Neem die maarquote:Op zondag 14 januari 2024 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die hebben we hier wel![]()
[ afbeelding ]
Dat wordt een mooie vakantie voor Los.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Duitser voor ons die wegrijdt laat een portemonnee stampvol poen op de parkeerplaats liggen. Wat te doen.
500 euro aftrekken voor de fiets van je opa en de rest bij de politie afgeven?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Duitser voor ons die wegrijdt laat een portemonnee stampvol poen op de parkeerplaats liggen. Wat te doen.
Van dit soort dingen kan je toch niks anders dan depri worden. Er gaat niks veranderen, die "na mij de zondvloed" mentaliteit van de oudere generatie die alle middelen hebben gaat ons de kop kosten.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:26 schreef Recce het volgende:
Het gaat lekker met de zeewatertemperatuur. We beginnen dit jaar al goed:
[ afbeelding ]
Hmmm.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die schijnen best gevaarlijk te zijn
Naar die polizeiquote:Op zondag 14 januari 2024 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Mwah, er is ondertussen best veel aan het veranderen hoor. Het is alleen kut dat er overal van die populistische partijen oppoppen die doen alsof er niets aan de hand is.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van dit soort dingen kan je toch niks anders dan depri worden. Er gaat niks veranderen, die "na mij de zondvloed" mentaliteit van de oudere generatie die alle middelen hebben gaat ons de kop kosten.
Volgens mijn telefoon krijgen we hier maandag en dinsdag sneeuw maar zal wel weinig voorstellen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:29 schreef LTVDK het volgende:
Het lijkt wel te beginnen sneeuwen, wel natte sneeuw
Ben je vegan, wat leuk?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van dit soort dingen kan je toch niks anders dan depri worden. Er gaat niks veranderen, die "na mij de zondvloed" mentaliteit van de oudere generatie die alle middelen hebben gaat ons de kop kosten.
Dit vind ik een leuke optie.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
500 euro aftrekken voor de fiets van je opa en de rest bij de politie afgeven?
Ze zijn nu al voor droogte aan het waarschuwen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja lekker, zo zou ik ook sporten en lekker buiten zijn, hier regent het godverdomme weer en de grond is al totaal verzadigd dat maakt MTB hardlopen of iets in die richting gewoon 1,5uur lekker en 2,5uur poetsen
Sta jij niet sowieso al in de min met je karma puntjes?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit vind ik een leuke optie.
En zal dat ie karma beïnvloeden? Ik bedoel ze beginnen zelf door Polen binnen te vallen.
En een nieuwe tatt voor @Amaquote:Op zondag 14 januari 2024 16:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie vakantie voor Los.
Werd eens tijdquote:Op zondag 14 januari 2024 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zijn nu al voor droogte aan het waarschuwen.
Ik moest lachenquote:Op zondag 14 januari 2024 16:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit vind ik een leuke optie.
En zal dat ie karma beïnvloeden? Ik bedoel ze beginnen zelf door Polen binnen te vallen.
Daar wordt je toch juist een echte vent van?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja lekker, zo zou ik ook sporten en lekker buiten zijn, hier regent het godverdomme weer en de grond is al totaal verzadigd dat maakt MTB hardlopen of iets in die richting gewoon 1,5uur lekker en 2,5uur poetsen
Nee want ik ben in beginsel zeer mensvriendelijk.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sta jij niet sowieso al in de min met je karma puntjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |