Echt top jaquote:
quote:Op zondag 14 januari 2024 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
T zal je huis maar wezen. Live op stream in rook opgaande terwijl de hele wereld van achter de borrelnootjes geanimeerd toekijkt.
Ja bel de brandweer maar nu. Maar idd erg vervelend om dat online te zien als dat je huis is.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
T zal je huis maar wezen. Live op stream in rook opgaande terwijl de hele wereld van achter de borrelnootjes geanimeerd toekijkt.
Dit brengt me wel op een idee.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nee, dat nietquote:Op zondag 14 januari 2024 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Live streamen terwijl je huis fikt?
Borrelmix van de lokale slijterij, geen idee wat voor nootjes precies maar wel heel lekker. Maar dat ga ik maar niet doen, voelt een beetje foutquote:
Het is volgens de internetkijkers zojuist onbewoonbaar verklaardquote:Op zondag 14 januari 2024 15:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Volgens RUV was dit huis onbewoond
Dit trekt wel de prijs lekker omlaag.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is volgens de internetkijkers zojuist onbewoonbaar verklaard
Volgens Steve werd het verbouwd (door mensen die er nog niet woonde dus)quote:Op zondag 14 januari 2024 15:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Volgens RUV was dit huis onbewoond
quote:Op zondag 14 januari 2024 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is volgens de internetkijkers zojuist onbewoonbaar verklaard
Die gele lijnen zijn die verdedigingswallen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:02 schreef Ebinas het volgende:
Die "3e" hoort waarschijnlijk bij die lange gele lijn.
Dit kaartje is alleen van 14:25, dus dat is al even geleden
[ afbeelding ]
Sterker nog, die staat inmiddels in brandquote:Op zondag 14 januari 2024 16:04 schreef Momo het volgende:
Lava komt nu ook dicht op dat huis aan overkant van de straat
Ach shit je hebt gelijk, ik vergis mequote:Op zondag 14 januari 2024 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die gele lijnen zijn die verdedigingswallen.
Ja ik keek het ook, alleen die uitbarsting na die wal kan voor zorgen dat het witte gebouw toch nog tegen de vlakte kan gaan. Voor nu werkt het heel goed maar het kan zijn dat die wal toch gaan breken en uiteindelijk uitlopers gaat krijgen. Voor nu effectief maar op termijn is het aankijken.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef Ebinas het volgende:
Zo is goed te zien (bij Agenda Free tv) dat de wal werkt zeg
Ja anders was het al zeker door het dorp naar zee gestroomd.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef Ebinas het volgende:
Zo is goed te zien (bij Agenda Free tv) dat de wal werkt zeg
Zeker. En de 1e opening spuugt ook nog wel heel erg veel lavaquote:Op zondag 14 januari 2024 16:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja ik keek het ook, alleen die uitbarsting na die wal kan voor zorgen dat het witte gebouw toch nog tegen de vlakte kan gaan. Voor nu werkt het heel goed maar het kan zijn dat die wal toch gaan breken en uiteindelijk uitlopers gaat krijgen. Voor nu effectief maar op termijn is het aankijken.
Je had het wel goed gezien. Het stroomt er wel door de straten. Zag net zelf ook wat vlammenquote:Op zondag 14 januari 2024 16:45 schreef Estate2 het volgende:
Zie weer nieuwe vlammen, links van het huis wat het eerste brande. Dicht bij die witte auto.
De lava loopt daar de straat over denk ik.
Hmm nu weer weg,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |