Vrees dat dat ook eerst moet.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het ook nog moet opvouwen.
IJslandquote:Op zondag 14 januari 2024 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb even wat gemist maar waar is dit.
Thailandquote:Op zondag 14 januari 2024 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
of strijken.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jipsingboermussel.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
ik moet mijn bed nogquote:Op zondag 14 januari 2024 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lunteren.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik Betwijfel dat. Veel van je relaties mislukken, je bent vaak alleen, hebt geen gezin en 2 kinderen. En voelt je vaak eenzaam.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's een van mijn kwaliteiten. #zelfkennis
Misschien neemt ie wel een everzwijn mee voor op die ontzettende barbiekjoe van je.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Duitser komt zijn dikke knip met inhoud toch ophalen bij ons. Toch weer wat karma + punten voor ons. (En gemiste winst).
Ik krijg meteen een liedje van Status Quo in mijn hoofd, iets met oude reclamesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
in de Rijn.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In IJsland? Thailand? Limburg? Gardameer? Foqueville?
Ijzeren Rijnquote:Op zondag 14 januari 2024 17:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oude Rijn? Nieuwe Rijn? Duitse Rijn?
Wat staat hier?quote:Op zondag 14 januari 2024 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik Betwijfel dat. Veel van je relaties mislukken, je bent vaak alleen, hebt geen gezin en 2 kinderen. En voelt je vaak eenzaam.
Psycholoog Los zijn beschrijving van airwin z'n levenquote:
Ik wist niet dat air kinderen hadquote:Op zondag 14 januari 2024 17:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Psycholoog Los zijn beschrijving van airwin z'n leven
Geen idee, maar Los zegt het, dus het moet waar zijnquote:
Ik ook niet. Maar ik ken air dan ook niet goed genoeg.quote:
Wel naar dat hij dit zomaar om internet slingert, misschien wilde air dit helemaal niet openbaar hebbenquote:Op zondag 14 januari 2024 17:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik ken air dan ook niet goed genoeg.
Los komt blijkbaar wekelijks bij hem dat hij al dit soort intieme dingen weet
Ligt eraan wat je erin gaat gooien?quote:Op zondag 14 januari 2024 17:34 schreef gianni61 het volgende:
Maar goed. De vraag van vandaag. Ga ik de airfryer aan zetten of niet?
De vraag is wat erbij.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:34 schreef gianni61 het volgende:
Daten en trouwen zelfs, hij heeft twee damesquote:Op zondag 14 januari 2024 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Als Air twee zoontjes heeft kunnen ze leuk spelen met de kinderen van Los.
Hoezo er bij? Alles kan in de airfryerquote:
ja maar niet tegelijk heaquote:Op zondag 14 januari 2024 17:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoezo er bij? Alles kan in de airfryer
Cool, hij is blank toch?quote:Op zondag 14 januari 2024 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daten en trouwen zelfs, hij heeft twee dames
Misschien zelfs wel daten laterquote:Op zondag 14 januari 2024 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Als Air twee zoontjes heeft kunnen ze leuk spelen met de kinderen van Los.
Duhquote:Op zondag 14 januari 2024 17:34 schreef gianni61 het volgende:
Ja beetje naar om de dokter patiënt vertrouwelijkheid zo te verbrekenquote:Op zondag 14 januari 2024 17:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel naar dat hij dit zomaar om internet slingert, misschien wilde air dit helemaal niet openbaar hebben
Kijk. Jij snapt hetquote:Op zondag 14 januari 2024 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daten en trouwen zelfs, hij heeft twee dames
Je hebt tegen het gordijn aangelegenquote:Op zondag 14 januari 2024 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Er zit een vochtplek in mijn rolgordijn. Hoe krijg ik dat nou weer voor elkaar
(ik weet het wel, en het is eigen schuld, maar hé)
Zullen we alvast namen bedenken?quote:Op zondag 14 januari 2024 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Awww worden echt mooie kleinkindjes, Los.
Heel elitair ook.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Awww worden echt mooie kleinkindjes, Los.
Kind heeft die tyfusherrie aan gezetquote:Op zondag 14 januari 2024 17:53 schreef Nattekat het volgende:
@:dud0r zet je muziek eens zachter, ik kan helemaal hier horen wat een kutsmaak je hebt.
Ik ook niet.quote:
Bamquote:Op zondag 14 januari 2024 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Los z'n droom van blanke Haagse schoonzonen spat uit elkaar.
Misschien kan @Haags nog iets voor hem betekenen. Die heeft wel kinderen toch?quote:Op zondag 14 januari 2024 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Los z'n droom van blanke Haagse schoonzonen spat uit elkaar.
Ja. Maar hij erkent er maar 1quote:Op zondag 14 januari 2024 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kan @:Haags nog iets voor hem betekenen. Die heeft wel kinderen toch?
Nee, ik had afgelopen week de badkamerdeur open laten staan terwijl de douche aan stond om iets te doen aan die gortdroge lucht hier in huis. Die vochtvlek zit precies voor de ventilatieplek in mijn raam. 1+1=2quote:
Zou ik ook zeggenquote:
mijn afzuiging zit in mn douche dat helpt bij mij niet dusquote:Op zondag 14 januari 2024 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik had afgelopen week de badkamerdeur open laten staan terwijl de douche aan stond om iets te doen aan die gortdroge lucht hier in huis. Die vochtvlek zit precies voor de ventilatieplek in mijn raam. 1+1=2
[..]
Zou ik ook zeggen
Kan die afzuiging niet uit/zacht?quote:Op zondag 14 januari 2024 18:01 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn afzuiging zit in mn douche dat helpt bij mij niet dus
Awwww... Zullen wij dan die zonen gaan verzorgen?quote:
Lijkt me heel erg, als je je eigen huis in vlammen ziet opgaan. Laat staan dat de hele wereld meekijkt.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:03 schreef Nattekat het volgende:
Dat huis op die stream staat nu wel echt goed af te fikken. Het eerste huis is niets meer van over.
Ik zie hier iets moois ontstaanquote:Op zondag 14 januari 2024 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Awwww... Zullen wij dan die zonen gaan verzorgen?
Die mensen hebben ook wel echt alle pech van de wereld dat er zo'n scheur ontstaat precies aan de rand van het dorp binnen de verdediging. Alleen midden in het dorp was erger geweest.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg, als je je eigen huis in vlammen ziet opgaan. Laat staan dat de hele wereld meekijkt.
quote:Op zondag 14 januari 2024 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg, als je je eigen huis in vlammen ziet opgaan. Laat staan dat de hele wereld meekijkt.
quote:Op zondag 14 januari 2024 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
T zal je huis maar wezen. Live op stream in rook opgaande terwijl de hele wereld van achter de borrelnootjes geanimeerd toekijkt.
Zeg, het blijven kinderen hoor.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Awwww... Zullen wij dan die zonen gaan verzorgen?
Ontstaan? Dit moois bestaat al zolang.quote:
Met mijn krullen en jouw gevoel voor humor. Dat worden briljante kinderen.quote:
En jouw lange benen en mijn tieten... Wacht.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met mijn krullen en jouw gevoel voor humor. Dat worden briljante kinderen.
Wat is er met je tieten dan?quote:Op zondag 14 januari 2024 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En jouw lange benen en mijn tieten... Wacht.
nee, centrale afzuiging met kleppen waar geen open/dicht controle opzitquote:Op zondag 14 januari 2024 18:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan die afzuiging niet uit/zacht?
Ik heb ook afzuiging, maar op de zachte stand kan ie dat echt niet aan. Bij lange na niet.
Alleen nog grotere maten?quote:Op zondag 14 januari 2024 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
Echt de leukste jas ooit gezien hadden ze ‘m niet in mijn maat
Kutleven.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, centrale afzuiging met kleppen waar geen open/dicht controle opzit
Dat had ik vorig jaar ook, ben er nog steeds pissig omquote:Op zondag 14 januari 2024 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
Echt de leukste jas ooit gezien hadden ze ‘m niet in mijn maat
Zullen we een praatgroepje beginnen?quote:Op zondag 14 januari 2024 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar ook, ben er nog steeds pissig om
Gaarnequote:Op zondag 14 januari 2024 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zullen we een praatgroepje beginnen?
Online nog ergens te bestellen?quote:
Jij past toch makkelijk in een squote:
Dooit alweer 2 dagen; hoe vind je het dan een goed idee om over ijs te gaan rijdenquote:Een negenjarig meisje is zondag door het ijs gezakt toen ze met haar vader op een quad over een ondergelopen weiland reed. Ze is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.
De politie kreeg rond 13.45 uur een melding van het ongeluk. Op de plek waar de vader en dochter met de quad door het ijs zakten, was het water zo diep dat het kind onder het ijs terechtkwam.
Manmanmanquote:Op zondag 14 januari 2024 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dooit alweer 2 dagen; hoe vind je het dan een goed idee om over ijs te gaan rijden
Jezusquote:Op zondag 14 januari 2024 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dooit alweer 2 dagen; hoe vind je het dan een goed idee om over ijs te gaan rijden
Ik ben in shockquote:
ik heb mn winterjas niet eens uit de mottenballen gehaald dit seizoenquote:Op zondag 14 januari 2024 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hou mijn winterjas nog maar een seizoen.
Erg koninklijkquote:Op zondag 14 januari 2024 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwarte winterjas met bontvoering en bont op de mouwen
Mag die dan naast mijn weegschaal in het groepjequote:Op zondag 14 januari 2024 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien kun je een praatgroepje beginnen met mijn weegschaal
quote:
Volgende week wel eerste puntverlies.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad bijna niet meer fout gaan
quote:Op zondag 14 januari 2024 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb mn winterjas niet eens uit de mottenballen gehaald dit seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |