij maar lekker
ik doe graag wat langer met een goeie huid
quote:Op zondag 14 januari 2024 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die foto krijgt 5 broodballetjes
Denk dat Bal de enige is die foto's van haar been heeft laten maken deze maand.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als we van de week vanuit het ziekenhuis een foto plaatsen van een been in tractie, dan zouden we willen dat we in de Thaise zon zaten.
hoezo?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat Bal de enige is die foto's van haar been heeft laten maken deze maand.
Zou maar zijwieltjes op jouw scooter laten monterenquote:Op zondag 14 januari 2024 16:23 schreef bitterbal het volgende:
zat een stel die denk ik onderuit waren gegaan met de scootergozer was helemaal in verband. Die vrouw alleen 1 arm en voet dacht ik. Maar die man kon echt niets meer met zijn vakantie
die hebben we hier welquote:Op zondag 14 januari 2024 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou maar zijwieltjes op jouw scooter laten monteren
Neem die maarquote:Op zondag 14 januari 2024 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die hebben we hier wel![]()
[ afbeelding ]
Dat wordt een mooie vakantie voor Los.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Duitser voor ons die wegrijdt laat een portemonnee stampvol poen op de parkeerplaats liggen. Wat te doen.
500 euro aftrekken voor de fiets van je opa en de rest bij de politie afgeven?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Duitser voor ons die wegrijdt laat een portemonnee stampvol poen op de parkeerplaats liggen. Wat te doen.
Van dit soort dingen kan je toch niks anders dan depri worden. Er gaat niks veranderen, die "na mij de zondvloed" mentaliteit van de oudere generatie die alle middelen hebben gaat ons de kop kosten.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:26 schreef Recce het volgende:
Het gaat lekker met de zeewatertemperatuur. We beginnen dit jaar al goed:
[ afbeelding ]
Hmmm.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die schijnen best gevaarlijk te zijn
Naar die polizeiquote:Op zondag 14 januari 2024 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Mwah, er is ondertussen best veel aan het veranderen hoor. Het is alleen kut dat er overal van die populistische partijen oppoppen die doen alsof er niets aan de hand is.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van dit soort dingen kan je toch niks anders dan depri worden. Er gaat niks veranderen, die "na mij de zondvloed" mentaliteit van de oudere generatie die alle middelen hebben gaat ons de kop kosten.
Volgens mijn telefoon krijgen we hier maandag en dinsdag sneeuw maar zal wel weinig voorstellen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:29 schreef LTVDK het volgende:
Het lijkt wel te beginnen sneeuwen, wel natte sneeuw
Ben je vegan, wat leuk?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van dit soort dingen kan je toch niks anders dan depri worden. Er gaat niks veranderen, die "na mij de zondvloed" mentaliteit van de oudere generatie die alle middelen hebben gaat ons de kop kosten.
Dit vind ik een leuke optie.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
500 euro aftrekken voor de fiets van je opa en de rest bij de politie afgeven?
Ze zijn nu al voor droogte aan het waarschuwen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja lekker, zo zou ik ook sporten en lekker buiten zijn, hier regent het godverdomme weer en de grond is al totaal verzadigd dat maakt MTB hardlopen of iets in die richting gewoon 1,5uur lekker en 2,5uur poetsen
Sta jij niet sowieso al in de min met je karma puntjes?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit vind ik een leuke optie.
En zal dat ie karma beīnvloeden? Ik bedoel ze beginnen zelf door Polen binnen te vallen.
En een nieuwe tatt voor @Amaquote:Op zondag 14 januari 2024 16:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie vakantie voor Los.
Werd eens tijdquote:Op zondag 14 januari 2024 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zijn nu al voor droogte aan het waarschuwen.
Ik moest lachenquote:Op zondag 14 januari 2024 16:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit vind ik een leuke optie.
En zal dat ie karma beīnvloeden? Ik bedoel ze beginnen zelf door Polen binnen te vallen.
Daar wordt je toch juist een echte vent van?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja lekker, zo zou ik ook sporten en lekker buiten zijn, hier regent het godverdomme weer en de grond is al totaal verzadigd dat maakt MTB hardlopen of iets in die richting gewoon 1,5uur lekker en 2,5uur poetsen
Nee want ik ben in beginsel zeer mensvriendelijk.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sta jij niet sowieso al in de min met je karma puntjes?
Nee daar gaat ie wasmachine kapot van.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar wordt je toch juist een echte vent van?
Ik dacht dat Gerrit Hiemstra gestopt was? Wie doet dat nu dan?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zijn nu al voor droogte aan het waarschuwen.
Dan moet de vrouw het maar met de hand wassenquote:Op zondag 14 januari 2024 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee daar gaat ie wasmachine kapot van.
Klopt. het KNMI is opgedoekt.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gerrit Hiemstra gestopt was? Wie doet dat nu dan?
Dat is best bijzonder voor een FOK!ker.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee want ik ben in beginsel zeer mensvriendelijk.
Beetje spuug erop en wat schoonvegen met de mouw.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet de vrouw het maar met de hand wassen
Muah, dit is geen populismeprobleem, dat is hooguit wat rommelen in de marge. Ik ben bijvoorbeeld ook best fel tegen hoe GL dingen wil aanpakken omdat dit de normale mensen disproportioneel hard raakt.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, er is ondertussen best veel aan het veranderen hoor. Het is alleen kut dat er overal van die populistische partijen oppoppen die doen alsof er niets aan de hand is.
Zelfkennis ook en in dat licht moet je zulke posts lezen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat is best bijzonder voor een FOK!ker.
Ben altijd blij met mensen die mij de wereld even uitleggen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfkennis ook en in dat licht moet je zulke posts lezen.
Da's een van mijn kwaliteiten. #zelfkennisquote:Op zondag 14 januari 2024 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben altijd blij met mensen die mij de wereld even uitleggen.
quote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, dit is geen populismeprobleem, dat is hooguit wat rommelen in de marge. Ik ben bijvoorbeeld ook best fel tegen hoe GL dingen wil aanpakken omdat dit de normale mensen disproportioneel hard raakt.
Dit is een VVD + D66 probleem, want de echte oplossing is investeren in dingen die niet meteen geld in het laadje brengen en bedrijven mogelijk kunnen raken.
quote:https://www.vandale.nl/gr(...)nds/betekenis/laadje
Geen resultaat voor 'laadje'
Het woord is verkeerd gespeld of het staat niet in het gratis woordenboek.
Mwah, GL, VVD en D66 willen tenminste iets doen. Populisten zeggen dat er geen probleem is. Dat is nogal een verschil. En iets meer ambitie zou wel fijn zijn inderdaad. Uiteindelijk kun je als economie ook geld verdienen als je eerder meer doet omdat je technologieën ontwikkelt die in de rest van de wereld in de toekomst gebruikt gaan worden.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, dit is geen populismeprobleem, dat is hooguit wat rommelen in de marge. Ik ben bijvoorbeeld ook best fel tegen hoe GL dingen wil aanpakken omdat dit de normale mensen disproportioneel hard raakt.
Dit is een VVD + D66 probleem, want de echte oplossing is investeren in dingen die niet meteen geld in het laadje brengen en bedrijven mogelijk kunnen raken.
Ach, ze kunnen mooi lullen, maar als er dan niets gebeurt, maakt het natuurlijk ook niet echt uit.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, GL, VVD en D66 willen tenminste iets doen. Populisten zeggen dat er geen probleem is. Dat is nogal een verschil. En iets meer ambitie zou wel fijn zijn inderdaad. Uiteindelijk kun je als economie ook geld verdienen als je eerder meer doet omdat je technologieën ontwikkelt die in de rest van de wereld in de toekomst gebruikt gaan worden.
Ik snap nooit dat mensen zo kunnen spellen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel handig, zo'n ingebouwde spellingschcker in dit topic.
Jammer de pammer. Wist je dat spellingnazi's één van de meest uitgekotste groepen internetgebruikers zijn?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen zo kunnen spellen.
Dat is alsof je fiets met een K typt.
Gratis theequote:Op zondag 14 januari 2024 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Kan van de zomer een kinderbadje op het balkon zetten maar dan moet ik ook even iets aan de schaduw doen, anders kookt dat water vanzelf.
fketsquote:Op zondag 14 januari 2024 16:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen zo kunnen spellen.
Dat is alsof je fiets met een K typt.
En nu? Wil je dat ik wegblijf ofzo?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer de pammer. Wist je dat spellingnazi's één van de meest uitgekotste groepen internetgebruikers zijn?
Sommige mensen zouden dat geen ramp vindenquote:
Nieuwe kabinet gaat het voor ons oplossen. Gezond boerenverstand in plaats van Haagse discussies.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen mooi lullen, maar als er dan niets gebeurt, maakt het natuurlijk ook niet echt uit.
Maar ja, investeren is een heel eng woord in Den Haag. Uitkleden en uitknijpen is het motto.
quote:Op zondag 14 januari 2024 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dames, houden we het even gezellig ?
Mja, er gaat maar één partij in dat rampenkabinet zijn waar ik nog een beetje vertrouwen in heb, en die is waarschijnlijk net te conservatief om er echt wat van te maken. Ik heb weinig vertrouwenquote:Op zondag 14 januari 2024 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe kabinet gaat het voor ons oplossen. Gezond boerenverstand in plaats van Haagse discussies.
\o/quote:Op zondag 14 januari 2024 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dames, houden we het even gezellig ?
Ik voel me best geliefd, hoor.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer de pammer. Wist je dat spellingnazi's één van de meest uitgekotste groepen internetgebruikers zijn?
Zo dan.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden dat geen ramp vinden
Gerriequote:
Nee je kan het beter melden bij de politie en niet langsbrengen. Als de eigenaar zich meldt dan weten ze waar het is en als de eigenaar zich niet binnen een jaar meldt mag je het houden.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
500 euro aftrekken voor de fiets van je opa en de rest bij de politie afgeven?
Zo kwam het niet overquote:Op zondag 14 januari 2024 16:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot die groep he
Nepliefde is ook liefde.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je zeker dat men niet doet alsof
Best soupquote:
Hope for the best, prepare for the worst.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe kabinet gaat het voor ons oplossen. Gezond boerenverstand in plaats van Haagse discussies.
Vrees dat dat ook eerst moet.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het ook nog moet opvouwen.
IJslandquote:Op zondag 14 januari 2024 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb even wat gemist maar waar is dit.
Thailandquote:Op zondag 14 januari 2024 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
of strijken.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jipsingboermussel.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
ik moet mijn bed nogquote:Op zondag 14 januari 2024 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lunteren.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik Betwijfel dat. Veel van je relaties mislukken, je bent vaak alleen, hebt geen gezin en 2 kinderen. En voelt je vaak eenzaam.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's een van mijn kwaliteiten. #zelfkennis
Misschien neemt ie wel een everzwijn mee voor op die ontzettende barbiekjoe van je.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Duitser komt zijn dikke knip met inhoud toch ophalen bij ons. Toch weer wat karma + punten voor ons. (En gemiste winst).
Ik krijg meteen een liedje van Status Quo in mijn hoofd, iets met oude reclamesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
in de Rijn.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In IJsland? Thailand? Limburg? Gardameer? Foqueville?
Ijzeren Rijnquote:Op zondag 14 januari 2024 17:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oude Rijn? Nieuwe Rijn? Duitse Rijn?
Wat staat hier?quote:Op zondag 14 januari 2024 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik Betwijfel dat. Veel van je relaties mislukken, je bent vaak alleen, hebt geen gezin en 2 kinderen. En voelt je vaak eenzaam.
Psycholoog Los zijn beschrijving van airwin z'n levenquote:
Ik wist niet dat air kinderen hadquote:Op zondag 14 januari 2024 17:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Psycholoog Los zijn beschrijving van airwin z'n leven
Geen idee, maar Los zegt het, dus het moet waar zijnquote:
Ik ook niet. Maar ik ken air dan ook niet goed genoeg.quote:
Wel naar dat hij dit zomaar om internet slingert, misschien wilde air dit helemaal niet openbaar hebbenquote:Op zondag 14 januari 2024 17:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik ken air dan ook niet goed genoeg.
Los komt blijkbaar wekelijks bij hem dat hij al dit soort intieme dingen weet
Ligt eraan wat je erin gaat gooien?quote:Op zondag 14 januari 2024 17:34 schreef gianni61 het volgende:
Maar goed. De vraag van vandaag. Ga ik de airfryer aan zetten of niet?
De vraag is wat erbij.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:34 schreef gianni61 het volgende:
Daten en trouwen zelfs, hij heeft twee damesquote:Op zondag 14 januari 2024 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Als Air twee zoontjes heeft kunnen ze leuk spelen met de kinderen van Los.
Hoezo er bij? Alles kan in de airfryerquote:
ja maar niet tegelijk heaquote:Op zondag 14 januari 2024 17:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoezo er bij? Alles kan in de airfryer
Cool, hij is blank toch?quote:Op zondag 14 januari 2024 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daten en trouwen zelfs, hij heeft twee dames
Misschien zelfs wel daten laterquote:Op zondag 14 januari 2024 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Als Air twee zoontjes heeft kunnen ze leuk spelen met de kinderen van Los.
Duhquote:Op zondag 14 januari 2024 17:34 schreef gianni61 het volgende:
Ja beetje naar om de dokter patiënt vertrouwelijkheid zo te verbrekenquote:Op zondag 14 januari 2024 17:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel naar dat hij dit zomaar om internet slingert, misschien wilde air dit helemaal niet openbaar hebben
Kijk. Jij snapt hetquote:Op zondag 14 januari 2024 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daten en trouwen zelfs, hij heeft twee dames
Je hebt tegen het gordijn aangelegenquote:Op zondag 14 januari 2024 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Er zit een vochtplek in mijn rolgordijn. Hoe krijg ik dat nou weer voor elkaar
(ik weet het wel, en het is eigen schuld, maar hé)
Zullen we alvast namen bedenken?quote:Op zondag 14 januari 2024 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Awww worden echt mooie kleinkindjes, Los.
Heel elitair ook.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Awww worden echt mooie kleinkindjes, Los.
Kind heeft die tyfusherrie aan gezetquote:Op zondag 14 januari 2024 17:53 schreef Nattekat het volgende:
@:dud0r zet je muziek eens zachter, ik kan helemaal hier horen wat een kutsmaak je hebt.
Ik ook niet.quote:
Bamquote:Op zondag 14 januari 2024 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Los z'n droom van blanke Haagse schoonzonen spat uit elkaar.
Misschien kan @Haags nog iets voor hem betekenen. Die heeft wel kinderen toch?quote:Op zondag 14 januari 2024 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Los z'n droom van blanke Haagse schoonzonen spat uit elkaar.
Ja. Maar hij erkent er maar 1quote:Op zondag 14 januari 2024 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kan @:Haags nog iets voor hem betekenen. Die heeft wel kinderen toch?
Nee, ik had afgelopen week de badkamerdeur open laten staan terwijl de douche aan stond om iets te doen aan die gortdroge lucht hier in huis. Die vochtvlek zit precies voor de ventilatieplek in mijn raam. 1+1=2quote:
Zou ik ook zeggenquote:
mijn afzuiging zit in mn douche dat helpt bij mij niet dusquote:Op zondag 14 januari 2024 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik had afgelopen week de badkamerdeur open laten staan terwijl de douche aan stond om iets te doen aan die gortdroge lucht hier in huis. Die vochtvlek zit precies voor de ventilatieplek in mijn raam. 1+1=2
[..]
Zou ik ook zeggen
Kan die afzuiging niet uit/zacht?quote:Op zondag 14 januari 2024 18:01 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn afzuiging zit in mn douche dat helpt bij mij niet dus
Awwww... Zullen wij dan die zonen gaan verzorgen?quote:
Lijkt me heel erg, als je je eigen huis in vlammen ziet opgaan. Laat staan dat de hele wereld meekijkt.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:03 schreef Nattekat het volgende:
Dat huis op die stream staat nu wel echt goed af te fikken. Het eerste huis is niets meer van over.
Ik zie hier iets moois ontstaanquote:Op zondag 14 januari 2024 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Awwww... Zullen wij dan die zonen gaan verzorgen?
Die mensen hebben ook wel echt alle pech van de wereld dat er zo'n scheur ontstaat precies aan de rand van het dorp binnen de verdediging. Alleen midden in het dorp was erger geweest.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg, als je je eigen huis in vlammen ziet opgaan. Laat staan dat de hele wereld meekijkt.
quote:Op zondag 14 januari 2024 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg, als je je eigen huis in vlammen ziet opgaan. Laat staan dat de hele wereld meekijkt.
quote:Op zondag 14 januari 2024 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
T zal je huis maar wezen. Live op stream in rook opgaande terwijl de hele wereld van achter de borrelnootjes geanimeerd toekijkt.
Zeg, het blijven kinderen hoor.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Awwww... Zullen wij dan die zonen gaan verzorgen?
Ontstaan? Dit moois bestaat al zolang.quote:
Met mijn krullen en jouw gevoel voor humor. Dat worden briljante kinderen.quote:
En jouw lange benen en mijn tieten... Wacht.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met mijn krullen en jouw gevoel voor humor. Dat worden briljante kinderen.
Wat is er met je tieten dan?quote:Op zondag 14 januari 2024 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En jouw lange benen en mijn tieten... Wacht.
nee, centrale afzuiging met kleppen waar geen open/dicht controle opzitquote:Op zondag 14 januari 2024 18:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan die afzuiging niet uit/zacht?
Ik heb ook afzuiging, maar op de zachte stand kan ie dat echt niet aan. Bij lange na niet.
Alleen nog grotere maten?quote:Op zondag 14 januari 2024 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
Echt de leukste jas ooit gezien hadden ze ‘m niet in mijn maat
Kutleven.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, centrale afzuiging met kleppen waar geen open/dicht controle opzit
Dat had ik vorig jaar ook, ben er nog steeds pissig omquote:Op zondag 14 januari 2024 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
Zullen we een praatgroepje beginnen?quote:Op zondag 14 januari 2024 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar ook, ben er nog steeds pissig om
Gaarnequote:Op zondag 14 januari 2024 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zullen we een praatgroepje beginnen?
Online nog ergens te bestellen?quote:
Jij past toch makkelijk in een squote:
Dooit alweer 2 dagen; hoe vind je het dan een goed idee om over ijs te gaan rijdenquote:Een negenjarig meisje is zondag door het ijs gezakt toen ze met haar vader op een quad over een ondergelopen weiland reed. Ze is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.
De politie kreeg rond 13.45 uur een melding van het ongeluk. Op de plek waar de vader en dochter met de quad door het ijs zakten, was het water zo diep dat het kind onder het ijs terechtkwam.
Manmanmanquote:Op zondag 14 januari 2024 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dooit alweer 2 dagen; hoe vind je het dan een goed idee om over ijs te gaan rijden
Jezusquote:Op zondag 14 januari 2024 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dooit alweer 2 dagen; hoe vind je het dan een goed idee om over ijs te gaan rijden
Ik ben in shockquote:
ik heb mn winterjas niet eens uit de mottenballen gehaald dit seizoenquote:Op zondag 14 januari 2024 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hou mijn winterjas nog maar een seizoen.
Erg koninklijkquote:Op zondag 14 januari 2024 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwarte winterjas met bontvoering en bont op de mouwen
Mag die dan naast mijn weegschaal in het groepjequote:Op zondag 14 januari 2024 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien kun je een praatgroepje beginnen met mijn weegschaal
quote:
Volgende week wel eerste puntverlies.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad bijna niet meer fout gaan
quote:Op zondag 14 januari 2024 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb mn winterjas niet eens uit de mottenballen gehaald dit seizoen
Wie weet. Ik hoop dat het eerste puntverlies nog even op zich laat wachten. Dat ze punten gaan verspelen ergens. ja laat dat dan maar in de ArenA zijn...quote:Op zondag 14 januari 2024 18:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgende week wel eerste puntverlies.
Gelijkspel tegen UUUUUU
Mooi op mijn verjaardag. Dat zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie weet. Ik hoop dat het eerste puntverlies nog even op zich laat wachten. Dat ze punten gaan verspelen ergens. ja laat dat dan maar in de ArenA zijn...
@kwiwi zet je 'm op de kalenderquote:Op zondag 14 januari 2024 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi op mijn verjaardag. Dat zou wel leuk zijn.
Verdomme die klootzakkenquote:Op zondag 14 januari 2024 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tevens de getallen voor de KSC even apart:
2010 244330
2011 671982
2012 261599
2013 221736
2014 140404
2015 269433
2016 386201
2017 289380
2018 183428
2019 127403
2020 421849
2021 458687
2022 461526
2023 491425
Pedomerkquote:Op zondag 14 januari 2024 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch wel Balenciaga?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 januari 2024 19:08 schreef Strani het volgende:
Ik had 'm in de ESF-SC ook al geplaatst maar misschien voor hier ook wel leuk, een grafiekje van de 10 grootste SC's op dit moment over de jaren heen, qua post-count. De bovenste lijn (totals) is het totaal van al deze 10 SC's maar ze bestonden niet allemaal al die tijd dus die lijn moet pas vanaf ongeveer 2017 serieus genomen worden:Lekker bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tevens de getallen voor de KSC even apart:
2010 244330
2011 671982
2012 261599
2013 221736
2014 140404
2015 269433
2016 386201
2017 289380
2018 183428
2019 127403
2020 421849
2021 458687
2022 461526
2023 491425Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik had 'm in de ESF-SC ook al geplaatst maar misschien voor hier ook wel leuk, een grafiekje van de 10 grootste SC's op dit moment over de jaren heen, qua post-count. De bovenste lijn (totals) is het totaal van al deze 10 SC's maar ze bestonden niet allemaal al die tijd dus die lijn moet pas vanaf ongeveer 2017 serieus genomen worden:Nu met DTS erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tevens de getallen voor de KSC even apart:
2010 244330
2011 671982
2012 261599
2013 221736
2014 140404
2015 269433
2016 386201
2017 289380
2018 183428
2019 127403
2020 421849
2021 458687
2022 461526
2023 491425
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Er was wat er was.quote:
Ik had 'm in de ESF-SC ook al geplaatst maar misschien voor hier ook wel leuk, een grafiekje van de 10 grootste SC's op dit moment over de jaren heen, qua post-count. De bovenste lijn (totals) is het totaal van al deze 10 SC's maar ze bestonden niet allemaal al die tijd dus die lijn moet pas vanaf ongeveer 2017 serieus genomen worden:Woooooooooo KSC de gekste wooooooooooooooooooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tevens de getallen voor de KSC even apart:
2010 244330
2011 671982
2012 261599
2013 221736
2014 140404
2015 269433
2016 386201
2017 289380
2018 183428
2019 127403
2020 421849
2021 458687
2022 461526
2023 491425
-XOXO-
Ik had 'm in de ESF-SC ook al geplaatst maar misschien voor hier ook wel leuk, een grafiekje van de 10 grootste SC's op dit moment over de jaren heen, qua post-count. De bovenste lijn (totals) is het totaal van al deze 10 SC's maar ze bestonden niet allemaal al die tijd dus die lijn moet pas vanaf ongeveer 2017 serieus genomen worden:Dus sinds corona is KSC al groter dan alle andere grote SC's bij elkaar. Okee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tevens de getallen voor de KSC even apart:
2010 244330
2011 671982
2012 261599
2013 221736
2014 140404
2015 269433
2016 386201
2017 289380
2018 183428
2019 127403
2020 421849
2021 458687
2022 461526
2023 491425Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
KSC is serieus de enige die gewoon stabiel populair is de laatste jarenquote:Op zondag 14 januari 2024 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Woooooooooo KSC de gekste woooooooooooooooooooooo
Grote kans ook dat de KSC, omdat het al de grootste was, de andere SC's ook een beetje leeg trekt.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus sinds corona is KSC al groter dan alle andere grote SC's bij elkaar. Okee.
quote:Op zondag 14 januari 2024 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist je dat spellingnazi's tot de meest uitgekotste groepen mensen op internet behoren?quote:
quote:Op zondag 14 januari 2024 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het befaamde slakkenspoordijenkletserlachje.
nou ja het is niet alsof er hier tien keer zo veel users zitten als in bijvoorbeeld CUL SC. ze zijn alleen veel actiever.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Grote kans ook dat de KSC, omdat het al de grootste was, de andere SC's ook een beetje leeg trekt.
Watquote:Op zondag 14 januari 2024 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
@:kwiwi is toch geen +150kg propje in een rolstoel.
Soort hedendaagse bijbel, als je aandachtig leest vanaf medio 2018 heb je verder geen handleiding voor een rijk en tevreden leven meer nodig.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zoals tang en varken, die slaan ook als kut op Dirkquote:Op zondag 14 januari 2024 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort hedendaagse bijbel, als je aandachtig leest vanaf medio 2018 heb je verder geen handleiding voor een rijk en tevreden leven meer nodig.
Corona bedankt!quote:Op zondag 14 januari 2024 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat is het ook wel ja. Ik had ook even gekeken naar 2023 en de top-poster in de ESF-SC zou in KSC 25e zijn geworden. Dus dat zegt wel wat.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja het is niet alsof er hier tien keer zo veel users zitten als in bijvoorbeeld CUL SC. ze zijn alleen veel actiever.
Zal me echt aan de anus oxideren.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist je dat spellingnazi's tot de meest uitgekotste groepen mensen op internet behoren?
Zeker in vergelijking met de andere SC's een totaal andere trend.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:14 schreef Strani het volgende:
[..]
KSC is serieus de enige die gewoon stabiel populair is de laatste jaren
Rookiesquote:Op zondag 14 januari 2024 19:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja dat is het ook wel ja. Ik had ook even gekeken naar 2023 en de top-poster in de ESF-SC zou in KSC 25e zijn geworden. Dus dat zegt wel wat.
Deze mensen zijn niet in orde.quote:
Oei dat is schrikken. Heb je nog mazzel dat je username er bij pastquote:Op zondag 14 januari 2024 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat net met mijn mijn ipad in mijn handen en voordat ik er erg in had, had ik een ticket naar Boedapest geboekt
Schoot je vinger uit?quote:Op zondag 14 januari 2024 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat net met mijn mijn ipad in mijn handen en voordat ik er erg in had, had ik een ticket naar Boedapest geboekt
Klote AI ook hč!quote:Op zondag 14 januari 2024 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, als het Warschau was geweest, had ik mezelf Warschauenaar moeten gaan noemen.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei dat is schrikken. Heb je nog mazzel dat je username er bij past
quote:Op zondag 14 januari 2024 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Allemaal overleden.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:18 schreef Strani het volgende:
Misschien is het trouwens ook wel zorgwekkend dat de 40+ SC tijdens Corona gedecimeerd is![]()
Moet je toch niet aan denken, zoietsquote:Op zondag 14 januari 2024 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als het Warschau was geweest, had ik mezelf Warschauenaar moeten gaan noemen.
Als je per ongeluk Berlijn had aangeklikt had ik je Berlinerbol genoemdquote:Op zondag 14 januari 2024 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als het Warschau was geweest, had ik mezelf Warschauenaar moeten gaan noemen.
Prima stadje hoorquote:Op zondag 14 januari 2024 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je toch niet aan denken, zoiets
goed, wat ik er zo uithaal er is dus 1 bijzonder vreemde campagne geweest waar ophef over was want met kinderen en bepaalde setting (niks met de kinderen, voor hetzelfde geld is het allemaal green screen) , en die is teruggetrokkenquote:
Dat klopt. Maar het maakt verder ook niet uit toch, juist lekker dat je hier niet op uiterlijk beoordeeld wordtquote:Op zondag 14 januari 2024 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja je weet nooit toch met internet figuren.
Anders zou het kwekstil zijn hier.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het maakt verder ook niet uit toch, juist lekker dat je hier niet op uiterlijk beoordeeld wordt
Ik beoordeel mensen altijd op hoe ik dénk dat ze eruit zien. Gelukkig ben ik in m'n voorstellingsvermorgen altijd heel optimistisch.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het maakt verder ook niet uit toch, juist lekker dat je hier niet op uiterlijk beoordeeld wordt
Ja als je zo alles achter elkaar zet zijn die lui echt van de pot gerukt daar bij Balenciaga.quote:
quote:Op zondag 14 januari 2024 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik beoordeel mensen altijd op hoe ik dénk dat ze eruit zien. Gelukkig ben ik in m'n voorstellingsvermorgen altijd heel optimistisch.
Straks nog even je benen scheren?quote:
Ja klopt, normaal zwijmelen meisjes weg bij mijn aanblik, hier moet je gewoon werken voor je geld.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is die zwanger?quote:Op zondag 14 januari 2024 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, bed. Ben benieuwd hoe m'n dekentje gaat bevallen.
Ik vertrouw mensen die hier pedofilie in zien niet, "zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten"quote:Op zondag 14 januari 2024 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als je zo alles achter elkaar zet zijn die lui echt van de pot gerukt daar bij Balenciaga.
Vroeg ik jou wat?quote:
Verzwaringsdeken.quote:
Krijg je er dan een klein dekentje bij?quote:Op zondag 14 januari 2024 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, bed. Ben benieuwd hoe m'n dekentje gaat bevallen.
Ging jij niet net namens US antwoorden met je tang en varken??quote:Op zondag 14 januari 2024 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat?![]()
Ik had het tegen Cherry
Het is dan ook een filmpje van de Daily Wire.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
goed, wat ik er zo uithaal er is dus 1 bijzonder vreemde campagne geweest waar ophef over was want met kinderen en bepaalde setting (niks met de kinderen, voor hetzelfde geld is het allemaal green screen) , en die is teruggetrokken
storm > glas water imho
Zo kun je het ook bekijken, en werkelijke pedofilie zal het niet zijn. Maar wat is het nut DAN?quote:Op zondag 14 januari 2024 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen die hier pedofilie in zien niet, "zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten"
Ja dat dacht ik ook maar beweeg nog net zoveel.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:37 schreef UitStraling het volgende:
Verzwaringsdekens zijn toch voor mensen die dood aan het gaan zijn maar nog iets te beweeglijk zijn?
Vooral een compromis met kerel, die is dol op het gewicht van de twee dekbeddelen bij elkaar, maar da's veel te warm voor mij.quote:
Mensen die dit bovenmatig boeit zijn altijd slachtoffer of dader.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken, en werkelijke pedofilie zal het niet zijn. Maar wat is het nut DAN?
Beetje dingen insinueren. Beetje aandacht krijgen. Beetje dure meuk verkopen.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken, en werkelijke pedofilie zal het niet zijn. Maar wat is het nut DAN?
dingdongquote:Op zondag 14 januari 2024 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje dingen insinueren. Beetje aandacht krijgen. Beetje dure meuk verkopen.
Heb ik ook, slaapt heerlijkquote:Op zondag 14 januari 2024 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb trouwens in een opwelling een verzwaringsdeken gekocht. Echt tyfus zware deken. Maar ligt lekker joh.
Ik vertrouw mensen die dit verzinnen niet.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen die hier pedofilie in zien niet, "zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten"
quote:Op zondag 14 januari 2024 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat zijn toch die vreselijk lelijke schoenen?
Mwa sws alleen maar nektasjes (en mijn zusje) die met die troep lopenquote:Op zondag 14 januari 2024 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje dingen insinueren. Beetje aandacht krijgen. Beetje dure meuk verkopen.
Echt fantastisch.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb een trui van Balenciaga, was maar 450 euro.
Rijke tatta hoor.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb een trui van Balenciaga, was maar 450 euro.
Het is zoals ik zeg, leer je nog wel op schoolquote:Op zondag 14 januari 2024 19:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen die dit verzinnen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |