Nee daar gaat ie wasmachine kapot van.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar wordt je toch juist een echte vent van?
Ik dacht dat Gerrit Hiemstra gestopt was? Wie doet dat nu dan?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zijn nu al voor droogte aan het waarschuwen.
Dan moet de vrouw het maar met de hand wassenquote:Op zondag 14 januari 2024 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee daar gaat ie wasmachine kapot van.
Klopt. het KNMI is opgedoekt.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gerrit Hiemstra gestopt was? Wie doet dat nu dan?
Dat is best bijzonder voor een FOK!ker.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee want ik ben in beginsel zeer mensvriendelijk.
Beetje spuug erop en wat schoonvegen met de mouw.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet de vrouw het maar met de hand wassen
Muah, dit is geen populismeprobleem, dat is hooguit wat rommelen in de marge. Ik ben bijvoorbeeld ook best fel tegen hoe GL dingen wil aanpakken omdat dit de normale mensen disproportioneel hard raakt.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, er is ondertussen best veel aan het veranderen hoor. Het is alleen kut dat er overal van die populistische partijen oppoppen die doen alsof er niets aan de hand is.
Zelfkennis ook en in dat licht moet je zulke posts lezen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat is best bijzonder voor een FOK!ker.
Ben altijd blij met mensen die mij de wereld even uitleggen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfkennis ook en in dat licht moet je zulke posts lezen.
Da's een van mijn kwaliteiten. #zelfkennisquote:Op zondag 14 januari 2024 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben altijd blij met mensen die mij de wereld even uitleggen.
quote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, dit is geen populismeprobleem, dat is hooguit wat rommelen in de marge. Ik ben bijvoorbeeld ook best fel tegen hoe GL dingen wil aanpakken omdat dit de normale mensen disproportioneel hard raakt.
Dit is een VVD + D66 probleem, want de echte oplossing is investeren in dingen die niet meteen geld in het laadje brengen en bedrijven mogelijk kunnen raken.
quote:https://www.vandale.nl/gr(...)nds/betekenis/laadje
Geen resultaat voor 'laadje'
Het woord is verkeerd gespeld of het staat niet in het gratis woordenboek.
Mwah, GL, VVD en D66 willen tenminste iets doen. Populisten zeggen dat er geen probleem is. Dat is nogal een verschil. En iets meer ambitie zou wel fijn zijn inderdaad. Uiteindelijk kun je als economie ook geld verdienen als je eerder meer doet omdat je technologieën ontwikkelt die in de rest van de wereld in de toekomst gebruikt gaan worden.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, dit is geen populismeprobleem, dat is hooguit wat rommelen in de marge. Ik ben bijvoorbeeld ook best fel tegen hoe GL dingen wil aanpakken omdat dit de normale mensen disproportioneel hard raakt.
Dit is een VVD + D66 probleem, want de echte oplossing is investeren in dingen die niet meteen geld in het laadje brengen en bedrijven mogelijk kunnen raken.
Ach, ze kunnen mooi lullen, maar als er dan niets gebeurt, maakt het natuurlijk ook niet echt uit.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, GL, VVD en D66 willen tenminste iets doen. Populisten zeggen dat er geen probleem is. Dat is nogal een verschil. En iets meer ambitie zou wel fijn zijn inderdaad. Uiteindelijk kun je als economie ook geld verdienen als je eerder meer doet omdat je technologieën ontwikkelt die in de rest van de wereld in de toekomst gebruikt gaan worden.
Ik snap nooit dat mensen zo kunnen spellen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel handig, zo'n ingebouwde spellingschcker in dit topic.
Jammer de pammer. Wist je dat spellingnazi's één van de meest uitgekotste groepen internetgebruikers zijn?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen zo kunnen spellen.
Dat is alsof je fiets met een K typt.
Gratis theequote:Op zondag 14 januari 2024 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Kan van de zomer een kinderbadje op het balkon zetten maar dan moet ik ook even iets aan de schaduw doen, anders kookt dat water vanzelf.
fketsquote:Op zondag 14 januari 2024 16:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen zo kunnen spellen.
Dat is alsof je fiets met een K typt.
En nu? Wil je dat ik wegblijf ofzo?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer de pammer. Wist je dat spellingnazi's één van de meest uitgekotste groepen internetgebruikers zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |